Publikováno Červenec 9, 20187 r Ahoj, mám dotaz. Když je motor studený do 80° tak auto docela hodně kouří(jedná se o bílý kouř). Po zahřátí motoru nad 80° bez problémů bez kouře. Dělal jsem regeneraci filtru přes VAG a proběhla bez problémů. Vstřiky jsou ok dle VAGU. Voda se neztrácí ani nepřibývá olej (žádná nafta v oleji). Auto má najeto cca 300tis. Poradíte mi na co bych se měl zaměřit? Díky
Srpen 29, 20187 r Ahoj, vyriesil si problem? Mam rovnaky. Myslel som ze je to EGR ventilom ktory bol uz vadny, motor isiel v nudzovom rezime svietila kontrolka motora a blikalo zhavenie, hlasila ho aj diagnostika. EGR som objednal novy ktory sa vymenil a vsak problem s bielym kourenim ostal. Obsah motora mam 2.0tdi 125kw, kod motora cbb,b rv 1/2009 Takze problem asi dpf ze?
Srpen 29, 20187 r Autor Ahoj, problem jsem vyresil. Nejdrive probehla vymena DPF -dve jizdy dobry a pak zase zacal kourit. Vysteni egru nepomohlo, ale znamky po tom ze by rosil nebyly ( diag nic nehlasila). Dalsi varianta turbo. Po demontazi turba jsem zjistil ze je pricpana(zakarbonovana) odtokova trubka oleje z turba (co vede zpet do motoru) a olej sel do vyfuku a tam se spaloval (kouril) a ucpaval DPF. Po vycisteni trubky vse ok bez koure. Cca 14 dni a ok.
Září 5, 20187 r Dakujem, ked ti to robilo tak ti mizol aj olej v motory? Tu je video toho bieleho dymu. Ze by turbo papalo olej?
Listopad 5, 20186 r ahoj, tedkon jsem to dělal, bylo potřeba poslat turbo na repas, šel olej do nafty.......uplně stejný problém jako jsi měl ty jsem měl já
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.