sk0d@ Vloženo 24. leden 2018 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2018 Vynasob si to cca x400 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sipmart Vloženo 26. leden 2018 Sdílet Vloženo 26. leden 2018 mám funkční adaptér (funguje cracknutá Carista), ale nejde se mě připojit přes vag dpf, nejspíš to bude asi tím, že mám superb II, r.v.2009, 125kw kod motoru CBBB....mám pouze základní verzi...je možné, že to do budoucna může jít při nějaké aktualizaci aplikace Vag DPF? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 26. leden 2018 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2018 Skus napisat vyvojarovi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sipmart Vloženo 26. leden 2018 Sdílet Vloženo 26. leden 2018 (editace) tak to jsem učinil a přišla mě rychlá odpověď....zajímalo by mě zda u tohoto motoru(CBBB) to umí načíst třeba nějaká jiná diagnostika přes kabel? CBBB engine unfortunately uses an old protocol, completely different from the last used by VAG for their cars, so the app can't work with it and I don't have a plan to expand the compatibility backward because the work is very hard and the final success isn't guaranteed due also to poor/missing support of the protocol by elm327. I've tried to start but I've found too many problems so I've decided to abort that project. I'm sorry. Bye Daaren v překladu googlem.... Motor CBBB bohužel používá starý protokol zcela odlišný od posledního, který VAG používá pro své vozy, takže s ním nemůže pracovat a nemám plán na rozšíření kompatibility zpět, protože práce je velmi tvrdá a konečný úspěch není zaručen kvůli špatné / chybějící podpoře protokolu elm327. Snažil jsem se začít, ale našel jsem příliš mnoho problémů, takže jsem se rozhodl tento projekt zrušit.Omlouvám se.sbohemDaaren Editováno: 27. leden 2018, autor: sipmart Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mioa701 Vloženo 8. Únor 2018 Sdílet Vloženo 8. Únor 2018 Ahojte, Aplikacia mi fungovala, teraz prestala. Pise ze "connection error. can I power off and then ON bluetooth to auto-retry?" ked dam yes, o chvilu vypise to iste. Carista funguje normalne. Skusal som odinstalovat, znova nainstalovat, nepomohlo. Nestretli ste sa s tym niekto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 9. Únor 2018 Sdílet Vloženo 9. Únor 2018 To mě též dělá. Já vypnu app úplně na tvrdo. Pak jí zapnu nechám pár sekund a pak dám connect a jedu. Asi se to občas hádá s BT v Boleru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 16. Únor 2018 Sdílet Vloženo 16. Únor 2018 Tak jsem včera vyhrabal starou Xperii ZR a zkusil a i když není připojená k Boleru tak to stejně po chvíli začalo psát ty errory. Takže padla domněnka, že to dělá to připojení k radiu. Podle mě to bude adaptérem mám totiž ten dlouhý černý tak si myslím jak se klepe za jízdy po super rovných silnicích tak občas ztratí kontakt. A nebo tím že BT vysílá jak adaptér tak tel. tak radio a občas se signály jakoby pohádají(i wi-fi když je moc různých signálů v jednom místě může blbnout). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mioa701 Vloženo 19. Únor 2018 Sdílet Vloženo 19. Únor 2018 U mna nakoniec problem vyrieseny. Zistil som, ze adapter nebol spravne sparovany - nevypytal si PIN pri sparovani. Carista fungovala v pohode, VAG DPF sa nechcelo pripojit. Adapter som vymazal zo zoznamu BT zariadeni, dal znova sparovat, tentokrat si vypytal aj PIN (1234) a VAG DPF odvtedy funguje v pohode. Mozno niekomu pomoze pri rieseni podobneho problemu. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeHaNet Vloženo 20. Únor 2018 Sdílet Vloženo 20. Únor 2018 Jaké máte intervaly regenerace? U mě - CRLB aktuálně cca. po méně než 200km (najeto cca 22t). Stojí venku, jezdilo se město. CFFB - cca. 400-500km (najeto cca. 68t). Stojí v garáži, jezdilo se mimo město. Je jasné, že to souvisí s provozem město/mimo/dálnice. Přesto mi to přijde dost velký rozdíl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 20. Únor 2018 Sdílet Vloženo 20. Únor 2018 u CFFB je vzdálenostní interval po SW úpravě 450 km- takže ok s CRLB nemám zkušenosti ale 200km je dost krátký interval, nejspíš kouří víc než by měl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mioa701 Vloženo 21. Únor 2018 Sdílet Vloženo 21. Únor 2018 On 2/20/2018 at 10:33 AM, PeHaNet said: Jaké máte intervaly regenerace? CFGB: teraz v zime okolo 300km, stoji v garazi. Zaplnenie filtra 67%. V lete to mozno bude menej casto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brano7 Vloženo 21. Únor 2018 Sdílet Vloženo 21. Únor 2018 CFFB pred dieselgate 300 - 350 po dieselgate 700 , 80% mimo mesto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 23. Únor 2018 Sdílet Vloženo 23. Únor 2018 Tam máš nový filtr nebo proč máš 0 oil ash ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 23. Únor 2018 Autor Sdílet Vloženo 23. Únor 2018 Aka nula? Ma tam 0,15L Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 24. Únor 2018 Sdílet Vloženo 24. Únor 2018 ty to máš v litrech jsem si nevšiml... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fancong Vloženo 25. Únor 2018 Sdílet Vloženo 25. Únor 2018 Zdarec, tak první pokus a super, už nemusím tahat notes a kabel. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 26. Únor 2018 Sdílet Vloženo 26. Únor 2018 Kolik máš najeto? Já jen že máš skoro stejně OIL ASH jako já. Tak mě to zajímá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaKo Vloženo 27. Únor 2018 Sdílet Vloženo 27. Únor 2018 Dá se z čísla toho SW v aplikaci poznat, jestli je to původní Verze nebo ta aktualizovaná? Mám tam SW: 03L906018SR/5265 a HW: 03L906018MH. Kód motoru CFFB, 103 kw, r.v. 2014. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fancong Vloženo 28. Únor 2018 Sdílet Vloženo 28. Únor 2018 Najeto mám 175000 km verze aplikace je 2.20.7. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarinoo3 Vloženo 2. Březen 2018 Sdílet Vloženo 2. Březen 2018 Ahojte, Mam taketo hodnoty DPF, co som sa docital, tak maximalna zivotnost filtra je 70 g Oil Ash. Mam Skoda octavia 2 fl, cca 240 000. 1. Aky priebeh mam ocakavat, ak neurobim nic ? (zasvieti kontrolka a ja sa nepohnem, alebo ma nejaka kontrolka bude upozornovat ze konci zivotnost pred tym?). 2. Je mozne dat dpf filter vycistit ?, cena je okolo 200€, pytam sa preto lebo, nie som si isty ci je cistenie urcene na Oil Ash (usadeniny), davaju zaruku 100 000 km. 3. Je nejaka ina moznost ? (samozrejme okrem kupy noveho za 2000 €) Mam teda cakat kym sa filter uplne zanesie alebo ho mam dať prečistit ? Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayBee1 Vloženo 2. Březen 2018 Sdílet Vloženo 2. Březen 2018 jarinoo3: Pravidla fóra jsi při registraci odsouhlasil, ale nečetl, že? Tohle je téma o oplikaci VAG DPF, nikoliv o DPF samotném - tvůj dotaz nepatří sem, ale do příslušné motorové sekce. O2 2.0 TDI CR má sekci ZDE a témat na DPF je tam hned několik. O2 1.6 TDI CR má sekci ZDE a téma na DPF je tam vyvěšené. Hlášení O2 týkající se DPF máš popsané v návodu. Dokud auto nic nehlásí, tak normálně jezdi a nic neřeš. Aspoň 30 tkm tě to nemusí trápit. Až bude DPF plný, můžeš ho nechat horkovzdušně vyčistit, nebo vyměnit za Economy od ŠA, kde dáš protiúčtem starý a dostaneš slušnou slevu. Osobně bych se vyhl chemickému čištění a levným aftermarket náhradám s pochybnou účinností - to je recept na budoucí problémy. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 2. Březen 2018 Sdílet Vloženo 2. Březen 2018 V 28.2.2018 na 6:57, fancong napsal: Najeto mám 175000 km verze aplikace je 2.20.7. Tak to já se blížím 190t km 12.1.2018 jsem měl 45,75g OIL ASH takže teď bude tak 45,90 - 46g Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 2. Březen 2018 Sdílet Vloženo 2. Březen 2018 před 3 hodinami, jarinoo3 napsal: 2. Je mozne dat dpf filter vycistit ?, cena je okolo 200€, pytam sa preto lebo, nie som si isty ci je cistenie urcene na Oil Ash (usadeniny), davaju zaruku 100 000 km. Nedávno ve Světě Motorů byl o to článek. Pokud si pamatuji s tím čistění to není taková výhra. Hrozí poškození či to pořádně nevyčistí. Nejlíp vycházelo novy v ECONOMY od ŠA. Dnes už vychází myslím skoro jako výměna EGR a to asi 15t,- což o proti dřívější ceně je nebe a dudy. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 13. Březen 2018 Sdílet Vloženo 13. Březen 2018 (editace) Dneska jsem to zkoušel u kolegy co má VW Golf 2010 se stejným motorem a nechtělo to načíst OIL ASH a házelo to errory hned od začátku a byla u toho červená tečka. Jinak to načetlo vše. Nemělo by to fungovat bez jakéhokoliv nastavování když se jedná o stejný motor? Editováno: 16. Březen 2018, autor: Ovce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jandis Vloženo 16. Březen 2018 Sdílet Vloženo 16. Březen 2018 U mě stejný problém. Chyba čtení oil ash. Octavia 2fl 2010 1,6 tdi cr cayc. Taky by mě zajímalo, proč to nejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.