Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 4 měsíce později...
Vloženo (editace)

Tak mám najeto 76 tis.km, sám jsem s FIII najel za, bez 3 měsíců, 3 roky 70 tis.km. Dlouhodobou mám u 1.0 TSI 70kW teď rovných 7l. Jezdím hodně dálnice ve vyšším tempu.

Závažne vady zatím nenastaly, ale bez chyb to není. vrže a sklápí se sedačka řidiče, vrže palubka a zámky dveří řidiče, a zadní kotouče jsou z půlky pryč kvůli rzi.

Těším se na den, kdy jí udělám pápá.

Editováno: , autor: Lancelot
Vloženo

Já jsem teď na 87 tis. km se svou 2015 1,2TSI 66kw. S autem jsem relativně spokojený, jezdí vcelku dobře, ale taktéž to není úplně bez vad. Krom výše zmíněných zadních brzdových kotoučů, které se vlivem koroze zmenšily na průměru minimálně o 2cm, jsem byl nedávno nucen vyměnit drahou vodní pumpu (5500,-) protože tekla. Podvozek teď v zimě opět vydává kvíkavé zvuky jak kočár z dob před vynalezením parního motoru. Velmi mě znepokojuje hlasitý zvukový projev kompresoru klimatizace a taky vibrace motoru při volnoběhu, kdy s sebou celý motor jednou za pár sekund docela škubne. Vidím to tak, že při 120 tis km to auto pošlu do světa, snad se toho já i auto dožijeme.

Vloženo
Citovat

taky vibrace motoru při volnoběhu, kdy s sebou celý motor jednou za pár sekund docela škubne.

Toto dělá můj motor už 68tis km (jinak řečeno od doby co jsme si auto přivezl) a zatím se to nijak nezhoršuje a dle ŠA to není závada. Jinak podvozek i brzdy u mě OK, zadní kotouče jsou relativně čisté.

Vloženo

Moje 1.2 TSI v Polu to dělá taky (najeto 69 tis. km), po výměně svíček se to trochu zlepšilo na chvíli (svíčky mám v plánu teď měnit po 30 tis. km, potěch 60 tis. km byly podle servisu dost jeté). Nejvíc je to cítit v létě. Několikrát jsem to reklamoval, ale je to nejspíš vlasnost, které souvisí s emisemi.

Za jízdy žádné problémy nejsou. Za to 1.0 TSI občas při přidání plynu v otáčkách kolem 2000 ot./min občas kopne.

Vloženo

najezd.thumb.jpg.7117fb1a06ff7e08393326c7a5364420.jpg

Za letosek najeto jenom 30tis (home office, vikendy vetsinou v CR, v lete zadna Skandinavie).

Auto funguje vicemene v pohode, servis jen bezny. V lednu mi pani zaparkovala do predku, takze vymena svetlometu, narazniku a masky. V lete sutr z korby a vymena celniho skla. V zari borec zezadu nedobrzdil a podival se mi do kufru, takze nove 5. dvere + zadni naraznik (nastesti nic vic). V dubnu 2021 me ceka druha STK a dal se uvidi...

Vloženo

navzdory Covidu jsem v 2020 najel nejvíce km a to celých 43 390.

20201227_113807.thumb.jpg.c5b808fa7e3c769bcb66953609d9493f.jpg

auto jezdí, výfuk má už hlubší zvuk a letos na nejbližší garančce asi budou už kotouče a desky. Mechoš při poslední prohlídce volal technikovi, že ještě tak 10t km. Technik ale naznal, vzhledem k nájezdu a poměru opotřebení a po diskuzi se mnou, že vydrží určitě do nejbližší garančky (stále origo z výroby).

Vloženo
V 1. 1. 2021 na 17:06, deto napsal:

Chlapi, mate moj obdiv.

Tocit 30 alebo 40 tisic km rocne vo Fabii - klobuk dole, to by som nedal ani nahodou.

Je otázka v jakém režimu, při častějších kratších trasách do 100km, asi ok. Ale dělat v tom dálky 100km+ je peklo, což je můj případ (běžně 500km, nejvíc 900km denně), Fakt se těším, až se toho auta zbavím. Taky samozřejmě záleží, jestli má člověk srovnání s něčím lepším - já bohužel jo :D

Vloženo

Ak mozem odpovedat za seba...

Po dlhych trasach v F3 som uplne rozbity a dolamany. Bolia ma nohy, chrbtica a som nesmierne vycerpany a unaveny. Zial, rovnako to vnima aj moja zena, ktora ma F3 ako daily car, takze to nebude len mojou vyskou a problemom s posedom.

Vloženo

Mal som možnosť pár krát absolovovať dlhšie trasy na F2,F3,O1,O3.  (myslené tak 450-1000km)

 

A napísal by som to asi takto od najväčšieho pocitu únavy po najmenšiu.  O1>F3>F2>O3. 

Prvé tri autá výkon podobný, tretie auto výkon dvojnásobný. Prvé tri auta klasický podvozok, O3 športový.

Netvrdím, že sa v F3 nedá vydržať dlhšia trasa, ale neviem prečo tak F2 mala sedačky podľa mňa pohodlnejšie a celkovo som sa v aute lepšie cítil. 

 

Inak aby som nebol iba mimo témy tak doma máme F3, ktorá má už tuším 120tkm a motor je celkom hlučný. Je tam 1,2TSi 66kw. Suseda ma Rapida s týmto motorom a je tichučky oproti tejto F3. 

Vloženo
před 14 minutami, Martab napsal:

Tak ono hodně záleží na postavě a na sedadlech...

Strašně jsem chtěl sportovní sedačky,

ale při zkoušení jsem od nich musel upustit, nebot jsem měl bolesti v kyčlích z nich po 5 minutách

Jsem prostorově výraznější, 185 cm a 110 kg, ale prostě to nešlo, tak bohužel mám pouze běžné Style výbava.

Vloženo
před 1 hodinou, Bikes napsal:

@Lancelot co ti vadí u delších cest?

Hluk (motoru, od podvozku a aerodynamický) a zde již zmíněné nepohodlné sezení. Po 500km jsem unavený, bolí záda. Třeba v SII to ani nepoznám.

Aktuálně mám s FIII najeto 70 tis.km (jinak má auto 77 tis.km), dnes prvních letošních 600km denně. :(

Vloženo

Kdyz to srovnam s vlakem, kde se muzu jit projit nebo si dat nohy na protejsi sedacku... :D

Nemam moc srovnani, s ostatnimi auty (Alfa 159, Karoq, i30, Scala, F3 FL, F3C FL) jsem jel jen kratsi trasy kolem 100-150ti km, v F3 nejvic pres 800 za jeden den.

Urcite hluk ani sedacky nejde srovnavat s nejakou limuzinou nebo vyssi tridou (Sup, Passat, ...). V Karoqu byl hluk mensi, v i30 stejny jenom jiny. V Alfe jsem si pripadal jak v tanku, hrozne tvrda. Scala je takova Fabka s lepsim motorem, jinak nevidim rozdil. 

Mne v F3 dlouhe trasy nevadi... na tempomat to dalnici dava stejne jako kazde jine auto (jezdim 140/145 tacho, takze na pohodu). Nemam pocit, ze bych tam nestihal tempo.

S temi zady po 400-500km souhlasim. Ja mam sedacku vysoko a hodne vzprimenou, tak mozna je to i tim, ale nesnasim v aute lezet s ocima tesne nad volantem...

Praha - Brno - Viden s jednim kafem na hranicich uplne v pohode. Praha - CB - Rakousko (Alpy) taky. Jasne, kdyz clovek prijizdi pod kopec v jednu rano, tak poslednich 100km uz jede setrvacnosti, nebo kdyz obcas jedu z Prahy na Slovac do BB a jedu "po praci". To ale, myslim, lepsi auto nezachrani. Kdyz se clovek na 100% venuje rizeni a situaci kolem, stale se snazi neco predvidat a premyslet, jak se zachova kdyz neco, tak to proste unavi... Da se jet "strojove", ale pak hrozi ze to dopadne jak ten frajer na D4, co to napalil do stojici kolony...

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Tak zase o něco více. Olej to snad ani nebere nebo alespoň nebylo třeba nic dolévat. Při kontrole před servisem je vždy mezi ryskami 🙂 Jinak brzdy už mám třetí, ale to je dáno stylem jízdy a trasami co jezdím (okresky a hodně převýšení)... Motor 1.0 tsi 70kw

IMG_20210330_141954.jpg

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...