Přejít na obsah

Škoda SCALA


Petrzi

Doporučené příspěvky

Mne se to libi, jak vnejsek, tak vnitrek. Snad jedine ten stredovej displej ma na muj vkus nesmyslne velke ramecky. Radsi bych ho udelal az do kraju po vzoru dnesnich telefonu a tlacitka (beztak jen dotykova) udelal virtualni primo v UI prostredi. Na finalni soud je ale nutne pockat na realne setkani (to byva zpravidla pozitivnejsi, nez prvni dojem ziskany z placatych fotek).

 

@Qual Nic standardnejsiho, treba 225/40 nebude, z logiky veci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dovolím si taky málem přispět. Celkový vzhled pro mě osobně OK (ikdyž moc nemusím prodloužené sklo 5. dveří; je mi jedno jestli je to více, či méně podobné jinému autu), trochu škoda, že zadní svítilny již nerozvíjí toliko let budovaný image "C" profilu. Interiér taky OK (že je dnes móda vystrčených displejů se bohužel nedá nic dělat, moc mě to nebere). Určitě snaha o posun k lepšímu = měkčené výplně bočních dveří. Ale bohužel jen snaha, pozlátko pro povrchní zákazníky. Když se člověk užívající vozy škoda několik posledních let (OIII, FIII, Rapid) podívá pořádně, tak nemohu nevidět - pořád tempomat na levé páčce (proč to nemůže být na volantu jako u VW?), signalizace zapnutých světel jen na otočném ovladači, který je tak skloněný, že ikonka na něm nebude vidět už vůbec, kobereček řidiče snad už menší být nemůže (nebo ano?), chybějící opěrka pro levou nohu, osvětlení kufru jen žárovkou (a jen na jedné straně?), ...  Má to být náhrada Rapida, ale na objem kufru současného liftbacku si myslím, že to (posouzením fotek) hrubě nemá. Takže rodina se dvěma dětmi a kočárkem bude mít v budoucnosti (pokud nebude chtít hrát tetris) možnost volby pouze Octavii kombi? Jen zakončím tvrzením, že pokrok, nezastavíš ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Qual Ani u současného Rapidu nebo Fábie je nějak netrápí, že v rozměrech R16 (jediný povolený 215/45R16) je výběr celkem mrzký.

 

@ondra.rs Ale Scala není nástupcem Rapidu, je nástupcem Rapidu Spaceback, na výběr bude, bude malé SUV, O IV lift/combi (ale ty budou dražší) a zatím (uvidíme) snad zachování Fábii combi. Jinak souhlas, to "CZ" vzadu mi bude chybět, ikdyž se ho trochu snaží nahrazovat odrazkami (aspoň to "C") atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Těma předníma světlama to pro mě zabili, měli nechat ty užší jaké byli na Visionu a nědělat takové brutální trojúhelníky ( to je ještě Kabaňová pomsta ze "záhrobí"? nebo co?). Vybírám nástupce za mou O3 před FL a na Scalu se těšil a tajně doufal že bude vypadat jak Vision. Jinak zadek a vnitřek OK.

Nakonec předek opravdu vypadá, jak tady v tom článku Novinky o nástupci Škody Rapid: interiér pro vegany a špionážní foto - iDNES.cz , nejlepší jsou ty komentáře " Tak to je hnus velebnosti... Škoda se rozhodla, že přední světla mají strašit? Napřed Octavia a teď tohle " atd. a nikdo tomu nechtěl věřit, že bude takhle vypadat:lol:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ondra.rs:

 

- já bych třeba tempomat na volantu určitě nechtěl

- gumu na podběhu jsem jako opěrku nikdy nepoužil

- toto není nástupce liftbacku, ale hatchbacku

 

S kontolkou potkávacích světel souhlas. Ani nevím, jestli s displejem místo budíků přichází změna.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Škodovka tvarově ze ničemu nevymykající,žádnej zázrak se nekoná i když co do pompéznosti v rámci představení,a utajování auta by se to očekávalo.Představená nejvyšší verze kde bude i to zadní prodloužené sklo za příplatek + spousta fičurin jež si kupující připlatí.Myslím že se zákazníci ohlédnou jinde.Rozhodně to nepovažují za konkurenta Focusu ani VW Golfu jež přijde na trh jako novinka později,Co už no Škoda je ŠKODA.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

modrazem - počkej si na prodejnost.

To že se Ti nelíbí neznamená, že se nebude prodávat (a může to být i naopak). Navíc ono to poohlédnutí po něčem jiném třeba v ČR asi moc nefunguje, když čelní příčky prodejnosti většinou obsazuje hned několik modelů škodovky.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ta 1.5 tsi 110 kw jako vrchol v dnešní době nic moc teda. Octavia i Leon třeba měli i 1.8tsi o generaci zpět. Navíc všude čtu, že ta 1.5 působí ve spodních a středních otáčkách ospaleji než předešlá 1.4, tu já teď mám v Octávce a klidně bych uvítal něco silnějšího. Malé auto to rozhodně není. Holt už si lidi zvykli na litrové tříhrnky a cokoli silnější jim příjde aburdní?.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za mě ok. Je teda pravda, že přední světla mohly být hezčí, zadek takovej divnej a nudnej bok tak nějak nekoresponduje s odvážným předkem a zadkem. Ale to bude hlavně o zvyku a prvním dojmu naživo.

Jinak rozměrově a hlavně v kufru myslím docela slušný nástupce za F3 combi pro mě. Základ sice menší, ale po sklopení sedaček celkově využitelnější prostor. 

Hlavně v té zelené to nečekaně žeru ?

Každopádně jako nové auto s tím množstvím možného příplatku pro mě nepředstavitelné, uvidíme jak se dostanu s ceníkem s budoucími sportovními doplňky a jinak si nějakej ten rok klidně počkám na ojetinu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...