Přejít na obsah

1.5 TSI - škubání při rozjezdu


milda 1

1.5 TSI DSG/manuál - škubání při rozjezdu  

360 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Dnes jsem se byl v servisu objednat na přehrání. Přijdu tam a říkám že mám 1.5 skokana a technik hned, to budete asi chtít přehrát sw. Říkám jo, ale že mám info, že to někomu pomohlo, někomu ne. A on na to: "všem kterým jsme to přehrávali to pomohlo".  Akorát, že přehrání bude až za tři týdny, dřív není skulinka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dotaz na všechny majitele nového softu. Já jsem ted taky již vcelku spokojen jen mám postřeh který bych potřeboval podpořit či vyvrátit. Nezdá se vám že po aktualizaci se motor podstatně déle zahřívá? U mě tam kde jsem kdysik měl 90 na budikách mám nyní stěží 70. a navíc spotřeba se lehce možná o nějaký 0,5 litru na spotřebě za trasu zvedla.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jako vliv to určitě bude mít to nepopírám, ale kdysik 5 km jízdy 90 na budikách dneska 9 a s bídou 70. Dle mne škubání omezili pomalejším zahříváním. ale to mi tak ani nevadí ted když bylo jeden den +5 statnul jsem webasto dálkou na 10 minut pomalu jsm vyroloval z placu a a než se rozjel měl již na budíku 70

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Velmi hezky popsáno, že za to nemůžou trpaslíci, ale zkurve.í EU ekoteroristi. To že se motor velmi rychle ohřívá jsem si všiml hned, až jsem si říkal, že je to skorem rychlejší než žigul ... Mám za sebou přes 14 dnů cest a 4000 km (celkem najeto 9000) ... a embéčko šlapalo jako hodinky, když započítám to, že jsem s hopsáním počítal a před vyjetím nechal lehce ohřát motor. Asi maj na balkáně kvalitnější benál, nebo co. No a jsem doma, vymontoval jsem a vrátil kamery (měl jsem dvě, za čelním sklem i interiérovou, abych zachytil, co se děje na budících) ... no a co se dnes stalo ... rozjíždím se, dávám 2 ... no a klokan neví, co má dělat, bohužel natočené to nemám, takže moc prudit v embéčkárně nemůžu. Za těch půl roku, co klokana mám, se mě to stalo párkrát, z toho jednou v křižovatce. Nějaké poskakování při studeném rozjezdu nemá smysl natáčet, ale tajně jsem doufal, že se mě podaří zachytit to občasně embasozmatení při zařazení 2 ... protože to přichází neočekávaně a někdy je to o ústa ... no nic, až se otřepu ze zážitků z cest, vypravím se k embasoprodejci a snad po přehrání SW bude těmto peripetiím konec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak. S aktuální normou na CO2 nelze udělat motor, který by dobře fungoval.
Já zatím volím vyčkávací taktiku už celkem 6.mesic na nový soft a jak se to bude chovat za nízkých teplot. Ty ja na jaře moc už nezažil. Pokud to nepomůže nebo to bude v zime dělat větší brikule než to dělá nyní tak mi asi opravdu nezbyde nic jiného než to vrátit.82e589540eeb43d4c3b10573a198af20.jpg

Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To už jsem zkoušel taky , že jim klokana vrátím ale bylo mě řečeno , že poskakování při rozjezdu nebrání užívání vozu. Jen je to nekomfortní a dali mě bonus u dealera cca 5.000.- kč Takže to chce se na ně pořádně nachystat asi nejlíp s právníkem .Bohužel tím podělaným motorem zmršili celý auto který je jinak super.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já spíš nechápu, proč stejný motor v některých modelech údajně neskáče. Proč to nejvíc skáče zrovna v Karoqu a možná golfech ? Proč je O III v pohodě. Z povídání o motoru je jasný, že prioritou je pro motor rychlý ohřev.

https://youtu.be/S8r5zsjYy_E

 

Mě spíš přijde, že má motor i drobnou turbodíru a proto je lehce váhavější i po zahřátí.

Editováno: , autor: Radim K
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Karoq Sportline 1.5 DSG teď vyroben a neskáče mi, jako další kusy předtím co jsem měl na zkoušku. Jezdím hlavně na režim sport i přesto, že je auto v "záběhu" dostalo hned Vervu 100 a když potřebuju, tak tomu šlápnu, ať si zvyká.

Editováno: , autor: Čočkyn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 hodinami, Radim K napsal:

Já spíš nechápu, proč stejný motor v některých modelech údajně neskáče. Proč to nejvíc skáče zrovna v Karoqu a možná golfech ? Proč je O III v pohodě. Z povídání o motoru je jasný, že prioritou je pro motor rychlý ohřev.

https://youtu.be/S8r5zsjYy_E

 

Mě spíš přijde, že má motor i drobnou turbodíru a proto je lehce váhavější i po zahřátí.

Musím se smát. Takže v roce 2015-2016 usilovně vyvíjeli nový motor, který měl být lepší než ten předchozí.
Uživateli prý přinese vyšší výkon, rychlejší reakce, zahřívání, náběh krouťáku a nižší spotřebu a emise. Myslím, že se z toho povedlo akorát splnění té nové emisní normy. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechapes ako to v takej firme chodi. 

1.stretnutie technikov z top veducimi. 

Veduci: navrhnitr neovy motor lepsi, vykonejsi adt.. Ako 1.4.technici OK. 

2. Stretnutie motor mame na stolici celkom to vyzera nadejne, akuraat je to komplikovane ako hodinky na divokom zapade a drahe ako prasa. 

Veduci, nebojte ekonomicky usek to da do poriadku. 

3 stretnutie. Technici dostavaju prikaz osekat co ide lebo ekonomicky usek povedal ze motor drahy. Nevadi okrese sa to na ukor spolahlivosti a zivotnosti. Motor je hotovy. 

 

V 2017 nabehnu veduci ze ide nova emisna norma. Treba upravit motor. 

Technici to skusaju a furt sa. Nedari. Navyse cas tlaci. 

Na 13 stretnuti to veduci nevydrzia a povedia nech to technici NEJAKO urobia.

Zacina sa predaj, ekonomicky usek hlasi problemI s predajom auta vraj skacu, ide poziadavka na technikov co to ma znamenat.technici opovedaju ze oni to NEJAKO urobili nech sa ekonomicky usek snazi a NEJAK to predaju. 

 

Tu konci pribeh a zacina realita 1.5 tsi

Editováno: , autor: atlan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...