Leden 26, 20187 r mám funkční adaptér (funguje cracknutá Carista), ale nejde se mě připojit přes vag dpf, nejspíš to bude asi tím, že mám superb II, r.v.2009, 125kw kod motoru CBBB....mám pouze základní verzi...je možné, že to do budoucna může jít při nějaké aktualizaci aplikace Vag DPF?
Leden 26, 20187 r tak to jsem učinil a přišla mě rychlá odpověď....zajímalo by mě zda u tohoto motoru(CBBB) to umí načíst třeba nějaká jiná diagnostika přes kabel? CBBB engine unfortunately uses an old protocol, completely different from the last used by VAG for their cars, so the app can't work with it and I don't have a plan to expand the compatibility backward because the work is very hard and the final success isn't guaranteed due also to poor/missing support of the protocol by elm327. I've tried to start but I've found too many problems so I've decided to abort that project. I'm sorry. Bye Daaren v překladu googlem.... Motor CBBB bohužel používá starý protokol zcela odlišný od posledního, který VAG používá pro své vozy, takže s ním nemůže pracovat a nemám plán na rozšíření kompatibility zpět, protože práce je velmi tvrdá a konečný úspěch není zaručen kvůli špatné / chybějící podpoře protokolu elm327. Snažil jsem se začít, ale našel jsem příliš mnoho problémů, takže jsem se rozhodl tento projekt zrušit.Omlouvám se.sbohemDaaren Upraveno Leden 27, 20187 r od sipmart
Únor 8, 20187 r Ahojte, Aplikacia mi fungovala, teraz prestala. Pise ze "connection error. can I power off and then ON bluetooth to auto-retry?" ked dam yes, o chvilu vypise to iste. Carista funguje normalne. Skusal som odinstalovat, znova nainstalovat, nepomohlo. Nestretli ste sa s tym niekto?
Únor 9, 20187 r To mě též dělá. Já vypnu app úplně na tvrdo. Pak jí zapnu nechám pár sekund a pak dám connect a jedu. Asi se to občas hádá s BT v Boleru.
Únor 16, 20187 r Tak jsem včera vyhrabal starou Xperii ZR a zkusil a i když není připojená k Boleru tak to stejně po chvíli začalo psát ty errory. Takže padla domněnka, že to dělá to připojení k radiu. Podle mě to bude adaptérem mám totiž ten dlouhý černý tak si myslím jak se klepe za jízdy po super rovných silnicích tak občas ztratí kontakt. A nebo tím že BT vysílá jak adaptér tak tel. tak radio a občas se signály jakoby pohádají(i wi-fi když je moc různých signálů v jednom místě může blbnout).
Únor 19, 20187 r U mna nakoniec problem vyrieseny. Zistil som, ze adapter nebol spravne sparovany - nevypytal si PIN pri sparovani. Carista fungovala v pohode, VAG DPF sa nechcelo pripojit. Adapter som vymazal zo zoznamu BT zariadeni, dal znova sparovat, tentokrat si vypytal aj PIN (1234) a VAG DPF odvtedy funguje v pohode. Mozno niekomu pomoze pri rieseni podobneho problemu.
Únor 20, 20187 r Jaké máte intervaly regenerace? U mě - CRLB aktuálně cca. po méně než 200km (najeto cca 22t). Stojí venku, jezdilo se město. CFFB - cca. 400-500km (najeto cca. 68t). Stojí v garáži, jezdilo se mimo město. Je jasné, že to souvisí s provozem město/mimo/dálnice. Přesto mi to přijde dost velký rozdíl...
Únor 20, 20187 r u CFFB je vzdálenostní interval po SW úpravě 450 km- takže ok s CRLB nemám zkušenosti ale 200km je dost krátký interval, nejspíš kouří víc než by měl...
Únor 21, 20187 r On 2/20/2018 at 10:33 AM, PeHaNet said: Jaké máte intervaly regenerace? CFGB: teraz v zime okolo 300km, stoji v garazi. Zaplnenie filtra 67%. V lete to mozno bude menej casto
Únor 27, 20187 r Dá se z čísla toho SW v aplikaci poznat, jestli je to původní Verze nebo ta aktualizovaná? Mám tam SW: 03L906018SR/5265 a HW: 03L906018MH. Kód motoru CFFB, 103 kw, r.v. 2014.
Březen 2, 20187 r Ahojte, Mam taketo hodnoty DPF, co som sa docital, tak maximalna zivotnost filtra je 70 g Oil Ash. Mam Skoda octavia 2 fl, cca 240 000. 1. Aky priebeh mam ocakavat, ak neurobim nic ? (zasvieti kontrolka a ja sa nepohnem, alebo ma nejaka kontrolka bude upozornovat ze konci zivotnost pred tym?). 2. Je mozne dat dpf filter vycistit ?, cena je okolo 200€, pytam sa preto lebo, nie som si isty ci je cistenie urcene na Oil Ash (usadeniny), davaju zaruku 100 000 km. 3. Je nejaka ina moznost ? (samozrejme okrem kupy noveho za 2000 €) Mam teda cakat kym sa filter uplne zanesie alebo ho mam dať prečistit ? Ďakujem
Březen 2, 20187 r jarinoo3: Pravidla fóra jsi při registraci odsouhlasil, ale nečetl, že? Tohle je téma o oplikaci VAG DPF, nikoliv o DPF samotném - tvůj dotaz nepatří sem, ale do příslušné motorové sekce. O2 2.0 TDI CR má sekci ZDE a témat na DPF je tam hned několik. O2 1.6 TDI CR má sekci ZDE a téma na DPF je tam vyvěšené. Hlášení O2 týkající se DPF máš popsané v návodu. Dokud auto nic nehlásí, tak normálně jezdi a nic neřeš. Aspoň 30 tkm tě to nemusí trápit. Až bude DPF plný, můžeš ho nechat horkovzdušně vyčistit, nebo vyměnit za Economy od ŠA, kde dáš protiúčtem starý a dostaneš slušnou slevu. Osobně bych se vyhl chemickému čištění a levným aftermarket náhradám s pochybnou účinností - to je recept na budoucí problémy.
Březen 2, 20187 r V 28.2.2018 na 6:57, fancong napsal: Najeto mám 175000 km verze aplikace je 2.20.7. Tak to já se blížím 190t km 12.1.2018 jsem měl 45,75g OIL ASH takže teď bude tak 45,90 - 46g
Březen 2, 20187 r před 3 hodinami, jarinoo3 napsal: 2. Je mozne dat dpf filter vycistit ?, cena je okolo 200€, pytam sa preto lebo, nie som si isty ci je cistenie urcene na Oil Ash (usadeniny), davaju zaruku 100 000 km. Nedávno ve Světě Motorů byl o to článek. Pokud si pamatuji s tím čistění to není taková výhra. Hrozí poškození či to pořádně nevyčistí. Nejlíp vycházelo novy v ECONOMY od ŠA. Dnes už vychází myslím skoro jako výměna EGR a to asi 15t,- což o proti dřívější ceně je nebe a dudy.
Březen 13, 20187 r Dneska jsem to zkoušel u kolegy co má VW Golf 2010 se stejným motorem a nechtělo to načíst OIL ASH a házelo to errory hned od začátku a byla u toho červená tečka. Jinak to načetlo vše. Nemělo by to fungovat bez jakéhokoliv nastavování když se jedná o stejný motor? Upraveno Březen 16, 20187 r od Ovce
Březen 16, 20187 r U mě stejný problém. Chyba čtení oil ash. Octavia 2fl 2010 1,6 tdi cr cayc. Taky by mě zajímalo, proč to nejde.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.