Přejít na obsah

Zimní pneu


l79

Doporučené příspěvky

Jezdím na Bridgestone Blizzak LM-80 Evo, jak jsem psal kdysi výše a zatím nemůžu nadávat. I když jezdím převážně na Vysočině u nás konkrétně sněhu poslední dobou moc není. Nicméně pneu nehučí a na mokru drží. Asi bych se taky podíval spíš po Continentalech, ty nikdy nebyly špatné (osobní zkušenosti), Michelin jsou spíš dražší a poslední dobou ne moc chválené pneu. Záleží kde budeš jezdit, kolik km najedeš a kolik jsi ochotný za pneu dát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím,

vie mi niekto z vás poradiť na Kodiaq pri R18 či je lepši pomer 235/55  alebo 235/45.   V čom je lepšie mať vyššiu alebo nižšiu pneumatiku?   viem že šírka horšie odvádza vodu.. ale  v čom sú výhody výšky pneumatiky? 

 

Rozhodujem sa totiž nad touto pneumatikou čo ponuka škoda 

https://eshop.skoda-auto.sk/eshop/sk/b2c/kompletn%C3%A9-zimn%C3%A9-koleso-trinity-18-pre-kodiaq-565073668--fl8x

kde je Bridgestone Blizzak LM-005 - 235/45 R18 104H XL   - Máte niekto s touto pneumatikou skúsenosti?  Nevidel som ju ani vo viacerých testoch..

 

uvažoval som ešte nad Continental WinterContact TS 850P  235/55 R18  ,  ale škoda nedáva takýto zimný set (aj keď asi problém nie je kúpiť samostatne TRINITY disk...)

 

za vysvetlenie a každú radu ďakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Pneu 55 vs 45 má jiný vnější průměr, tj 55 má delší obvod a 45 měnší obvod. Bude kecat tachometr a rozměr 45 nemá na Kodiaqu co dělat, potenciálně problémy při nehodě s pojišťovnou, na STK, při hodně snaživé hlídce policie, bude to ošklivé, kvůli vetšímu místu v podběhu. Jinak čím vyšší bočnice pneu, tím komfortnější jizda, menší šance proseknutí pneu, deformace disku, menší opotřebení podvozkových částí auta, ale zase čím nižší profil, tím líp to sedí v zatáčkách. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Mám Kodiaqa týden (2,0 TDI 110 kW 7-stup. automat. 4x4) a nechal jsme si tam dát tyto pneu:

GoodYear Ultragrip Performance SUV G1 235/55 R18 104H

 

Vyzkoušel jsem na sněhu, suchu i mokru, a zatím jsme nepřišel na nějaký problém. Ani mi nepřipadají hlučné. Ale je to dnes teprve týden, odzkoušeno zatím jen na okreskách a polní cestě. Už jsme musel i jednou prudce brzdit za autem, co nečekaně zastavilo. Nejel jsem ale ještě po dálnici, takže nemám zkušenost, jak se budou chovat při vyšších rychlostech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...
  • o 2 roky později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

2,6 jsou za me silne prefoukane. Obecne i ty predepsane hodnoty jsou prehnane ve snaze co nejvice zmensit CO2 kvuli homologaci a sankcim pro vyrobce. Z predepsane hodnoty bych to snizil o 0,1 az 0,2. Myslim, ze o tomto nesvaru mluvil i Vaculik. Auto tvrde, trpi napravy, cepy atd., o komfortu jizdy nemluve..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...