Přejít na obsah

Škoda Octavia IV


_Denis_

Doporučené příspěvky

Tak když už byla před časem odhalena Octavia III FL a prodeje jsou v plném proudu, je správný čas na začátek spekulací o podobě a technice Octavie IV.

Předpokládaným termínem uvedení by měl být rok 2020.

Informace zatím nejsou de facto žádné, web autozeitung.de očekává nižší a širší siluetu s dynamickým pojetím podobným studiím:

 

skoda-octavia-2020-01.thumb.jpg.58ce9791288f0e27835c49ccd267f26e.jpg

 

Já na jednu stranu myslím, že tomu tak nebude už jen kvůli odchozivšímu Kabaňovi, no na druhou stranu jak to tak bývá, O IV bude asi už v konečných fázích příprav...?

No, za všechny z nás, kterým se O3 nelíbí a FL přijde absurdní doufám, že O IV bude zase návrat k hezkým, či aspoň ne ošklivým autům :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fakt? To mě překvapuje, nevím, jestli se léty něco změnilo, nebo to byly nesmysly, ale před lety mi jeden člověk od Škodovky říkal, že vždy když přijde FL, už je hotový (alespoň vzhledově) nový model :kol-47:

Už je vlastně znám nový designér?

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sonduj sonduj [emoji6] chci tu zase alespoň rok číst chytrolíny co budou odsuzovat Octavii aniž by cokoli věděli. Jinak zatím byl nový model vždy hezčí než facelift předchozího modelu, tak snad to bude zase pěkná Octavie. Jinak já s trojkovou verzí (před FL) nemám vůbec žádný problém, dokonce se mi líbí v jistých barvách a výbavách více než moje dvojková...

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si to myslím taky.

Už jen proto, že pokud nemají nového šéfdesignéra, bude se oddělení držet zajetých kolejí a určitě minimálně nějaká představa už existovat bude nějaký ten pátek.

Možná ale věřím v to, že by tím mohl být design povedený. Protože že uměl navrhnout hezká auta dokazují studie i SIII. Pokud na poslední chvíli nevymyslel, že budou vypadat všechny nové Škodovky jako O3 FL, je zde naděje, že budeme podobných výstřelků ušetřeni.

 

Na nového designéra se ale těším s vírou, že to bude zase lepší [emoji4]

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 19. 3. 2017 na 18:36, Wittmann napsal:

Ostatně Kabaně také nastoupil v roce 2008 a jeho prvním veřejným počinem byl až Rapid v roce 2012.

 

To není úplně pravda. Např. v březnu 2010 vyjel facelift FII/R a na 99% nebyl hotový před jeho příchodem (leden 2008). Ostatně drobné věci měnili pod jeho vedením už na Yetim.

 

Denis: Vývoj auta není daný faceliftem předchůdce. Někdy facelift na trhu zůstane čtyři roky (Octavia A5), někdy necelé dva (Superb B6) a někdy se prodává delší dobu, než původní varianta (Fabia A05). Vývoj nového modelu trvá velmi zhruba čtyři roky a finální design bývá odsouhlasený cca v polovině té doby. Pak se dělají jen vynucené změny. Facelift je mnohem kratší. Vzhledů je několik, prochází sítem a každý model je schvalovaný i vrcholovým managementem a managementem koncernu. Jistí lidé vědí, že jistý model jisté značky představený v druhé polovině 2012 byl ještě na jaře o dva roky dřív napůl papírový.

 

Dá se předpokládat, že Octavia vydrží od uvedení faceliftu minimálně dva roky. Jestli se teprve teď dělaly skicy a připravují hliněné modely (modely, protože jich bývá víc - pokud tedy nezačali kluci designerští s virtuální realitou), tak jsme někde v Ženevě 2020..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Označují facelift OIII za výrazný, aby působila jako nové auto. Hmm, odvážné tvrzení..

Každopádně říjen 2020, tedy kombi někdy v březnu 2021, to je fakt až za dlouho..

 

Zadní část asi velkým překvapením nebude a myslím, že v méně odvážné podobě by mohl odpovídat, ale ten jejich předek mi přijde nereálný, i když po posledním faceliftu, kdo ví... Stále bych ale radši viděl předek ve smyslu toho úvodního obrázku, který jsem sem dával..

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak zpět k tématu. Je zvláštní, že když si porovnám obě ty fotomontáže, vyjma vážně hrubých společných znaků na předních světlech, které se s ohledem na koncept dají dedukovat, nemá ani jedna se sebou navzájem žádný společný znak, obojí je dost odlišné. Docela by mě tedy zajímalo, jestli střílejí od boku, nebo pokud se vážně drží psaných informací a jsou relevantní, tak kde je spíše pravda..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobne si myslim ze O IV pujde jeste z pera od Kabane, ted je otazkou jak do toho bude chtit zasahnout design team pod jinym vedenim, zda treba nebude tlacit a chtit dat tomu jiz svuj novy rukopis nebo aspon nejaky z casti zasah. No nechame se prekvapit. Jeste je dlouha doba na nejake spekulace. Ted si myslim ze obcasne vizualizaze ruznych auto casopisu budou jen vystrelky do tmy hodne mimo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím si totéž. Ono podle mě Škodovka ani nového designéra nehledá, spíše bych to viděl na nějaké to interní povýšení. A pokud to tak bude, minimálně u O4 si myslím, že se bude držet kolejí Kabaně a nebude si příliš vymýšlet.
Pokud se to aspoň přiblíží Superbu, bude to pozitivní změna :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...