Duben 15, 20205 r https://www.autorevue.cz/tlacitko-misto-paky-jak-funguje-elektricka-brzda-a-jake-ma-nevyhody
Duben 15, 20205 r OK tím pádem můžu zapomenout na tažení na laně, ale jinak asi ok. Jak to maj moderní škodovky s kotoučovkama vzadu a mech. brzdou? Lanka?
Duben 15, 20205 r Autor Nevím, zezadu na mě až příliš hranaté, zepředu zase nárazník až příliš nízký. Ale 100 lidí, 100 chutí.
Duben 16, 20205 r https://m.autorevue.cz/skoda-ukazala-zrejme-nejhezci-verzi-nove-octavie-mame-v-ni-videt-take-prvky-kupe
Duben 17, 20205 r Test O IV liftback 1,5 Tsi Spíše než test je to jen takové seznámení a skoro mi to připadá že je to zaplacené PR od Škodovky.. Upraveno Duben 17, 20205 r od stanmar
Duben 17, 20205 r Hm, seznam.cz je v dnešní době mocný hráč na mediálním poli, myslím, že ani Svět motorů se k liftbacku v Octavii IV ještě tak brzo nedostal. Opravdu to vypadá jako PR článek.
Duben 17, 20205 r Test O IV liftback 1,5 Tsi Spíše než test je to jen takové seznámení a skoro mi to připadá že je to zaplacené PR od Škodovky.. Vidím, že si pod odkaz přidal své dojmy z toho testu. Naprosto souhlasím, to je čistý chvalozpěv ...
Duben 17, 20205 r Tady zase máte odkaz na první lehké seznámení s Octavií IV liftback s motorem 2.0 Tdi a DSG převodovkou bez adaptivního podvozku: https://automix.denik.cz/testy/prvni-jizda-s-novou-octavii-liftback-z-prahy-az-na-zavrene-hranice-s-rakouskem-20200417.html?utm_source=tipcars&utm_medium=referral&utm_campaign=aktualni-clanky
Duben 17, 20205 r Tipuji dle ceny, že jsou to auta původně určená pro novinářské jízdy. Hyundai už dal, škodovka musí také ?
Duben 17, 20205 r A který český periodik nechválí škodovku všude možně. Ten z Autobildu.de bude směrodatný.
Duben 17, 20205 r před 21 hodinami, DušanV napsal: https://automix.denik.cz/testy/prvni-jizda-s-novou-octavii-liftback-z-prahy-az-na-zavrene-hranice-s-rakouskem-20200417.html?utm_source=tipcars&utm_medium=referral&utm_campaign=aktualni-clanky "Naftový motor a převodovka samozřejmě změnila rozložení hmotnosti, navíc tentokrát jsem neměl k dispozici adaptivní podvozek. Vůz byl vybavený tlumiči, u kterých lze nastavit dva stupně tuhosti prostřednictvím změny průtoku oleje. Na rozdíl od adaptivního podvozku DCC, kde lze využít širokou škálu tuhosti a tlumiče se umí i samy přizpůsobit změně podmínek na silnici, zde si prostě na displeji multimediálního systému navolíte, zda chcete režim Normal nebo Sport." Delaji si z lidi prcu? Upraveno Duben 18, 20205 r od bojler
Duben 17, 20205 r před 7 hodinami, stanmar napsal: Test O IV liftback 1,5 Tsi Spíše než test je to jen takové seznámení a skoro mi to připadá že je to zaplacené PR od Škodovky.. Teď jsem to zběžně prolétl, a netuším, co tě vede k tomu, že je to zrovna PR článek. Není to skutečně test jak píšeš, spíše to shrnuje možnosti výbavy a některé prvky popisuje blíže. Na konci shrnutí i některých negativ, obecně již známých od kombíku. Automobilka by nedovolila ani souhrn těch negativ, vzpomeňte si jak dopadl ten později stažený velký test O4 na Youtube kanálu "Videoblogy". Autor jistě nebude nijak podjatý. Nic víc, nic míň. Osobně bych takový článek klidně podepsal, aniž bych musel mít nějaké výčitky. Ano každý tam jistě najde něco jinak svégo, nebo naopak nenajde, ale není to manuál, a není to ani test. Je to seznámení s liftbackem a jeho možnostmi. Jestli nějaký asistent, nebo výbava bude mít později nějaké mouchy ukáže až dlouhodobější zkušenosti. Byl bych v klidu, je to opravdu krásné a povedené auto.
Duben 17, 20205 r Já v klidu jsem, mě je celkem jedno co kteří pisálkové napíšou. Jen je tam prostě na mě moc pozitiv najednou. Já dám především na svoje dojmy. Zatím jsem si liftback osahal v lednu ve Vídni na autosalonu a už vím jak vypadá i zblízka. Když nebudu řešit cenu, (i když s přihlédnutím k tomu jak je auto třeba ve Stylu vybaveno to není tak hrozné) tak při pohledu na moji OIII fc nemůžu říct že by mě přepadl nějaký wow efekt. Alespoň tedy zepředu, tam je to pro mě větší Scala. Jestli je částečná unifikace v tomto ohledu dobře, nebo špatně ať si zhodnotí každý sám. Na vnější vzhled mít bude mít asi největší vliv velikost a design kol (tj. minimálně 18") a zvolená barva karoserie.
Duben 17, 20205 r Ahojte, můžu přidat verdikt k tématu šplouchání v nádrži. V práci mám Octavii liftback v 2.0 naftě a když jsem zhoupnul zadní část auta tak bylo slyšet "vlnobití" :D , podotýkám že nádrž byla téměř plná. Takže Ano šplouchá Upraveno Duben 17, 20205 r od M Zoul
Duben 18, 20205 r před 16 hodinami, omicron napsal: @bojler Proč by? No o existenci "Sport Chassis Control" s dvoustupňovým nastavováním tuhosti podvozku víme u Scaly. Ale u Octavie se obávám, že o něm dosud nebyla ani zmínka. Buď mně něco uniklo a kromě zvýšeného, sníženého, standardního a DCC podvozku budou nabízet i tuto meziverzi. A nebo si redaktor popletl "driving mode select" a o přizpůsobení tlumičů si jen vymýšlí.
Duben 18, 20205 r Další z testů - 1,5 Tsi liftback https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/pripravte-se-prichazi-sok-ovladanim-prvni-test-nove-skody-oc/r~f44e9b06807711ea8972ac1f6b220ee8/
Duben 21, 20205 r Bez toho zadního stěrače v červené Velvet nebo hnědé ve Style na antracitových 18" to bude moc pěkné auto. @Dixik2 Neptal ses na FCB Přerosta, jestli nějaké vyrobili před uzavřením? Ano vyrobili. Upraveno Duben 21, 20205 r od Jan R.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.