Prosinec 2, 20195 r Filtr je v cajku, proč si jednotka myslí že máš plný filtr dle cal. množství fakt těžko říct, ale čidlo diferenčního tlaku jasně říká, že při započaté regeneraci byl filtr víc jak z poloviny prázdný. Resetovaný je také správně. Jak došla vypočítávaná hodnota na číslo 24g je mi záhadou. Já bych si osobně nechal přehrát ten SW co tam máš buď na ještě novější verzi na 9982, ideálně pak nechal nahrát verzi 9972 a vyndal ucpávku ze sání. Myslím si že když si tam necháš nahrát 9972 a vyndáš si ucpávku ze sání, tak ten problém vyřešíš. Celkově SW 9978 co tam máš ted je asi nejhorší verze jakou tam máš, pokud chceš nutně držet DG SW lze nahrát 9982. Je nějaký důvod proč si tam držíš DG SW ? Důvod proč se ti na posledním screenu drží otáčky nahoře bylo kvůli ohřevu vody. Když máš pod 5 stupňů a auto není ohřáte, tak se přihřívá elektrikou z alternátoru a má zvednuté otáčky podobně jako při regeneraci filtru. Upraveno Prosinec 2, 20195 r od 15degren
Prosinec 2, 20195 r Já mám taky velký rozdíl mezi měřenou a kalkulovanou hodnotou zaplnění filtru. Proč tomu tak je, na to jsem doposud nepřišel :-(
Prosinec 2, 20195 r před 3 hodinami, 15degren napsal: Filtr je v cajku, proč si jednotka myslí že máš plný filtr dle cal. množství fakt těžko říct, ale čidlo diferenčního tlaku jasně říká, že při započaté regeneraci byl filtr víc jak z poloviny prázdný. Resetovaný je také správně. Jak došla vypočítávaná hodnota na číslo 24g je mi záhadou. Já bych si osobně nechal přehrát ten SW co tam máš buď na ještě novější verzi na 9982, ideálně pak nechal nahrát verzi 9972 a vyndal ucpávku ze sání. Myslím si že když si tam necháš nahrát 9972 a vyndáš si ucpávku ze sání, tak ten problém vyřešíš. Celkově SW 9978 co tam máš ted je asi nejhorší verze jakou tam máš, pokud chceš nutně držet DG SW lze nahrát 9982. Je nějaký důvod proč si tam držíš DG SW ? Důvod proč se ti na posledním screenu drží otáčky nahoře bylo kvůli ohřevu vody. Když máš pod 5 stupňů a auto není ohřáte, tak se přihřívá elektrikou z alternátoru a má zvednuté otáčky podobně jako při regeneraci filtru. Ako si prisiel na to aku SW tam mam ako si to vycital trosku tomu nechapem a kto alebo kde mi prehra ten SW ?? A otazka co je ta skratka DG ja tomu nechapem. Dakujem za vysvetlenie
Prosinec 2, 20195 r Ve spodní části obrazovky je SW tím malým písmemA DG = Diesel GateOdesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
Prosinec 2, 20195 r Metrix.m dakujem za vysvetlenie a ako ten SW prehram spravi to len origo servis alebo to dokaze spravit aj niekto iny
Prosinec 2, 20195 r Mě to přehrával borec při chip tuningu. Oficiální servis by určitě uměl upgrade ale nevím jestli downgrade SW a otázka je zdali mohou když všem vnucují SW s DG. Já jsem si nechal nahrát poslední SW před DG
Prosinec 3, 20195 r Pokud motor funguje jak má tak situace kdy tak výrazně předběhne cal. mass před měřeným mass může nastat když se jezdí hodně krátkých cest aniž by se motor ohřál. To v případě DG SW může znamenat regeneraci po 200 km v případě SW bez DG po 350 km, ale to by jste museli fakt s tou naftou jezdit jen do práce z práce aniž by jste ohřáli motor. DG- SW je software kvůli kauze s emisema od VW (je to SW verze 9974-9982) - Během nahráti SW se dá do sacího potrubí vložka, která sníží průtok čistého vzduchu do motoru. Zároveň se nastaví vyšší průtok spalin přes EGR (EGR víc otevírá a rychleji se zanáší) - běžná životnost egru bez DG SW je 160K km s DG bude kolem 100K km Zároveň se zvyšuje účelně kouřivost motoru a přidává se dodatečný vstřik nafty po zapálení, který prolítne do filtru a váže na sebe NOx částice - proto ta vyšší spotřeba s DG SW a větší chrochtání. Také se zvedá max. tlak na vstřikách z 1600 barů asi na 2000 barů. Se SW bez úpravy DG se dá najet bez regenerace 750 km s DG max. 500 km. Poslední SW bez DG je 9972 - autorizovaný servis ti downgrade nikdy neudělá max. upgrade na novější verzi s DG úpravou. SW bez DG ti nehraje nejspíš jakákoli firma co se zabývá chipem, je to práce na 15 minut. Většina tunerů si za to žádá do 1000 kč. Pokud si necháš nahrát sw bez DG, musíš si vyndat ucpávku, která je mezi filtrem vzduchu a váhou vzduchu- práce na 15 minut - zvládneš sám. Ucpávka musí ven pokud DG sw nebude, protože by pak jednotka hlásila nedostatečný průtok vzduchu naopak pokud vyndáš ucpávku a necháš DG SW opět bude jednotka hlásit chybu. Pokud si necháš SW přehrát směrem dolů, počítej prvních 1000 km s nestabilním projevem motoru, protože se vymažou i adaptace, ale ty se do 1000 km opět obnoví. Všechny + jsou ve prospěch SW bez DG. Mě osobně se zdálo že s DG motor lépe táhne, možná má o pár koní víc. Na druhou stranu bez DG motor lépe reáguje na plyn a rozhodně žere méně nafty, taky má slabší zvukový projev.
Prosinec 3, 20195 r No tomu teda říkám vyčerpávající a užitečná odpověď. Díky 15degren za vysvětlení.
Prosinec 3, 20195 r 15degren dakujem za vysvetlenie dost casto mam kratke trasy do prace a spet takze motor sa az tolko nezohreje hlavne v zime ale cez volno su dlhsie a trosku to prevetram moze mat na to vsetko vplyv ked mam chip ? Upraveno Prosinec 3, 20195 r od j-reno
Prosinec 3, 20195 r To nevim s chipovaným motorem nemám zkušenosti, ale kombinace chip a DG SW mi nepřijde dobrá, ale je možné že ti v rámci chipu vyndali ucpávku ze sání a DG sw tam nefunguje jak by měl... ale je vidět na screenech co jsi dal, že dodatečný vstřik probíhá, takže DG SW úřaduje... těžko říct na to by ti musel dát odpověď někdo kdo se tím zabývá, mě přijde divné že někdo upravuje mapu s DG SW které už tak dost namáhá vstřikovací systém... Jedna zajímavost, u mojí úpravy po DG začal motor žrát olej. Doléval jsem cca půl litru oleje na 5000 km. Byl vidět jasný průsak oleje kolem sacího potrubí. Nezjišťoval jsem kudy se přesně olej do toho potrubí dostává, ale po přehrátí SW na 9972 už nedolívám mezi výměnou oleje ani deci. Upraveno Prosinec 3, 20195 r od 15degren
Prosinec 3, 20195 r Pri chipovani som bol a nic nevyberal ziadnu ucpavku bola len uprava so softverom prvy krat mu to nesedelo ked to nahral tak to potom upravoval este raz a potom bez problemov. Co by si mi doporucil co by som mal spravit zmenit SW a dat chip prec alebo dat Iny SW a nechat chip. Pri zmene na starsi SW nebude potom problem na STK co sa tyka emisii ??
Prosinec 3, 20195 r Při změně na starsí SW při STK problém nebude, protože úprava DG není povinná. Navíc auto má s podvádějícím SW při měření emisí lepší emise než s DG. Tady opravdu těžko radit. Jak řikám s chipem nemám zkušenosti, nevím co to obnáší za změny. Zkus se zeptat uživatele motorpower, popřípadě si zavolat do TDIfun, to jsou dle ohlasů zde ověřený tuneři... Jde o to kolik jsi do čipování auta dal a jestli tu změnu citíš. Každopádně motor je uškrcené a nucen k vyšší kouřivosti, protože je v sání ucpávka a protože si nasává víc spalin... Kdyby jsi to hrál na záruku (2 roky po úpravě máš záruku na vstřikovací a emisní systém) tak to chápu, jinak bych si to tam nenechal. Já jsem nakonec ze škodovky vymámil nové vstřiky všechny 4, novou lištu vč. čerpadla a nový egr. DPF bylo v cajku, tak jsem to pak nechal přehrát zpět na SW bez DG... Pokud z toho nemáš žádný benefit, tak nevidím důvod mít DG SW v autě... snižuje to životnost...
Prosinec 3, 20195 r 15degren dakujem za vysvetlenie a za pomoc budem musiet stym nieco spravit pozistujem si dalsie info ohladom toho
Prosinec 14, 20195 r Autor Verzia 3.5.0, testujte [emoji106]https://uloz.to/file/3n0oiILvN1fW/118778383nhskjs978273-zip
Prosinec 14, 20195 r Pánové, po odmlce zdravím a přináším rozuzlení mé téměř půlroční kauzy viz. 13 strana. Věřím, že by mohl ocenit někdo se stejným trablem. Regenerace už probíhají +- ve správném intervalu a ne každých 100km, jak se poslední půlrok dělo. Nespouští se už měřenými sazemi, bývalo při hodnotě 22g, která se dříve předbíhala o cca 10g oproti kalkulované. Nyní se regenerace spouští kalkulovanými sazemi při hodnotě 24g a měřená je o cca 8-12g níže. Z důvodu, že jednotka vypočítávala celkové zanesení filtru popílkem jen na 63% mně většina říkala, že filtr je v pohodě, že mi to hulí jak fabrika a já mám problém v motoru... No, filtr jsem nakonec nechal vyměnit za nový a problém se tím vyyřřeeešil!! Dovedla mě k tomu indicie, že za 5 měsíců se hodnota zanesení popílkem 63% nezměnila a také časté chyby škrtící klapky, která byla jednou měněna a 2x čištěna. Kouř se nemohl dobře dostávat přes filtr --> ne o moc, ale větší rozdílové tlaky --> časté regenerace --> zanášení klapky. Jen bych se ještě rád zeptal, proč po provedení základního nastavení, které vynulovalo stav zanesení filtru popílku na 0% , končí regenerace vždy na cca 21-23% progresbaru a cca 5-6g sazí kalkulovaných? Neměla by regenerace jet, když je filtr nový, až na 0g kalkulovaných sazí? Víte někdo?
Prosinec 16, 20195 r Dnes jsem zabavil přitelkyni androida a stáhnul Vag DPF free. Auto má najeto 60tis.km a právě probíhala regenerace.
Prosinec 16, 20195 r Autor Nech sa paci, odomknuta plna verzia 3.6.0Stahujte testujte [emoji482]https://uloz.to/file/h44u6oOxbBOe/bebdodh18473nbfkje-zip
Prosinec 27, 20195 r Čaute, to znamená že mám egr plné ? :D len som vyskúšal aplikáciu. Auto ide v pohode všetko ide ako má :D
Prosinec 28, 20195 r Zaplnění filtru máš 38,4 gramů. Plný filtr bude při 70 gramech. Je to ale jen odhadované (vypočítané) zaplnění, realita nemusí odpovídat výpočtům. Jezdíš zřejmě dlouhé trasy, regenerace filtru po 664 km.
Leden 9, 20205 r Spravil som aj ja screenshot, pred regeneraciou a po regeneracii. Pred bolo zaplnenie celkom dost [emoji16], stacila cca 30 km jazda v "S".Odoslané z SM-G950F pomocou Tapatalku
Leden 9, 20205 r Moc tomu prvnímu screen shotu nerozumím. Chápu to tak, že ti probíhala regenerace už 28 minut a že si v té samé době měl zaplnění 110%. To jsi před tím musel jezdit pojížďky s tím, že ti to pořaád regenerovalo.
Leden 9, 20205 r To ano, posledne 2 dni som sa motal len po meste. Zaujimave je ze predtym den som mal dialnicnu jazdu cca 400 km, tak sa mohlo vypalit na dialnici, no nestalo sa.Odoslané z SM-G950F pomocou Tapatalku
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.