Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
před 56 minutami, Martab napsal:

To už v sérii tam bylo kolem 80kW?

Jestli se v tom dobře vyznám, tak to ukazuje že v sérii tam bylo cca 98 PS, což by znamenalo tak 71-72 kW, když 70kW = 95 koníků.

Vloženo

To sice ano, ale zase záleží o kolik. Zásadní problém je, že pokud se neměří přímo motoru ale na kolech, hodně záleží na nastavení brzdy. @motorpower myslím psal v jiném tématu, že dnes už to s tím výkone TSI není zas tak žhavé, a jiní jsou schopni naměřit to co ten motor má mít:
https://www.chiptuning.cz/detail/Osobní automobil/skoda-fabia-3-2015-fabia-1-0-tsi-70kw

image.thumb.png.9eed3d77cf793225b753b3c4cc337f15.png

Takže je potom otázka, jak moc věřit těm 136PS a 240Nm...

Nechci tím říct, že někdo to dělá špatně a jiný dobře, jen většinou uvádějí u chipu 70kW strop někde kolem 125PS jiné firmy, tak by mě jen zajímalo, kolik to vážně má.

Vloženo
před 1 hodinou, JendaII napsal:

@JasteR hezké, trochu mě děsí těch 240 Nm... přijde mi to na převodovku moc, když je stavěná na +- 200Nm....

Tím, že je to individual, tak si můžete říct nižší Nm, ale je to zbytečné.. jinak převodovka je stavěná na 250 Nm+.

Vloženo (editace)
před 33 minutami, Martab napsal:

To sice ano, ale zase záleží o kolik. Zásadní problém je, že pokud se neměří přímo motoru ale na kolech, hodně záleží na nastavení brzdy. @motorpower myslím psal v jiném tématu, že dnes už to s tím výkone TSI není zas tak žhavé, a jiní jsou schopni naměřit to co ten motor má mít:
https://www.chiptuning.cz/detail/Osobní automobil/skoda-fabia-3-2015-fabia-1-0-tsi-70kw

image.thumb.png.9eed3d77cf793225b753b3c4cc337f15.png

Takže je potom otázka, jak moc věřit těm 136PS a 240Nm...

Nechci tím říct, že někdo to dělá špatně a jiný dobře, jen většinou uvádějí u chipu 70kW strop někde kolem 125PS jiné firmy, tak by mě jen zajímalo, kolik to vážně má.

Aktuálně nic lepšího/přesnějšího než MAHA MSR 500 4x4 v ČR není, je to brzda v řádu milionů korun a DIESELPOWER měří i nový novinářský auta, kde tyhle motory měli obdobné výkony.. stejnou brzdu má ještě Auto Jarov, kam jezdí měřit novináři taky a výkony jsou podobné. PS: tenhle graf od "ciptuning.cz" nebo co to je za f., mě přijde jak nakreslený v excelu :) Pro mě je podstatné jak to auto jezdí, jezdil jsem i s 1.0TSI 81kW a jezdila podstatně hůře.. aktuálně je to co mám vyzkoušený nejblíže  porovnatelný s Fabií III R5 Edition se starším motorem 1.4TSI 92kW (samo kromě převodovky) a to je myslím super výsledek ;)

Editováno: , autor: JasteR
Vloženo (editace)
před 7 minutami, Martab napsal:

MQ200 co je v TSI ve Fabii má výrobcem stanoven limit 200Nm (to že běžně snese více je věc druhá).

V interních testech se běžně tato převodovka testuje na 250Nm, jinak žádný oficiální výrobcem stanovený limit neexistuje.

V Leonu mám převodovku, která měla být údajně na 400Nm a přes 10 let mám 580Nm. Nm jsou pro tyhle TSI ten poslední problém, to dříve odejde spíše nevhodně upravený motor na detonační spalování apd. než převodovka..

Editováno: , autor: JasteR
Vloženo

Proto vždy zvu, k měření zdarma či se slevou pro porovnání.  Potom to je ok. Dost těchto firem má brzdu, která není slyšet.  Asi perfektní odhlučnění. Zrovna s DP jsme před časem měřili. Seata někde na 260 PS a krouťák vyšel stejně a výkon nám ulít o 3 PS, a to si myslím je ok. A mělo by to tak být. Ale už to neplatí o Jarovu kde mají také MSR, či Technology. Tam lítají hausnumera. Možná obsluha??

  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Vloženo
před 3 hodinami, Martab napsal:

......hodně záleží na nastavení brzdy. ......
Takže je potom otázka, jak moc věřit těm 136PS a 240Nm...
 

Přesně tak, když jsem se s Motorpowerem kdysi bavil o tom, jak někteří mají chipy na 136k a 260Nm (na 1.2TSI) tak mi povídal, že kdybych chtěl jak mi na Fabii "odměří klidně i 300 koní "

 

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 rok později...
Vloženo

Zdravím.

Měl bych dotaz, někde zde jsem četl (myslím, že od Motorpowera), že po načipování motoru TSI je vhodné (či nutné) tankovat benzin s vyšším oktanovým číslem (98 či 100 oktan). Máte někdo zkušenosti?

Vloženo

@ferokulda To jsem nikdy neslyšel a nemyslím si, že je to nutné. Ani u aktuálních 2.0 TSI (180 / 206 kW) škodovka nepředepisuje povinně N98. 

 

To, že je to vhodné, je druhá věc a to platí pro motory všeobecně. Ale není to nic co by bylo podmíněné kvůli chipu.

Vloženo

pokud normlani upravce nabizi moznosti nebo to ma nejaka omezeni - treba to palivo, bud to rekne rovnou nebo da na vyber mapu pro konkretni palivo ... a to by pak bylo potreba dodrzet ...

Vloženo (editace)

DIESELPOWER umí naladit na obě paliva, obecně je ale lepší N98 pro nižší riziko LSPI a doporučuje se také olej 0w20 509.00 (na osobní doporučení p. Vaculíka)  https://shop.dieselpower.cz/oleje/millers-oils-xf-longlife-vw-0w20/ Osobně to střídám, nebo dávám alespoň VIF: https://shop.dieselpower.cz/aditiva/vif-super-benzin-aditiv--0-5l/

Editováno: , autor: JasteR
  • o 10 měsíců později...
  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...