Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

1.5 TSI DSG/manuál - škubání při rozjezdu 376 členové hlasovali

  1. 1. Škube Vám (anebo neškube) při rozjezdu motor 1.5 TSI s manuální převodovkou/DSG?

    • 1.5 TSI manuál - škube
      92
    • 1.5 TSI manuál - neškube
      35
    • 1.5 TSI DSG - škube
      24
    • 1.5 TSI DSG - neškube
      48

Prosím, přihlaste se nebo zaregistrujte se, abyste mohli hlasovat v této anketě.

Doporučené odpovědi

Dobrý den, sháním info o 1,5tsi, chci si koupit scalu, přečetl jsem zde vše, prý se jí škubání netýká, je mi to ale divný, protože se ten motor vyrábí i do jiných škodovek a vw a tam problémy stále jsou, např u karoqu koupeného v červnu známým ... díky za info

Jenom takový postřeh ze servisu. Když jsem byl v září přehrávat sw na Karoqu tak mě technik uklidňoval ať si s toho nic nedělám , že skáčou i VW Arteon za milion kč. Tak , že by Scala byla jiná ??? No nevím.  Chtělo by se zeptat někoho kdo to teď koupil.

@mirSvama Mam 1,5 TSI s automatem a auto neskace. S manualem je pravdepodobnost hopsani vetsi, i kdyz novy software problem asi castecne eliminuje. 

Pokud chces benzin a budes jezdit nalozenejsi, tak Ti stejne asi nic jineho, nez 1,5 TSI nezbyva. 

Me na tom motoru vadi jedina vec. A to, ze je ziznivejsi, nez jsem cekal. Jinak vykon, dynamika, celkovy projev,... je OK.

mám 1.5 TSI manuál superb (06/2019). Neskáče, necuká,.... A to bylo ještě před přehráním softu. Ten jsem i tak nechal přehrát díky informacím že je poté motor živější. Rozdíl je v mém případě minimální, jen to víc žere (než se ohřeje a o deci dvě i při dlouhé jízdě) . Vyděšen jsem o tomto problému četl v okamžiku kdy už auto bylo objednáno a o to víc jsem se na škubání za studena při rozjezdech hodně zaměřil a opravdu vůbec nic. na jedničku i dvojku úplně plynulý rozjezd za studena i tepla. čímž chci pouze říci že to neskáče mě, je mi jasný že někomu ano, jinak by toto téma nevzniklo. Souhlasím s příspěvkem nade mnou, motor je slušný po všech jízdních stránkách, šel bych do něj znova.

Hophop  to je přeně moje řeč, akorát koho se ptám, všichni tvrdí, že nic, scala prý nehopsá, už bych ji dávno měl, ale popravdě čekám na ranní mrazíky a to že se to začne projevovat, třeba se ale pletu

Upraveno od mirSvama

před 12 hodinami, Pytlák napsal:

@mirSvama Mam 1,5 TSI s automatem a auto neskace. S manualem je pravdepodobnost hopsani vetsi, i kdyz novy software problem asi castecne eliminuje. 

Pokud chces benzin a budes jezdit nalozenejsi, tak Ti stejne asi nic jineho, nez 1,5 TSI nezbyva. 

Me na tom motoru vadi jedina vec. A to, ze je ziznivejsi, nez jsem cekal. Jinak vykon, dynamika, celkovy projev,... je OK.

 

upravit soft a oblbnout zákazníka ?? :D  to není oprava, nemají vůbec nic takového pustit do prodeje !! evidentně co jsem se zatím dočetl si s tím  asi neví rady ??... jinak já budu jezdit sám, ale   1,5 chci, protože už trošku jede a popravdě nechci zrovna dávat za auto víc, cenovka scaly odpovídá tomu co chci zaplatit,  já jezdil vždy s nafťáky, kromě vw pola a p206, ale do scaly se nic silnýho naftovýho nedává a 85kw 1,6 tdi je popravdě málo, jinak píšeš, že je motor víc žíznivější, to je prosím kolik ? já jezdil s předváděčkama za 7,5 - 8 litrů, proto mi je divný, že všichni píší, jak jezdí za 6,5 max - asi nevyužívají potenciál motoru a podtáčí ho :-)  ... snažím se zjistit právě zde nějaké info, jako nové auto potřebuji, možná že i víc chci než potřebuji, ale ne zase za každou cenu, klidně si počkám

Svět motorů 44/2019
Něco podobného se evidentně děje i u 2.0TSI 140kw akorat to není tolik rozšířená motorizace, takže se o tom ještě tolik neví. 1.5TSI kupuje širší okruh lidi.

BTW nevím jak jste na tom s dynamikou, ale já s Leonem 110kw se pod 11s 0-100 nemohu za boha dostat (dle výrobce 8,3s) a 80-120 = 7s. To jsou hodnoty hodné možná tak 1.0TSI 85kw@200nm.
Auto mám zvážené 1310kg + 85kg já řidic. Najeto mám už 12t km, takže motor by zajetý měl být. Napadá mě, že tam mám celkem velká a těžká 18" kola 225/40 (zváženo 21.5kg).
Spousta koncernovych aut dle videí na youtube to za cca 8-8,5s dá, takže ještě 9s bych tak nějak bral, ale 11s už je podle mě podvod nebo není něco v pořádku... IMG_20191103_090823.jpg

Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk

před 7 minutami, sheep-master napsal:

Svět motorů 44/2019
Něco podobného se evidentně děje i u 2.0TSI 140kw akorat to není tolik rozšířená motorizace, takže se o tom ještě tolik neví. 1.5TSI kupuje širší okruh lidi.

BTW nevím jak jste na tom s dynamikou, ale já s Leonem 110kw se pod 11s 0-100 nemohu za boha dostat (dle výrobce 8,3s) a 80-120 = 7s. To jsou hodnoty hodné možná tak 1.0TSI 85kw@200nm.
Auto mám zvážené 1310kg + 85kg já řidic. Najeto mám už 12t km, takže motor by zajetý měl být. Napadá mě, že tam mám celkem velká a těžká 18" kola 225/40 (zváženo 21.5kg).
Spousta koncernovych aut dle videí na youtube to za cca 8-8,5s dá, takže ještě 9s bych tak nějak bral, ale 11s už je podle mě podvod nebo není něco v pořádku... IMG_20191103_090823.jpg

Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk
 

 

 

to je divný, protože koncerny mívají spíš větší výkon ve skutečnosti než je udávaný, nebo to aspoň bývalo u novinářských aut a aut pro ameriku

Upraveno od daniel007

@mirSvamaMám najeto 10200km s průměrnou spotřebou 8,2 l/100 km (město průměr přes 9, dálnice cca 7,6, mimo město, okresky cca 6,7). Nejezdím na spotřebu, ale rychlostní limity se snažím nepřekračovat.

Nový software mám nahraný necelé 3 týdny, takže zatím nic moc najeto. Navíc jsem zrovna přezouval na zimní kola.

Po přehrání softu se mi subjektivně zdá, že je auto živější, řadí o něco dříve, motor se trochu déle zahřívá (to mi připadá divné, může to být jen nižšími venkovními teplotami) a jak jsem již uvedl, připadá mi žíznivější. Tak o 0,5 l/100 km. Kolik z toho ale jde na vrub zimním kolům, to nevím. 

Jak jsem již uvedl, mě auto neskáče a neskákalo. Motor mi připadá plně vyhovující. A kdyby byla (skutečná) spotřeba o 1 l/100 km nižší, neviděl bych na něm nic špatného.

Upraveno od Pytlák

 
 
to je divný, protože koncerny mívají spíš větší výkon ve skutečnosti než je udávaný, nebo to aspoň bývalo u novinářských aut a aut pro ameriku
Právě, a tak mi došla trpělivost a zítra jdu na měření výkonu :)

Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk

před 3 minutami, Pytlák napsal:

@mirSvamaMám najeto 10200km s průměrnou spotřebou 8,2 l/100 km (město průměr přes 9, dálnice cca 7,6, mimo město, okresky cca 6,7). Nejezdím na spotřebu, ale rychlostní limity se snažím nepřekračovat.

Nový software mám nahraný cca 3 týdny, takže zatím nic moc najeto. Navíc jsem zrovna přezouval na zimní kola.

Po přehrání softu se mi subjektivně zdá, že je auto živější, řadí o něco dříve, motor se trochu déle zahřívá (to mi připadá divné, může to být jen nižšími venkovními teplotami) a jak jsem již uvedl, připadá mi žíznivější. Tak o 0,5 l/100 km. Kolik z toho ale jde na vrub zimním kolům, to nevím. 

Jak jsem již uvedl, mě auto neskáče a neskákalo. Motor mi připadá plně vyhovující. A kdyby byla (skutečná) spotřeba o 1 l/100 km nižší, neviděl bych na něm nic špatného.

Vy máte karoq  co, tam určitě taky hraje velkou roli váha auta a to že už je větší , kámošovi když si ho kupoval řekli, že bude jezdit za 9 litrů, tak šel do 1,6 nafty, protože najede 60tis/rok

před 3 minutami, sheep-master napsal:

Právě, a tak mi došla trpělivost a zítra jdu na měření výkonu :)

Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk
 

Nafot prosim ta grafy priamo na brzde, vykon a krutak. Lebo  neviem ci ti daju nejaky papier s grafom alebo len z cislami. 

@daniel007To je pravda, ale nepočítal jsem, že bude bumbat o tolik víc.

 

Chlapi, asi bychom se měli vrátit zpět k tématu "klokanů" a věcí souvisejících s přehrátím softu, který "klokana" řeší. Jinak nám to tu nějaký (veledůležitý) admin promaže. :-) 

Podle mě zatím vše souvisí se vším.
Skákání - soft - spotřeba - parametry

Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk

Já to tady vidím, a držel bych se původního zadání tématu. Jiné motory sem rozhodně nepatří, výkony si měřte, ale dejte to jinam, atd.  Spotřeba tady také příliš nemá vypovídající hodnotu - každý jezdí jinak a navíc jsou tady různé typy aut s tímto uskákaným motorem (Karoq, OIII, SIII...).

3 hours ago, sheep-master said:

Svět motorů 44/2019
Něco podobného se evidentně děje i u 2.0TSI 140kw akorat to není tolik rozšířená motorizace, takže se o tom ještě tolik neví. 1.5TSI kupuje širší okruh lidi.

BTW nevím jak jste na tom s dynamikou, ale já s Leonem 110kw se pod 11s 0-100 nemohu za boha dostat (dle výrobce 8,3s) a 80-120 = 7s. To jsou hodnoty hodné možná tak 1.0TSI 85kw@200nm.
Auto mám zvážené 1310kg + 85kg já řidic. Najeto mám už 12t km, takže motor by zajetý měl být. Napadá mě, že tam mám celkem velká a těžká 18" kola 225/40 (zváženo 21.5kg).
Spousta koncernovych aut dle videí na youtube to za cca 8-8,5s dá, takže ještě 9s bych tak nějak bral, ale 11s už je podle mě podvod nebo není něco v pořádku... IMG_20191103_090823.jpg

Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk
 

Taky je potřeba uvést, jestli máš drive mode selection a jestli sis přepnul na sport mode nebo individual s nastavením plynu na direct. Rozdíl je citelný.

Ano, nastavení mám. Zkoušel jsem na sport. Jinak mezi normal a sport nepociťuji ale žádný rozdíl....

Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk

1.5TSI 96kW DACA, v pondeli prehrano, a je tam citit rozdil v rozjezdech, ze uz tolik nevaha jak predtim. 

Již dlouho jsem neměl tu čest pohopsat v koloně, tak mě nemá co samonasírat ... ale jinak pár týdnů po přehrátí sw ... jen samá pozitiva a sociální jistoty ... dnes jsem polaboroval s režimem individual, nějak nebyl dosud čas a ani jsem nezkoumal, co tam jde nastavit. Samotný režim sport jsem vyzkoušel jen jednou a kvůli tuhosti řízení jsem jej zavrh. V režimu individual jsem nastavil na sport jen motor, ostatní na normal, ACC na comfort ... a embéčko ožilo, reaguje ještě plynuleji na plynový pedál a je prostě jako vyměněné. Jediné negativum sport režimu motoru je o něco málo vyšší spotřeba a celkově režimu individual, že po vypnutí motoru se po nastartování nastaví zpět normal ... ale za to přepnutí po nastartování to stojí. Klokan mě konečně začíná dělat radost a jízda v něm se pro mě opět stává potěšením a relaxem, tak jak jsem byl u embéček zvyklý ... On z té skály asi fakt nepoletí :-)

  • 2 týdny později...

zdarec, tak co, zacaly studena rana, jak jste na tom ??

před 1 hodinou, mirSvama napsal:

zdarec, tak co, zacaly studena rana, jak jste na tom ??

U mě dobrý :-) Bez škubání...

před 4 hodinami, Tondula napsal:

U mě dobrý :-) Bez škubání...

 

co máte za auto ? 

 

objevovalo se škubání i u aut dodaných cca po prázdninách 2019 nebo jen u starších ?

Před hodinou, daniel007 napsal:

 

co máte za auto ? 

 

objevovalo se škubání i u aut dodaných cca po prázdninách 2019 nebo jen u starších ?

Mám Karoq s manualem koupený v záři 2018

Já mám Karoqa 1.5 TSi manuál, vyrobeno v červnu 2019, teď najeto 17.000km a se škubáním problém nemám. A ni jsem ho neměl v minulosti. Mě spíš občas pozlobí převodovka - i při plně vyšlápnuté spojce jde přes zuby, např při řazení zpátečky, nebo někdy u jedničky. Jinak spotřeba není špatná. sobotu jsem třeba jel trasu Kladno-Drážďany, na dálnici 140 na tempomat u nás a 160 v Německu a spotřeba byla 6.9l.  

Mám Karoq 1.5 TSI s manuálem, vyrobeno 09/2018. SW jsem si nechal přehrát před cca 3 týdny. Skákání je v podstatě pryč, auto se chová pocitově lépe.  Trošku šla nahoru spotřeba, ale nic tragického. Dnes na D1 jsem měl průměr 6.9l s Vervou 100 od Benziny na zimních gumách.         

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.