Leden 8, 20223 r Tomu nepomôže nic. Zadok treba riešiť pravidelne ako olej, ale nie po 15t km ale 2r. Mám polročné originál kotúče a dosky vzadu a už to hnije, po zime to bude na kasu.
Leden 8, 20223 r On 12/28/2021 at 3:20 AM, Romiiken said: Ahoj nemaju smer otacania, ale jedna ma na sebe pruzinku a druha nie. Ta s pruzinkou ide ako vnutorna a ta bez ako vonkajsia, lebo z vonkajsej strany je velka pruzina na strmen natiahnuta. Dik za info a nakres, som zvedavy co na to odpovie autorizovany Skoda servis, ktory to menil...
Leden 12, 20223 r Ahojte. Od dob chladného počasí nám při jemném brždění z kopce (vycouvávám) šíleně pískají brzdy. Další problém je, že než se po startu zahřejí/očistí, tak rachotí jak kov na kov (nebo při usazené nečistotě) a citelně hůř brzdí. Vizuál kontrola/stav destiček je OK. Po nějakém tom kilometru je vše ok a brzdy nerachotí a brzdí. Ale fakt se to děje na 1,5 roku novém autě a 28tis km? Přitom posledních 10tis, co jej máme jezdím na dálnici a nejezdíme plyn-brzda. Tohle je spíš na reklamaci? Na našem druhém, 13 let Meganu II tohle nedělá ani po týdenním stání. Přitom S3 tohle umí po každém startu, kdy auto vychladne - takže i po cestě do/z práce. Řešil tohle už někdo? Díky za info.
Leden 13, 20223 r Reklamace uznavaji tusim do 20tkm, takze te poslou do (_._) Jestli chces mam doma desky i kotouce r.v. 21 a muze ti to nekdo prehodit.
Leden 13, 20223 r No me tenkrat tvrdili te prave na dalnici je lepsi brzdit tvrdeji nez to jen tak lechtat treba na sjezdu aby zadni kotouce s deskam vydrzeli
Leden 13, 20223 r před 3 hodinami, ČudlR napsal: No me tenkrat tvrdili te prave na dalnici je lepsi brzdit tvrdeji nez to jen tak lechtat treba na sjezdu aby zadni kotouce s deskam vydrzeli Tak je používám. Ani z kopce je nešolíchám (např Mohelničák). Brzdím motorem a jednou dvakrát důrazněji přibrzdím (což mě vždy baví něčí červená světla po celou dobu z kopce...). Jednou jsem měl omylem zatáhnutou el.brzdu a když se povolila, tak to byla pěkná rána (nebyl mráz). Po marodce jim to pošlu na servis, tak uvidím. Na Meganu jsem měnil kotouče prvně v 115tis km, takže tohle by bylo sakra velké zklamání.
Leden 17, 20223 r Ja som zhodnotil, ze je uplne jedno co tam das. Problem nie je v dostickach. To auto tie zadne kotuce pri beznom jazdeni takmer nepouziva. Vytvori sa vrstva korozie nasledne ,ked aj silnejsie prebrzdis auto tak ti platnicky urobia drazky do kotucov a uz to zacina. Postupne to prejde do toho stavu, ktory kazdy z nas pozna. Jedine riesenie by bolo upravit brzdovy system aby posielal trosku viac brzdnej sily na zadok ? Alebo drahsi sposob - keramicke brzdy :D
Leden 17, 20223 r táto alchymia okolo brzd ma neprestane udivovať , brzdy majú fungovať štandardne v akýchkoľvek podmienkach je to len a len tým že ten zadok brzdí málo a kotúče s platňami plus konštrukcia strmeňa je maximálny shit ... dávam na tieto autá ľudom bežne TRW za 120e komplet a funguje to rovnako ako trikrát drahší originál ... iné tam význam naozaj nemá
Leden 17, 20223 r My mame na nasem SIII Combi uz druhou - inovovanou sadu (meneno v zaruce) a uz to skoro vypada skoro stejne jako predtim. Je pravda, ze se toho ted tolik nenajede jako pred tim, ale proste zadek brzdi hrozne malo a desky nestaci olestit rez z kotoucu. Off-topic: na A-K mame vzadu desky uz druhe, predu vse jeste original, ale vsechny ctyri kotouce jak vino. Leskle od kraje ke kraji. Takze souhlasim se suri - je to alchymie, ale je jedno co je na SIII vzadu. Stejne to po case dopadne stejne. Upraveno Leden 17, 20223 r od OnMiT312
Leden 17, 20223 r Caute.Dal som si dozadu ATE kotuce+platnicky(nie ceramic) a brzdia krasne a kotuce su leskle po celej casti.Dolezite je mat v poriadku vedenie strmena,na to velmi vela ludi zabuda.Kotuce sa potom z vonkajsej strany takmer neobrzduju ale zvnutra kde tlaci piestik su obrzdene pekne.Ja pri kazdej vymene kolies zimne/letne a naopak robim ukon,ze rozbeham piestiky vpredu vzadu a nemam problem na ziadnom z aut.Pekne je to potom vidiet,ze jedna z platniciek(vonkajsia) sa opotrebuva menej ako vnutorna.
Leden 17, 20223 r me uplne udivuje, jak vam ty zadni brzdy vsem reznou ... jsem rad, ze mi to nedela ... (jezdim "ostreji") ja jedny zadni kotouce+desky uz sjel na minimum ... meneno po 50tkm ... oreznout to nestihlo :) podle me jsou brzdy fajn ... ale muze to byt tim, ze ty 340+vetrane 310 jsou naladene jinak ..
Leden 18, 20223 r před 11 hodinami, Romiiken napsal: Ja som zhodnotil, ze je uplne jedno co tam das. Problem nie je v dostickach. To auto tie zadne kotuce pri beznom jazdeni takmer nepouziva. Vytvori sa vrstva korozie nasledne ,ked aj silnejsie prebrzdis auto tak ti platnicky urobia drazky do kotucov a uz to zacina. Postupne to prejde do toho stavu, ktory kazdy z nas pozna. Jedine riesenie by bolo upravit brzdovy system aby posielal trosku viac brzdnej sily na zadok ? Alebo drahsi sposob - keramicke brzdy :D Dovolím si nesouhlasit. Problém je v destičkách. Když je materiál destičky měkčí než rez na kotouči, tak i bodová koroze na kotouči vydře do destičky drážku a na kotouči se začne dělat kruh. A pak už to jde rychle..... Na kotoučích nejsou vydřené drážky pod úrověn povrchu. Naopak je tam "nabobtnalá" vrstva koroze a ta vydírá destičku. A trochu jiné téma. Jak, podle čeho, vybíráte destičky??? Já nikde žádné parametry třecích materiálů destiček nenašel.
Leden 18, 20223 r Ja som menil komplet všetko Predné kotúče (vrtane) Zadné kotúče Predné+zadné doštičky. Všetko Zimmerman. Auto krásne brzdí,žiadny hluk od predných vrtanych,ale hlavne žiadna korózia a pod. na zadných kotučoch. Je to stále ako nové... (Lesklé,žiadne ryhy a pod.) Objednával som si všetko sám a dal vymeniť do Origo servisu Skoda Za diely som platil cca.300e Robota priamo v Škoda Auto cca.100e Od výmeny najazdené cca.20000km. A jazdim "svižne" :-) Upraveno Leden 18, 20223 r od titanius
Leden 18, 20223 r Áno... Predné doštičky výmena cca.25e Predné kotúče výmena cca.25e Zadné doštičky výmena cca.25e Zadné kotúče výmena cca.25e Autorizovaný servis Škoda Zda sa Ti to veľa/malo?
Leden 18, 20223 r Ja mam posledne originály vyzerajú super aj dosky aj kotúče ale pri brzdení nad 120 už pocut zadok, dosky ale stále cez 50%.
Leden 18, 20223 r čistenie brzd každý rok je len o tom že časom vytiahneš závity na vodítkach ... a tiež to extra význam nemá , najlepšie je to nové v zinku , akonáhle do toho ide pilník tak to kvitne stokrát rýchlejšie a môžeš to mazať čím chceš... auto má slúžiť a nie onanovať okolo neho a riešiť problém ktorý neporiešila fabrika ...dával som kadečo a kdejaké značky a všetky skončia rovnako
Leden 18, 20223 r před 3 hodinami, titanius napsal: Áno... Predné doštičky výmena cca.25e Predné kotúče výmena cca.25e Zadné doštičky výmena cca.25e Zadné kotúče výmena cca.25e Autorizovaný servis Škoda Zda sa Ti to veľa/malo? Dost
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.