Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tomu nepomôže nic. 

Zadok treba riešiť pravidelne ako olej, ale nie po 15t km ale 2r. 

Mám polročné originál kotúče a dosky vzadu a už to hnije, po zime to bude na kasu. 

Vloženo
On 12/28/2021 at 3:20 AM, Romiiken said:

  

Ahoj nemaju smer otacania, ale jedna ma na sebe pruzinku a druha nie. Ta s pruzinkou ide ako vnutorna a ta bez ako vonkajsia, lebo z vonkajsej strany je velka pruzina na strmen natiahnuta. 

image.thumb.png.e85fe3d38bc31b14bf9a1c0565f9db2e.pngimage.thumb.png.3ae8903411ed7551d3f5a6d822154f66.png

 

 

 

Dik za info a nakres, som zvedavy co na to odpovie autorizovany Skoda servis, ktory to menil... 

Vloženo

Ahojte. Od dob chladného počasí nám při jemném brždění z kopce (vycouvávám) šíleně pískají brzdy. Další problém je, že než se po startu zahřejí/očistí, tak rachotí jak kov na kov (nebo při usazené nečistotě) a citelně hůř brzdí. Vizuál kontrola/stav destiček je OK. Po nějakém tom kilometru je vše ok a brzdy nerachotí a brzdí. Ale fakt se to děje na 1,5 roku novém autě a 28tis km? Přitom posledních 10tis, co jej máme jezdím na dálnici a nejezdíme plyn-brzda. Tohle je spíš na reklamaci?

 

Na našem druhém, 13 let Meganu II tohle nedělá ani po týdenním stání. Přitom S3 tohle umí po každém startu, kdy auto vychladne - takže i po cestě do/z práce. Řešil tohle už někdo? Díky za info.

Vloženo
před 3 hodinami, ČudlR napsal:

No me tenkrat tvrdili te prave na dalnici je lepsi brzdit tvrdeji nez to jen tak lechtat treba na sjezdu aby zadni kotouce s deskam vydrzeli

Tak je používám. Ani z kopce je nešolíchám (např Mohelničák). Brzdím motorem a jednou dvakrát důrazněji přibrzdím (což mě vždy baví něčí červená světla po celou dobu z kopce...). Jednou jsem měl omylem zatáhnutou el.brzdu a když se povolila, tak to byla pěkná rána (nebyl mráz). Po marodce jim to pošlu na servis, tak uvidím. Na Meganu jsem měnil kotouče prvně v 115tis km, takže tohle by bylo sakra velké zklamání.

Vloženo

Ja som zhodnotil, ze je uplne jedno co tam das. Problem nie je v dostickach. To auto tie zadne kotuce pri beznom jazdeni takmer nepouziva. Vytvori sa vrstva korozie nasledne ,ked aj silnejsie prebrzdis auto tak ti platnicky urobia drazky do kotucov a uz to zacina. Postupne to prejde do toho stavu, ktory kazdy z nas pozna. Jedine riesenie by bolo upravit brzdovy system aby posielal trosku viac brzdnej sily na zadok ? Alebo drahsi sposob - keramicke brzdy :D 

Vloženo

táto alchymia okolo brzd ma neprestane udivovať , brzdy majú fungovať štandardne v akýchkoľvek podmienkach

 

je to len a len tým že ten zadok brzdí málo a kotúče s platňami plus konštrukcia strmeňa je maximálny shit ...  dávam na tieto autá ľudom bežne TRW za 120e komplet a funguje to rovnako ako trikrát drahší originál ... iné tam význam naozaj nemá 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Vloženo (editace)

My mame na nasem SIII Combi uz druhou - inovovanou sadu (meneno v zaruce) a uz to skoro vypada skoro stejne jako predtim. Je pravda, ze se toho ted tolik nenajede jako pred tim, ale proste zadek brzdi hrozne malo a desky nestaci olestit rez z kotoucu.

Off-topic: na A-K mame vzadu desky uz druhe, predu vse jeste original, ale vsechny ctyri kotouce jak vino. Leskle od kraje ke kraji.

 

Takze souhlasim se suri - je to alchymie, ale je jedno co je na SIII vzadu. Stejne to po case dopadne stejne.

Editováno: , autor: OnMiT312
Vloženo

Caute.Dal som si dozadu ATE kotuce+platnicky(nie ceramic) a brzdia krasne a kotuce su leskle po celej casti.Dolezite je mat v poriadku vedenie strmena,na to velmi vela ludi zabuda.Kotuce sa potom z vonkajsej strany takmer neobrzduju ale zvnutra kde tlaci piestik su obrzdene pekne.Ja pri kazdej vymene kolies zimne/letne a naopak robim ukon,ze rozbeham piestiky vpredu vzadu a nemam problem na ziadnom z aut.Pekne je to potom vidiet,ze jedna z platniciek(vonkajsia) sa opotrebuva menej ako vnutorna.

Vloženo

me uplne udivuje, jak vam ty zadni brzdy vsem reznou ... jsem rad, ze mi to nedela ...

(jezdim "ostreji")

 

ja jedny zadni kotouce+desky uz sjel na minimum ... meneno po 50tkm ... oreznout to nestihlo :)

 

podle me jsou brzdy fajn ... 

ale muze to byt tim, ze ty 340+vetrane 310 jsou naladene jinak .. 

Vloženo
před 11 hodinami, Romiiken napsal:

Ja som zhodnotil, ze je uplne jedno co tam das. Problem nie je v dostickach. To auto tie zadne kotuce pri beznom jazdeni takmer nepouziva. Vytvori sa vrstva korozie nasledne ,ked aj silnejsie prebrzdis auto tak ti platnicky urobia drazky do kotucov a uz to zacina. Postupne to prejde do toho stavu, ktory kazdy z nas pozna. Jedine riesenie by bolo upravit brzdovy system aby posielal trosku viac brzdnej sily na zadok ? Alebo drahsi sposob - keramicke brzdy :D 

Dovolím si nesouhlasit. Problém je v destičkách.

Když je materiál destičky měkčí než rez na kotouči, tak i bodová koroze na kotouči vydře do destičky drážku a na kotouči se začne dělat kruh. A pak už to jde rychle..... Na kotoučích nejsou vydřené drážky pod úrověn povrchu. Naopak je tam "nabobtnalá" vrstva koroze a ta vydírá destičku.

 

A trochu jiné téma. Jak, podle čeho, vybíráte destičky??? Já nikde žádné parametry třecích materiálů destiček nenašel.

Vloženo (editace)

Ja som menil komplet všetko 

Predné kotúče (vrtane)

Zadné kotúče 

Predné+zadné doštičky.

Všetko Zimmerman.

Auto krásne brzdí,žiadny hluk od predných vrtanych,ale hlavne žiadna korózia a pod. na zadných kotučoch.

Je to stále ako nové... (Lesklé,žiadne ryhy a pod.)

Objednával som si všetko sám a dal vymeniť do Origo servisu Skoda

Za diely som platil cca.300e

Robota priamo v Škoda Auto cca.100e

Od výmeny najazdené cca.20000km.

A jazdim "svižne" :-)

 

 

 

 

Editováno: , autor: titanius
Vloženo

Áno...

Predné doštičky výmena cca.25e

Predné kotúče výmena cca.25e

Zadné doštičky výmena cca.25e

Zadné kotúče výmena cca.25e

Autorizovaný servis Škoda 

Zda sa Ti to veľa/malo?

Vloženo

čistenie brzd každý rok je len o tom že časom vytiahneš závity na vodítkach ... a tiež to extra význam nemá , najlepšie je to nové v zinku , akonáhle do toho ide pilník tak to kvitne stokrát rýchlejšie a môžeš to mazať čím chceš... auto má slúžiť a nie onanovať okolo neho a riešiť problém ktorý neporiešila fabrika ...dával som kadečo a kdejaké značky a všetky skončia rovnako  

Vloženo
před 3 hodinami, titanius napsal:

Áno...

Predné doštičky výmena cca.25e

Predné kotúče výmena cca.25e

Zadné doštičky výmena cca.25e

Zadné kotúče výmena cca.25e

Autorizovaný servis Škoda 

Zda sa Ti to veľa/malo?

Dost

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...