Přejít na obsah

Brzdove kotuce a platnicky SIII vymena


peterup

Doporučené příspěvky

Ahoj ja ti rozumiem ale 99% ľudí tu ma 300mm kotúč a ty máš 310mm vetrany kotúč takže aj obhajovanie Bremba je zbytočné lebo tie veľké kotúče na Superbe ma len 200/206kW motor. 

Co sa týka 310mm kotúčov tam problémy ani neboli lebo sú vetrane. 

Pri 300mm funguje všetko na rok, max 2 potom kovosrot. 

Modifikovane dosky ako jediné funguju bez piskania, lepenia a nedodrbu kotúč a ani jeden z aftermarketu nedá toľko km ako origo s tými lepšími doskami z Kodiaqu RS. (Ferodo) 

Editováno: , autor: dfga
  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechával jsem v autorizáku měnit zadní brzdy komplet v 50 tisících. Nyní po necelém roce a nájezdu 25 tis. vypadají brzdy takto. Brzdí to snad jen půlkou destičky a kotouč z půlky orezlý a nedá se to obrzdit. Má smysl zkoušet reklamaci? Za mě dost trága jednou ročně dělat krom oleje i brzdy :-/ 

brzdy.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po 14 dnech od výměny zadních kotoučů+desek musím uznat, že mi snad ten zadek na původních nebrzdil skoro vůbec.

Ten rozdíl je dosti citelný. Předtím to brzdilo ale bylo to takové mdlé, teďka to brzdí podstatně ostřeji a ihned.

Kolikrát jsem si předtím říkal že to málo brzdí, ale dával jsem to za vinu systému brzdění u IV , že prvně rekuperuje a dost a proto je to takové mdlé a při ostřejším došlapu to začne brzdit. Ale vidim že jsem se mýlil a něco bylo špatně. Konečně jsme spokojeni. Ale také napoprvé mě s tím vyhodili, že to není na závadu a až podruhé jsem uspěl.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Dal jsem do autorizaku na reklamaci a podarilo se, dostal jsem nove kotouce i desticky a oproti puvodnim maji navic plisek. A bylo mi doporuceno nepouzivat adaptivni tempomat a autohold, coz je neco co uzivam denne. Plus mam obcas prudce brzdit, aby se kotouce stihly obrzdit od rzi

IMG_1627.jpeg

Editováno: , autor: Ondra Šulc
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 4/29/2023 at 12:31 PM, Ondra Šulc said:

...A bylo mi doporuceno nepouzivat adaptivni tempomat a autohold,...

Na aute ktoré je priam určené na diaľničné jazdy odporúčať aby si nepoužíval adaptívny tempomať je fakt rada nad zlato.  😐

Editováno: , autor: e1.
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 4/17/2023 at 6:21 AM, Michal B. said:

Po 14 dnech od výměny zadních kotoučů+desek musím uznat, že mi snad ten zadek na původních nebrzdil skoro vůbec.

Ten rozdíl je dosti citelný. Předtím to brzdilo ale bylo to takové mdlé, teďka to brzdí podstatně ostřeji a ihned.

Kolikrát jsem si předtím říkal že to málo brzdí, ale dával jsem to za vinu systému brzdění u IV , že prvně rekuperuje a dost a proto je to takové mdlé a při ostřejším došlapu to začne brzdit. Ale vidim že jsem se mýlil a něco bylo špatně. Konečně jsme spokojeni. Ale také napoprvé mě s tím vyhodili, že to není na závadu a až podruhé jsem uspěl.

 

Kolik jsi mel kilometru, kdyz ti to menili?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Mám Superba 2.0 TSI 140 kW s těmi menšími brzdami (312 vpredu, 300 vzadu) a jejich brzdný "výkon" je teda dosti žalostný. Když opomenu fakt, že na zadní nápravě jsou komplet zrezlé (to ješte zkusím pořešit u škodovky v autorizáku), tak nebrzdily dobře ani z výroby, když byly čerstvé. Při plně naloženém autě se mi reálně jednou stalo, že jsem skoro nedobrzdil do křižovatky a skončil pod kamionem. 

 

A teď má otázka na znalé - dělal tu někdo upgrade brzd z těchhle menších na 340 vpředu a 310 vzadu? Resp. jen vpředu na 340? Přemýšlím, že bych se do toho pustil, příp. že bych šel ještě do nějakých větších (např. od revo 350 mm, ale tam už je to jiná cenová hladina a taky nevím, jestli se 350 mm vlezou do 18tek disků, které za větší měnit nechci). Díky za Vaše případné názory!

Editováno: , autor: nonaim2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, to je varianta, která se nabízí. Spíš mi šlo o to, jestli se do toho někdo pustil a jaký měl z toho pak zážitek - resp. jestli by byl velký rozdíl to vyměnit jen vpředu oproti výměně vpředu+vzadu (protože co si budem nalhávat, ty brzdiče, když bych chtěl nové, nejsou úplně levný špás).

 

A kotouče+desky dopředu jsem tu v tématu zachytil i děrované z VW Golf Clubsport, tak ty ještě zvažuju. 

Editováno: , autor: nonaim2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...