Přejít na obsah

1.5 TSI - škubání při rozjezdu


milda 1

1.5 TSI DSG/manuál - škubání při rozjezdu  

358 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

V 23. 5. 2019 na 12:08, Michal B. napsal:

Do foroty určo nemají nic, čekačka na 1,5tsi u kodiaqa je 22 týdnů! Kdo má problém, tak servis a pokud problém přetrvává tak psát na infolinku ŠA a tak dlouho otravovat až se Vám někdo vyjádří. Já odpovědi kolikrát urgoval třeba 3x za týden ten stejný mail jsem poslal, prostě dokud nikdo neodpoví tak budu prudit. Nesrat se s něma.

 

Ale prohrávající seš ty, protože trávíš čas odesíláním mailů, který už dávno filtruje spam filtr :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 5/23/2019 at 3:22 PM, KapriQ said:

Čítal som to tu. Ale v skratke. 

 

Auto Seat Ibiza FR 1.5, vyrobená 12/2017. 

A nemám najmenší problém. 

 

Jediný problém je pri mrazoch a keď idem nejakou konstantou rýchlosťou auto zacne cukat. Thats all.. I can live with it... 

 

Mám iba šťastie? Alebo som si auto dobre naučil? Alebo to len neviem reprodukovať?... 

 

Jsem si jistý tím, že pokud by jsi závadu měl, poznal bys to. Mám to samé u Octavie vyrobené 11/2018. Dokážu s tím malinko pracovat opravdu velice pečlivou prací se spojkou. Jakmile se motor zahřeje je po problému. Už to, že během provozu nastane moment, kdy problém zmizí, nasvědčuje tomu, že lidi s takto vadný motorem umí používat spojku. Navíc se stejný problém vyskytuje i u DSG, což hovoří jasně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dnes jsem si převzal nový superb 1.5.TSI manuál. Neklokanil. Motor studený, v garáži cca 20 st. dával jsem si na to schválně dobrý pozor při jedničce i dvojce, hned ze vrat jedna křižovatka za druhou, kolona, popojíždění i odpich, ani náznak. po kilometru když to už bylo teplý jsem to přestal sledovat. uvidíme až přijde sibiř. zatím tukám na dřevo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já být vámi moc se z toho, že nové motory to nědělají neraduji, když jsem loni v červnu Karoq kupoval, taky to nedělal a docela pohoda, řekl bych tak do 3000km, nad 3000km se to zhoršovalo a zhoršovalo. Když motor není zahřátý, tak cuká i v těchto teplotách při cestě ráno do práce, 8h stání a pak z práce, ten výkonový pokles je tam znát. Přemýšlím jestli se dohadova a vyhádat si vrácení auta jako Michal B. nebo co s tím, každopádně moc nevím jakou náhradu za to.

Editováno: , autor: Dzarin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nestraš , já jsem zvědav co dostanu nyní. Já jsem v mé cenové relaci a s mými požadavky nic lepšího nenašel.

Mi to cukalo od začátku , auto jsme vraceli a mělo 6000km a dělalo to pořád stejně. Po updatu softu se to možná krápek zklidnilo, možná jen subjektivní pocit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Volkswagenu??

Kazdopane momentalne najvytazenejsie motorizacia v ramci koncern....Ved len u Skoda ...Scala.Octavia,Karoq,Kodiak,Superb....VW T Cross,T Rock,Tiguan,Golf,Sportsvan,Passat,Arteon...Seat..Arona,Ateca,Terraco,Ibiza,Leon....Audi A3,Q2,Q3 atd.atd.....takze logicky su momentalne limitovany kapacitou,ktora je momentalne uz uplne na kapacitnej hrane

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...