Přejít na obsah

Aplikacia VAG DPF + ELM327 adapter


Doporučené příspěvky

V 26. 9. 2021 na 20:40, sk0d@ napsal:

Čágo bágo šílenci

 

Odomknuta verzia 3.20.9

 

Pekny zbytek vikendu

 

https://uloz.to/tamhle/iHjB2LC74MzD#!ZGMvAGR0LJAxATEwMGqzBQV5MwuRrx00GyL1oHyjZTf4MzV=

Čauec, funguje to prosím i na DTUA ? Zkoušel jsem to s aktuální apkou a kód motoru není v seznamu a nefunguje to ani přes "Read from ECU"

Screenshot_20230616_223038_VAG DPF.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahoj,

 

zakoupil jsem placenou verzi VAG DPF, otestoval i free verzi. Bohužel se zřejmě nepřipojí. Při testu OBDII vše ok. Když chci připojit OBDII k apce VAG DPF bt se spojí, ikona OBDII je modrá a toči se kolečko aktualizace. Poté ikona OBDII zčervená a hodnoty z automobilu se nenačtou. Přikládám foto...

Poradí někdo? Díky.

Screenshot_20231001-110839.png

Screenshot_20231001-111402.png

Screenshot_20231001-111056.png

Screenshot_20231001-111122.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 5 měsíců později...

Verzia 3.29.12

 

- added DCZA engine to group 14
- added DNAA engine to group 21 with partial support
- added CAAC engine to group 2
- added custom audio notification option
- solved BT power off issue for Android 13 devices
- CAHA replaced Post Injection 1 with Differential Pressure parameter

 

https://filecr.com/android/vag-dpf/

(preinštalované cez verziu 3.20 funguje )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Co je nového v nejnovější verzi 3.39.12 :

Opravy drobných chyb a vylepšení

 

Podporované motory: DETA, CRBC, CFHD,CUNA, CFFB, CFWA(*), CLHA, CXXB, CAYC (částečně pracuje na Passat 3C MY10), CAHA (beta, vyžaduje ověření), CXHA, DTTC (ne MY2022 a následující), CDUC 

 

Motory úspěšně testované uživateli: CFGB(*), CFGC, CJCA, CRMB, CUPA, CUSA, CXFA, CAYB, CAYD, CRLB, CUTA, CFHC, CAGA(*), CSHA, CJCD, DFSB, CLAB, DFLA, DCXA, CFCA, CGLC, CFJB, CFHA, CRUA, DDYA, DFFA, CRKB, DCYA, DFCA, CUUB, CGLB, CUAA, CUSB, CAPA(*), DFGA, DFSF, DFHA, CNHA, DGTA, DGTE(*), CCWA, DGDA, DLUB, CJCB, DGTD, CDUD, CSUD, DEUA, DAUA, DJGA, CXXA, DFEA, DBGC, CAYA, CRTD, DGDB, CUUA, DAVA, CKFC, CRCA, CGQB(*), DDDA, DCZA, CAAC, DNAA(*), CAAB, DTUA(§) 

(*) = částečná podpora nebo v závislosti na verzi SW 

(§) = pouze pro 11bitový iniciační protokol 

DŮLEŽITÉ některé z výše uvedených motorů mohou být nekompatibilní, záleží na verzi softwaru motoru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj,

poslední dobou se mi při každé jízdě spouští regenerace DPF.

Zakoupil jsem si tedy aplikaci + ELM 327.

Při sledování diagnostiky za jízdy pře aplikaci se mi nějak nezdá hodnota Soot Mass Measured, která je daleko vyšší (např 23,88 g) než SM Calc. (3.49g) a také během jízdy strašně rychle stoupá. 

Když se dostane na hodnotu cca 24 tak hodnota SM Calc. také zvýší na stejnou hodnotu a začne regenerace.

Tato regenerace však jede a nedojde k jejímu dokončení ani po hodině jízdy na dálnici.

Kde by mohl být prosím problém?

Díky za radu.

Tomáš

 

 

01.png

02.png

03.png

Editováno: , autor: Dr.Catch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 19. 11. 2024 na 14:49, sosko napsal:

Symptómy naznačujú plný filter.  0.17litra oil ash residue je takmer plná kapacita  (0.175-0.18 L ) . Diferenčný tlak tiež nevyzerá zdravo, vídávam 3-6 hPa.

Jak můžeš toto tvrdit když hned příspěvek nad tímto má oil 45... ale s tím tlakem souhlasím. 

Editováno: , autor: Zbořka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 45 minutami, Zbořka napsal:

Jak můžeš toto tvrdit když hned příspěvek nad tímto má oil 45... ale s tím tlakem souhlasím. 


Pardon za offtopic (Pawouk), len odpoviem na dotaz, aby niekto nebol v omyle.

Vag dpf ukazuje to , čo podporuje riadiaca jednotka (aký typ merania). V príspevku s 45 oil , je oil residue v gramoch, v príspevku s 0,17 sú jednotky litre.

Editováno: , autor: sosko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
V 2. 11. 2024 na 13:06, sosko napsal:

Co je nového v nejnovější verzi 3.39.12 :

Opravy drobných chyb a vylepšení

 

Podporované motory: DETA, CRBC, CFHD,CUNA, CFFB, CFWA(*), CLHA, CXXB, CAYC (částečně pracuje na Passat 3C MY10), CAHA (beta, vyžaduje ověření), CXHA, DTTC (ne MY2022 a následující), CDUC 

 

Motory úspěšně testované uživateli: CFGB(*), CFGC, CJCA, CRMB, CUPA, CUSA, CXFA, CAYB, CAYD, CRLB, CUTA, CFHC, CAGA(*), CSHA, CJCD, DFSB, CLAB, DFLA, DCXA, CFCA, CGLC, CFJB, CFHA, CRUA, DDYA, DFFA, CRKB, DCYA, DFCA, CUUB, CGLB, CUAA, CUSB, CAPA(*), DFGA, DFSF, DFHA, CNHA, DGTA, DGTE(*), CCWA, DGDA, DLUB, CJCB, DGTD, CDUD, CSUD, DEUA, DAUA, DJGA, CXXA, DFEA, DBGC, CAYA, CRTD, DGDB, CUUA, DAVA, CKFC, CRCA, CGQB(*), DDDA, DCZA, CAAC, DNAA(*), CAAB, DTUA(§) 

(*) = částečná podpora nebo v závislosti na verzi SW 

(§) = pouze pro 11bitový iniciační protokol 

DŮLEŽITÉ některé z výše uvedených motorů mohou být nekompatibilní, záleží na verzi softwaru motoru

Ahoj,

Co je prosím potřeba udělat, aby se to rozjelo na DTUA ?

Nevyznám se co je 11-bitový iniciační protokol.

Díky

Editováno: , autor: Pejsi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...
V 26. 4. 2017 na 6:39, sk0d@ napsal:

Kedze sa mnozia dotazy ohladom kontroly zanesenia DPF, v kratkosti predstavim Android aplikaciu, ktora to pri kompatibilnych motoroch dokaze velmi jednoducho nacitat.

 

Hlavnym parametrom, ktory nas zaujima je "Soot mass - mnozstvo sadzi", no aplikacia dokaze okrem ineho nacitat aj cas a vzdialenost od poslednej regeneracie a teploty na vstupe a vystupe z filtra

 

 

590025b2c98fe_VAGDPF.thumb.png.174eb08dfe41739022a1c829aa703370.png

 

Aplikacia existuje v dvoch verziach, platenej a ochudobnenej bezplatnej.

 

Uzivatel @Radas1 sa jej podrobnejsie venoval TU.

 

Rovnako ako pri ostatnych aplikaciach vyzadujucich pristup ku specifickym protokolom, aj tu autor odporuca spravny vyber OBD Bluetooth adaptera.

 

Citacia z Google play:

"About ELM327 adapters:
Currently on the market you can find a huge list of low cost clone ELM327 adapters using a cloned simplified version of the ELM327 chip; using these adapters with this app may introduce readings errors and also car connection problems or app freezing.
For an optimal use I suggest a good quality adapter like an OBDLink LX, but the app also works with cheap adapters provided decent quality."

 

Tento isty vyvojar tiez vydal aplikaciu "ELM327 Identifier", ktoru uz niektori poznaju z temy nakupu adaptera.

 

POZOR, TREBA POUZIT SPRAVNU VERZIU ADAPTERA, NA TRHU SU AJ ZLE KUSY (POTVRDENE SKUSENOSTAMI UZIVATELOV), VIAC INFO NAJDETE V SAMOSTATNEJ TEME, PROSIM CTENYCH UZIVATELOV FORA ABY SVOJE OTAZKY A SKUSENOSTI OHLADOM NAKUPU SMEROVALI DO NEJ.

 

Edit 3.9.2018: posledna odomknuta verzia 2.26.9 je tu

Zdravím mám chvíli superba 3 a vzhledem k tomu, že se mi stalo, že jsem vjel do garáže, kde jde opravdu o milimetry a asi se spustila regenerace, chtěl jsem vyzkoušet tady popisované možnosti, abych zabránil ničení DPF filtru. No nevím, já těmto věcem vůbec nerozumím dovedu zkontrolovat kapaliny, dolát naftu a tím to asi tak končí. Přesto jsem se dostal až tady viz scany první je po spojení s autem, ten druhý když už asi po šesté opakuji refresh. a jsem v koncích mohl by mi někdo poradit, jestli to je tou free verzí , nebo autem?? nebo co mám ještě zkusit . Děkuji všem za pomoc.

Screenshot_20250405_084019_com.applagapp.vagdpf_free.jpg

Screenshot_20250405_084205_com.applagapp.vagdpf_free.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 8. 6. 2017 na 15:47, sk0d@ napsal:

V prvom poste je odkaz na temu o adapteroch.

Ať hledám jak hledám nikde to nemůžu najít, prý mám taky nevhodný ELM 327 nemáte prosím odkaz? Abych nevyhazoval peníze za něco co mi zase nepůjde, rád bych viděl data vag DPF filtru , jelikož už se mi párkráte stalo, že až jsem se s autm vlezl do garáže, kde je to opravdu na chlup, tak se mi spustila regenerace DPF filtru. A rád bych byl trošku dopředu připraven. 

Jo ještě přidám skeny 1) po spuštění vag DPF , 2) když jsem snad 6x opakoval refresh a ještě z ELM327 identifier A už jsem z toho všeho totálně mimo, prosím poradí mi někdo co je špatně, nebo kde je chyba, co mám dělat? Děkuji.

Screenshot_20250405_084019_com.applagapp.vagdpf_free.jpg

Screenshot_20250402_154708_com.applagapp.vagdpf_free.jpg

Screenshot_20250405_143906_com.applagapp.elm327identifier.jpg

Editováno: , autor: petr42
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...