Přejít na obsah

Škoda Octavia IV


_Denis_

Doporučené příspěvky

Tak hlavní otázka je, zda tam je to ovládání teploty, čekal bych něco jako u Scaly, ale na fotkách tam nejde nic vidět. A nebo půjde cestou příštího golfu, který má ovládání pod displejem:

VW Golf

 

A ten ovladač DSG bude asi také podobný jako u Golfu:

Výsledek obrázku pro Golf 2020 interior

Docela zajímavé je "vypínací" tlačítko pod displejem MIB:

image.thumb.png.bfe649e54538704a90c8268100971d02.png

To by nasvědčovalo návrhu z Golfu a ovládání ventilace asi přelepeno.

 

Editováno: , autor: Pawouk
Odstraněna část příspěvku mimo téma.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bylo by hodně naivní čekat od Škody přesné zařazení do nějakých tabulek. Prakticky vždycky v novodobé historii byly modely na pomezí tříd a je to tak podle mě dobře. Možná ne pro chronické srovnavatele, ale já prostor +0,5 třídy beru.

 

V reálu potřebuje aktuální generace hlavně zlepšení úrovně vnitřku. Ten je ostatně ve srovnání s Passatem bídný i u Superbu a OIV bude mít velkou šanci vypadat líp. Podvozek s primitivní technikou bohužel většina lidí nerozezná a současný Superb je zářným příkladem, že víceprvek může jezdit naprosto tragicky. Takže si proboha nedělejme naděje, není důvod.

 

Když se člověk podívá na FL Passatu, tak je jasný technologický strop, od kterého se v menší nebo větší míře bude ubírat. 360ti stupňová kamera, prediktivní tempomat striktně se řídící značkami, co dalšího aktuální OIII nemá? Jestli bude navíc 48V okruh s baterkou nebo brzda bez mechanického převodu, to už jsou pro většinu lidí detaily.

 

Hodnocení designu (od těch, kteří auto neviděli) je v této fázi nesmyslné. Na testovacích autech je spousta kamufláže.

 

Cena? Mám rozdělané srovnání OIII na začátku a na konci kariéry. Bez zohlednění přidané výbavy je cenový nárůst zhruba 90 tis. Kč. Současné ceníkové ceny (u nás) podle mě nedovolují razantní zdražení, když začátek je už cca 450 tis. Kč. Maximálně prohlásí Ambition za základní výbavu a kuchnou Active (byť Active rozhodně není zcela okrajovou výbavou).

 

 

  • Líbí se mi 4
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hezky souhrnně sepsáno, souhlasím.
K designu bych ale jen podotkl, že s trochou představivosti a díky médiím lze vzhled zhruba odvodit. Upřímně pokud bude OIV zajímavější a (aspoň na pohled) kvalitnější než OIII, nemám problém, co mě ale "uráží" je použití 10 let starých zrcátek z OIII, které nikdy za mě k nejhezčím nepatřily. Tam ten vývoj na aspoň malou změnu jít mohl..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ovšem rozdíl cca 90tis.Kč za prodejní dobu OIII (FL) je teda nášup a né zrovna malý.

Já mám teda informace, že interiér by měl býti hodnotnější než dosud. Už u Scaly lze vidět látku na dveřích a detaily, kde má OIII samý plast.

Co se exteriéru týče, tak na zadních a předních světlech lze vidět s troškou představivosti konečný tvar a prvky, které se moc asi měnit už nebudou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Scala nastavila zrcadlo a z fotek to vypadá, že OIV bude jenom větším provedením. Snad.

 

U zrcátek bohužel platí, že pokud nezaplatíš výpalné za indikaci auta v mrtvém úhlu, tak budou tady tyhle hrůzy. Pánové holt dokázali vyrobit potřebu si to dokoupit. Nejvíc se mně líbí malé rozměry zrcadla v rámci dost velkého krytu.

 

K designu celkem souhlas, ale ďábel se skrývá v detailech. Ostatně podívejme se na FL SIII, kde zůstaly blatníky, kapota, zadní nárazník. A přitom pro mě osobně je to prakticky jiné auto.

 

Jeste dodam jednu vec - neverim, ze by doslo k modifikaci rozchodu zadni napravy pri FL jen tak. Osobne tipuju, ze bude vyuzita i v nove generaci.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To už tu někdo psal kdysi, že u O 4 bude kvalita vnitřku napravena, žádné plastové tapeci.

 

Desing je asi celkem jedno ( u mě, žádná škodovka není vyloženě ošklivá i ten Room v Denim je pěkná), ono se to okouká. Třeba čtyřočko s LED a Race nebo béžová metalíza vypadá hezky, zato halogeny a Candy to bude děs asi pořád [emoji16].

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Idealne vyssim podilem drazsich verzi, coz se momentalne deje. Pripadne snizenim ceny usporou z rozsahu. Nikdy jsem neskuhral kvuli cene jako takove, ale co si budem povidat, 363 tis. a 450 je jiny rozdil nez 700 a 790.

 

To zvyseni ceny je svym zpusobem dane i situaci v minulosti, kdy jsme meli prakticky nejnizsi cenovou hladinu v Evrope.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...