Přejít na obsah

Škoda Connect


Doporučené příspěvky

Pokial je auto v servise,je SKODACONECT v servisnom mode,niektore funkcie su deaktivovane....aby si sa im do toho nikto nevrtal...

Režim Dielňa

ŠKODA Connect

Obchod ŠKODA Connect

Nevyrušuje technika počas prehliadky vozidla.

Čo je režim Dielňa? 

Režim Dielňa zapína servisný poradca po prebratí vozidla v servisnom stredisku. Zákazník nemôže počas servisu používať vzdialený prístup k vozidlu, aby nedošlo k neželanému spusteniu služieb ako „Trúbenie a blikanie“ alebo „Ovládanie nezávislého kúrenia online“.

 
Editováno: , autor: Patrik1971
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 hodinami, Patrik1971 napsal:

Pokial je auto v servise,je SKODACONECT v servisnom mode,niektore funkcie su deaktivovane....aby si sa im do toho nikto nevrtal...

Režim Dielňa

ŠKODA Connect

Obchod ŠKODA Connect

Nevyrušuje technika počas prehliadky vozidla.

Čo je režim Dielňa? 

Režim Dielňa zapína servisný poradca po prebratí vozidla v servisnom stredisku. Zákazník nemôže počas servisu používať vzdialený prístup k vozidlu, aby nedošlo k neželanému spusteniu služieb ako „Trúbenie a blikanie“ alebo „Ovládanie nezávislého kúrenia online“.

 

A je ta změna módu povinností servisu? Měl jsem auto letos 3x v servisu ( i více dní) a ani jednou jsem tam režim Dílna neměl, vždycky jsem se k autu přihlásil a klidně viděl, kde auto parkuje, které dveře či okna jsou otevřené a šlo by klidně i troubit :-D.

Buď to v servise (kam jezdím) neumí a nebo na to kašlou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dovolim si prispet se svou troskou do mlyna.

Pred chvili mi prisla do mailu tato veskrze pozitivni zprava:

 

"Vážený zákazníku, neustále pracujeme na vylepšení stávajícího ekosystému ŠKODA Connect, abychom vám přinesli vice pohodlí, bezpečí a ochrany. Na základě vaší zpětné vazby byly integrované následující změny: Upozornění služby Oznámení rychlosti a opuštění oblasti lze nyní spravovat v aplikaci ŠKODA Connect Službu Nezávislé topení online a Odemykání a zamykaní vozu lze ovládat výhradně pomoci aplikace ŠKODA Connect Poslední parkovací poloha je znovu zahrnutá do služby Plánovač tras Věříme, že změny a nový vzhled portálu budou zvyšovat atraktivitu a uživatelský komfort. Děkujeme, že využíváte služby ŠKODA Connect. Váš tým ŠKODA Connect"

 

Jako bez debat super zprava. Diky za ni tymu Skoda Connect.

 

Jedinej problem je, ze jsem Skoda Connect nikdy nevyuzival, nemel, ani jsem se do neho nehlasil....

 

Jako to mi hlava nebere. Nejen, kdyz si ctu, co s tim maji uzivatele za problemy, ale ze kontaktuji i nekoho, kdo s tim nikdy nic nemel spolecneho...

To je fakt mazec co tam predvadi... :-)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná by bylo zajímavé se zamyslet nad tím, jestli někdo jiný, který si nechá platit za službu, která nefunguje by neměl jinde ve světě na sobě už žalobu....

 

Službu jsem si zakoupil spolu s vozem a věřím, že lze z hlediska právního uhrát určitě změny v rámci poskytování, ale rozhodně ne dlouhodobou nefunkčnost.  Osobně bych postupoval, že bych jim jen psal emaily s tím, že bych je žádal o potvrzení opětovné nefunkčnosti s tím, že v případě, že neodpoví bych to automaticky bral jako potvrzení nefunkčnosti(na to bych je upozornil v každém emailu). Emaily je nutné digitálně podepsat. Po uplynutí předplacené doby, bych je požádal na základě všech těchto emailů o finanční kompenzaci, následně pokud by nereagovali a vůz není na IČO a je ve Vašem osobním vlastnictví bych vše předal České obchodní inspekci a ona za Vás začne jednat....nebo si říct, že ta Škodovka je stejně dnes jen nápis na vratech a příště si koupit jiné auto.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak app už asi měsíc nefunguje.  Po kontaktování infolinky a naposílání všech možných screenů telefonu i stavu km z auta pro porovnání , jsem dostal odpověď :

 

......po provedené analýze jsme dostali informaci, že s Vaším vozem  je třeba navštívit Vašeho vybraného servisního partnera – reset příslušné jednotky....

 

A v servise mi na to řekli, že auto tam musí stát 2-3 dny.  A náhradní auto si musím zaplatit....  Je to vůbec možné? Máte s tím někdo zkušenost? To budou dělat kompletní rozborku - sborku?

 

Díky za radu

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já se divím, že ŠA ještě někdo nedal k soudu , aby těm lidem, kteří si to kupili, vrátili peníze!

A těm kdo mají auto objednaný a chtějí být on-line s autem, tak to zrušte a kupte si Pandoru Smart a máte vyřešený ovládání nezávislího topení, alarm, virtuální garáž, dálkový start nebo vypnutí při odcizení vozidla a všechny informace o stavu baterie, paliva, teploty v autě i venku atd.. A hlavně už pak nemusíte platit za prodloužení služeb- Škoda Connect a on line služby.

Pokud máš auto v záruce, tak náhradní neplatíš.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, nevím proč bych se měl ptát ŠA? Jednou jsem si zaplatit mobilitu plus, tak jakmile jde auto na záruční opravu tak si automaticky beru auto. 

Pří poslední reklamaci , Auto nestartovalo- byla to baterka, taky zkoušeli, jestli to nebude na záruku, tak si ho zaplatím cca tisíc korun za den, že to může dělat ta kamera co tam je atd..

Já věděl že je to baterka, nechal jsem si jí proměřit.

Co se týče Škoda  Connect, když funguje tak je to v pořádku, ale pokud vím tak jsou s tím pořád problémy, ale nezajímám se o to, nemám a ani neplatím za prodloužení infotainmentu on line, je to k ničemu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Škoda connect mám a když funguje, tak je to super věc. Ale mě to víc nefunguje. Jde mi hlavně o ovládání topení. Řeším to již od října loňského roku a bez výsledku. Posílám informace, screeny telefonu a dělám, co mi řeknou a nic.  Naposledy mě přehráli SW v jednotce a stále bez úspěchu. Někdy funguje, někdy ne. Dnes mi přišlo info o zdravotní kartě 4x v jeden čas. Takže Škoda connect je dobrá myšlenka, ale tím, že nefunguje, tak je to bohužel k ničemu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to myslel. Když něco nefunguje tak je to k ničemu.

A co se týče náhradního vozidla;

Nefunkční rádio - náhr. auto

Prasklá prachovka na TZ- náhr. auto

Mastný diferenciál- náhr. auto

Auto bylo vždy pojízdný, ale je to záruční oprava a vždy mi bylo nabídnuté, tak nevím z jakého důvodu by neměl Tomaxus dostat také náhradní auto?

Je to jen o lidech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem zkusil odebrat vozidlo z garáže a znova přidat. K mému překvapení je vše funkční, takže díky[mention=118093]jaroslav75[/mention] za tip, vůbec mě tahle možnost nenapadla.

Podpora mě mezitím kontaktovala, že bude nutné navštívit servis a podstoupit výměnu jednotky.

Zatím to nechávám otevřené, aspoň do doby,dokud to bude funkční. Pak asi jedině servis.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže znova som si pre istotu prečítal celú tému, a v celej sa rozoberá tak na 99% Škoda Care Connect - Remote Access

Ale ja som sa pýtal na Škoda Connect Infotainment online 

A o nej tam nie je nič... 

Čiže ešte raz... Prosím o reálne skúsenosti so službou Škoda Connect Infotainment online 

Ďakujem za pochopenie Jaroslav75 :-) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže asi takto... 

Jazdím pravidelne do zahraničia 

1.trasa SK-PL-DE cca. 1100km

2.trasa SK-AU-DE cca. 1200km

Ide mi hlavne o to, či dokáže system skutočne včas upozorniť na nejakú kolónu, haváriu na trase a príp. navrhnúť obchádzku a pod. 

Ďalej ma zaujímaju ceny pohonných hmôt, či ma systém skutočne aktuálne ceny. Lebo ceny na diaľniciach (hlavne AU) sú niekedy aj + 0.50€ za L nafty

Počasie a správy je pekne + ale na to mam mobil... 

 

Ďakujem 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok dík za info, to bude asi nějaká závada na mém prijimaci, nechapu to.

Pár dní to funguje a pak třeba den vůbec.

Používám connect primarne na ovládání topení.

Nebo to funguje ráno a odpoledne nefunguje a napíše něco jako: na problémů se pracuje, kontaktujte infolinku. 

Obvykle to nefunguje zrovna když to nejvíc potřebuju a auto není v dosahu dálkového ovladače :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teda u mě a již delší dobu také funkční. Od doby co vyšel update pro mobilní apku kdy v záložce nezávislé topení to ukazuje i venkovní teplotu zdá se být ok.

Troufám si tvrdit, ze jediný výpadek byl, když auto nemělo mobilní signál ( v horách).

A to jsem jejich podporu celkem dost bombardoval, když apka nejela, hlavně kvuli NT což je na naštvání.

Pak jsem jim nabídl ať mě službu předplatí na jejich náklady na 10.let a klidně budu výpadky akceptovat. Prej to nejde?

Editováno: , autor: xtrack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V priebehu týždňa som si zakúpil službu Infotainment Online 

Všetko funguje, len Google Earth nie. 

Po kliknutí v menu navi na položku Google Earth mi vypíše, že skončila platnosť licencie. 

Co to znamená? 

Prosím o bližšie informácie...

Lebo Google Earth bol jeden z dôvodov, prečo som si zakúpil Infotainment Online 

Ďakujem 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Však ti to @LukášCBR píše, v autech, která splňovala podmínku data výroby, byl Google Earth funkční do 45. kalendářního týdne r. 2019.  Tj. v tuto chvíli už skončil a není funkční (neměl by být) v žádném voze Škoda.

 

O tom, proč ŠA tuto službu postupem času ukončila, lze jen spekulovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...