Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Objednal jsem led světýlka od ACI, jsou sice dražší než originály a nejspíš to bude nějaká china, ale mají odpory, aby to nehlásilo chybu žárovky. Tak snad toto zafunguje, abych nemusel jezdit extra na kodování

Vloženo

furt mi príde rozumnejšie dať 500 za kodovanie a ušetriť na origo svetielkach ako tam dávať tie číny ktoré svietia ako cirkus humberto a osvetluju cely zadok ako na tuning zraze ... a to ich mam na aute tiez lebo na moje OE varianta nie je

Vloženo (editace)

Ano Mám Fabii 3 style rok 2016 a nic mi to nepíše . Vyměnil sem za original led, tak nevím teda , jsem druhy majitel a do této doby tam byly žárovky .🙂

Editováno: , autor: Pecaturboman
Vloženo

Ano, je pravda, že ne každá F3 po výměně za originál LED musí hlásit chybu. Ve FB skupině se to řešilo mnohokrát a bohužel nikdo nezná odpověd na to, proč nějaká hlásí a jiná nehlásí. Takže odpověd dostane každý až po výměně 🙂

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Tak dneska jsem se na to vrhnul, ale po odrápání všech puchýřů byl levý otvor hodně tragický, dokonce projel i šroubovák skrz. Odstranil jsem tedy rez, co to jen šlo tak, abych nezajel už do více vizuálně exponovaných částí laku. Pak jsem to důkladně nasytil odrezovačem s taninem v několika vrstvách a snažil jsem se to co nejvíc napižlat i zevnitř. Pak jsem hliníkovým tmelem překytoval tu ďouru a nejkrpatější okolí, vybrousil a důkladně napižlal základovkou. Zítra to vezmu štětcem podobnou barvou jako je lak vozu a posléze ještě vystříkám dutinu resistinem ML. Všechny zásahy jsou jen na té spodní části, která není běžně vidět, kdybych se s drápáním rozjel, tak bych skončil nejspíš někde ve vnější půlce vrat, člověk by až nevěřil, jak daleko se to rozjede pod lakem, který jinak vypadá neporušeně a je bez puchýřů. Ty aftermarket LEDky mi svítí i bez těch odporů, tak je tam nebudu ani zapojovat, měl jsem už dle VCDS nakodované LED osvětlení i když tam byly žárovky. Kdyby už šlo do tuhého a vyhnilo by to tam kompletně, nebyl by asi problém větší část toho spodku vyříznout, ošetřit hrany a našroubovat tam plastové plátíčka s otvory pro světýlka, byl by tak už pokoj. Vrata na vrakáčích sice nestojí moc, ale skoro všichni je prodávají holá, bez ničeho a trefit opět nevyhnilá a správnou barvu je hodně velká loterie.  Přehazovat doma lepené sklo asi taky není úplně košér nápad. Přístup Škodovky k tomuto problému je fakt tristní, pokud je to známá výrobní chyba, měli by to vyměnit každému bez remcání, vyplněných servisek apod...... už jen za tu reklamu, co jim s tím po cestách děláme

  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)

Zdravicko:) kolega jde menit na zaruku po 10 letech pate dvere na svoji fabii 3 (klasika, totalne prorezivele u osvetleni). V autorizovanem servisu mu rekli, ze tam musi nechat auto 3 tydny. Je z toho spatny, protoze na aute je zavisly. Me to prijde jako silene dlouha doba. Vzdyt prece nove dvere mu mohou nachystat a jakmile budou k dispozici nalakovane a nachystane, tak muze pristavit auto a dvere mu za den vymeni ne ? Kolik na to potrebuji opravdu casu ? Vzdyt na to musi byt normohodiny ne ?

Rekli mu, ze je to zdlouhavy proces, ze se to musi fotit, pak na pojistovnu, ta to nejak schvaluje, pak az se dovezou dvere, musi se tam pry rezat vsechny otvory, ze jim prijde jakysi polotovar, pak se ceka na lakovnu...tak se ptam, to je takovy problem pro servis jim to tam den nechat na nafoceni potrebnych veci, auto si vyzvednout a pak jej pristavit na vymenu jiz nachystanych dveri ?

Editováno: , autor: Alda_cz
Vloženo

To bude asi individuální podle možností servisu. Mě měnili kdysi také páté dveře jen na OII a bylo do týdne, dopředu vše zdokumentováno a odsouhlaseno se ŠA. Vyřezávali a přelepovali i zadní sklo. 

Vloženo (editace)

Tak může jet i jinam, co AS to jiný přístup. Když jsem zůstal v 5leté záruce na silnici taky mě odtáhli do jednoho velkého AS, kde by auto jen stálo v kopřivách a čekalo a ve druhém se auta hned ochotně pozdě odpoledne ujali a ještě večer(!) volali, že je OK. Ráno jsem si pro něj jel 100km náhraďákem. Můj domovský AS se mi snaží vyjít vstříc s čímkoliv, jezdím tam 15 let 😀

Editováno: , autor: ben06
  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Ahoj řešili jste někdo rez i mimo páté dveře? A jak jste případně dopadli?

Při mytí auta před servisní prohlídkou jsme si všimli, na lemu pravého zadního blatníku bublinek, viz. foto. Na servisní prohlídce jsme to nahlásili. A škodovka se vyjádřila s tím, že se na to záruka nevztahuje, protože je tam jiná tloušťka laku. Jako čekal jsem z jejich strany nějaké cukání, jako že je to od soli atp. Ale tohle jsem nečekal. Auto jsme kupovali jako nové (žádná předváděčka) v únoru 2016. Od té doby jsme jediný majitelé, takže víme že je tam tento díl již od koupě a nic se s ním nedělalo. Tento trik asi dobře funguje Škodovce pro ty, kteří nejsou první majitelé, protože další majitel si nemůže být jist tím, co se před tím s autem dělo. A tak ho asi zkusili i na nás 😄.

Jinak dříve nám měnili v AS v rámci záruky 5. dveře s 10-procentní spoluúčastí, protože jsme byli na servisní prohlídce o půl roku později (jinak tam jezdíme každoročně, ale tenkrát nám do toho něco vlezlo, pak se zapomnělo a pak se čekalo na volný termín). A pak ještě teď v prosinci pravý práh (na druhé straně), přední nárazník a pravé světlo. Manželka přejela jezevce, nebo něco podobného.

Nějak nevím jak jim mám argumentovat, na to že je tam jiná tloušťka laku. Buďto je to k kvůli tomu. že to rezne. Nebo je to tak od výroby nebo nám v AS sami od sebe stříkli, či vyměnili ten blatník (o čemž pochybuji), když se měnili ty 5. dveře, nebo práh.

Včera odpoledne když jsem si v AS auto vyzvedával, už tam nebyl ten mechanik co s nimi komunikoval, takže mi to oznámili jen per huba, nikde žádný záznam. Dnes by mi měl ten mechanik poslat to vyjádření ze škodovky. Tak už od rána čekám a stále nic 😄. Tak stále přemýšlím nad tím, co jim říct.

 WhatsAppImage2025-08-26at08_16_32.thumb.jpeg.17446e471aae3a8e24e8faaf4e6c8378.jpeg

Editováno: , autor: Jabqooo
Vloženo

No to je blba situace nicmene:

pockej si ma to vyjadreni, dobre si procti co je v nem uvedeno, rozhodne se obrat primo na vedouciho servisu, vysvetli mu situaci, ze mas auto od novoty atd., pokud by to nezabralo, rozhodne kontaktovat Skoda-auto. Jsi-li v pravu, bud nesmlouvavy, dusledny a asertivni.

Vloženo

Tak odpověď je podobná, jakou jsem dostal při převzetí vozidla. Mimochodem jedná se o Auto UL, aby jste byli v obra: 

 

Dobrý den,

 

píši ohledně vyjádření zamítnutí opravy, levé zadní postranice ve spoji se zadním nárazníkem.

 

Dle vyjádření oddělení z Mladé B. → Důvodem zamítnutí je, lehce vyšší lak a nejspíše minulostní oprava.

 

Omlouvám se za nepříliš kladné obeznámení, v tuto chvíli pro tento případ, nelze více udělat.

 

Děkuji za pochopení.

 

 

S Pozdravem,

 

Už jsem na to odpověděl:

 

Dobrý den, 

děkuji, takto vypadá oficiální zamítnutí ze škodovky? Čekal jsme alespoň nějaké číslo reklamace. Takže když zavolám do škodovky, mám jim nahlásit VIN, nebo podle čeho toto vyjádření najdou? A kam se mám obrátit, když nesouhlasím s jejich vyjádřením?
To auto jsem koupili jako nové (žádná předváděčka) a doposud jsem jeho jediný majitel. Takže vím, že s tímto dílem se nic nedělalo. Jediné co se měnilo v rámci záruky u Vás, byli páté dveře. A po srážce jezevce pravý práh, přední nárazník a pravé přední světlo. To měnili u Loudy v Teplicích, protože nejste smluvní partner Direct pojišťovny. Takže je tam tato tloušťka barvy již o výroby a nebo se to stalo v při těchto opravách v autorizovaných servisech (nevím jak se to provádělo). Jiné opravy karoserie se neprováděli. Chápu že vy s tím nic neuděláte a proto bych to rád řešil s někým kdo o tom rozhodl.
 
Děkuji Vám za odpověď

 

 

Tak uvidíme kdy a co mi mechanik odpoví a chápu že s on to nevyřeší.

 

Vloženo

Tak mechanik mi sdělil že s tím nic nemůže dělat a ať zavolám na 800 600 000, kde mi operátor řekl ať jim to pošlu emailem. Co nejvíce popíši a přidám VIN. Že se mi k tomu vyjádří. Jinak kdyby někdo někdy ten mail potřeboval je to infoline@skoda-auto.cz, tedy email infolinky. 

 

Vloženo

To jak to napsal je samozrejme uplny nesmysl. Nenech se odradit. Vyssi tloustka laku je jako co ? Hodnota je kde ? Jak tuto hodnotu mohl objektivne namerit kdyz jsou tam bubliny ? A jaka je hodnota oficialni hodnota tloustky laku dle technicke dokumentace a s jakou odchylkou ?

Vloženo (editace)

Spíš si myslím, že to zamítnou z důvodu mechanického poškození, na fotce je i vidět kamínek-písek ve spáře a případné povrchové/náletové rzi. Jako samozřejmě to výše uvedené vyjádření je blbost. Ale třeba museli "něco" napsat.

Editováno: , autor: l79
Vloženo

ja si myslim ze sa na to proste vysrali a nechce sa im to reklamovat  , tieto veci sa bezne riesia a robia , su to skor opravy na predaj ako trvacne ale s tym treba pocitat

 

su k tomu aj technicke infa od skodovky a celkovo s tym nebyva problem ... co je to vyssia hrubka laku ? konkretna hodnota chyba 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...