Rapid1.0 Vloženo 9. Duben 2021 Sdílet Vloženo 9. Duben 2021 před 56 minutami, Martab napsal: To už v sérii tam bylo kolem 80kW? Jestli se v tom dobře vyznám, tak to ukazuje že v sérii tam bylo cca 98 PS, což by znamenalo tak 71-72 kW, když 70kW = 95 koníků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 9. Duben 2021 Sdílet Vloženo 9. Duben 2021 Právě že ta tenká červená linka končí někde těsně pod 110PS... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 9. Duben 2021 Sdílet Vloženo 9. Duben 2021 No jo, máš pravdu. Tak to je potvrzuje už známý fakt, že TSI mají všeobecně vyšší výkon než udávaný výrobcem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 9. Duben 2021 Sdílet Vloženo 9. Duben 2021 To sice ano, ale zase záleží o kolik. Zásadní problém je, že pokud se neměří přímo motoru ale na kolech, hodně záleží na nastavení brzdy. @motorpower myslím psal v jiném tématu, že dnes už to s tím výkone TSI není zas tak žhavé, a jiní jsou schopni naměřit to co ten motor má mít: https://www.chiptuning.cz/detail/Osobní automobil/skoda-fabia-3-2015-fabia-1-0-tsi-70kw Takže je potom otázka, jak moc věřit těm 136PS a 240Nm... Nechci tím říct, že někdo to dělá špatně a jiný dobře, jen většinou uvádějí u chipu 70kW strop někde kolem 125PS jiné firmy, tak by mě jen zajímalo, kolik to vážně má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 9. Duben 2021 Sdílet Vloženo 9. Duben 2021 před 1 hodinou, JendaII napsal: @JasteR hezké, trochu mě děsí těch 240 Nm... přijde mi to na převodovku moc, když je stavěná na +- 200Nm.... Tím, že je to individual, tak si můžete říct nižší Nm, ale je to zbytečné.. jinak převodovka je stavěná na 250 Nm+. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 9. Duben 2021 Sdílet Vloženo 9. Duben 2021 (editace) před 2 hodinami, Martab napsal: To už v sérii tam bylo kolem 80kW? Ano, tovární výkon byl vyšší. Pěkný porovnání je i 1.0TSI s OPF a bez OPF: https://www.dp-race.com/2018/10/19/co-zpusobil-filtr-pevnych-castic-u-faceliftovane-fabie-1-0-tsi/ Editováno: 9. Duben 2021, autor: JasteR 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 9. Duben 2021 Sdílet Vloženo 9. Duben 2021 MQ200 co je v TSI ve Fabii má výrobcem stanoven limit 200Nm (to že běžně snese více je věc druhá). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 9. Duben 2021 Sdílet Vloženo 9. Duben 2021 (editace) před 33 minutami, Martab napsal: To sice ano, ale zase záleží o kolik. Zásadní problém je, že pokud se neměří přímo motoru ale na kolech, hodně záleží na nastavení brzdy. @motorpower myslím psal v jiném tématu, že dnes už to s tím výkone TSI není zas tak žhavé, a jiní jsou schopni naměřit to co ten motor má mít: https://www.chiptuning.cz/detail/Osobní automobil/skoda-fabia-3-2015-fabia-1-0-tsi-70kw Takže je potom otázka, jak moc věřit těm 136PS a 240Nm... Nechci tím říct, že někdo to dělá špatně a jiný dobře, jen většinou uvádějí u chipu 70kW strop někde kolem 125PS jiné firmy, tak by mě jen zajímalo, kolik to vážně má. Aktuálně nic lepšího/přesnějšího než MAHA MSR 500 4x4 v ČR není, je to brzda v řádu milionů korun a DIESELPOWER měří i nový novinářský auta, kde tyhle motory měli obdobné výkony.. stejnou brzdu má ještě Auto Jarov, kam jezdí měřit novináři taky a výkony jsou podobné. PS: tenhle graf od "ciptuning.cz" nebo co to je za f., mě přijde jak nakreslený v excelu :) Pro mě je podstatné jak to auto jezdí, jezdil jsem i s 1.0TSI 81kW a jezdila podstatně hůře.. aktuálně je to co mám vyzkoušený nejblíže porovnatelný s Fabií III R5 Edition se starším motorem 1.4TSI 92kW (samo kromě převodovky) a to je myslím super výsledek ;) Editováno: 9. Duben 2021, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 9. Duben 2021 Sdílet Vloženo 9. Duben 2021 (editace) před 7 minutami, Martab napsal: MQ200 co je v TSI ve Fabii má výrobcem stanoven limit 200Nm (to že běžně snese více je věc druhá). V interních testech se běžně tato převodovka testuje na 250Nm, jinak žádný oficiální výrobcem stanovený limit neexistuje. V Leonu mám převodovku, která měla být údajně na 400Nm a přes 10 let mám 580Nm. Nm jsou pro tyhle TSI ten poslední problém, to dříve odejde spíše nevhodně upravený motor na detonační spalování apd. než převodovka.. Editováno: 9. Duben 2021, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 9. Duben 2021 Sdílet Vloženo 9. Duben 2021 Zde tvrdí do 200Nm dostupné třeba zde: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_237_d1.pdf Co mají za brzdu v Chiptuning.cz netuším, říkám, jen by mě zajímalo, kde je pravda a jak to vlastně doopravdy je :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 9. Duben 2021 Sdílet Vloženo 9. Duben 2021 Zajímavé, to si přečtu, díky za odkaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 9. Duben 2021 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2021 Proto vždy zvu, k měření zdarma či se slevou pro porovnání. Potom to je ok. Dost těchto firem má brzdu, která není slyšet. Asi perfektní odhlučnění. Zrovna s DP jsme před časem měřili. Seata někde na 260 PS a krouťák vyšel stejně a výkon nám ulít o 3 PS, a to si myslím je ok. A mělo by to tak být. Ale už to neplatí o Jarovu kde mají také MSR, či Technology. Tam lítají hausnumera. Možná obsluha?? 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JendaII Vloženo 9. Duben 2021 Sdílet Vloženo 9. Duben 2021 @motorpower mohl bys mi říct tvůj názor na kolik bys to chutnalo aby to bylo dobře? Jsi přeci jen z oboru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 9. Duben 2021 Sdílet Vloženo 9. Duben 2021 před 3 hodinami, Martab napsal: ......hodně záleží na nastavení brzdy. ...... Takže je potom otázka, jak moc věřit těm 136PS a 240Nm... Přesně tak, když jsem se s Motorpowerem kdysi bavil o tom, jak někteří mají chipy na 136k a 260Nm (na 1.2TSI) tak mi povídal, že kdybych chtěl jak mi na Fabii "odměří klidně i 300 koní " 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 9. Duben 2021 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2021 Já klidně určitě ne , ale teoreticky to jde. Ovšem nesměl bych uvádět ztrátové výkony. A majitelé Motocomů a podobných se smějí, tam je těch cestiček více. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 9. Duben 2021 Sdílet Vloženo 9. Duben 2021 @motorpower proto to píšu v uvozovkách, že to je myšleno s nadsázkou.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 9. Duben 2021 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2021 před 48 minutami, Bikes napsal: @motorpower proto to píšu v uvozovkách, že to je myšleno s nadsázkou.... Já to tak i pochopil.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 17. Květen 2021 Sdílet Vloženo 17. Květen 2021 SW úprava 1.0 TSI + kódování od Motorpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferokulda Vloženo 9. Březen 2023 Sdílet Vloženo 9. Březen 2023 Zdravím. Měl bych dotaz, někde zde jsem četl (myslím, že od Motorpowera), že po načipování motoru TSI je vhodné (či nutné) tankovat benzin s vyšším oktanovým číslem (98 či 100 oktan). Máte někdo zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 9. Březen 2023 Sdílet Vloženo 9. Březen 2023 @ferokulda To jsem nikdy neslyšel a nemyslím si, že je to nutné. Ani u aktuálních 2.0 TSI (180 / 206 kW) škodovka nepředepisuje povinně N98. To, že je to vhodné, je druhá věc a to platí pro motory všeobecně. Ale není to nic co by bylo podmíněné kvůli chipu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo 9. Březen 2023 Sdílet Vloženo 9. Březen 2023 pokud normlani upravce nabizi moznosti nebo to ma nejaka omezeni - treba to palivo, bud to rekne rovnou nebo da na vyber mapu pro konkretni palivo ... a to by pak bylo potreba dodrzet ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 9. Březen 2023 Sdílet Vloženo 9. Březen 2023 (editace) DIESELPOWER umí naladit na obě paliva, obecně je ale lepší N98 pro nižší riziko LSPI a doporučuje se také olej 0w20 509.00 (na osobní doporučení p. Vaculíka) https://shop.dieselpower.cz/oleje/millers-oils-xf-longlife-vw-0w20/ Osobně to střídám, nebo dávám alespoň VIF: https://shop.dieselpower.cz/aditiva/vif-super-benzin-aditiv--0-5l/ Editováno: 9. Březen 2023, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 7. Února Sdílet Vloženo 7. Února V 9. 2. 2021 na 1:35, JasteR napsal: 1.0TSI 70kW OPF (95HP) na 135HP / 240Nm: https://www.dp-race.com/shop/skoda-cs/fabia-cs/fabia-iii-sk260-14/1-0-tsi-70kw-160nm-100kw-240nm/ viz. graf: Tak aktuálně najeto +30TKm a stále super 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Suke Vloženo 20. Února Sdílet Vloženo 20. Února Mám take od DP, na 1.0 CHZB. Sice jen cca 5 tisíc km ale je to nebe a dudy 🙂 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.