Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

1.5 TSI DSG/manuál - škubání při rozjezdu 376 členové hlasovali

  1. 1. Škube Vám (anebo neškube) při rozjezdu motor 1.5 TSI s manuální převodovkou/DSG?

    • 1.5 TSI manuál - škube
      92
    • 1.5 TSI manuál - neškube
      35
    • 1.5 TSI DSG - škube
      24
    • 1.5 TSI DSG - neškube
      48

Prosím, přihlaste se nebo zaregistrujte se, abyste mohli hlasovat v této anketě.

Doporučené odpovědi

Uff, mám novýho Karoqa 1,5TSI DSG a ani ted v mrazech mínus deset nemám problém. Bud mám štěstí nebo už to poladili.

Mně taky ne... Karoq Sportline 2021, 1.5 TSI DSG...

MR20 1.5 TSI DSG našich taky naprosto bez jakýchkoli vedlejších projevů... 

MR 5/19 1,5 TSI  DSG, nikdy jsem necítil nějaké škubání 

MR 21 DSG a taktiež hladký rozjazd.

1,5 tsi s DSG nemali problem mam taky pocit, problemova bola kombinacia 1,5 tsi + manualna prevodovka

1.5. tsi manuál S3   r.v. červen  2019 žádné škubání (léto, zima, starý soft, nový soft, studený motor, teplý motor.....)

S klokanním projevem měly problémy embéčka, která měla 180A aleternátor (t. j. u Karoqa tažné a vyhřívání všehomožného ... komplet zadele, volant a čelní sklo) ... v této kombinaci sebevražedné (jsem tu někde popisoval zážitky, jak jsem nebyl pomalu ani schopen odjet z křižovatky, nebo rozjíždění se studeným motorem ala autoškola). Mám manuál 04/19, po svolávacím updatu řídící jednotky na podzim 19 se už s tím nebojím jezdit, nějaké to pohopsávání občas při rozjíždění zejména v kolonách pořád cítím, ale už to není nikterak dramatické, citelně to omezuje nastavení motoru na režim sport (což i částečně omezuje dvoutaktění) ... ale možná je to jen moji zaujatostí a zvýšenou pozorností vůči projevům tohoto motoru ... nezbývá mi než si říkat, uďo to je noumální :-).

karoq style 1,5 manual. přev. vyroba 06/2020 najeto 6000km, mod. rok 2020, mám vyhřev všeho včetně okna a také tažné zař. a motor naprosto v pohodě žadné cukání pouze ted v zimě při nastartování studeného motoru cca 2-3 vteřiny zvýšené otačky-cca 1200ot/min pak již normální projev. dvouválcový režim- pokud to nevidím na palubovce tak bych to ani nepoznal a to se na to docela soustředím když to jede na dva válce. za mne motor naprosto ok a i spotřeba je nižší než 1,4 co jsem měl před tím.

Taky nepozoruji žádný negativní projevy - DSG, výhřev sedaček, volantu, skla, tažné. Ani když mám zapnutý výhřev všeho možného, tak žádný problém není.

 

Přechodem na MR2020 se taky začal dávat motor s kódem DPCA namísto DADA, který tímhle neduhem trpět nemusí.

Těší mě že to kluci v boleslavi vychytali, šikovní. Jen ať vše slouží dál jak má.

 

JJ určitě se poučili a vychytali masařky. Mám ho teprve deset dní a zatím jsem fakt nadšenej. Dneska jsem zkusil pořádně prošlápnout plyn a ta akcelerace byla super. Teď čekám až oschnou silnice a zkusím dát režim Sport. 

Nebola ta kriticka teplota okolo 16st? Ked to studene cukalo. 

Ale je fajn ked to odladili. A uz to nema tie prejavy. 

Tak teraz by este mohli opravit tie starsie verzie, ktore stale trhaju :(

U těch starších to podle nich napravili softem a dál už asi více nečekejte. Místní technicky zdatní , zkusí najít rozdíly mezi motorem DPCA vs. DADA ? Ze srandy by mě to zajímalo......

Jinak řízené turbo a jiná hlava by měli být. 
https://forum.skodahome.cz/topic/150856-karoq-15-tsi-dsg-style/?tab=comments#comment-2454658

Tak já nečekám, že bych se ještě nějakého zlepšení mohl dočkat, už to nějak přežiju. Je fakt, že změna softu pomohla a auto už je použitelné. Koneckonců, že to hopsá jsem zaregistroval až po nějaké době používání, první dojmy z klokana byly orgastické ... to vystřízlivění a uvědomění si hopsingu přišlo až postupně. Pokud bude příští majitel důchodce z vesnice, který s tím bude popojíždět jen okolo komína, nebude trajdit v dopravních špičkách ve velkoměstě, nebo kolonách na dálnici, ničeho si už ani nevšimne ...

jde o to jestli DADA klokana někdo bude chtít jako ojetinu. Podle mě až se toho budeme za pár let s nájezdem 100-150t, zbavovat tak na tom budeme pěkně tratit, to mě na tom štve asi nejvíc.

Ano s tou ojetinou to je pravda......já když vezmu že náš první klokan se vrátil a škodovka ho obratem prodala dále, tak......a druhý kus na protiučet se v dealerství také neohřál, do týdne se po něm jen zaprášilo a zájemců o něj bylo více. Je pravda že byl rok starý,20 000km najeto, super stav a slušná výbava atd.......i proto jsme druhého kusa prodali dokud měl ještě pěknou cenu.......snad to nové IV bude lepší - teda musí ....... :-)

Ved to, ten predaj bude ako kedysi s prvymi 1.4tsi, co mali problem s rozvodmi. To sa tiez tazko predava:)

Tak ve 100 - 150t je současné benzínové embéčko zralé tak na odvoz na vrakárnu :-) ... Tedy zbavit se toho ještě v prodloužené záruce a s nějakými max. 60000km, pak už je to bezcenné. Ten kdo původního klokana nezažil, při zkušební jízdě nic nezaznamená a bude spokojený, než se mu auto a motor rozsype (a nebo taky ne, když s tím pojede jen jednou za týden do kaufu a v neděli na hřbitov) ... to současné ojebávání kvality a snižování nákladů se chtě nechtě musí jednou projevit. Pokud budu mít možnost, raději vatu nasypu do nového auta, s vědomím, že je to jen na pár let a že je to stejné, jak bych peníze hodil do kamen, než je po záruce sypat do 5 let staré ojetiny. Prostě není nad vlastnoprdelně proprděnou sedačku ... No a když budu jednou nucen z nějakých důvodů jít do ojetiny, nebude to nic novějšího než stará dobrá O1, F1, nebo první generace yetiho, tedy přibližovadla z dob, kdy byl automobilový svět ještě v pořádku, nestižen ekoterorismem a elektrolobby ...

před 2 minutami, velkytom napsal:

Tak ve 100 - 150t je současné benzínové embéčko zralé tak na odvoz na vrakárnu :-) ...

Nějaký zdroj této informace, nebo jen dojmy a pocity? Nové TSI EA211 běžně vydrží  300tis...

Uvidíme ako to bude, mozno sa to kazit nebude a tych 250 - 300tkm to vydrzi. 

Problem je v tom ze ak sa to zacne sypat, opravy budu stat tolko ako ojazdene auto. Tal ze nerentabilna oprava. 

před 1 hodinou, Martab napsal:

Nějaký zdroj této informace, nebo jen dojmy a pocity? Nové TSI EA211 běžně vydrží  300tis...

Doporučuji se poptat někoho, kdo ty motory servisuje, v jakém kilometrovém nájezdu to (a co) bývá rozbitý, jakým způsobem se to opravuje a jaká je cena opravy. To jsou věci, o kterých se ve Světě motorů člověk nedočte. Více už bych zde pana Pawouka nenasíral a věnoval se jen embasohopsingu, který vlastně již neexistuje :-)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.