Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím, nechtěl jsem zakládat nové téma, ale nikde jsem to tu nemohl najít.
Auto mi začalo cukat při akceleraci. Vyměnil jsem svíčky, kabely a zapalovací modul. Dělalo to pořád, tak jsem si sehnal diagnostiku a napojil to.
Chyby 00635 00525 a 00524 první dvě byla lambda sonda a to třetí senzor klepání motoru. Auto mi pak nějakou dobu stálo, ale vyměnil jsem ten Knock sensor a lambdu před kat. taky.
Vymazal jsem chyby, potom nastartoval, vypnul motor, napojil, chyby tam byly pořád, tak jsem to jel projet i tak a nedalo se to srovnat, auto jelo pěkně, skoro necukalo, ale cítil jsem vibrace např. ve volantu.
Ale hlavně jsem jistil, že pod autem to praská, když přidávám plyn. Jsem student, a tak to moc nechci dávat do servisu, když nemám skoro žádný příjem. Byl by tu někdo kdo má už s tímto zkušenost? Za odpovědi děkuji.

Vloženo

Pod autem to praská.. je hodně široký pojem. Co se přitom děje s autem, akceleruje? zatáčí ? Odkud jde ten zvuk, jestli od kola? z prostředku? Jaký je to zvuk? Plechový? Kovový?

Jen tak ze zvědavosti, na jaký moment jsi utáhl senzor klepání?

Vloženo

Jak jsem řekl, při akceleraci to jakože tak praskne, možná to dělá i při řazení. Zvuk jde někde buď od motoru nebo od přední nápravy. Jinak auto akceleruje, předtím(před výměnou lambdy) když jsem přidával plyn tak to jen poskakovalo/cukalo a nechtělo to přidat a pak se to najednou chytlo a tak dokola. Jinak při zatáčení to nedělá. A nevím jestli říct spíš plechový nebo kovový... asi spíš plechový, to vážně nedokážu říct. No a vlastně při té akceleraci to ještě pořád trochu vibruje, ale nedá se to s tím, jak to dělalo předtím srovnat, to jsou fakt jen vibrace a ne cukání.
Senzor se má utáhnout na 20Nm, bohužel jsem mohl sehnat jen momentový klíč, který má nejmenší 28Nm, tak jsem to utáhl na něj.

Vloženo

Senzor klepání umístěný v bloku zážehového motoru měří jeho hluk, vyvolávaný průběhem spalování. Signalizuje vznik detonačního spalování, charakterizovaného prudkým růstem tlaku, které při delším působení může poškodit motor. Čidlo je spojeno s elektronickou řídicí jednotkou motoru, která omezí předstih zážehu a zabrání vzniku klepání, proto je tam 20 Nm a proto motor vibruje/klepe.

Výkyvný momentový klíč stojí 300Kč (0 až 200 nebo 300Nm)

 

00668 - Palubní napětí: svorka 30 

Špatná baterie/dobíjení/...

 

 

Vloženo (editace)

Takže myslíte, že chyba bude v tomhle? .... jakože v tom senzoru klepání? Přijde mi divné, že jsem vyměnil lambdu a diagnostika to ukazuje stále úplně stejně.

Editováno: , autor: Dalibor Wind

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...