Pitrisek23 Vloženo 1. Září 2017 Sdílet Vloženo 1. Září 2017 Zdravím, potřeboval bych poradit kam vedou kabely od světla zpátečky. Z ničeho nic mě přestala svítit zpátečka. Tak jsem zkoušel proklemovat konektor od čidla na převodovce a zpátečka nesvítí.Pojistky jsem kontroloval a jsou v pořádku. Akorát mě zaráží že v manuálu je to pojistka č.6 a na krytu pojistek je to č.22 Žárovky jsou funkční. Potřebuji poradit kam vedou kabely od převodovky, abych je mohl prozvonit a zjistit jaký je v háji. Kabely od konektoru jsou v pořádku, takže to bude ulomený někde po cestě k pojistná.Díky za informace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 2. Září 2017 Sdílet Vloženo 2. Září 2017 (editace) Záleží jestli máš před nebo po FL. Před je to pojistka 12, po pojistka 6. A když jsi kontroloval ten spínač na převodovce, tak zkus jestli na něj jde napětí, proti kostře, při zapnutém klíčku. V obou provedení by to mělo vést od spínače na žárovku, s odbočkou do ŘJ. Spoj je někde v kabelovém svazku. Tady http://forum.skodahome.cz/topic/131796-dílenská-příručka-a-učební-pomůcky-fabia-ii-roomster/?p=2021188 máš schémata. Editováno: 2. Září 2017, autor: jipol57 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitrisek23 Vloženo 2. Září 2017 Autor Sdílet Vloženo 2. Září 2017 (editace) Díky až budu doma tak se na to mrknu. Jinak mám po FL a to napětí jsem měřil a nejde tam nic. Takže to bude asi kabelem. Musím zjistit kudy ten svazek vede abych našel ten vadný kabel. Díky moc za informace. Edit :Tak jsem koukal na pojistky a slot č12 je prázdný. Jaká tam má být pojistka? 7,5 nebo 10? Editováno: 2. Září 2017, autor: Pitrisek23 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 2. Září 2017 Sdílet Vloženo 2. Září 2017 Promiň spletl jsem to, je to obráceně. Před je 12, po FL je 6. Pojistka 10A. Vodič by to měl být černá/bílá průřez 0,75mm2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitrisek23 Vloženo 3. Září 2017 Autor Sdílet Vloženo 3. Září 2017 (editace) V pohodě Tak snad se mě to podaří najít a opravit. Díky Editováno: 3. Září 2017, autor: Pitrisek23 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitrisek23 Vloženo 10. Září 2017 Autor Sdílet Vloženo 10. Září 2017 Tak mám opraveno Byl to prodřenej kabel od toho konektoru. Kabel vede nevím proč do takové plastové trubky. Tam se o hranu té trubky prodřela izolace a následně uhnil. Co jsem koukal, tak už byl načatý i kabel od lamdasondy. To je možná ten problém proč se mě občas rozsvítilo EPC nebo motor. No co kabely jsem opravil a zaizoloval elektrikářskou páskou. Pak jsem vzal kus starý duše z kola a omotal kolem kabelů v místě vstupu do té trubky. Snad to teď něco vydrží 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 10. Září 2017 Sdílet Vloženo 10. Září 2017 (editace) No když jsem viděl, jaké nitkové drátky jsou před každým konektorem, a zcela holé, tak jsem je preventivně všechny omotal vulkanizační páskou. A jsou to důležitá zařízení, nejen světlo zpátečky. Snad se mě tím takové poruchy elektriky vyhnou. Je to zkrátka vyrobeno jako spotřební zboží s životností max. 5 let. Potom vyhodit a koupit nové. Editováno: 10. Září 2017, autor: jipol57 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitrisek23 Vloženo 10. Září 2017 Autor Sdílet Vloženo 10. Září 2017 Jo dalo by se říci že to jsou taková kurvítka v autě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.