Publikováno Březen 31, 201114 r Ahoj. Mám takovýto problém. Na motoru 2.0FSI začala unikat chladící kapalina. Zjistilo se, že je prasklé těsnění pod termostatem. Banální výměna, jen se tam k tomu dostat. V servisu vyndali baterku a další plasty, bohužel po sesazení svítí kontrolka serva žlutou barvou. Nerozchodili to ani s VASem za jízdy. Možná to souvisí s další závadou - nefunguje ABS. Nejdříve se myslelo, že je vadný snímač otáček kola, nekonec je to kroužek ABS na LZ ložisku. Nechtělo se mi za 4500,- kupovat celý nový náboj, tak jsem čekal až se objeví samotný kroužek. Příští týden se to vymění. Tak si myslím, jestli jak se odpojila baterka, tak se kvůli předchozí závadě objevila i závada na servu. Nedá se stím jezdit. Možná špatně zapojený nějaký kabel, ale všechno prošli. Kdoví ... díky za Vaše poznatky
Duben 6, 201114 r Autor Vyřešeno. Vyměnil se kroužek ABS na náboji kola (na starém byl odpadlý magnet), vymazaly se závady a vše je OK.
Červen 15, 201114 r Pokud jsi měl odpojenou baterku(jak píše Šulda) tak to zhasne po ujetí cca 100m. Pokud ne tak to může být snímač úhlu natočení volantu, nebo načatý servo. Ostatně diagnostika to potvrdí lépe.
Červen 16, 201114 r po předchozím odpojení baterie stačí nastartovat a dát plnej rejd na obě strany, pokud je system ok, tak kontrolka zhasne.
Červen 16, 201114 r Pokud jsi měl odpojenou baterku(jak píše Šulda) tak to zhasne po ujetí cca 100m. Pokud ne tak to může být snímač úhlu natočení volantu, nebo načatý servo. Ostatně diagnostika to potvrdí lépe. Tak diagnostika potvrdila načatý servo,i když se provede znova základní nastavení po ujetí několika set metrů se opět rožne.Nejde s tím nic dělat,jen ho vyměnit.Tak to je v .....
Červen 16, 201114 r Je to nepříjemné, ale zas taková tragédie to není. Mrkni na Aukro, dost často tam vydívám komplet servořízení za cenu kolem 3.000 .....
Červen 16, 201114 r po předchozím odpojení baterie stačí nastartovat a dát plnej rejd na obě strany, pokud je system ok, tak kontrolka zhasne. Nejsem si vědom, že by to takto na OII bylo. Již jsem párkrát baterii měnil a jen otočením volantu do jednoho a druhého rejdu nestačí. Apropó pokud ujedeš kousek po rovné silnici a nebudeš hýbat volantem snímač se zkalibruje a kontrolka zhasne.
Červen 16, 201114 r Tak diagnostika potvrdila načatý servo,i když se provede znova základní nastavení po ujetí několika set metrů se opět rožne.Nejde s tím nic dělat,jen ho vyměnit.Tak to je v ..... Koukni na tyto stránky mají tam velmi solidní ceny za origo díly. ODKAZ NA STRÁNKY
Červen 16, 201114 r JJ, je to díl 1K1423055F všechny OII do M2009 Mohu nabídnout za 11000,-Kč nový nepoužitý, taky jsem ho měnil, taky mi odešlo........ Nicméně je tam za cca 3000,-Kč ještě práce v servisu včetně geometrie, musí se rozhodit myslím skoro celá přední náprava... Jetý na AUKRU bych nekupoval (bývají problémy), případně jak píše kolega víše, koupit tam.
Červen 16, 201114 r Nejsem si vědom, že by to takto na OII bylo. Již jsem párkrát baterii měnil a jen otočením volantu do jednoho a druhého rejdu nestačí. Apropó pokud ujedeš kousek po rovné silnici a nebudeš hýbat volantem snímač se zkalibruje a kontrolka zhasne. To, že si toho nejseš vědom, ještě neznamená, že to tak ve skutečnosti není. Smajlíka sis zvolil správnýho ....
Červen 17, 201114 r 2 jarisek : Neblbni tu hlavu pohádkama zaobírej se jen fakty. Upraveno Červen 17, 201114 r od Sniper_2003
Červen 19, 201114 r Nechci tu rozpoutávat hádku, ale je pravdam že se mi jednou jedinkrát podařilo točením do rejdů zhasnout kontrolku taky po odpojení baterie, ale bylo to jen u jedinýho auta, jindy se mi to už nepodařilo, takže bych spíš spoléhal na tu jízdu po rovině.
Srpen 12, 201114 r Zdravim vsechny, co rozumi autum. Dneska se mi rozbil posilovac rizeni, najednou zniceho nic na kruhovem objezdu prestal fungovat a otaceni voltem slo velice ztuha. Precetla jsem si nejake prispevky k tematu na internetu ohledne moznych pricin, ale potrebovala bych vedet, kde se nachazi pod kapotou to zarizeni (servo?), abych mohla zkontolovat, jestli tam je ten olej nebo neni?
Srpen 13, 201114 r OCT II nemá hydraulické servoriadenie,...zbytočne by si hladala nádobku na olej..je to riadené elektronicky takže napojiť na diagnostiku a potom postupovať ďalej
Říjen 11, 201113 r Zdravím všechny, objevil se mi následující problém: Při zapnutí stěračů po jejich doběhnutí do výchozí polohy problikne krátce kontrolka serva červeně, zároveň pokud je nastavena rychlost na tempomatu , tak se tempomat vypne resp. smaže nastavenou rychlost. Pokud je řízení natočeno byť i mírně na jednu stranu, je cítit cuknutí ve volantu. Při vypnutých stěračích vše ok. Na diagnostice vše ok, žádná závada. Už mě to cekem s... . Můžete mi někdo poradit, kde je problém. Dík.
Říjen 12, 201113 r To skoro vypadá, jako by to vypínalo podpětí (ale to by na diagnostice asi bylo)..... zvláštní..... Zkusil bych změřit dobíjení, a udělat zátěžový test baterie. Pokud bude OK, bude to chtít víc přemýšlet, ale někde se začít musí...... Ještě je taky možnost vadnýho serva, ale to se mi moc nezdá a eventuelní vadný ,motorek stěračů (taky se mi to moc nezdá), ale chce to měřit (zkusil bych proud tekoucí do motorku stěračů, eventuelně proud do serva)...
Říjen 12, 201113 r zacal bych tou baterkou, protoze to servo ma celkem slusny odber a to same plati u steracu. S necim podobnym sem se setkal u fabie2 kde pri zataceni a zapnuti vsech spotrebicu pohasila pristrojovka a sama se vypinala.
Říjen 12, 201113 r Pokud mohu doporučit tak bych kouknul na ukostření motorku stěračů. Tam bych začal.
Říjen 16, 201113 r Já bych kouknul na řádné připojení vodiče od serva k pojistkovému E-BOXU v mot.prostoru.Zvlášt utažení 8 poj.matičky.
Únor 18, 201213 r Mán octavkuII 1,6 rok vyroby 2005 asi pred rokom a pol som prešiel po kaluži vody a rozsvietil sa volant na žlto.bol som servise kde zavadu odstránili ale po mesiaci znova svietila a tak som jazdil pol roka a pritom som nemal žiadne problémy s riadením. Už ma to štvalo tak som šiel do značkového servisu kde načítali závadu skrat,nezmyselný signál na čidle snímača natočenia volantu. Ale po mesiaci znova volant v servise povedali,že je vadný snímač natočenia volantu a ten je priamo v servoriadení bez možnosti výmeny a ak chcem aby volant nesvietil musím vymenit cele servoriadenie cca 900€. Nakolko už dlkšie sledujem forum rozhodol som sa napísat moj problem. Ak možete poradte čo mám spravit . Vopred ďakujem.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.