Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ano, pokud tam dáš baterii s jinou kapacitou, je třeba to nastavit kvůli (ne)inteligentnímu dobíjení. Já místo OEM JCB 68Ah dával Vartu 70Ah a údaj jsem měnil.

Taky je dobrý vymazat chyby.

Vloženo (editace)
12 hours ago, p2p said:

Umi...

Kto to umi?

 

@Casterpreco mi radis nieco co si sa dozvedel pravu tu na fore? A mozno odo mna?

 

+ Uz si pisal ze to dokazes diagnostikou len nemas vhodne auto. Tak uz si sa to naucil?

 

Editováno: , autor: sk0d@
Vloženo

@Caster Běž do piče s konektorem pořád :D To už jsme si tu vysvětlili.

 

Myslím nechat vypnout u někoho, kdo tomu rozumí, jako třeba @ferda25.

 

Na obou mých Superbech vypnuto, baterie stále nabitá. Před vypnutím jsem měl pořád vybito a nakonec baterka lehla po necelých třech letech a to opravdu nejezdím krátké trasy a i tak jsem si baterky hleděl a přesto to nefungovalo.

  • Líbí se mi 2
  • Pozitivní 1
Vloženo

@sk0d@ Takže mi chceš říct, že to, co jsem popsal výše, se po návštěvě Ferdy na dvou různých SIII nestalo?

 

To nemyslíš vážně, že ne? :-)

 

Jestli chceš zasahovat do auta za mega plného elektroniky tak lopaťáckým způsobem, že mu povytahuješ konektory, tak to dělej u svých aut, ale neraď to jiným, protože to je hloupý způsob, dokonce bych řekl ten nejhloupější.

 

Já mám na obou autech bluetooth měření napětí i kapacity baterky v reálném čase a už cca 2 roky s tou úpravou jezdím, takže přesně vím, jak se to chovalo před zásahem a po zásahu.

 

Nevím, jak můžeš tedy napsat takovou blbost :-)

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Vloženo
před 43 minutami, Plzeňáček napsal:

@sk0d@ Takže mi chceš říct, že to, co jsem popsal výše, se po návštěvě Ferdy na dvou různých SIII nestalo?

 

To nemyslíš vážně, že ne? :-)

 

Jestli chceš zasahovat do auta za mega plného elektroniky tak lopaťáckým způsobem, že mu povytahuješ konektory, tak to dělej u svých aut, ale neraď to jiným, protože to je hloupý způsob, dokonce bych řekl ten nejhloupější.

 

Já mám na obou autech bluetooth měření napětí i kapacity baterky v reálném čase a už cca 2 roky s tou úpravou jezdím, takže přesně vím, jak se to chovalo před zásahem a po zásahu.

 

Nevím, jak můžeš tedy napsat takovou blbost :-)


Zachoval bych chladnou hlavu. Kdo se v tom vyzná, tak ví, že rozpojení konektoru je ten nejjednodušší, nejrychlejší a bezplatný způsob, jak vypnout Start-Stop a přepnout nabíjení na 100%.

P.S. Ve svém autě měřím dálkově (SigFox) napětí baterie pomocí vlastnoručně vyrobeného zařízení a napětí je v pohodě ;-).

Screenshot-2020-08-31-202-WS01-Thing-Spe

Vloženo

Já nevím, ale mě vytažený konektor v Superbu, na rozdíl od Octavie,  způsoboval neustále vracející se hlášky o nefunkčním start-stop, které mě štvaly, a neaktualizovali se mi  údaje ve škoda connect.  Imho je na to v novějších MR navázáno docela dost další funkcionality. 

Vloženo

To je přesně ono.

 

Když se Ti nebude líbit jiná funkčnost, například vstřikování AdBlue, taky tomu nevytáhneš konektor, protože asi tušíš, že na to je navázána řada dalších věcí.

 

Jediné rozumné řešení je kódováním jak jsem psal, kde se např. posune hranice teploty, ve které rekuperace funguje tak, aby se vůbec nespouštěla. Tzn. navodíš stav, se kterým umí auto pracovat z výroby a víš, že s tím, že to auto bude používáno v takovém stavu výrobce počítal, vytažením konektoru naopak můžeš způsobit další řetězové chyby končící poškozením jiných částí auta.

 

To někdo, kdo má mozek v hlavě, nikdy nemůže udělat :-) A ostatní ano, ale těm je to přáno.

  • Pozitivní 1
  • Negativní 2
Vloženo

Netrep tu sprostosti o retazovom poskodeni ktore nemas nijako podlozene dokazmi. To sa nikdy nestalo a ani nestane. A neklam tu ostatnym ze niekto dokaze vypnut rekuperaciu.

  • Pozitivní 1
  • Negativní 2
Vloženo

@Plzeňáček já nevím, ale pokud se neobjevil někdo další než @ferda25 , tak opravdu nikdo neumí inteligentní dobíjení (rekuperaci) vypnout. Z toho co mi sám říkal po úpravě, tak "jen" změnil některé hodnoty, které inteligentní dobíjení využívá tak, aby se jeho funkčnost do velké míry potlačila, nicméně stále tam je a stále sem tam  (za jistých podmínek) funguje

@sk0d@ taky si nemyslím, že by se mohlo něco poškodit, natož řetězově, jen se s odpojením konektoru pravděpodobně odpojí  i další funkce žijící jen z baterie 

 

Vloženo

Mně fascinuje, že když vám nějaký Ferda něco přenastaví v řídící jednotce, tak jste si naprosto jisti, že to nemůže způsobit nic špatného.

 

Ale vytažený konektor z čidla nabíjení totálně zkurví celý auto i stěrač na zadním skle.  :-D

  • Pozitivní 2
  • Negativní 6
Vloženo

Mozna by to chtelo trochu klidu na vsech stranach. Podle vseho nikdo mimo automobilku skutecne rekuperaci vypnout neumi, pouze Gerda potlacit. Pokud vim, ani on sam o vypnuti nemluvi. Jeho nocnicek Ales se muze treba vzteky rotrhnout, ale tak to zrejme je.

 

Vytazeny kabel tezko zpusobi zavazne poskozeni. A co si budeme povidat, velka vetsina uprav je uplne stejna partizanstina.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
  • Negativní 3
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Pěkný den,

mám Superb 3 TDI 2.0 2016

dnes jsem na chvilku odpojil baterku a opet připojil (Instaloval jsem ochranný kryt. Až tady jsem se dočetl, že šel nasadit i bez odpojení kabelů :-( )

 

Auto ale teď hlásí asi 7 závad a nejde nastartovat. Je to běžné po odpojení baterky nebo se mohlo něco po kazit? 

Poradíte? díky

 

 

Vloženo (editace)

Rozhodne neni bezne, ze nelze nastartovat. Chyby na palubce zmizi po par metrech. Diagnostika ukaze dalsi chyby, ale ty nicemu nevadi. Neslusnul jsi nejakou tu velkou pojistku v eboxu v motorovem prostoru?

 

edit: s tou pojistkou to je asi blbost, startér bude natvrdo a jen ovládán  

Editováno: , autor: Stanson
Vloženo (editace)
1 hour ago, Patrik1971 said:

Chyby su vpohode,postupne zhasnu,len zvlastne,ze nemozes nastartovat.Dotiahol si dostatocne kable?

 

41 minutes ago, Sudetak said:

Není příliš nízké napětí na baterce ?

 

Baterku jsem proměřil, má 11.94V tak bych řekl, že tam problém nebude. Dotažení jsem také zkontroloval. Vyfotil jsem ještě palubni desku a chyby ze systému.

Bliká tam kontrolka žhavení.

Zítra zkusím zavolat do servisu..

 

 

IMG_20201117_170852.jpg

IMG_20201117_171229.jpg

Editováno: , autor: wanna

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...