Přejít na obsah

1.5 TSI DSG/manuál - škubání při rozjezdu  

372 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Vloženo

S klokanním projevem měly problémy embéčka, která měla 180A aleternátor (t. j. u Karoqa tažné a vyhřívání všehomožného ... komplet zadele, volant a čelní sklo) ... v této kombinaci sebevražedné (jsem tu někde popisoval zážitky, jak jsem nebyl pomalu ani schopen odjet z křižovatky, nebo rozjíždění se studeným motorem ala autoškola). Mám manuál 04/19, po svolávacím updatu řídící jednotky na podzim 19 se už s tím nebojím jezdit, nějaké to pohopsávání občas při rozjíždění zejména v kolonách pořád cítím, ale už to není nikterak dramatické, citelně to omezuje nastavení motoru na režim sport (což i částečně omezuje dvoutaktění) ... ale možná je to jen moji zaujatostí a zvýšenou pozorností vůči projevům tohoto motoru ... nezbývá mi než si říkat, uďo to je noumální :-).

Vloženo

karoq style 1,5 manual. přev. vyroba 06/2020 najeto 6000km, mod. rok 2020, mám vyhřev všeho včetně okna a také tažné zař. a motor naprosto v pohodě žadné cukání pouze ted v zimě při nastartování studeného motoru cca 2-3 vteřiny zvýšené otačky-cca 1200ot/min pak již normální projev. dvouválcový režim- pokud to nevidím na palubovce tak bych to ani nepoznal a to se na to docela soustředím když to jede na dva válce. za mne motor naprosto ok a i spotřeba je nižší než 1,4 co jsem měl před tím.

Vloženo

Taky nepozoruji žádný negativní projevy - DSG, výhřev sedaček, volantu, skla, tažné. Ani když mám zapnutý výhřev všeho možného, tak žádný problém není.

 

Přechodem na MR2020 se taky začal dávat motor s kódem DPCA namísto DADA, který tímhle neduhem trpět nemusí.

Vloženo

JJ určitě se poučili a vychytali masařky. Mám ho teprve deset dní a zatím jsem fakt nadšenej. Dneska jsem zkusil pořádně prošlápnout plyn a ta akcelerace byla super. Teď čekám až oschnou silnice a zkusím dát režim Sport. 

Vloženo

U těch starších to podle nich napravili softem a dál už asi více nečekejte. Místní technicky zdatní , zkusí najít rozdíly mezi motorem DPCA vs. DADA ? Ze srandy by mě to zajímalo......

Vloženo

Tak já nečekám, že bych se ještě nějakého zlepšení mohl dočkat, už to nějak přežiju. Je fakt, že změna softu pomohla a auto už je použitelné. Koneckonců, že to hopsá jsem zaregistroval až po nějaké době používání, první dojmy z klokana byly orgastické ... to vystřízlivění a uvědomění si hopsingu přišlo až postupně. Pokud bude příští majitel důchodce z vesnice, který s tím bude popojíždět jen okolo komína, nebude trajdit v dopravních špičkách ve velkoměstě, nebo kolonách na dálnici, ničeho si už ani nevšimne ...

Vloženo

Ano s tou ojetinou to je pravda......já když vezmu že náš první klokan se vrátil a škodovka ho obratem prodala dále, tak......a druhý kus na protiučet se v dealerství také neohřál, do týdne se po něm jen zaprášilo a zájemců o něj bylo více. Je pravda že byl rok starý,20 000km najeto, super stav a slušná výbava atd.......i proto jsme druhého kusa prodali dokud měl ještě pěknou cenu.......snad to nové IV bude lepší - teda musí ....... :-)

Vloženo

Tak ve 100 - 150t je současné benzínové embéčko zralé tak na odvoz na vrakárnu :-) ... Tedy zbavit se toho ještě v prodloužené záruce a s nějakými max. 60000km, pak už je to bezcenné. Ten kdo původního klokana nezažil, při zkušební jízdě nic nezaznamená a bude spokojený, než se mu auto a motor rozsype (a nebo taky ne, když s tím pojede jen jednou za týden do kaufu a v neděli na hřbitov) ... to současné ojebávání kvality a snižování nákladů se chtě nechtě musí jednou projevit. Pokud budu mít možnost, raději vatu nasypu do nového auta, s vědomím, že je to jen na pár let a že je to stejné, jak bych peníze hodil do kamen, než je po záruce sypat do 5 let staré ojetiny. Prostě není nad vlastnoprdelně proprděnou sedačku ... No a když budu jednou nucen z nějakých důvodů jít do ojetiny, nebude to nic novějšího než stará dobrá O1, F1, nebo první generace yetiho, tedy přibližovadla z dob, kdy byl automobilový svět ještě v pořádku, nestižen ekoterorismem a elektrolobby ...

Vloženo
před 2 minutami, velkytom napsal:

Tak ve 100 - 150t je současné benzínové embéčko zralé tak na odvoz na vrakárnu :-) ...

Nějaký zdroj této informace, nebo jen dojmy a pocity? Nové TSI EA211 běžně vydrží  300tis...

Vloženo

Uvidíme ako to bude, mozno sa to kazit nebude a tych 250 - 300tkm to vydrzi. 

Problem je v tom ze ak sa to zacne sypat, opravy budu stat tolko ako ojazdene auto. Tal ze nerentabilna oprava. 

Vloženo
před 1 hodinou, Martab napsal:

Nějaký zdroj této informace, nebo jen dojmy a pocity? Nové TSI EA211 běžně vydrží  300tis...

Doporučuji se poptat někoho, kdo ty motory servisuje, v jakém kilometrovém nájezdu to (a co) bývá rozbitý, jakým způsobem se to opravuje a jaká je cena opravy. To jsou věci, o kterých se ve Světě motorů člověk nedočte. Více už bych zde pana Pawouka nenasíral a věnoval se jen embasohopsingu, který vlastně již neexistuje :-)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...