Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Idealne ano, auto se tim dozvi, ze je baterie nova a melo by teto informace vyuzivat. Vzhledem k tomu jak je to dobijeni na ..., tak mam pocit, ze je to fuk. 

Ano, pokud tam dáš baterii s jinou kapacitou, je třeba to nastavit kvůli (ne)inteligentnímu dobíjení. Já místo OEM JCB 68Ah dával Vartu 70Ah a údaj jsem měnil.

Taky je dobrý vymazat chyby.

Když už investuješ búra do baterky, investuj taky litr do toho, aby Ti někdo kdo to umí při nakódování nové baterky vypnul rekuperaci, jinak si jí zase dojebeš.

A kde ma vyjebat liter? Ked rekuperaciu nikdo nedokaze vypnut?

Umi...

Dobre, tak mimo tovarni upravy pro IZS a podobne.

před 5 hodinami, sk0d@ napsal:

A kde ma vyjebat liter? Ked rekuperaciu nikdo nedokaze vypnut?


Pokud umíš rozpojit konektor, tak to zvládneš i sám ;-)

d-c-jednotka.jpg

12 hours ago, p2p said:

Umi...

Kto to umi?

 

@Casterpreco mi radis nieco co si sa dozvedel pravu tu na fore? A mozno odo mna?

 

+ Uz si pisal ze to dokazes diagnostikou len nemas vhodne auto. Tak uz si sa to naucil?

 

Upraveno od sk0d@

@Caster Běž do piče s konektorem pořád :D To už jsme si tu vysvětlili.

 

Myslím nechat vypnout u někoho, kdo tomu rozumí, jako třeba @ferda25.

 

Na obou mých Superbech vypnuto, baterie stále nabitá. Před vypnutím jsem měl pořád vybito a nakonec baterka lehla po necelých třech letech a to opravdu nejezdím krátké trasy a i tak jsem si baterky hleděl a přesto to nefungovalo.

@Plzeňáček tak zrovna @ferda25 je asi jediný kdo to umí dostatečně potlačit, dokonce tu úpravu umí i na dálku

@Plzeňáček skor ty bez do tej vlhkej veci. Naco tu ostatnych dokola klames. NIKTO NEVEDEL a NEVIE vypnut rekuperaciu.

 

Uz sme to tu na fore X krat overovali.

 

Odpojenie konektora je zatial jedina moznost.

@sk0d@ Takže mi chceš říct, že to, co jsem popsal výše, se po návštěvě Ferdy na dvou různých SIII nestalo?

 

To nemyslíš vážně, že ne? :-)

 

Jestli chceš zasahovat do auta za mega plného elektroniky tak lopaťáckým způsobem, že mu povytahuješ konektory, tak to dělej u svých aut, ale neraď to jiným, protože to je hloupý způsob, dokonce bych řekl ten nejhloupější.

 

Já mám na obou autech bluetooth měření napětí i kapacity baterky v reálném čase a už cca 2 roky s tou úpravou jezdím, takže přesně vím, jak se to chovalo před zásahem a po zásahu.

 

Nevím, jak můžeš tedy napsat takovou blbost :-)

před 43 minutami, Plzeňáček napsal:

@sk0d@ Takže mi chceš říct, že to, co jsem popsal výše, se po návštěvě Ferdy na dvou různých SIII nestalo?

 

To nemyslíš vážně, že ne? :-)

 

Jestli chceš zasahovat do auta za mega plného elektroniky tak lopaťáckým způsobem, že mu povytahuješ konektory, tak to dělej u svých aut, ale neraď to jiným, protože to je hloupý způsob, dokonce bych řekl ten nejhloupější.

 

Já mám na obou autech bluetooth měření napětí i kapacity baterky v reálném čase a už cca 2 roky s tou úpravou jezdím, takže přesně vím, jak se to chovalo před zásahem a po zásahu.

 

Nevím, jak můžeš tedy napsat takovou blbost :-)


Zachoval bych chladnou hlavu. Kdo se v tom vyzná, tak ví, že rozpojení konektoru je ten nejjednodušší, nejrychlejší a bezplatný způsob, jak vypnout Start-Stop a přepnout nabíjení na 100%.

P.S. Ve svém autě měřím dálkově (SigFox) napětí baterie pomocí vlastnoručně vyrobeného zařízení a napětí je v pohodě ;-).

Screenshot-2020-08-31-202-WS01-Thing-Spe

Já nevím, ale mě vytažený konektor v Superbu, na rozdíl od Octavie,  způsoboval neustále vracející se hlášky o nefunkčním start-stop, které mě štvaly, a neaktualizovali se mi  údaje ve škoda connect.  Imho je na to v novějších MR navázáno docela dost další funkcionality. 

To je přesně ono.

 

Když se Ti nebude líbit jiná funkčnost, například vstřikování AdBlue, taky tomu nevytáhneš konektor, protože asi tušíš, že na to je navázána řada dalších věcí.

 

Jediné rozumné řešení je kódováním jak jsem psal, kde se např. posune hranice teploty, ve které rekuperace funguje tak, aby se vůbec nespouštěla. Tzn. navodíš stav, se kterým umí auto pracovat z výroby a víš, že s tím, že to auto bude používáno v takovém stavu výrobce počítal, vytažením konektoru naopak můžeš způsobit další řetězové chyby končící poškozením jiných částí auta.

 

To někdo, kdo má mozek v hlavě, nikdy nemůže udělat :-) A ostatní ano, ale těm je to přáno.

Netrep tu sprostosti o retazovom poskodeni ktore nemas nijako podlozene dokazmi. To sa nikdy nestalo a ani nestane. A neklam tu ostatnym ze niekto dokaze vypnut rekuperaciu.

@Plzeňáček já nevím, ale pokud se neobjevil někdo další než @ferda25 , tak opravdu nikdo neumí inteligentní dobíjení (rekuperaci) vypnout. Z toho co mi sám říkal po úpravě, tak "jen" změnil některé hodnoty, které inteligentní dobíjení využívá tak, aby se jeho funkčnost do velké míry potlačila, nicméně stále tam je a stále sem tam  (za jistých podmínek) funguje

@sk0d@ taky si nemyslím, že by se mohlo něco poškodit, natož řetězově, jen se s odpojením konektoru pravděpodobně odpojí  i další funkce žijící jen z baterie 

 

Mně fascinuje, že když vám nějaký Ferda něco přenastaví v řídící jednotce, tak jste si naprosto jisti, že to nemůže způsobit nic špatného.

 

Ale vytažený konektor z čidla nabíjení totálně zkurví celý auto i stěrač na zadním skle.  :-D

Mozna by to chtelo trochu klidu na vsech stranach. Podle vseho nikdo mimo automobilku skutecne rekuperaci vypnout neumi, pouze Gerda potlacit. Pokud vim, ani on sam o vypnuti nemluvi. Jeho nocnicek Ales se muze treba vzteky rotrhnout, ale tak to zrejme je.

 

Vytazeny kabel tezko zpusobi zavazne poskozeni. A co si budeme povidat, velka vetsina uprav je uplne stejna partizanstina.

Alesi, ty jses tak citelny a vzdycky se nechas nachytat :-)

 

Nejvic by Ferdo pomohlo jasne vyjdreni - umim vypnout zcela, 90% pripadu atd. 

  • 1 měsíc později...

Pěkný den,

mám Superb 3 TDI 2.0 2016

dnes jsem na chvilku odpojil baterku a opet připojil (Instaloval jsem ochranný kryt. Až tady jsem se dočetl, že šel nasadit i bez odpojení kabelů :-( )

 

Auto ale teď hlásí asi 7 závad a nejde nastartovat. Je to běžné po odpojení baterky nebo se mohlo něco po kazit? 

Poradíte? díky

 

 

Rozhodne neni bezne, ze nelze nastartovat. Chyby na palubce zmizi po par metrech. Diagnostika ukaze dalsi chyby, ale ty nicemu nevadi. Neslusnul jsi nejakou tu velkou pojistku v eboxu v motorovem prostoru?

 

edit: s tou pojistkou to je asi blbost, startér bude natvrdo a jen ovládán  

Upraveno od Stanson

Chyby su vpohode,postupne zhasnu,len zvlastne,ze nemozes nastartovat.Dotiahol si dostatocne kable?

Není příliš nízké napětí na baterce ?

1 hour ago, Patrik1971 said:

Chyby su vpohode,postupne zhasnu,len zvlastne,ze nemozes nastartovat.Dotiahol si dostatocne kable?

 

41 minutes ago, Sudetak said:

Není příliš nízké napětí na baterce ?

 

Baterku jsem proměřil, má 11.94V tak bych řekl, že tam problém nebude. Dotažení jsem také zkontroloval. Vyfotil jsem ještě palubni desku a chyby ze systému.

Bliká tam kontrolka žhavení.

Zítra zkusím zavolat do servisu..

 

 

IMG_20201117_170852.jpg

IMG_20201117_171229.jpg

Upraveno od wanna

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.