Přejít na obsah

Škoda Octavia IV


_Denis_

Doporučené příspěvky

Citovat

Typickým zákazníkem pro novou Škodu Octavia RS je podle marketingového oddělení automobilky muž ve věku 42 let, který žije v trvalém vztahu s dětmi. Má univerzitní vzdělání, funkci "sales manager" a jeho čistý příjem dosahuje 4700 eur za měsíc, tedy v přepočtu přibližně 125 tisíc korun.

 

Citovat

Průměrný zákazník pro novou Škodu Octavia Scout je podle automobilky o něco starší, měl by mít 46 let. I zde jde o ženatého či zadaného muže s dětmi. Jako administrativní pracovník si vydělá rovných pět tisíc eur čistého, tedy v přepočtu 133 tisíc korun. I on má vysokoškolské vzdělání a rád sportuje. Holduje cyklistice, fotbalu, snowboardingu a turistice. Na rozdíl od zákazníka RS, který pravděpodobně přešel od jiné značky, jde o loajálního škodovkáře, který je za své nové auto ochoten utratit kolem 37 tisíc eur, tedy necelý milión korun.


Mně by jen zajímalo, kdo ve Škodovce dokáže dát dohromady výše uvedené citace. To musí být jistě zkušený člověk, který si je plně vědom, jaká situace panuje tady u nás v ČR. :-D :-D :-D Nejvíce mě štve, že často podobné názory razí ve firmách mladší lidi, než jsem já (r. v. 1986) , opravdu těm kecům a výplodům věří a s touto naivitou si myslí, že v poklidu dožijí důchod. Ale nejsou to jen mladší ročníky, než jsem já. Včera jsem měl tu čest poslouchat (já vím, je to neslušné, ale to člověku prostě nedá) místní oblastní zástupkyni Škody a co ta byla schopna na adresu zvýšení prodejů/objednávek aktuální O4 vypustit z pusy, to se mi nechtělo ani věřit. A vůbec jí nevadilo, že se v salonu pohybují zákazníci atd.

Editováno: , autor: PetriCZECH
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Celé jaro říkali prodejci, že by autu pomohla lepší základní cena.
Jsem vyhrabal, že v 2013 na začátku u O3 hned byli levné verze k dispozici a dávali pakety Plus zdarma.
Teď levnou verzi mají ale mezitím silně medializovaný ecall a losí test a nedůvěra vzrostla.

Napadá mě, že ty data ( kde k tomu přišli) zveřejnili až teď aby si obhájili cenovky supr verzí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale ŠA není zavislá na českém trhu, což je tvrzení širší věrejnosti i lidí zde na fóru. Nechápu potom, proč měli potřebu dělat akci 125let na nový model Octavia a to hned v úvodu prodejů.

 

A co se týče markeťáků, ti by měli otevřít oči, ve které zemi to vlastně žijou :-)). V případě, že bych bral 5tis €, rozhlédnul bych se po prémii a ne po Škodě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak akci museli udělat tu cenu od propagovali od listopadu a vyjeli by s 493tis to by nebylo fér.

Píši oficiálně akce zaměřená na české soukromé zákazníky, dle rozhovorů aut na RČ opravdu museli prodat minimum ( raději Kamiq, Karoq). Včera v areálu většího salonu cca.20 nových Octavii a ty co měli už podložky tak jen operáky a DHL. Já jsem ani neviděl když už náhodou Octavii potkám auto na převozkách, Scaly, Kamiqy, staré O3 ve výprodeji.
Za 130tis měsíčně bych také jezdil v prémii ....
Dost OT počkáme na ceny a výbavy [emoji3].

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ver mi, ze ani pri 130 tisic mesacne nie je dovod jazdit v premii. Ale to je otazka priorit...

 

Nicmene vybavove stupne O4 sa posunuli vyssie a tie nizsie vybavy a slabsie motorizacie naozaj chybali. Plus k tomu korona... naozaj to nebola vhodna doba na velke predaje aut.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já viděl tabulku prodejů segmentu C z května ( dohledám ji) v Evropě, Octavia skoro vždy tam byla, zatím chybí.
Podotýkám coronu měli všichni, zákaz ecallu ještě nebyl celý měsíc, 2 generace v prodeji, v Německu plné sklady nových O4 .... snad se do tabulek vrátí [emoji1303]

 

Evropský trh v květnu 2020: Nejprodávanější auta podle modelů
Poř. Model Prodej 5/2020 [ks]
1. Renault Clio 16.028
2. Volkswagen Golf 13.125
3. Peugeot 208 10.977
4. Dacia Sandero 10.651
5. Renault Captur 10.047
6. Volkswagen T-Roc 9.727
7. Opel/Vauxhall Corsa 9.451
8. Dacia Duster 9.041
9. Citroën C3 8.712
10. Volkswagen Tiguan 8.689
Editováno: , autor: Jan R.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na podzim nám vyměnili generála, který stejně jako celé představenstvo jezdil v BMW 5. Koupil si místo toho Superb. Auto si neodkoupil, stejně jako to neudělal nikdo z managementu. Tolik k té "premii". Mzda je vysoce nad udávanými ciframi.

 

To, že je uvedena nějaká typická mzda neznamená, že jde o zákazníka v ČR.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 48 minutami, RDMBR napsal:

@PetriCZECH co pořád ještě platí že Octa 4 nebude a místo ní Karoq?

 

už to vidím ???

Dlouho bych čekal na požadovanou motorizaci + zklamání z palubovky, resp. ovládání auta a pak taky ta cena za vybavenější auto. Poprvé si pořizuju úplnou novotu, tak se mi nechce dlouho čekat (Octa3 byla půlroční predváděčka a Fabii3 vlastní drahá polovička)...ale stále platí, že zvenku se nová Octavia 4 liftback velice provedla a líbí se mi ?.

  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...