Publikováno Březen 19, 20178 r Tak když už byla před časem odhalena Octavia III FL a prodeje jsou v plném proudu, je správný čas na začátek spekulací o podobě a technice Octavie IV. Předpokládaným termínem uvedení by měl být rok 2020. Informace zatím nejsou de facto žádné, web autozeitung.de očekává nižší a širší siluetu s dynamickým pojetím podobným studiím: Já na jednu stranu myslím, že tomu tak nebude už jen kvůli odchozivšímu Kabaňovi, no na druhou stranu jak to tak bývá, O IV bude asi už v konečných fázích příprav...? No, za všechny z nás, kterým se O3 nelíbí a FL přijde absurdní doufám, že O IV bude zase návrat k hezkým, či aspoň ne ošklivým autům
Březen 19, 20178 r V konecnych fazich rozhodne neni. V unoru byla teprve udelana skica a pripravuje se hlineny model
Březen 19, 20178 r Autor Fakt? To mě překvapuje, nevím, jestli se léty něco změnilo, nebo to byly nesmysly, ale před lety mi jeden člověk od Škodovky říkal, že vždy když přijde FL, už je hotový (alespoň vzhledově) nový model Už je vlastně znám nový designér? Upraveno Březen 19, 20178 r od _Denis_
Březen 19, 20178 r vice informaci a podobu nevim hele..... mam jenom to co jsem napsal, vic bych musel vysondovat
Březen 19, 20178 r Tak sonduj sonduj [emoji6] chci tu zase alespoň rok číst chytrolíny co budou odsuzovat Octavii aniž by cokoli věděli. Jinak zatím byl nový model vždy hezčí než facelift předchozího modelu, tak snad to bude zase pěkná Octavie. Jinak já s trojkovou verzí (před FL) nemám vůbec žádný problém, dokonce se mi líbí v jistých barvách a výbavách více než moje dvojková...
Březen 19, 20178 r Otazkou hlavne zustava, jakym smerem a hlavne jaky smer bude mit novy sef designer, to je hlavni, takze tedka se da fakt jen spekulovat
Březen 19, 20178 r Pokud do toho 3koda nehodí vidle, tak O IV by měla být posledním Kabaněho autem (představení snad na konci roku 2019). Pak by se měl teprve projevit nový šéfdesignér. Ostatně Kabaně také nastoupil v roce 2008 a jeho prvním veřejným počinem byl až Rapid v roce 2012.
Březen 19, 20178 r Autor Já si to myslím taky. Už jen proto, že pokud nemají nového šéfdesignéra, bude se oddělení držet zajetých kolejí a určitě minimálně nějaká představa už existovat bude nějaký ten pátek. Možná ale věřím v to, že by tím mohl být design povedený. Protože že uměl navrhnout hezká auta dokazují studie i SIII. Pokud na poslední chvíli nevymyslel, že budou vypadat všechny nové Škodovky jako O3 FL, je zde naděje, že budeme podobných výstřelků ušetřeni. Na nového designéra se ale těším s vírou, že to bude zase lepší [emoji4]
Březen 19, 20178 r Tak mě to nechává chladným jak bude čtyřka vypadat - ať si dělají auta podle svého - mě je totiž nikdo kupovat nenutí.
Březen 19, 20178 r Autor Mě taky ne, ale je asi velká pravděpodobnost, že to budu mít zase od firmy, pokud nebudu jinde s jiným autem, takže mě to zajímá
Březen 23, 20178 r V 19. 3. 2017 na 18:36, Wittmann napsal: Ostatně Kabaně také nastoupil v roce 2008 a jeho prvním veřejným počinem byl až Rapid v roce 2012. To není úplně pravda. Např. v březnu 2010 vyjel facelift FII/R a na 99% nebyl hotový před jeho příchodem (leden 2008). Ostatně drobné věci měnili pod jeho vedením už na Yetim. Denis: Vývoj auta není daný faceliftem předchůdce. Někdy facelift na trhu zůstane čtyři roky (Octavia A5), někdy necelé dva (Superb B6) a někdy se prodává delší dobu, než původní varianta (Fabia A05). Vývoj nového modelu trvá velmi zhruba čtyři roky a finální design bývá odsouhlasený cca v polovině té doby. Pak se dělají jen vynucené změny. Facelift je mnohem kratší. Vzhledů je několik, prochází sítem a každý model je schvalovaný i vrcholovým managementem a managementem koncernu. Jistí lidé vědí, že jistý model jisté značky představený v druhé polovině 2012 byl ještě na jaře o dva roky dřív napůl papírový. Dá se předpokládat, že Octavia vydrží od uvedení faceliftu minimálně dva roky. Jestli se teprve teď dělaly skicy a připravují hliněné modely (modely, protože jich bývá víc - pokud tedy nezačali kluci designerští s virtuální realitou), tak jsme někde v Ženevě 2020..
Březen 23, 20178 r Autor Toho se bojím. Už úplně živě vidím, že to vydržím 3-4 roky a pak nebudu mít na výběr a tu hrůzu po faceliftu dostanu těsně před příchodem O4..
Duben 19, 20178 r http://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-octavia-iv-se-rysuje-da-si-na-cas-bude-jeste-vyrazne-vetsi/
Duben 19, 20178 r Autor Označují facelift OIII za výrazný, aby působila jako nové auto. Hmm, odvážné tvrzení.. Každopádně říjen 2020, tedy kombi někdy v březnu 2021, to je fakt až za dlouho.. Zadní část asi velkým překvapením nebude a myslím, že v méně odvážné podobě by mohl odpovídat, ale ten jejich předek mi přijde nereálný, i když po posledním faceliftu, kdo ví... Stále bych ale radši viděl předek ve smyslu toho úvodního obrázku, který jsem sem dával..
Duben 19, 20178 r Na combi se na 100% nebude čekat půl roku. Západ kupuje combi, Německo dokonce v naprosté většině combi. Rozdíl v zahájení dodávek může být max. 3 měsíce, víc ne.
Duben 19, 20178 r Autor I tak je to představení v říjnu, prodej tedy nejdříve počátkem roku 2021.. To jsou pořád 4 roky, což je dost.. Čekal jsem, že poté, co měli odvahu ukázat tu poslední hrůzu, zkrátí to aspoň na ty 3 roky..
Duben 20, 20178 r Autor Jinak zpět k tématu. Je zvláštní, že když si porovnám obě ty fotomontáže, vyjma vážně hrubých společných znaků na předních světlech, které se s ohledem na koncept dají dedukovat, nemá ani jedna se sebou navzájem žádný společný znak, obojí je dost odlišné. Docela by mě tedy zajímalo, jestli střílejí od boku, nebo pokud se vážně drží psaných informací a jsou relevantní, tak kde je spíše pravda..
Duben 20, 20178 r Osobne si myslim ze O IV pujde jeste z pera od Kabane, ted je otazkou jak do toho bude chtit zasahnout design team pod jinym vedenim, zda treba nebude tlacit a chtit dat tomu jiz svuj novy rukopis nebo aspon nejaky z casti zasah. No nechame se prekvapit. Jeste je dlouha doba na nejake spekulace. Ted si myslim ze obcasne vizualizaze ruznych auto casopisu budou jen vystrelky do tmy hodne mimo.
Duben 20, 20178 r Autor Myslím si totéž. Ono podle mě Škodovka ani nového designéra nehledá, spíše bych to viděl na nějaké to interní povýšení. A pokud to tak bude, minimálně u O4 si myslím, že se bude držet kolejí Kabaně a nebude si příliš vymýšlet.Pokud se to aspoň přiblíží Superbu, bude to pozitivní změna
Září 20, 20186 r Dost informací známých z dřívějška se tam sice opakuje, akorát v jiném slovosledu, ale jak se říká : “opakování je matka moudrousti”.
Říjen 5, 20186 r https://www.autorevue.cz/skoda-octavia-rs-s-hybridnim-pohonem-dobry-priklad-rekl-sef-vyvoje
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.