Pejsi Vloženo 16. Červen 2023 Sdílet Vloženo 16. Červen 2023 V 26. 9. 2021 na 20:40, sk0d@ napsal: Čágo bágo šílenci Odomknuta verzia 3.20.9 Pekny zbytek vikendu https://uloz.to/tamhle/iHjB2LC74MzD#!ZGMvAGR0LJAxATEwMGqzBQV5MwuRrx00GyL1oHyjZTf4MzV= Čauec, funguje to prosím i na DTUA ? Zkoušel jsem to s aktuální apkou a kód motoru není v seznamu a nefunguje to ani přes "Read from ECU" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pejsi Vloženo 18. Červen 2023 Sdílet Vloženo 18. Červen 2023 Ještě přikládám test z Identifieru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marik76 Vloženo 1. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2023 Ahoj, zakoupil jsem placenou verzi VAG DPF, otestoval i free verzi. Bohužel se zřejmě nepřipojí. Při testu OBDII vše ok. Když chci připojit OBDII k apce VAG DPF bt se spojí, ikona OBDII je modrá a toči se kolečko aktualizace. Poté ikona OBDII zčervená a hodnoty z automobilu se nenačtou. Přikládám foto... Poradí někdo? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
starec007 Vloženo 29. Února Sdílet Vloženo 29. Února Má niekto prosím odkaz na nejakú poslednú odomknutu verziu? Veľmi pekne dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sosko Vloženo 8. Srpna Sdílet Vloženo 8. Srpna Verzia 3.29.12 - added DCZA engine to group 14 - added DNAA engine to group 21 with partial support - added CAAC engine to group 2 - added custom audio notification option - solved BT power off issue for Android 13 devices - CAHA replaced Post Injection 1 with Differential Pressure parameter https://filecr.com/android/vag-dpf/ (preinštalované cez verziu 3.20 funguje ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 2. Listopadu Autor Sdílet Vloženo 2. Listopadu Link na 3.39.12 https://we.tl/t-e18jV6rTrf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zbořka Vloženo 2. Listopadu Sdílet Vloženo 2. Listopadu (editace) Chlapi, mám dojem že můj motor není podporován CLHB octavie 3 rok 2015 1.6 tdi 66kw Sušilova jsem plnou verzi a stejně nefunguje případně rady? Přikládám screen Editováno: 2. Listopadu, autor: Zbořka Doplnění info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sosko Vloženo 2. Listopadu Sdílet Vloženo 2. Listopadu Co je nového v nejnovější verzi 3.39.12 : Opravy drobných chyb a vylepšení Podporované motory: DETA, CRBC, CFHD,CUNA, CFFB, CFWA(*), CLHA, CXXB, CAYC (částečně pracuje na Passat 3C MY10), CAHA (beta, vyžaduje ověření), CXHA, DTTC (ne MY2022 a následující), CDUC Motory úspěšně testované uživateli: CFGB(*), CFGC, CJCA, CRMB, CUPA, CUSA, CXFA, CAYB, CAYD, CRLB, CUTA, CFHC, CAGA(*), CSHA, CJCD, DFSB, CLAB, DFLA, DCXA, CFCA, CGLC, CFJB, CFHA, CRUA, DDYA, DFFA, CRKB, DCYA, DFCA, CUUB, CGLB, CUAA, CUSB, CAPA(*), DFGA, DFSF, DFHA, CNHA, DGTA, DGTE(*), CCWA, DGDA, DLUB, CJCB, DGTD, CDUD, CSUD, DEUA, DAUA, DJGA, CXXA, DFEA, DBGC, CAYA, CRTD, DGDB, CUUA, DAVA, CKFC, CRCA, CGQB(*), DDDA, DCZA, CAAC, DNAA(*), CAAB, DTUA(§) (*) = částečná podpora nebo v závislosti na verzi SW (§) = pouze pro 11bitový iniciační protokol DŮLEŽITÉ : některé z výše uvedených motorů mohou být nekompatibilní, záleží na verzi softwaru motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr.Catch Vloženo včera v 07:59 Sdílet Vloženo včera v 07:59 (editace) Ahoj, poslední dobou se mi při každé jízdě spouští regenerace DPF. Zakoupil jsem si tedy aplikaci + ELM 327. Při sledování diagnostiky za jízdy pře aplikaci se mi nějak nezdá hodnota Soot Mass Measured, která je daleko vyšší (např 23,88 g) než SM Calc. (3.49g) a také během jízdy strašně rychle stoupá. Když se dostane na hodnotu cca 24 tak hodnota SM Calc. také zvýší na stejnou hodnotu a začne regenerace. Tato regenerace však jede a nedojde k jejímu dokončení ani po hodině jízdy na dálnici. Kde by mohl být prosím problém? Díky za radu. Tomáš Editováno: včera v 08:00, autor: Dr.Catch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sosko Vloženo před 2 hodinami Sdílet Vloženo před 2 hodinami Symptómy naznačujú plný filter. 0.17litra oil ash residue je takmer plná kapacita (0.175-0.18 L ) . Diferenčný tlak tiež nevyzerá zdravo, vídávam 3-6 hPa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.