Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

No hezký, smutný je že Škoda o problému polských kompresorů ví a cpe je do aut dodnes doufajíc že většina lidí se na reklamaci vykašle

a cpe dodnes, mám rapida 02/2019 a pšonský sanden. Už delší dobu ignoruju všechno od nich a toto je pomsta :ble

@ben06 a píská? Fakt už nevím, co tím Škoda sleduje, že tenhle problém neřeší.

My jsme tady dost specifický vzorek motoristů. Každý se neozve, nevšimne a dost lidí si myslí, že to tak má být.

ještě nepíská, ale v tichu začíná cvrlikat a to můj absolutně hudební hluch už zase rozezná

Možno tie dobré kompresory výrobca Denso nestíha dodávať a tak to radšej skúšaju s poľskými Sandenmi. Mal vôbec niekto v Rapide/Fabii3 dobrý kompresor už od výroby? Inak mne tiež od minulého leta kompresor cvrliká... je to nepríjemné, ak sa človek na to sústredí. Keby som nečítal takéto fóra, možno by som si to nevšimol alebo by som bol v tom, že to je normálne. Skúsim v priebehu tohto leta zvuk nahrať a reklamovať.

Hlásím Denso z výroby - F3 3/2016

  • 1 měsíc později...

Po dlouhé době jsem pustil klimatizaci a dělá to tenhle zvuk .Je to normální nebo se na to mám zeptat ve škodovce ? Mám taky kompresor SANDEN made in France.  

To bzučení není tak výrazné, myslím, že tě tam odbytou, že je to vlastnost kompresoru. Pokud máš ještě záruku, tak tam určitě jeď. Já to zjistil až po záruce, teď mě to v autě bzučí již čtvrtým rokem, kromě zvuku od toho kompresoru je jinak klima OK.

Tak já to bzučení slyším jen venku,v autě jsem nic nezaslechl a v záruce to ještě mám právě,teď tam pojedu na výměnu brzdové kapaliny atd tak zda se mám ptát i na tohle.

Určitě se zeptej a taky jim řekni, že víš o problémech s kompresory. Neboj se, je to tvoje auto, tvoje peníze, ať se starají.

To: Strapatý

 

Dobrý den, ten Váš zvuk/hluk mi přijde normální.

Pokud Vás zvuk/hluk při běžném používání auta neobtěžuje a nezvažujete, že tu prokletou klimatizaci raději vypnete, abyste měl v autě chvíli ticho, tak problém nemáte :-)

 

Přikládám projev svého (naštěstí již bývalého) kompresoru. Je to točené mobilem, chce to dát zvuk trochu víc nahlas. Změna je zřejmá v časech 0.37s 0.44s 1.08s 1.14s....

Good luck!

Upraveno od Honza2121

  • 2 týdny později...

Tak kompresor při druhé garančce vyměněn za Denso na záruku!Auto vyrobeno 9/2016, já ho koupil 2/2018, loni při první garančce jsem byl odbyt že není nic slyšet,cesta na dovolenou o nervy,letos jsem přijel na garančku,svezli jsme se a jak na sviňu to nepiskalo... měl jsem v mobilu pár videí,tak mi technik řekl ať mu je hodím na flashku, že to pošle do škodovky, další den jsem mu to přinesl a druhý den volal že to schválili,kompresor mají a vymění ho,na těch videích to zase tolik slyšet nebylo... kdo věděl co poslouchat tak to slyšel ale zvuk motoru to dost přehlušoval...v úterý auto přistavěno na garančku a dnes vyzvednuto, proběhlo to hodně rychle

IMG_20190621_142533_HDR.jpg

Gratuluji, mě to bude taky brzy čekat, včera jsem toho měl plný zuby. Už jednou jsem chtěl servis navšívit a jak na potvoru to nebylo zase tak slyšet, o vstřícném jednáni si už z minulosti můžu nechat zdát.

Doporučuji nahrát na video, poté se vada technikovi nemusí projevit a i tak vám trochu slušný servis vyjde vstříc a se škodovkou to bude řešit 

před 9 hodinami, Martin730 napsal:

Tak kompresor při druhé garančce vyměněn za Denso na záruku!Auto vyrobeno 9/2016, já ho koupil 2/2018, loni při první garančce jsem byl odbyt že není nic slyšet,cesta na dovolenou o nervy,letos jsem přijel na garančku,svezli jsme se a jak na sviňu to nepiskalo... měl jsem v mobilu pár videí,tak mi technik řekl ať mu je hodím na flashku, že to pošle do škodovky, další den jsem mu to přinesl a druhý den volal že to schválili,kompresor mají a vymění ho,na těch videích to zase tolik slyšet nebylo... kdo věděl co poslouchat tak to slyšel ale zvuk motoru to dost přehlušoval...v úterý auto přistavěno na garančku a dnes vyzvednuto, proběhlo to hodně rychle

Gratuluji. U mě to byl podobný průběh - na testovací jízdě v 8 ráno nic, videa se zcela zřetelným pískáním údajně poslali do škodovky a auto si tam nechali. Ale odpoledne jen řekli, že na videu nic špatného nenašli, auto nedělalo nic jiného než jiný Rapid na prodejně a co jako řeším, že když se kompresor vysype, tak je 5 let v záruce. Škodovka by jim výměnu neproplatila a tak se nic měnit nebude...jenže letos mi z toho zase hrabe, i když jezdím Rapidem asi jednou týdně. Jestli budu mít toto léto čas, tak to zkusím znovu a rázněji.

No já jsem byl až překvapený když mě hned druhý den volali, že to je schválené,kompresor mají a hned ho vymění, přitom při zkušební jízdě kdy to slyšet nebylo se technik moc netvářil že to klapne... nahrát ten zvuk je problém,tak hodně štěstí ostatním...asi je pravda že to je i o servise, když chtějí tak to jde

Škoda auto o tom problému ví a je potřeba to tak prodejci sdělit.

 

Btw, stačí prodejci říct Ať vám napíše důvod zamítnutí reklamace, nejspíše vám napíše, že je to běžná vlastnost, případně že se závada neprojevila.

 

poté prodejci řekněte že si necháte udělat znalecký posudek a ten budete chtít proplatit. Prodejce pak bude rázem trochu snazivejsi ?

 

Doporučuji vše řešit písemně (emailem).

 

Je

Máš pravdu, zpětně si vybavuji že když jsem technikovi řekl že o tom problému Škoda Auto ví,tak začal být vstřícný,jak říkám člověk na ně musí tlačit a přitom zachovat slušný jednání a pevný nervy

Jenže někteří nemají rádi, když neděláte "blbou blondýnu" a dovolíte si tvrdit, že o tom něco víte. Písemně jsem to taky chtěl, ale jen napsali do protokolu něco jako kontrola klimatizace...příště to bude chtít asertivnější přístup. Jasně jim říct, že to píská jako prase a trvám na vyjádření ŠA, tuplem když vím o několika Rapidech s novým kompresorem.

Přesně tak, prostě chápu že škodovka není Porsche, ale i tak to nové auto stojí přes 400tis a prostě není přípustné aby ta Polská klimatizace otravovala kdykoliv kdy si ji zapnete.

 

Je to byznys jako každý jiný, koupili jsme si výrobek a ten nefunguje jak má

 Nicméně u těch automobilů je člověk v pozici že chce nějakou laskavost "prosím opravte mi to" a to prodejci zneužívají. Ale je jich hodně, není nic lehčího než všem svým známým takovou referenci sdělit

 

Až přijde krize, budou si nás,zákazníky hýčkat více.  

Krize, nekrize pokud jsou v AS furt stejný nýmandi nic je nezmění. V době krize jsem kupoval O1 Tour a reklamoval a žádná krize s blbama nepohla i když jsem nakonec po velmi tuhém boji dosáhl svého.

Sakra, mě to dělá taky ? rv. 06/2018

Vítej v klubu pšonskýho kompresoru

Reklamovat, reklamovat, reklamovat ?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.