Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Neviem co bolo pisane v konfiguratore predtym, nicmene dnes je v polozke sportovni podvozek text - snizeni svetle vysky vozu o 15mm. Osobne nic ine ani neocakavam za tu cenu. 

Prosté snížení pomocí jiných pružin bych čekal max. za 1000Kč jako náklad za logistiku. Je drzost nazývat to sportovním podvozkem. Za tu cenu ho mohli aspoň jinak.nalatit a dát jiné tlumiče. 

  • Autor

Hlavně jsem předtím měl O2, S2 se sportovním podvozkem a očekával jsem to samé u Superba3. A místo srovnatelného produktu jsem nedostal vůbec nic.

 

Při porovnání dílů pro podvozek pro Sportline a můj vůz to vypadá hodně zajímavě. Pán asi opravdu prvně napsal velkou pravdu a Sportline = rovněž jen snížení podvozku(jen jiná pera). To znamená hodně velké navýšení za nic(tedy za černý strop a ten mám už také).

 

před 7 hodinami, Clerfayt napsal:

Prosté snížení pomocí jiných pružin bych čekal max. za 1000Kč jako náklad za logistiku. Je drzost nazývat to sportovním podvozkem. Za tu cenu ho mohli aspoň jinak.nalatit a dát jiné tlumiče. 

 

Nezlob se, ale co bys čekal, to není důležité. Ceny jsou takové, jaké jsou ochotni zákazníci platit. Nejsou odvislé jen od ceny materiálu a logistiky. I tady na foru jde vidět, že spoustě lidí za 5 100Kč to snížení stojí. Stejně jako jsou schopní zaplatit desetitisíce za jiné kravinky.

Vyrábět auto se třemi různými variantami podvozku je prostě dražší než s jednou. A je zcela lhostejné, že všechny tři druhy pružin mají zcela totožné výrobní náklady, což je navíc jen domněnka, nikdo z nás toto neví, i když možna bojler ano :). Už jen navrhnout a odzkoušet tři různé díly stojí více než, kdyby byl jeden, a pak se musí držet tři různé díly skladem navíc i mnoho let po skončení výroby, to vše stojí peníze a musí je někdo zaplatit.

Před hodinou, bojler napsal:

 

Nezlob se, ale co bys čekal, to není důležité. Ceny jsou takové, jaké jsou ochotni zákazníci platit. Nejsou odvislé jen od ceny materiálu a logistiky. I tady na foru jde vidět, že spoustě lidí za 5 100Kč to snížení stojí. Stejně jako jsou schopní zaplatit desetitisíce za jiné kravinky.

To se nezlobím. Jasně že není důležité co bych čekal. Nejsem Donald Trump aby si z mého názoru někdo sedal na prdel. Já bych za snížený podvozek nedal ani korunu. Naopak jsem připlatil za vyšší. . 

  • Autor

Ty pružiny se dávají u VW do všech Passatu. Zapomeňte na nějaký velký vývoj ve Škodovce. Vývoj dělá v rámci koncernu jen Audi a ostatní se vezou a jen přebírají technologie a odlaďují pro své vozy.

 

Co má navíc Sportline oproti sériovému vozu se sportovním podvozkem z hlediska techniky. Podvozek je identický, motor také, VAQ to nemá....

Upraveno od ferda25

Taky je to (stejne jako MC) pouhy designovy paket. Nejaky funkcni rozdil je z derivatu pouze u Octavii RS a Scout. Scoutline, Sportline, MC = chci nejak vypadat a pritom vevnitr jsem stejny jako ostatni.

  • Autor

Mě by stačilo, kdyby mi někdo napsal konkrétně díly co nebudu po instalaci tlumičů od firmy Bilstein, moc dál řešit na reklamaci a proč(například: ložisko v kole a popsat jaká síla ho bude více namáhat). Ne mi psát "plky", že nedoporučuji a bude problém se zárukou. Místo řešení jen výmluvy, lži(nemontujeme -> nabízíme) a osočování, že po x letech s manuálem se neumím rozjíždět. Snahu pomoc řešit problém nemá nikdo.  Když už mi prodali "vzdušné zámky", tak by mě mohli pomoc v nich aspoň "postavit lepší kulisy" místo těch originálních, které nestojí svojí kvalitou za nic.

 

Když se mi při zrychlování na 3 rychlostní stupeň do velkého kopce utrhne přední kolo a skáče nad vozovkou, tak tam vznikají síly, které jsou více destrukční než jakýkoliv tlumič s jinou charakteristikou, který tento jev zamezí, ale zřejmě pánové ve "vývoji" ve Škodovce mají jinou "fyziku".

Upraveno od ferda25

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Vyřešeno, vůz vrácen do firmy Škoda-Auto a.s. a jde to i bez právníků.

Upraveno od ferda25

Blahopřeji :specool:. Bohužel většina z nás má auto na IČO kdyby šlo takhle vrátit auto i u nás asi by se škodovka divila a přehodnotily  snad i postoj k zákazníkům.

Upraveno od AntonioB721

A takový to byl pěkný vůz....

 

Jestli pak se objeví ve Škoda plus?

Upraveno od Clerfayt

Nebo ho nabidnou zamestnancum?:-D a penize ti vratili vsechny?

@ferda25 Mohl by ses více rozepsat o samotném vrácení vozu? Co je potřeba, jak to probíhalo atp.. Raději do nového threadu, ať nedostaneme za uši od moderátora. Tedy pokud můžeš o tom mluvit, což předpokĺadám, že jako soukromá osoba můžeš.

 

Díky.

 

V 21. 5. 2018 na 1:49, ferda25 napsal:

Když se mi při zrychlování na 3 rychlostní stupeň do velkého kopce utrhne přední kolo a skáče nad vozovkou, tak tam vznikají síly, které jsou více destrukční než jakýkoliv tlumič s jinou charakteristikou, který tento jev zamezí, ale zřejmě pánové ve "vývoji" ve Škodovce mají jinou "fyziku".

 

Chceš mi říct že u nového vozu byly tlumiče tak špatně, že když jsi chtěl dát plný kotel při rozjezdu nebo při jízdě na nižší rychlostní stupeň, že tlumiče neudrželi přilnavost hnacího kola na vozovce a kolo se rozdrybrovalo ? To snad ne... to mi začali dělat tlumiče na jedničku při prudkém rozjezdu u OII FL až po 170K km...

  • Autor

Ano kolo se utrhlo a je zde už i téma, kde se to řeší a nejsem(nebyl) jsem sám.

Ja myslel, ze kolo muze skakat, jen kdyz je uz tlumic unaveny a zraly na vymenu?

 

No blahopreji k uspesnemu odstoupeni od smlouvy. Ja si koupil nove auto v zakladni nejnizsi vybave prave proto, aby bylo co nejjednodussi a melo tak teoreticky co nejmene sanci na vznik zavad. Zatim mi to vychazi.

a na protočení kol při akceleraci  mají vliv tlumiče jo??od kdy?

Mě by teda hlavně zajimalo, co má přední sklo (název tématu) společného s podvozkem? 

Máte na výběr dvě možnosti. Buď přejmenovat téma, nebo to celý promažu.

Jedna otazka mimo tema. Jak deaktivuji v BSG jednotce tempomat? kdyztak SZ diky

nijak.

Po odpojeni to bude vyhazovat chybu ne? Mohu klidne preprogramovat na puvodni hodnotu ale nevim kod.. na tempomat se daval 463 tusim.

Dost už s OT v tomto vlákně o tempomatu !!

 

Pro ferdu:

Mám to přejmenovat třeba na "Vady vozidla + zkušenosti s vrácením vozidla" nebo odstoupení od KS? Bude se to i líp vyhledávat. Asi by byla škoda to celý vymazat.

  • Autor

Jestli můžeš asi to bude nyní přesnější označení.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.