Pawouk Vloženo 13. Září 2018 Autor Sdílet Vloženo 13. Září 2018 Filtr pevných částic OPF a Motor 1.0 TSI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 13. Září 2018 Sdílet Vloženo 13. Září 2018 Článek pěkný, jen trochu škoda že neudělali i porovnání s 1.2 TSI (možná jsem přehlídl). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 24. Září 2018 Sdílet Vloženo 24. Září 2018 Svět motorů porovnával 1.0 TSI bez a s FAP filtrem a výkonově si ten s FAP pohoršil. Otázkou je, kdo si kupuje Fábii na závodění, moc takových neznám :-) Stačí déšť nebo silný boční vítr na dálnici a všechny Fa3 jedou poslušně v pravém pruhu svých 110-120 km/h :-), motor je ok, ale podvozek s malou hmotností už nedokáže popřít fyzikální zákony. Jinak dva katalyzátory, no potěš, navíc první katík spojený s FAP filtrem dohromady. Škoda ví jak dostat peníze časen zpět :-) Ford na to jde selským rozumem, Ecoboost má FAP filtr zvlášť za katíkem, který je jen JEDEN.. Ještě jsou tu značky, co myslí i na lidi :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 24. Září 2018 Sdílet Vloženo 24. Září 2018 Tady je ten článek co asi myslíš: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Září 2018 Autor Sdílet Vloženo 24. Září 2018 Použiji poněkud upravené klasické rčení: Kdyby demagogie nadnášela, tak se bobanHTP bude vznášet až někde ve stratosféře. Už totiž neřekl, že slavný 1.0 EcoBoost má problémy s propálenými písty, aktuálně přešel od řemene smáčeného v oleji v rozvodech na řetěz, protože ani toto Ford nezvládnul, že se tyto motory fatálním způsobem přehřívají, že má ve variantě s 92 kW točivý moment jenom 170 Nm, že v této kategorii aut už nemá žádný přeplňovaný zážehový čtyřválec, ale jenom tříválce a to ještě v provedení s vypínáním jednoho válce... No a to by bylo už poslední OT v tomto tématu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom01 Vloženo 26. Září 2018 Sdílet Vloženo 26. Září 2018 Včera jsem v aktuálním SM četl pokračování článku o cestě Rapidu s karavanem do Chorvatska (Vaculík se docela rozepsal ). V rámci výměny spojky dostali již modifikovanou s tužšími přítlačnými pružinami (větší ovládací silou na pedál) - jsou tam i objednací čísla původního a nového dílu. Takže na tom aspoň trochu zapracovali. Nicméně by mě zajímalo, jak si tato TSI s předlouhými převody vedla na zkušebním polygonu při vývoji - viz různá stará videa (od 3:20) Modifikace proběhla ale tuším o půl roku dřív, než jim dala spojka u Vimperka sbohem, takže oni tu modifikaci jistě nevyvolali. Docela doporučuji vložený článek, kde radí zkušený učitel autoškoly jak se rozjíždět a v čem se často chybuje (a mj. co by na daném modelu měl výrobce změnit)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 26. Září 2018 Sdílet Vloženo 26. Září 2018 Jaké je to číslo SM? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Masliicko Vloženo 26. Září 2018 Sdílet Vloženo 26. Září 2018 Caute,Nějak ten článek nemůžu najít kde jsou ty rady ? A odkaz se mi nechce otevřít jestli to byl ten můžete ho postnout znovu ? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-tony Vloženo 26. Září 2018 Sdílet Vloženo 26. Září 2018 Jo kromě toho, že nemáte tahat karavan, taky psali že nemáte couvat do kopce. Že i zpátečka je dlouhá. A bez spojky jede rychlostí 13 km /hod (normální auta cca 6km/hod) Ale tak rychle do kopce nejedete, tak pořád couváte přes spojku a pak brzo odejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom01 Vloženo 26. Září 2018 Sdílet Vloženo 26. Září 2018 Je to aktuálně na stáncích - č. 39/2018. Opravdu by mě zajímalo, jak se to chavalo v této konfiguraci na zkušebním polygonu při vývoji - viz to staré video testování OI výše - čas 3:20 - rozjezd ve 30% stoupání. Nechce si skoro věřit, že to vydrželo tuším výrobcem stanovených 12 takových rozjezdů po sobě, a že to takto pustili do výroby ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 29. Září 2018 Sdílet Vloženo 29. Září 2018 Nová modifikovaná spojka je montováva v prvovýrobě od 17. února 2018, takže očividně to až tak "ojedinělý" případ nebude. A že pískají senzory, tak to ještě neznamená že je kopec nějak prudký, na firemní OIII při nájezdu ke garážím senzory pravidelně piští (je to mírný kopec), ale auto to vyjede bez problémů na volnoběh (1.2 TSI 81kW). Pokračování článku potom zde: http://www.auto.cz/dlouhodoby-test-na-100-000-km-skody-rapid-spaceback-1-0-tsi-podruhe-s-karavanem-opakovani-ceremonialu-124863 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bury1104 Vloženo 29. Září 2018 Sdílet Vloženo 29. Září 2018 Takže když mám Rapida uvedeného do provozu 18.4.2018 mám už tu modifikovanou spojku, chápu to správně??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 29. Září 2018 Sdílet Vloženo 29. Září 2018 Nejspíš ano, ale rozhodující je datum výroby (zjistíš to třeba v aplikaci MyŠkoda po přihlášení a zadání VIN). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bury1104 Vloženo 29. Září 2018 Sdílet Vloženo 29. Září 2018 OK dík tak podle toho mám ho vyrobeného 6.4.2018 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 1. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2018 V 13. 8. 2018 na 18:04, paslik napsal: Twisted nic nevnucuje, má pravdu. Taky si myslím, že se to zbytečně řeší. Spousta lidí co tvrdí, že "do tříhrnku bych v životě nešel.. " podle mně vlastně ani neví proč.. Jiné automobilky ,např Ford třiválce mají delší dobu než Škodovka a neřekl bych, že to byl propadák.. Ano "čím víc vlců, tím víc auto" :-))) Jasně Ford má třívalce delši dobu a taky se už začaly projevovat jejich "nesmírne" výhody. Fiasko tříválcových turbomotorů nekončí. Ford uznal vadnost skoro 45 tisíc jednotek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 1. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2018 Tak ono je docela rozdíl, jetsli je to problém toho, že je to tříválec, nebo toho, že je v návrhu něco poddimenzované a špatně navržené (a nemusíme chodit daleko, viz třeba HTP nebo 2.0 TDI PD/2.5, oba doplatily na chyby v návrhu a i přes naprosto odlišnou konstrukci měli problémy). Tím nechci 1.0 TSI nějak obhajovat, jeho spolehlivost ukáže až čas, ale hodnotit ji na základě nějakého motoru od Fordu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bury1104 Vloženo 13. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2018 Motor s kódem chcz má nebo nemá filtr ?? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Říjen 2018 Autor Sdílet Vloženo 13. Říjen 2018 Nemá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel_cz Vloženo 21. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2018 (editace) V 10. 9. 2018 na 11:53, Pavel_cz napsal: Přesně tak to je, osobně jsem nikdy na ničem spojku necítil... (a to jsem jezdil vším možným, dokonce ani, pro porovnání ideální, 1.2 TSI 81kW to nedělala). Na 1.0 TSI 81kW se mi to stalo několikrát, buď rozjezd do kopce, u kterého auto neví, zda se sotva rozjet s vysokými ostáčkami a smradem ze spojky a nebo chcípnout a pak couvání do kopce. Takže se vlastně nedivím, že spojka umřela. Linkuju zmiňovaný článek: < Připojuji další scan Světa motorů, stav po 60 000km, smutné čtení.... viz pdf. --> Rapid_60.pdf Editováno: 21. Listopad 2018, autor: Pavel_cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vody Vloženo 21. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2018 Tak toto vydání světa motorů jsem četl nedávno a nevím co je na tom smutného.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel_cz Vloženo 22. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2018 Vody: Smutné na tom je, že se s tím nedá normálně rozjíždět a do kopce už vůbec ne. Prostě kdo s tím jede, tomu smrdí spojka a až odejde, zaplatíš si jí sám, protože to není uznaná záruční oprava. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vody Vloženo 22. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2018 Pavel: No já mám teda asi tu modifikovanou verzi spojky, protože nic takového mi to nedělá, třeba v koloně se rozjíždím bez plynu. Spojka mi zasmrděla jednou když jsem najížděl na vysokej obrubník. Když dám plný plyn a pustím spojku prohrábnou kola a auto vystřelí, o nějakém smradu nemůže být řeč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 22. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2018 Taky se rozjíždím normálně i do kopce a spojka nesmrdí. Nicméně ty kvalty by kratší být mohly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Z Vloženo 23. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2018 Taky se rozjizdim bez plynu, auto si uz samo pohlida, aby nechciplo a spojku sem za pul roku neucitil nikdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 23. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2018 Tak při rozjezdu bez plynu to snad ani zasmrdět nemůže, problém spíš dělá rozjezd s naloženým autem do prudšího kopce. Ale upřímně taky se mi to ještě nepovedlo (Rapid 1.0 TSI 81kW SB s modifikovanou spojkou). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.