Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

SAFE by se tady asi probírat nemělo, nicméně to jak to popsal Martab je blbost, k čemu by bylo, že auto neotevřete klikou zevnitř? To naopak, z venku, to dává smysl... to ve Style mám, uzamknu se uvnitř a nikdo se přes kliku/kufr nedostane dovnitř...ale hlídání vnitřního prostoru, alarm, určitě nemám

@PetriCZECH tak to že se do auta nedostaneš vnější klikou je tak jaksi smysl zamykání, jaký smysl by mělo zamknout auto, které ale půjde otevřít vnější klikou?

Když auto zamkneš tlačítkem vevnitř, nic se nemění, auto se normálně zamkne, lze jej otevřít zatažením za vnitřní kliku, z vnějšku jej otevřít nelze. To platí pro systém s i bez SAFE. Rozdíl je když auto zamkneš při odchodu klíčkem nebo Kessy. V klasickém případě se dá auto otevřít zatažením za vnitřní kliku (vnější nereaguje). V případě že je vozidlo vybaveno SAFE systémem, nelze jej otevřít potažením za vnitřní ani vnější kliku. A k čemu je to dobré? Představ si situaci kdy zloděj rozbije okénko (nebo jej při odchodu špatně uživatel dovře), u klasického centrálu staří chytnout za kliku a postupně si otevřít dveře které jsou třeba. V případě že je vozidlo vybaveno SAFE systémem, nic nepomůže a dveře zůstanou zavřeny.

 

Pokud i tak máš pocit že si vymýšlím, stačí nahlédnout do manuálu:

obrazek.thumb.png.03ca61341d2beddc47ee5d5d6850421d.png

 

obrazek.thumb.png.ad74dad604f73fc3a244373208c606df.png

 

V manuálu (https://ws.skoda-auto.com/OwnersManualService/Data/cz/Octavia_NX/05-2020/Manual/Octavia/A8_Octavia_OwnersManual.pdf) je to na straně 24.

[mention]PetriCZECH [/mention] on to ale [mention]Martab [/mention] popsal naprosto přesně, viz. výtažek z manuálu pro FI





Safe system


Safe system zabraňuje, aby v případě, že je automobil uzamčen a všechny zámky blokovány, došlo k vytažení pojistných tlačítek. Se Safe systemem nejenže nejde vytáhnout pojistné tlačítko na vnitřní straně dveří, ale nelze vůz otevřít ani vnitřními a venkovními klikami. Zloději tak ani rozbití okna není nic platné, protože Safe system nedovolí otevřít dveře automobilu.

To, co popisuješ ty je pouhé uzamknutí vozu po překročení 20km/h, ale od SAFE to má opravdu daleko.

Děkuji všem za vysvětlení, já se pak do manuálu kouknul, akorát už mi bylo blbé mé příspěvky upravovat, když už jste odpověděli, rozdali lajky/nelajky atd.. Škoda, že si zde na fóru uživatel nemůže svůj příspěvek smazat a může to jen dělat administrátor. Každý se někdy upíše a pak je to tady doslova lavina od ostatních....

https://www.autorevue.cz/novou-skodu-octavia-combi-20-tdi-evo-testujeme-v-cr-ptejte-se-co-vas-zajima

Kdyz je v katalogu prislusenstvi stmivatelne zrcatko pro spolujezdce.. tak to znamena ze v zakladu je stmivatelna pouze strana ridice? Vim ze napr VW to u Arteonu takto ma, takze by mne to uplne neprekvapilo.. ale je to teda na hlavu.

Je to tak.V ceníku je stmívatelné pouze u řidiče:

 

https://az749841.vo.msecnd.net/sitescscz/alv1/d8dd0b96-4eb8-492c-a1b6-a7c8bc0c2ee8/nova-octavia-cenik.40bfc2a1e29f019db7f482b7a19bc4ad.pdf

Ambitiony

 

A9F4B7BD-F895-453D-8C00-3E10B208DA35.jpeg

C993F1E3-EA45-4A7E-B4E7-3C6586035EF4.jpeg

Upraveno od Jan R.

[mention]Jan R. [/mention] odkaz už to byl vložen od [mention]stanmar [/mention].

https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/poprve-za-volantem-nove-octavie-obratna-ale-pohodlnejsi-chyt/r~9cbcc4c46f9411eaa6f6ac1f6b220ee8/?utm_source=volnyHP&utm_medium=newsbox&utm_content=default&utm_term=position-1&utm_campaign=Aktualne

Zatím jsem neviděl žádná kola, která by se mi fakt líbila... To dělají ten design kvůli emisím, aerodynamice nebo proč jsou taková divná???

 

https://www.autorevue.cz/prvni-test-skoda-octavia-combi-20-tdi-evo-dsg-musi-byt-nejlepsi-dari-se-ji-to#part=1

Neslyšel někdo, že by kombík měl dostat tento rok el.roletu kufru?

Jsem to slyšel,že by to měl dostat Superb IV Combi,ale octavia ne.

To bude véc názoru - ten zadní stěrač, desing kol a ta masa plechu z.blatníků ( jako A7 1.gen). Combi u mě vede i když staré čtyřočko je celkově lepší.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.