Publikováno Říjen 13, 200618 r keby som dal cidlo vonk. teploty niekam k vzduchovemu filtru ukazovalo by spravne teplotu nasavaneho vzduchu?
Říjen 13, 200618 r prečo ho tam chceš dať? prečo ho nedaš tam kde ma byť? neni to až tak vela kablu naviac...a bude ti zaručene spravne ukazovať
Říjen 13, 200618 r prečo ho tam chceš dať?prečo ho nedaš tam kde ma byť? neni to až tak vela kablu naviac...a bude ti zaručene spravne ukazovať Asi nechce měřit venkovní teplotu
Říjen 13, 200618 r ma viac zaujima teplota nas. vzduchu ako teplota vonku A jaka si myslis ze je teplota nasavaneho x venkovniho vzduchu. Rekl bych ze bude skoro stejna, nebo myslis, ze v te pulmetrove trubce se ten vzduch stihne ohrat?
Říjen 13, 200618 r dovod preco chces merat teplotu nasavaneho vzduchu? inak v pripade zahriateho motora bude teplota nasavaneho vzduchu urcite ina ako vonkajsia, ale iba nepatrne...
Říjen 13, 200618 r Zpět k původnímu dotazu. Pokud se dá čidlo do prostoru filtru, tak určitě bude ukazovat teplotu nasávaného vzduchu.
Říjen 13, 200618 r Pokud se nepletu, tak by teplota nasávaného vzduchu měla u zahřátého motoru mít pokud možno konstantní hodnotu (cca kolem 35°C), aby byly docíleny stále stejné podmínky (opět pokud možno) pro spalování paliva a tím i minimální emise. Prostě se míchá okolní vzduch se vzduchem ohřátým od výfukového potrubí. Takže vlastně ani nevím, proč chceš měřit teplotu nasávaného vzduchu. (Takhle to aspoň funguje od novějších škodulí po felicie, fabie podle mě nebude vyjímkou i když bude mít i další čidla) (Jo a nevím, jak to je u dieselů a turbomotory jsou kapitola sama pro sebe)
Květen 1, 201114 r Ahoj, pres VAG jsem zjistil, ze v bloku hodnot 004 na pozici 4, cili teplota nasavaneho vzduchu mi jeste pred nastartovanim ukazuje teplotu cca 45°C, po zahrati motoru a pri jizde potom treba 55-60°C. Dneska jsem rozebral klapku s termostatem pred airboxem a funguje dobre, v lednicce otevrena, pod fenem zavrena natesno a pri cca 18°C venku mirne pootevrena. V DP jsem se docetl, ze to muze byt i ukostreni atd, ale chtel bych vyzkouset vytahnout to cidlo a schladit ho at vim, jestli vubec funguje. Otazka ja, jak se vytahuje, jestli se jenom vytahne nebo jestli tam je nejaka pojistka atd. Druha vedlejsi otazka je k te klapce. Je tam nejspis k tomu, aby se motor rychleji ohral, ale v zime, kdy je mraz, tak je podle mne porad alespon priotevrena a nasavany vzduch je teplejsi nez venku i kdyz je motor uz zahrat, v cem je to lepsi? Ja bych rekl, ze pokud je motor zahraty, tak je lepsi nasavat studeny vzduch. A jaktoze diesely to nemaji, ty by to zahrati potrebovaly o to vic ne? Ani SDI to nema.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.