Přejít na obsah

Bzučení klimatizace při A/C


jiribur

Doporučené příspěvky

Možno tie dobré kompresory výrobca Denso nestíha dodávať a tak to radšej skúšaju s poľskými Sandenmi. Mal vôbec niekto v Rapide/Fabii3 dobrý kompresor už od výroby? Inak mne tiež od minulého leta kompresor cvrliká... je to nepríjemné, ak sa človek na to sústredí. Keby som nečítal takéto fóra, možno by som si to nevšimol alebo by som bol v tom, že to je normálne. Skúsim v priebehu tohto leta zvuk nahrať a reklamovať.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

To bzučení není tak výrazné, myslím, že tě tam odbytou, že je to vlastnost kompresoru. Pokud máš ještě záruku, tak tam určitě jeď. Já to zjistil až po záruce, teď mě to v autě bzučí již čtvrtým rokem, kromě zvuku od toho kompresoru je jinak klima OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To: Strapatý

 

Dobrý den, ten Váš zvuk/hluk mi přijde normální.

Pokud Vás zvuk/hluk při běžném používání auta neobtěžuje a nezvažujete, že tu prokletou klimatizaci raději vypnete, abyste měl v autě chvíli ticho, tak problém nemáte :-)

 

Přikládám projev svého (naštěstí již bývalého) kompresoru. Je to točené mobilem, chce to dát zvuk trochu víc nahlas. Změna je zřejmá v časech 0.37s 0.44s 1.08s 1.14s....

Good luck!

Editováno: , autor: Honza2121
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak kompresor při druhé garančce vyměněn za Denso na záruku!Auto vyrobeno 9/2016, já ho koupil 2/2018, loni při první garančce jsem byl odbyt že není nic slyšet,cesta na dovolenou o nervy,letos jsem přijel na garančku,svezli jsme se a jak na sviňu to nepiskalo... měl jsem v mobilu pár videí,tak mi technik řekl ať mu je hodím na flashku, že to pošle do škodovky, další den jsem mu to přinesl a druhý den volal že to schválili,kompresor mají a vymění ho,na těch videích to zase tolik slyšet nebylo... kdo věděl co poslouchat tak to slyšel ale zvuk motoru to dost přehlušoval...v úterý auto přistavěno na garančku a dnes vyzvednuto, proběhlo to hodně rychle

IMG_20190621_142533_HDR.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, Martin730 napsal:

Tak kompresor při druhé garančce vyměněn za Denso na záruku!Auto vyrobeno 9/2016, já ho koupil 2/2018, loni při první garančce jsem byl odbyt že není nic slyšet,cesta na dovolenou o nervy,letos jsem přijel na garančku,svezli jsme se a jak na sviňu to nepiskalo... měl jsem v mobilu pár videí,tak mi technik řekl ať mu je hodím na flashku, že to pošle do škodovky, další den jsem mu to přinesl a druhý den volal že to schválili,kompresor mají a vymění ho,na těch videích to zase tolik slyšet nebylo... kdo věděl co poslouchat tak to slyšel ale zvuk motoru to dost přehlušoval...v úterý auto přistavěno na garančku a dnes vyzvednuto, proběhlo to hodně rychle

Gratuluji. U mě to byl podobný průběh - na testovací jízdě v 8 ráno nic, videa se zcela zřetelným pískáním údajně poslali do škodovky a auto si tam nechali. Ale odpoledne jen řekli, že na videu nic špatného nenašli, auto nedělalo nic jiného než jiný Rapid na prodejně a co jako řeším, že když se kompresor vysype, tak je 5 let v záruce. Škodovka by jim výměnu neproplatila a tak se nic měnit nebude...jenže letos mi z toho zase hrabe, i když jezdím Rapidem asi jednou týdně. Jestli budu mít toto léto čas, tak to zkusím znovu a rázněji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já jsem byl až překvapený když mě hned druhý den volali, že to je schválené,kompresor mají a hned ho vymění, přitom při zkušební jízdě kdy to slyšet nebylo se technik moc netvářil že to klapne... nahrát ten zvuk je problém,tak hodně štěstí ostatním...asi je pravda že to je i o servise, když chtějí tak to jde

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Škoda auto o tom problému ví a je potřeba to tak prodejci sdělit.

 

Btw, stačí prodejci říct Ať vám napíše důvod zamítnutí reklamace, nejspíše vám napíše, že je to běžná vlastnost, případně že se závada neprojevila.

 

poté prodejci řekněte že si necháte udělat znalecký posudek a ten budete chtít proplatit. Prodejce pak bude rázem trochu snazivejsi ?

 

Doporučuji vše řešit písemně (emailem).

 

Je

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže někteří nemají rádi, když neděláte "blbou blondýnu" a dovolíte si tvrdit, že o tom něco víte. Písemně jsem to taky chtěl, ale jen napsali do protokolu něco jako kontrola klimatizace...příště to bude chtít asertivnější přístup. Jasně jim říct, že to píská jako prase a trvám na vyjádření ŠA, tuplem když vím o několika Rapidech s novým kompresorem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, prostě chápu že škodovka není Porsche, ale i tak to nové auto stojí přes 400tis a prostě není přípustné aby ta Polská klimatizace otravovala kdykoliv kdy si ji zapnete.

 

Je to byznys jako každý jiný, koupili jsme si výrobek a ten nefunguje jak má

 Nicméně u těch automobilů je člověk v pozici že chce nějakou laskavost "prosím opravte mi to" a to prodejci zneužívají. Ale je jich hodně, není nic lehčího než všem svým známým takovou referenci sdělit

 

Až přijde krize, budou si nás,zákazníky hýčkat více.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...