Přejít na obsah

Tlacidlo Rest pri automatickej klime


miro_sk

Doporučené příspěvky

Ahojte,
ake mate skusenosti s pouzivanim REST? V navode sa pise, ze po zapnuti Rest by mala byt kabina vyhrievana zvyskovym teplom motora.
u mna ked to zapnem, tak po cca 1 min fuka uz studeny vzduch (voda v radiatore sa ochladi). ked zapnem zapalovanie, tak teplota vody a aj oleja je stale napr 80stupnov. som myslel, ze pri pouziti tejto funkcie sa zapne nejake cerpadielko, ktore cirkuluje vodu z motora a radiatora.
 
Mam S3 s 2.0 TDi 110kw, rv 11/2016.
 
Dakujem
 
Odoslané z SM-G930F pomocou Tapatalku
 
 


Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dik za reakcie.
Rest kludne fuka aj 20 min ( cize neni tam problem s vybitou bateriou) ale hned po cca 1-2 min ide studeny vzduch. cize ako keby neprudila horuca voda do radiatora.
otazne je, ci pri zapnutom Rest ma prudit tepla voda z motora do radiatora alebo nie.
Nevie niekto odpovedat?
je to na reklamaciu?

Odoslané z SM-G930F pomocou Tapatalku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podla dokumentu k motoru 2.0tdi 110kw (je to aj tu na stranke) je ten chladiaci okruh dost zlozity a ak sa pamatam, malo by tam byt aj nejake el carpadlo na dochladenie turba. neviem to teraz pozriet. tak stale zahada ci sa ma pri REST zapnut pridavne cerpadielko ktore by vhanalo vodu do radiatora pri vypnutom motore.

 

 

Odoslané z SM-G930F pomocou Tapatalku

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Takze zo servisu ziadna reakcia.
Dnes som to opat skusil:
1. motor aj olej zahriaty na 90st. po cca 1hod jazde po dialnici a okreskach, vonkajsia teplota cca 0stupnov
2. vypol som motor, vytiahol klucik zo zapalovania
3. stlacil som rest. nastavil som teplotu v kabine 23 stupnov, ventilator na minimum (1 palicka), ofukovacie klapky len cez predne vyfuky do kabiny
4. po cca 2minutach zacal vzduch chladnut, po 4. min fukal studeny vzduch
5. zapol som len zapalovanie (motor som nestartoval).
6. po par sekundach zacal fukat opat horuci vzduch. v motore som pocul bzucat asi nejake cerpadieelko.
7. po 10min. stale fuka horuci vzduch, teplota motora na teplomeri klesa.
8. vypol som zapalovanie ale kluc ponechal v spinacej skrinke (uplne na doraz proti smeru otacania hodin. ručičiek)
9. po cca 3 min studeny vzduch

podla mojho nazoru je to chyba v REST (rest nespusti nejake pomocne cerpadlo) pojdem to takto reklamovat, akurat ma stve ze min. 1 den budem kvoli tomu bez auta...

Odoslané z SM-G930F pomocou Tapatalku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rest, v pripade ze je klima prepnuta na Auto, sa chova rovnako (t.j. po par minutach studeny vzduch, akurat sa mozno menia otacky ventilatora).

Rest + Auto pouzivam ako default, v takejto konfiguracii som na problem prisiel.

Odoslané z SM-G930F pomocou Tapatalku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Dnes som bol v skodovke, vraj to opravili (nahrali defaultnu konfiguraciu auta) a ze cirkulacne cerpadlo bezi pocas Rest.
neviem, mne sa stale zda ze ked mam zapnute zapalovanie ( pri stojatom motore), tak auto lepsie kuri ako pri REST.
uz mam pre to len take vysvetlenie ze pri Rest to cirkulacne cerpadlo cerpa menej vody ( bezi na slabsi vykon aby nezralo baterku) ako ked je zapnute zapalovanie...
Som sklamany z toho... co uz...


Odoslané z SM-G930F pomocou Tapatalku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vedel by pripadne niekto poradit co mam skusit pozriet diagnostikou? kde vidim ci to cerpadlo bezi?
najviac ma mrzi ze nikto nevie ( v skodovke) ako to ma presne fungovat. len vseobecne kecy, pokial je teply motor a dostatocne nabita bateria ma to kurit...

Odoslané z SM-G930F pomocou Tapatalku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Tlačítko REST se mi chová úplně stejně (MR2017 L&K), tedy čerpadlo se nespustí a velmi rychle se vyfukovaný vzduch ochladí. Že to je špatně je asi jasné, otázkou je zda to někomu funguje správně? Tedy spustí se cirkulace a interiér se ochlazuje zbytkovým teplem motoru?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám auto vyrobené 06/2016 (MY2017) a chová se to stejně, jako popisuje miro_skMotor je ohřátý na 90 st., vypnu motor, stisknu REST a teplo fouká tak 2 min., pak začne vzduch chladnout. Jakmile poté zapnu zapalování bez spuštěného motoru, začne znovu foukat teplý vzduch. Evidentně při režimu REST neběží nějaké čerpadlo oběhu vody.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 rok později...
  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Ja mam novy Touran 1.5tsi a robi to to iste. Po minute fuka studeny vzduch. Takze za mna je ta REST funkcia uplne zbytocna. Ked som sa na to pytal v servise tak povedali, ze to nema velmi kurit, skor len tak fukat. Tak nechapem na co vobec take nieco vyrobili ked to nikomu nefunguje. Aj ked v navode pisu ze to ma kurit zbytkovym teplom 30min. Na zahranicnom fore chlapik s Tiguanom pisal, ze jemu to pekne kuri aj 20min. Ze to pouziva ked jazdi a ide do obchodu. Tak ked sa vrati z nakupu v aute ma stale teplo. U mna presne naopak. V aute vacsia zima ako s vypnutym REST. Tak to pouzivam v lete na vysusenie vyparnika klimy😀 Ale cakal by som od VAG viac ako toto, ked uz spravia nejaku funkciu tak by mala aj normalne fungovat. Je tu vobec niekto komu to realne kuri viac ako 5 min?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...