Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Ahoj, dotaz pro ty co už jezdí. Mám objednáno TDI 110 s DSG a vrtá mi hlavou jedná věc. U mého současného auta Sup 3 je možnost ručního řazení DSG pádly pod volantem nebo pákou po vychýlení do prava v kompletně ručním režimu..Jak tohle funguje u té kolébky u čtyřky? Podle fotek je tam jen R,N,D/S ale chybí ruční režim. objednal jsem si pádla pod volant a doufám, že mě to nechá řadit stejně jako v Superbu kompletně manuálně a ne jen možnost si odřadit v aut režimu když je motor brutálně podtočenej ( díky VW za 5ku ve městě v padesáti na D ) nebo při předjíždění. Prosím podělte se o zkušenosti. Díky předem.. Snad jsem to popsal aby to bylo k pochopení..

ano, radit tim jde normalne.

 

(nicmene, proc bys tim mel radit pri predjizdeni?)

Třeba když mi ten krám v devadesáti drtí na déčko šestku, tak si i v automatu pádlem před předjížděním podřadím, abych měl "na noze" výkon hned a nečekal než to podřadí dolů. Druhá možnost kopnout do S. Typicky okreska a auto od naproti, sice daleko ale.. Zpět k mojí otázce, jak aktivuju ruční režim ve čtyřce? U mě dám páku do prava a je to..

Upraveno od littlewonder

ale tak na to staci jenom intenzivnejc zarazit pedal plynu, a to auto si vzapeti o stupen, dva podradi samo.  pripadne staci dat S rezim, kdy jde auto za plynem hned brz eko prodlevy. a navic pri prepnuti do s rezimu rovnou o stupen podradi.

 

ale tak proti gustu ... :)

Vždyť to píšu o tom S.. Bylo to přirovnání kvůli pochopení o co mi jde.. Točíš se na tom, ale odpověď na otázku nikde.. Takže.. Jak dám ruční režim v O IV? V Superbu páka do prava, tady? 

Co návod asi je to pochopitelný

 

64C9F963-A15A-4D37-8C18-D8E7572E34E0.png

C0C368EE-3A85-42E4-89F1-EE428A067964.png

50 minutes ago, Jan R. said:

Co návod asi je to pochopitelný

 

64C9F963-A15A-4D37-8C18-D8E7572E34E0.png

C0C368EE-3A85-42E4-89F1-EE428A067964.png

Díky, auto ještě nemám, je objednané.. 

 

Edit.. Takže změna je v tom, že eSko nespadne po chvíli zpět do automatu tak jak teď u Supa.. To leccos vysvětluje..

Upraveno od littlewonder

Odpovim ti jednoduše na tvoji otázku, to co šlo u O3, S3 klackem doprava od sebe sekvenční řazení u O4 nejde, pouze manualní řazení pádly na volantu.😎

Upraveno od kacer1

Kacer1 díky.. To je to co sem chtěl ( teda vlastně nechtěl ) slyšet :-).. 

před 2 hodinami, littlewonder napsal:

Díky, auto ještě nemám, je objednané.. 

 

 

Já taky objednané, ale na webu škodovky jsou návody od r... a člověk aspoň může kouknout co ho čeká.

Nové verze
1.5 G-Tec 96kW man - 2.Q 2021
2.0TSi 140kW DSG 4x4 Scout - 1.Q 2021
2.0 TDi 110kW 4x4 DSG - 1.Q 2021

V aktuálním Světě motorů podrobné vysvětlení i měření iV i G-Tec ( zhruba 7l/100km kombinace a 3,7kg/100km CNG).

Matrix trvale v dálkovém režimu - základ pro RS, Scout + 24.300, Style + 20t.

Středový airbag RS, Scout základ, pro Style 17900,-

 

S koly Ratikon z Karoqu, jen to ET nesedí, vypadá to lépe než s origo Rotare

 

Snímek obrazovky 2020-11-17 v 19.19.39.png

Hezké, ve srovnání s origo paletou nebe a dudy.

Majitele OIV, jakou máte aktuální verzi systému? Díky

Video z výroby:

 

 

V 16. 11. 2020 na 7:53, Jan R. napsal:

Nové verze
1.5 G-Tec 96kW man - 2.Q 2021
2.0TSi 140kW DSG 4x4 Scout - 1.Q 2021
2.0 TDi 110kW 4x4 DSG - 1.Q 2021

ja sa te 110kw 4x4 asi nedockam zas to posunuli dufam ze aj kombi bude automaticky.Dufam ze bude aspon cena dobra oproti 147kw 4x4.Som zvedavi ked objednam ako budem dlho cakat.

Dnes jsem absolvoval zkušební jízdu v Auto Heller Ostrava s touto Octavii s motorem 1.5TSi v manuálu. 
Jedná se o docela pěkně vybavené auto - panorama, parkovací asistent, head-up, roletky v zadních oknech, 3-zónová klimatizace, výhřev zadních sedaček. 
 

Zajímala mě hlavně motorizace a její chod/kultivovanost, včetně rychlosti zahřátí. Musím říct, že mě motor jednoduše překvapil, možná až nadchnul. Žádné cukání se při rozjezdu neprojevalo a motor byl úžasně tichý a pružný. Převodovku bych přirovnal k převodovce z FI MR 2005. Krátší řadící páka a přesná kulisa řazení. Jedná se o výrobu 03/2020
 

Další věc, která mě mile překvapila byl podvozek. Byl sériový a pěkně se přenášel přes nerovnosti bez jakéhokoliv bouchnutí. Možná to je i zásluha toho “batohu” za zadními koly a nebo jednoduše tím, že se jedná o nové auto. 
 

 

20DDF2D4-E1E8-4E0A-A443-A09A21FE3C63.jpeg

Upraveno od LukášCBR

Trinity 18 ze Superbu 2 v Rusku

ET o 2 čísla nesedí

 

Snímek obrazovky 2020-11-21 v 21.22.17.png

Snímek obrazovky 2020-11-21 v 21.25.12.png

Ta chrom lišta vypadá hezky

 

2B3C354E-C0A0-48E6-8B9E-BF3EF412876E.jpeg

Netušíte někdo kdy se zhruba můžeme těšit? Nemyslím verzi RS, ale klasiku 2.0 TSI se 140 kW. A o ceně asi taky nikdo nemá tušení, nebo že by? 

Už jsi tady dost dlouho na to, abys věděl, že motorová sekce je technickou sekcí, kde se rozhodně nebude řešit cena auta apod. Přesunuto. 

Zdarec, včera to ještě moc nefungovalo ale dnes již přibývají lidé, takže si zjistěte dle VIN jestli se vás týká svolávačka...

https://recall.skoda-auto.com/260/cs-cz?fbclid=IwAR0o6btmSgd6UHBTSRXMUiotwOHZPUdh2kPI1Ws6V0ALlGou9mY5EbWU4qs

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.