zwan Vloženo 29. leden 2020 Sdílet Vloženo 29. leden 2020 Mám sice F3 ale predam pár zkušenosti s tímto nesmyslem. Před STK jsem si preventivně SS aktivoval člověk nikdy neví co tam bude za vola. A důvod? Už při evidenci jsem se na to ptal a technik mi pověděl že pokud na to nebudu mít ofiko papír z AS tak mám smůlu. Ale jak sami víme každá STK a technik to mohou vidět různe. Určitě to motoru ani baterce neprospívá. Mám ukazkovej priklad kdy jsem malem narazil do dalšího auta na parkovisti. Přijel jsem na parkoviště mírne z kopecka. Zhodnotil situaci a rozhodl popojet samospádem bez rychlosti a zaparkovat mezi 2 auta. Ovšem jak jsem chtěl zatočit volantem tak nic. Auto asi jelo moc pomalu aby pochopilo že má nastartovat. Dupnul jsem na brzdu s zařadil pak naskocil motor a posilovač fungoval. Kdybych měl auto v záruce a SS si deaktivoval tak před prohlídkou si jej určitě aktivuji neboť kdyby si toho všimli měl bych obavu že jsou schopni na to hodit později nějakou zavadu. Toť můj názor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
REALista Vloženo 29. leden 2020 Sdílet Vloženo 29. leden 2020 Závada na STK pro deaktivovanej SS? To mi přijde jako sci-fi.. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Svetr Vloženo 19. Březen 2023 Sdílet Vloženo 19. Březen 2023 Instaloval jste už někdo automatický eliminátor start stopu? Poradíte jaký koupit na Aliexpressu pro Karoq MR 2023? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sliver Vloženo 25. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2023 https://www.aliexpress.com/item/1005003000304929.html Mám namontované a plně funkční. Žádné chybové hlášky. Mohu jen doporučit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alex.333 Vloženo 15. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2023 Proč tak složitě? Já jsem ihned po koupi odpojil "hlídací" konektor na mínus pólu baterie a automaticky se deaktivoval SS a hlavně se zrušila funkce "inteligentního" nabíjení baterie, takže si udržuje napětí stále nad 12,5V. A v případě potřeby (důvod mě zatím nenapadá) lze opětovným zapojením konektoru vše během pár sekund vrátit do původního stavu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milda59 Vloženo 3. Ledna Sdílet Vloženo 3. Ledna Zdravím pánové. Chtěl jsem odpojit zmiňovaný konektor, ale bezvýsledně. Povytáhnu boční, zřejmně aretaci o několik mm, ale se samotným konektorem nehnu. To jde tak těžko vytáhnout, nebo dělám něco špatně. Nerad bych něco poškodil, a proto prosím o radu, jak na to. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sliver Vloženo 3. Ledna Sdílet Vloženo 3. Ledna U mne bylo taky potřeba zabrat. Povytáhnout zajištění a zabrat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 3. Ledna Sdílet Vloženo 3. Ledna Já to mám na autě jinak zajištěné (z boku zamačknout a tím se nadzvedne zobáček), ale "problém" jsem měl v tom, že když byl zobáček opřený o západku, tak se nenadzvedl, ale jen se ohnul. Pomohlo zatlačit konektor víc do "sebe", tím se mezi zobáčkem a západkou udělala vůle a zobáček se nadzvedl a tím odjistil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milda59 Vloženo 6. Ledna Sdílet Vloženo 6. Ledna Děkuji za radu. Bylo třeba hodně zabrat, jako by to bylo přilepené, ale je venku.🙂 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.