Patrik1971 Vloženo 3. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2019 (editace) Pokial je auto v servise,je SKODACONECT v servisnom mode,niektore funkcie su deaktivovane....aby si sa im do toho nikto nevrtal... Režim Dielňa ŠKODA Connect Obchod ŠKODA Connect Nevyrušuje technika počas prehliadky vozidla. Čo je režim Dielňa? Režim Dielňa zapína servisný poradca po prebratí vozidla v servisnom stredisku. Zákazník nemôže počas servisu používať vzdialený prístup k vozidlu, aby nedošlo k neželanému spusteniu služieb ako „Trúbenie a blikanie“ alebo „Ovládanie nezávislého kúrenia online“. Editováno: 3. Prosinec 2019, autor: Patrik1971 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 3. Prosinec 2019 Autor Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2019 Takovéhle píčoviny tam nastavit umí, ale aby šel Škoda Connect vůbec spustit, to už je problééém jako Brno :D 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 4. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2019 před 20 hodinami, Patrik1971 napsal: Pokial je auto v servise,je SKODACONECT v servisnom mode,niektore funkcie su deaktivovane....aby si sa im do toho nikto nevrtal... Režim Dielňa ŠKODA Connect Obchod ŠKODA Connect Nevyrušuje technika počas prehliadky vozidla. Čo je režim Dielňa? Režim Dielňa zapína servisný poradca po prebratí vozidla v servisnom stredisku. Zákazník nemôže počas servisu používať vzdialený prístup k vozidlu, aby nedošlo k neželanému spusteniu služieb ako „Trúbenie a blikanie“ alebo „Ovládanie nezávislého kúrenia online“. A je ta změna módu povinností servisu? Měl jsem auto letos 3x v servisu ( i více dní) a ani jednou jsem tam režim Dílna neměl, vždycky jsem se k autu přihlásil a klidně viděl, kde auto parkuje, které dveře či okna jsou otevřené a šlo by klidně i troubit :-D. Buď to v servise (kam jezdím) neumí a nebo na to kašlou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BirK Vloženo 4. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2019 Mám tu stejnou zkušenost, auto v servise a žádný režim Dílna.Jinak mi appka nahodile hlásí, že je auto v offline režimu, i když mi stojí doma v garáži, žádnou souvislost s ničím jsem dosud nevypozoroval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 9. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2019 Dovolim si prispet se svou troskou do mlyna. Pred chvili mi prisla do mailu tato veskrze pozitivni zprava: "Vážený zákazníku, neustále pracujeme na vylepšení stávajícího ekosystému ŠKODA Connect, abychom vám přinesli vice pohodlí, bezpečí a ochrany. Na základě vaší zpětné vazby byly integrované následující změny: Upozornění služby Oznámení rychlosti a opuštění oblasti lze nyní spravovat v aplikaci ŠKODA Connect Službu Nezávislé topení online a Odemykání a zamykaní vozu lze ovládat výhradně pomoci aplikace ŠKODA Connect Poslední parkovací poloha je znovu zahrnutá do služby Plánovač tras Věříme, že změny a nový vzhled portálu budou zvyšovat atraktivitu a uživatelský komfort. Děkujeme, že využíváte služby ŠKODA Connect. Váš tým ŠKODA Connect" Jako bez debat super zprava. Diky za ni tymu Skoda Connect. Jedinej problem je, ze jsem Skoda Connect nikdy nevyuzival, nemel, ani jsem se do neho nehlasil.... Jako to mi hlava nebere. Nejen, kdyz si ctu, co s tim maji uzivatele za problemy, ale ze kontaktuji i nekoho, kdo s tim nikdy nic nemel spolecneho... To je fakt mazec co tam predvadi... :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 9. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2019 (editace) Možná by bylo zajímavé se zamyslet nad tím, jestli někdo jiný, který si nechá platit za službu, která nefunguje by neměl jinde ve světě na sobě už žalobu.... Službu jsem si zakoupil spolu s vozem a věřím, že lze z hlediska právního uhrát určitě změny v rámci poskytování, ale rozhodně ne dlouhodobou nefunkčnost. Osobně bych postupoval, že bych jim jen psal emaily s tím, že bych je žádal o potvrzení opětovné nefunkčnosti s tím, že v případě, že neodpoví bych to automaticky bral jako potvrzení nefunkčnosti(na to bych je upozornil v každém emailu). Emaily je nutné digitálně podepsat. Po uplynutí předplacené doby, bych je požádal na základě všech těchto emailů o finanční kompenzaci, následně pokud by nereagovali a vůz není na IČO a je ve Vašem osobním vlastnictví bych vše předal České obchodní inspekci a ona za Vás začne jednat....nebo si říct, že ta Škodovka je stejně dnes jen nápis na vratech a příště si koupit jiné auto. Editováno: 10. Prosinec 2019, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomaxus Vloženo 31. leden 2020 Sdílet Vloženo 31. leden 2020 Tak app už asi měsíc nefunguje. Po kontaktování infolinky a naposílání všech možných screenů telefonu i stavu km z auta pro porovnání , jsem dostal odpověď : ......po provedené analýze jsme dostali informaci, že s Vaším vozem je třeba navštívit Vašeho vybraného servisního partnera – reset příslušné jednotky.... A v servise mi na to řekli, že auto tam musí stát 2-3 dny. A náhradní auto si musím zaplatit.... Je to vůbec možné? Máte s tím někdo zkušenost? To budou dělat kompletní rozborku - sborku? Díky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Catexcavator Vloženo 31. leden 2020 Sdílet Vloženo 31. leden 2020 No já se divím, že ŠA ještě někdo nedal k soudu , aby těm lidem, kteří si to kupili, vrátili peníze! A těm kdo mají auto objednaný a chtějí být on-line s autem, tak to zrušte a kupte si Pandoru Smart a máte vyřešený ovládání nezávislího topení, alarm, virtuální garáž, dálkový start nebo vypnutí při odcizení vozidla a všechny informace o stavu baterie, paliva, teploty v autě i venku atd.. A hlavně už pak nemusíte platit za prodloužení služeb- Škoda Connect a on line služby. Pokud máš auto v záruce, tak náhradní neplatíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Catexcavator Vloženo 31. leden 2020 Sdílet Vloženo 31. leden 2020 No, nevím proč bych se měl ptát ŠA? Jednou jsem si zaplatit mobilitu plus, tak jakmile jde auto na záruční opravu tak si automaticky beru auto. Pří poslední reklamaci , Auto nestartovalo- byla to baterka, taky zkoušeli, jestli to nebude na záruku, tak si ho zaplatím cca tisíc korun za den, že to může dělat ta kamera co tam je atd.. Já věděl že je to baterka, nechal jsem si jí proměřit. Co se týče Škoda Connect, když funguje tak je to v pořádku, ale pokud vím tak jsou s tím pořád problémy, ale nezajímám se o to, nemám a ani neplatím za prodloužení infotainmentu on line, je to k ničemu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aha Vloženo 1. Únor 2020 Sdílet Vloženo 1. Únor 2020 Škoda connect mám a když funguje, tak je to super věc. Ale mě to víc nefunguje. Jde mi hlavně o ovládání topení. Řeším to již od října loňského roku a bez výsledku. Posílám informace, screeny telefonu a dělám, co mi řeknou a nic. Naposledy mě přehráli SW v jednotce a stále bez úspěchu. Někdy funguje, někdy ne. Dnes mi přišlo info o zdravotní kartě 4x v jeden čas. Takže Škoda connect je dobrá myšlenka, ale tím, že nefunguje, tak je to bohužel k ničemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Catexcavator Vloženo 1. Únor 2020 Sdílet Vloženo 1. Únor 2020 Tak jsem to myslel. Když něco nefunguje tak je to k ničemu. A co se týče náhradního vozidla; Nefunkční rádio - náhr. auto Prasklá prachovka na TZ- náhr. auto Mastný diferenciál- náhr. auto Auto bylo vždy pojízdný, ale je to záruční oprava a vždy mi bylo nabídnuté, tak nevím z jakého důvodu by neměl Tomaxus dostat také náhradní auto? Je to jen o lidech. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomaxus Vloženo 1. Únor 2020 Sdílet Vloženo 1. Únor 2020 Chlapi díky, za reakce. Souhlasím s tím, že myšlenka je super. Pokud je to nefunkční, je to na .... Dám pak vědět, jak jsem dopadl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 1. Únor 2020 Sdílet Vloženo 1. Únor 2020 Tak jsem zkusil odebrat vozidlo z garáže a znova přidat. K mému překvapení je vše funkční, takže díky[mention=118093]jaroslav75[/mention] za tip, vůbec mě tahle možnost nenapadla. Podpora mě mezitím kontaktovala, že bude nutné navštívit servis a podstoupit výměnu jednotky. Zatím to nechávám otevřené, aspoň do doby,dokud to bude funkční. Pak asi jedině servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
titanius Vloženo 1. Únor 2020 Sdílet Vloženo 1. Únor 2020 Prosím o reálne skúsenosti so službou Škoda Connect Infotainment online Ako Ste s tým spokojný? Oplatí sa to kúpiť? Funguje to spoľahlivo? Bez problémov? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
titanius Vloženo 1. Únor 2020 Sdílet Vloženo 1. Únor 2020 Takže znova som si pre istotu prečítal celú tému, a v celej sa rozoberá tak na 99% Škoda Care Connect - Remote Access Ale ja som sa pýtal na Škoda Connect Infotainment online A o nej tam nie je nič... Čiže ešte raz... Prosím o reálne skúsenosti so službou Škoda Connect Infotainment online Ďakujem za pochopenie Jaroslav75 :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
titanius Vloženo 2. Únor 2020 Sdílet Vloženo 2. Únor 2020 Takže asi takto... Jazdím pravidelne do zahraničia 1.trasa SK-PL-DE cca. 1100km 2.trasa SK-AU-DE cca. 1200km Ide mi hlavne o to, či dokáže system skutočne včas upozorniť na nejakú kolónu, haváriu na trase a príp. navrhnúť obchádzku a pod. Ďalej ma zaujímaju ceny pohonných hmôt, či ma systém skutočne aktuálne ceny. Lebo ceny na diaľniciach (hlavne AU) sú niekedy aj + 0.50€ za L nafty Počasie a správy je pekne + ale na to mam mobil... Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medved09 Vloženo 2. Únor 2020 Sdílet Vloženo 2. Únor 2020 tradicni otazka: funguje vam dnes sluzba connect? chtel bych vedet jestli je zase nejaka odstavka nebo to nejde jenom u me.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BirK Vloženo 2. Únor 2020 Sdílet Vloženo 2. Únor 2020 Mně momentálně funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 2. Únor 2020 Sdílet Vloženo 2. Únor 2020 U mě taky kupodivu vše funkční. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medved09 Vloženo 2. Únor 2020 Sdílet Vloženo 2. Únor 2020 Ok dík za info, to bude asi nějaká závada na mém prijimaci, nechapu to. Pár dní to funguje a pak třeba den vůbec. Používám connect primarne na ovládání topení. Nebo to funguje ráno a odpoledne nefunguje a napíše něco jako: na problémů se pracuje, kontaktujte infolinku. Obvykle to nefunguje zrovna když to nejvíc potřebuju a auto není v dosahu dálkového ovladače :( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 2. Únor 2020 Sdílet Vloženo 2. Únor 2020 (editace) Teda u mě a již delší dobu také funkční. Od doby co vyšel update pro mobilní apku kdy v záložce nezávislé topení to ukazuje i venkovní teplotu zdá se být ok. Troufám si tvrdit, ze jediný výpadek byl, když auto nemělo mobilní signál ( v horách). A to jsem jejich podporu celkem dost bombardoval, když apka nejela, hlavně kvuli NT což je na naštvání. Pak jsem jim nabídl ať mě službu předplatí na jejich náklady na 10.let a klidně budu výpadky akceptovat. Prej to nejde? Editováno: 2. Únor 2020, autor: xtrack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
titanius Vloženo 8. Únor 2020 Sdílet Vloženo 8. Únor 2020 V priebehu týždňa som si zakúpil službu Infotainment Online Všetko funguje, len Google Earth nie. Po kliknutí v menu navi na položku Google Earth mi vypíše, že skončila platnosť licencie. Co to znamená? Prosím o bližšie informácie... Lebo Google Earth bol jeden z dôvodov, prečo som si zakúpil Infotainment Online Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 8. Únor 2020 Sdílet Vloženo 8. Únor 2020 “Služba Google Earth je k dispozici pouze u systému infotainmentu Columbus, nových vozů vyrobených do 31. kalendářního týdne roku 2018, s prodloužením do 45. kalendářního týdne roku 2019” Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
titanius Vloženo 8. Únor 2020 Sdílet Vloženo 8. Únor 2020 (editace) Mam 02/18 A samozrejme Columbus Editováno: 8. Únor 2020, autor: titanius Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BirK Vloženo 8. Únor 2020 Sdílet Vloženo 8. Únor 2020 Však ti to @LukášCBR píše, v autech, která splňovala podmínku data výroby, byl Google Earth funkční do 45. kalendářního týdne r. 2019. Tj. v tuto chvíli už skončil a není funkční (neměl by být) v žádném voze Škoda. O tom, proč ŠA tuto službu postupem času ukončila, lze jen spekulovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.