Přejít na obsah

Škoda SCALA


Petrzi

Doporučené příspěvky

před 28 minutami, bojler napsal:

 

Řešit, jakou bude mít životnost motor po patnácti letech je podle mě mimo. Ale ono to k sedí k tvým starostem a neustálým srovnáváním ceníků. Za patnáct let může být auto dávno na vrakovišti po nehodě, ukradené a nebo prostě a jednoduše hnít kvůli korozi. Zbytečné starosti.

 

 No nesouhlasím s tebou. Dnes je člověk mladý, zdravý a v pohodě vydělává. Na stáří jseš starý, nemocný, nevyděláváš, nebo nemáš tu možnost a taky si chceš toho života ještě nějak užít a nějak se dopravovat . Takové situace hodně  vidím u starších lidí ve svém okolí. Tak proto řešíš, jestli Ti eventuelně motor vydrží. No a jestli jako důchodce najedeš ročně 5000-6000 km a staráš se trochu o kastli, tak by  Ti auto mohlo vydržet hodně dlouho.  Člověk v mládí, ve středním věku, ve stáří, zdravý, nemocný, vždy uvažuje úměrně své situaci. Takže proto Scala zatím ne a raději něco menšího, ale kvalitního a něco, co vydrží. I když v dnešní době plné elektronických vychytávek, nevím jak tato technologie vydrží třeba těch 15 roků?

Omlouvám se, asi jsem taktéž již mimo téma, ale Scale fandím, škoda, že o výbavě Active se zatím neuvažuje. Čím jednodušší výbava, tím míň se toho může pokazit. Divili by jste se ,kolik lidí dnes chce a kupuje co nejjednodušší auto a není to jen kvůli financím!

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, co s konfigurátorem vyvádíte, ale pokud se budeme bavit o "normální" konfiguraci, tak se základním 70kW a těmito prvky autu nic zásadního nechybí. Spíš si naopak dokážu představit, že řada lidí ani pakety (i přes jejich zajímavou cenu) chtít nebude.

 

Ambition 1.0/70kW 369 900Kč

5 let záruka/100 000km 2 000Kč

metalíza 14 200Kč

paket Interier 10 000Kč

  • vyhřívaná přední sedadla a trysky ostřikovačů
  • malý kožený paket
  • zadní el. okna
  • zadní USB
  • 4 zadní repro

paket Exterier 16 000Kč

  • litá kola 16 palců
  • zadní parkovací senzory
  • sunset
  • plně LED zadní světla
  • bezpečnostní šrouby kol

dojezdová rezerva 1 500Kč

Climatronic 11 500Kč

 

Celkem 423 100Kč

 

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mjo ano,tak třeba před půlrokem jsem také uvažoval o dalším novém autě co snad chvíly vydrží,požadavky byly hlavně na motor a to klasická atmosféra s novou normou 6d temp.Mám vůz hluboce pod hranicí 400k a v super výbavě včetně sedmileté záruky.Takže prostě za mně je ta Scala hodně drahá a určitě bych do ní nešel.Tak jasný každého věc co si koupí ale přesto snad každej kdo normálně vydělavá musí vzít v potaz cenu.Jinak to prostě nechápu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď jak je každý mladý ho zajímá jen výkon, zrychlení, ale komu se blíží šedesátka přemýšlí naprosto jinak. Vystávat v servisu, řešit přes fóra, kde jaká hláška vyskočí, to není pro ně, raději peníze rvát do vnoučat. Každý k tomu dojde jednou.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clerfayt: LED jsou i potkávací.

 

Jako kdyby záleželo na tom, kolik součástek auto má a ne jak kvalitní je celek. Prosím zkusme dokázat nemožné a nezasírejme téma tím, že atmosféra je lék na všechny potíže lidstva a jak je Ruster trvalka (to je přezdívka, kterou v Anglii Duster od spousty lidí dostal kvůli korozi) trvalka.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Říkal jsem, že 1.0 TSI 85 kW s metlou bude startovat na 420 000,- vč. DPH a seknul jsem se o 9 000,-... Normálně dovybavená Scala (Ambition, Rezervní kolo ocelové neplnohodnotné, Malý kožený paket a multifunkční volant, Dekorační lišta na přístrojové desce "Silver Haptic" + Hot-stamping černý lesklý (je za 0 Kč), Paket Interiér, Paket Exteriér, Ambientní LED osvětlení – bílé (je za 0 Kč), Mobilita Plus a Vkládané tkané koberce) za nějakých 444 900,- Kč vč. DPH mi přijde na Scalu dost. A to, i když odečtu slevu prodejce cca 20 000 + slevu za protiúčet cca 20 000 + dalších cca 20 000 za financování = 384 900,- Kč vč. DPH v tom úplně nejlepším případě...

scala_1.png

scala_2.png

scala_3.png

scala_4.png

 

Oproti tomu se mi zdá skutečně rozumná cena výbavy Style, kde prakticky nic nechybí a člověk za 467 600 Kč vč. DPH - výše zmíněné slevy = 407 600,- Kč si odveze super autíčko :)

 

scala_5.png

scala_6.png

Editováno: , autor: petercheco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 43 minutami, Dixik2 napsal:

Ví se už  v jakých výbavách a motorizacích budou auta na salonech 24.4. ?

Většinou při uvedení dávají ty lepší výbavy - skoro všichni měli Kodiaqa Style za 1,2mega, Karoqy 800, Scaly tipuji 1.5 DSG a nafty cca.600 aby to hezky vypadalo na těch podstavcích.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Překvapil mě příplatek za TDI jen 40 tisíc, u Rapidu to bylo nejmíň dvakrát tolik (za 1.6), díky tomu, že je to čtyřválec, tak to možná bude bude docela častá alternativa.

 

Ty pěkné sedačky (alespoň na pohled) jsou už i v základu, což je podle mě super (pokud tedy bude dostatečně dlouhý sedák, jsou někde tyto informace?).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Scala proti Rapidu, ve kterém měl člověk vyhřívaná sedadla, hromadu senzorů, liťáky a podobně, že ani nevěděl jak, určitě podražila. Když nakonfiguruji rozumný základ, ale pořád na plecháčích, vyjde na 434 tisíc...což není úplně málo. Výhodou jsou poloLED, nízký příplatek za vyhřívané fičůry a příjemně odstupňované motorizace. Když se znovu vžiji do situace při nákupu Rapidu, tak stejná konfigurace Scaly vychází asi +65 tisíc, takže bychom šli do Ambition s jedním-dvěma příplatky.

 

Mimochodem: Nerozumím, proč mění konfigurátor. Ten starý patří mezi nejlepší napříč značkami.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...