Přejít na obsah

1.5 TSI - škubání při rozjezdu


milda 1

1.5 TSI DSG/manuál - škubání při rozjezdu  

360 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

před 15 hodinami, kecka napsal:

Ahoj,

Dotaz pro Rayxe...  Koukal jsem do té tabulky a moje jednotka tam nebyla pod Seatem, ale byla pod VW myslíš že  To znamená že pro VW už udělali aktualizaci a pro Leona ne ? Nebo můžou být softy kompatibilní...

 

Tak dalece do toho nevidím ... Ale když se třeba mrkneš na můj příspěvek z 23.5., kde jsem se pozastavil nad tím, že v době, kdy byl u Škoda a Seat uvolněn update 7421 pro 05E906018R, tak u VW ještě nebyl k dispozici, dnes již je ... Je to vidět na přiloženém pdf, což byl seznam všech vydaných updatů k tomu 23.5.

https://forum.skodahome.cz/topic/145119-15-tsi-opf-dsg-škubání-při-rozjezdu/?do=findComment&comment=2395965

 

To samý nyní s verzí 9622 pro 05E906018 BH, škodovka je první uvolněná, audi a vw zatím čekaj a maj jen starší 6231, nevím jestli je použito i u seat ...

 

Podle mě bude obsah softu stejný, ale je možný, že tam bude nějaká ochrana, aby se soft nemohli použít napříč značkama. K tomu by musel říci někdo znalejší B)

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 hodinami, decathlon napsal:

Tenhle motor je ušitej horkou jehlou. Nekamenujte mne, není to z mé hlavy. Sice tu jejich politiku moc nechápu, ale asi jim to docela prochází, že do toho jdou.  Byznys je byznys.

 

Já to chápu, s ohledem na stále tužší emisní normy se ukazuje, že je problém vyrobit spalovák, který by je uměl plnit i v reálným provozu ...

Dělá se vše proto to, aby aspoň něco prošlo a mohlo se vyrábět, jinak je to domeček z karet ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A toho se bojím, že kvůli emisním limitům nebudou ta auta za chvíli už vůbec spolehlivě jezdit.  Na zemi si hrajeme na ekologii, ale že to na nás sypou z letadel ve velkým to nikoho zas tak moc netíží a ani se o tom moc nemluví. Samozřejmě, že nesouhlasím se zněčišťováním ovzduší, ale mělo by to mít svoji mez.  Je to stejné jako s kůrovcem. Třicet let o něm věděli a nedělali nic a teď se z toho můžou podělat a chtějí spasit naše lesy.

Editováno: , autor: decathlon
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U mě je zatím klid. Najeto 2200km a nehopsáme. Motor jsme asi na dovči dobře zajeli, jede a chová se krápek jinak něž u předchozího auta.

Když to teďka srovnám tak jako bych měl teďka motor 1,4tsi - ten stejný jako jsme měli loni v létě v půjčeném Kodiaqu - ten jel super. Nyní 1,5tsi jede moc dobře,tahá solidně.

Spotřebou se motáme kolem 7,0l/100km. Po létě budeme mít nalítáno +- 6000km, zvažuji že uděláme první servis oleje apod.....

Na jednu stranu trnu co nový soft přinese,já jsem spokojen s nynějším a kdoví co ten nový zase zprasí ?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 15. 7. 2019 na 6:59, Michal B. napsal:

U mě je zatím klid. Najeto 2200km a nehopsáme. Motor jsme asi na dovči dobře zajeli, jede a chová se krápek jinak něž u předchozího auta.

Vymenili ti klokana, napada ma jedina otazka, vo vyrobe niekto vie ktory pohon bude skakat a ktory nie ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uz tu niekde odznelo, ze medzi novym motorom co neskace a starym co skace nie je ziaden zasadny rozdiel v suciastkach. A nemoze to byt tak, ze nechali rovnaky kod suciastky, ale ta vyrobena po nejakom datume uz odstranuje zavadu? Neviem ako maju riesene kody dielov, ale toto by mohlo sposobovat tu zahadnu opravu, alebo sa mylim?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže první nádrž verva100 benzina opava, druhá nádrž omv super plus95 kdesik v rakousku, třetí nádrž v chorvatsku název benzínky nevím ale byl to nějaký 100octan, čtvrtá nádrž ve znojmu benzina verva100.

Předtím jsem tankoval taky jen verva100 benzina opava. 

Na prvním kodiaqu jsme měli 6000km bez výměny oleje, na druhém zatím olej neměněn.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, Michal B. napsal:

? tedka je klid, já jsem zvědav co udělají chladné rána. Opravdu u mě se vše tváří na klid.

 

Ty už se bát nemusíš, bo Werner von Embas zařídil spejšl kousek :lol: … Já jsem paradoxně začal pozorovat hopsing až za vyšších denních teplot, za mrazu a teplot okolo nuly po dodání wagenu jsem nic nepozoroval. Jako ještě do včera jsem si myslel, že mě už z fóra hrabe, páč embéčko nedělalo nějakou dobu hopsací potíže … ale včera odpoledne jsem při odjezdu od soustruhu po nastartování ihned vyjel … a to byl panečku hopsing, autoškola hard. Jinak to chvíli nechávám rozdýchat než spadnou otáčky, než se otevřou a pak zavřou vrata ... a klokan je pak v klidu. Holt jsem namlsán, že občas jedu k soustruhu žábou (citigem) … tvl, ty plynulé studené rozjezdy … porovnání mezi vysloužilým, ještě poctivým třípísťákem a ojebanou ekojednapětkou ... nebe a dudy ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja uz to zaky vypozoroval kdyz startnu je spotreba na neutral asi 3,8l/h zapnu pas kouknu vlevo vpravo dopredu dozadu spotreba spadne pod 2l/h a v pohode kdyz vyjedu hned je tom opravdu skokan ale pry je to i proto aby se rychle ohral katalizator jinak koupene 26,6, 2019

predtim jsem mel 1,4 TSI 110KW octavie a neco podobneho mi to delalo taky ale paradox byl kdyz byla teplota venkovni pod 14 st. tak se nedelo nic rozjezd v pohode takze asi tak borci -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nespekulujte o nesmyslech, toto není Blesk.cz - pokud tady ta možnost je, tak namísto vypisování zbytečných příspěvků mimo téma dám takové hodnocení, jaké si předmětný příspěvek zaslouží. A speciálně ten tvůj je opravdu blábol naprosto mimo realitu. Tečka. Další debata v tomto smyslu tady nemá co pohledávat. Takže zpět k tématu.

  • Líbí se mi 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 23 hodinami, embecka napsal:

Vymenili ti klokana, napada ma jedina otazka, vo vyrobe niekto vie ktory pohon bude skakat a ktory nie ??

Tak ještě jednou a naposled - napsal jsi přesně toto, to není žádná spekulace, to je naprostý blábol, tak nelži. To si jako skutečně myslíš, že ve fabrice stojí na konci linky chlap a ukazuje - tohle auto bude skákat, tohle ne? Další diskuse v tomto směru je bezpředmětná a úplně mimo realitu a budu ji mazat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Třeba já jsem pochopil embecka tak, že by mohly například některé díly pocházet od více dodavatelů a ví se třeba, že motor s díly dodavatele xy má větší pravděpodobnost, že bude náchylný ke “skákání”. No a to by pak ve výrobě bylo možno určit. Tak jsi to embecka myslel?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslel som to tak, ze ci dokazu identifikovat, ktory pohon to bude robit, pokial je to nutne. Ako napr. pri vymene auta.

Je to otazka, hypoteza. Moze sa kto chce rozculovat a davat minusove hodnotenia.

 

A pre pawouk. Nikto nikde nic nepise, ze sa tak deje pri sekani v seriovej vyrobe. Zbytocne sa snazis to zosmiesnit. A nikde nie je nepisana ziadna lez, tak nekecaj.

 

 

  • Pozitivní 4
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...