1 příspěvek k tomuto tématu

Mám problém s Felicií, normálně startuje a jede, ale občas při jízdě (hlavně po dlažebních kostkách, nebo při jízdě z kopce) se chová jako kdybych vypnul klíček - má tendenci chcípnout, a přestane táhnout. Pak zase naskočí. Mohl by to dělat třeba palivový filtr nebo zasekávající se palivové čerpadlo?

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!


Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.


Přihlásit se

  • Podobné příspěvky

    • Od Claymore
      Ahoj Chlapi, jsem tady nový, ale jinak mám se škodovkou poměrně dost zkušeností předchozí vozy FI 1.2. 47kw, F1 1.4. TDI 51kw teď služební O2. 1.9 TDI 77kw DSG a k věci moje kasička F1 2.0 AZL 2004.
       
      Koupil jsem ji rok zpět s najetymi poctivymi 230tis. Od nás z firmy kde znám její historii i člověka co s ní jezdil. Po najetí 30000 km se mi stala divná věc... Rozklepal se mi volant, rozsvítila kontrolka motoru a prásk, rozsypal se mi píst prvního válce. Motor se vyměnil, udělali se rozvody, spojka, daly nové vstřiky a hle... Motor se po nastartování snaží vyskočit z auta... Dala se jiná řídící jednotka, svíčky, modul zapalování.... Proházeli čidla mezi motory a stále beze změny... Jinak diagnostika hlásí vynechávání zapalování střídavě na válcích.... A babo raď....
    • Od qwertybob
      Ahoj kamarádi, mam fabii 1.4MPi 44kw 2001 150 000 poctivejch a s ní takový problém. Vždy když se motor hodně zahřeje (stání v koloně, velké vedro spojené s dalekou jízdou nebo třebas když jedu dlouho po dálnici a pak sjedu do města takže ze 130 snížim na 50 a na chladič přestane tolik foukat) tak auto uplně přestane táhnout, šlapu na plyn a hrozně douho trvá než to rozjedu na nějakou rozumnou rychlost jako třeba 130. A pokud nezastavím a nenechám to vystydnout trošku, tak začnou strašně kolísat otáčky (jako když vypadne jeden válec) až to chcípne. A pokud chci nastartovat tak to nechytne, neudrží to otáčky. Ale pokud to chcípnu a nechám to vystydnout tak dokud se to zase neohřeje, tak to jede uplně normálně. Tak jako každé ráno do práce (cca 4km), uplně v pohodě. Někdy když to začně jet nahovno, tak se to od 3000ot+ chytne a jede to normáně. Pokud ale klesnou pod 3k zase to jede naprd. Přípomínám, že se to opravdu dějen jen při dohně zahřátém motoru. Měnil jsem: Čidlo na termostatu, tlakové čidlo oleje, svíčky, zapalovací lištu a nějakou hadici na podlak brzd či co, beze změny. Napadly mě o-kroužky na vstřikách, že nahovno těsněj a když se to zahřeje tak se ten hlinik nebo v čem ty vstřiky jsou roztáhne a kroužky přestanou těsnit. Díky za jakékoliv tipy a triky
    • Od Roxyn
      Zdarvím, rád bych se zeptal v čem může být problém, když během jízdy jsem přejížděl retarder (z 3 na 2 stupeň) tak se mi rozsvítila kontrolka dobíjení. Když jsem chtěl přidat plyn, tak auto zpomalovalo. Tak jsem to nechal na neutrál a zastavil. Vypl jsem motor a znovu nastartoval a vše bylo zase v pořádku, naštěstí jsem byl 30 metrů od domu. Měl někdo někdy stím taky problém nebo víte v čem to může být? Jedná se o Fabia 1, 1.2, 40kw, 2005

      Před pár dny když jsem ve 2 ráno při 2 stupních chtěl nastartovat a jet domů z práce tak mi to jen jednou škrtlo a dál nic, tak jsem to zkusil znovu obět to jen jednou škrtlo chvílí ticho a už se to nastartovalo. Ikdyž to nebylo klasícké několika škrtaní. (tento problém jsem měl i minulou zimu). A když jsem dojel domů (10km) dal jsem baterii na nabíječku tak ukazovala 3 ze 4 čárek nabití. (baterie minimálně stará 3 roky) Tak jsem to nechal uplně nabít a problém zatím nebyl (od té doby nebylo pod 2 stupně.) A dnes se mi rozsvítíla ta kontrolka.

      Baterie



      Baterii jsem začal nabíjet několik hodin, poté co se rozsvítila kontrolka. (Vozidlo stálo)


      Teď jsem šel zkusit domačknout tento kabel co vede k alternatoru, ale dal to nejde.

      A multimetr bohužel nemam tak nemůžu odzkoušet.

      Baterku jsem teda měl na nabíječce cca 2 hodiny (když jsem napojil bylo 3 ze 4 čárek a 13.1V to psalo na nabijecce. Teď to je doplna a píše 12.8V


    • Od Zdenda13
      Dobrý den,
      Jsem už docela zoufalý ohledně mého auta: superb 1,8T, rok výroby 2008, stav KM 150.000, servisovaný u škody.
      Tento broblém jsem řešil i v servisu, bohužel mi nikdo nedokázal poradit i při načtení na pc.
       
      -můj problém spočívá v nemožnosti nastartovat při ořátém motoru. Abych to blíže specifikoval: při bežné jízdě vše funguje jak má. Jakmile zastavím a Motor vypnu. Chci auto nastartovat chytne, ale plyn nereaguje a po cca 2 sec. zase chcípne. Po vychladnutí motoru lze zase nastartovat a vše reaguje. Zkoušel jsem Motor schladit pomocí vody a zase nebyl problém jej nastartovat. Tato zavada se mi přivodila letos a to až při vyšších venkovních teplotách. V chlladném počasí tento problém nemám. Když jsem hledal příčinu na internetu narazil jsem na možnost špatného čidla váhy vzduchu, které nelze na servisu pomocí pc diagnostikovat jako chybné, proto jsem váhu vzduchu odpojil. Na již zmiňovaný problém to bohužel nemělo vliv. Po ujetí 15km jsem zase po vypnutí motoru nemohl nastartovat(tedy nastartoval, ale hned to chcíplo).
       
      Prosím o pomoc s daným problémem.
    • Od Eflik
      Zdravim,
      nedavno se mi vyskytla takova drobnustka. Po nastartovani motoru mi sam od sebe chcipl, delal to same i pri prijezdu na krizovatku a vyrazeni. V sevrvise nasli VAGem 16490 Tlak v sacim potr./tlak vzduchu - nesmyslny signal. Technik tvrdi ze muze byt neco s nejakym retezem nebo neco, ze mohl poskocit. Ja jsem vycistil vzduchovou klapku a prestalo to chcipat. Ale porad motor kolisa a nema vykon. Pri seslapnuti plynu prudce to pod autem jakoby bruci, skoro az prdi v rytmu valcu, zeby nekde netesnilo vyfukove potrubi? Ale ze by tohle delalo takovy pokles vykonu a zhasinani motoru na volnobehu? Stekal se s tim nekdo. Jinak 1,2 12V r.03
      Pls. jestli nekoho cokoli napadne napiste to hned sem, zitra s tim du zase do servisu na vetsi analyzu a nerad bych se nechal napalit.