Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

1.5 TSI DSG/manuál - škubání při rozjezdu 373 členové hlasovali

  1. 1. Škube Vám (anebo neškube) při rozjezdu motor 1.5 TSI s manuální převodovkou/DSG?

    • 1.5 TSI manuál - škube
      91
    • 1.5 TSI manuál - neškube
      35
    • 1.5 TSI DSG - škube
      24
    • 1.5 TSI DSG - neškube
      48

Prosím, přihlaste se nebo zaregistrujte se, abyste mohli hlasovat v této anketě.

Doporučené odpovědi

To že ti to necuká je teplejším počasím. Také mám teď pokoj. Jinak cukají všechny motory a to i 96 kW verze, ta o trochu méně. Záleží také na hmotnosti a velikosti vozu, na výbavě a hlavně jak dokážeš auto vnímat. Uvidíš až najedeš trochu víc kilometrů a pořádně se ochladí.

Jinak u mě přes 1000km po updatu a stále. Auto v teplejším počasí je celkem dobrý ty rozjezdy ale chladnější ráno a ejej ? No nedalo mi to, napsal jsem do škodovky děkovný dopis a ejhle. Zítra se mám dostavit k dealerovi a budeme řešit co se bude s autem dále dít. Netuším co mě čeká.......škoda to chce řešit, což chválím. Zítra poreferuji.?

před 1 hodinou, Michal B. napsal:

Jinak u mě přes 1000km po updatu a stále. Auto v teplejším počasí je celkem dobrý ty rozjezdy ale chladnější ráno a ejej ? No nedalo mi to, napsal jsem do škodovky děkovný dopis a ejhle. Zítra se mám dostavit k dealerovi a budeme řešit co se bude s autem dále dít. Netuším co mě čeká.......škoda to chce řešit, což chválím. Zítra poreferuji.?

Díky, jsem zvědav co Ti řeknou. Hezký den. Milan

Ahojte,

 

ja mam Touran 1.5tsi OPF MAN modelovy rok 2019, dodany 11.2018 a trha. Podobny ma aj sused a jemu trha tiez. Takze VW to tiez nema vyriesene. Zaujimalo by ma ci vam to trha aj pri automatickej jazde v zapche, ked sa auto same posuva v kolone. To ste neskusali nikto?

zdravim, takze nam nabidli odkup vozu v plne castce jako pri prodeji. ve ctvrtek mame dat vedet. jinak soft na hopsani je pozastaven a dela se na novem a ten bude kdovi kdy. takze to vypada ze si budeme konfigurovat noveho kodiaqa. asi riskneme i motor 1,5 tsi , nove kusy to prej nedelaji. auto by si nechali hned a urcite ho dal prodaji. tak za me.

Tak to nemá chybu :smich:

@Michal B. tak to bych nečekal, myslím tím až takovou vstřícnost ze strany ŠA/prodejce a až takhle rychle a hladce (poté, co jsem tu na fóru četl jinou story o vracení auta).

 

No jsem zvědavý jak se rozhodneš, auto sis dost chválil, zase teď máš možnost sáhnout i po trochu jiné výbavě, než jsi měl. Co se motoru týče bych asi volil 2.0 TSi, pokud chceš zůstat u benzínu, toto je příležitost, která se nenabízí každý den a ani neodmíta ;)

 

Než by ti nové auto dodali, nechali by ti k dispozici tvé stáavající, nebo ti alespoň půjčili nějakou předváděčku?

Pokud to nové nedělají tak asi nebude problém jen v SW. Nejde mi do hlavy co to je, ze to nedokážou výměnou něčeho odstranit. I výměna celého motoru musí být levnější než výměna auta.

Je super že se k tomu takhle škodovka postavila a odkupu vozu za plnou cenu nabídla. Třikrát hurá :clap:

 

Mě spíš pobavilo jak se opět maskuje problém aby to neposkodilo jméno značky protože si moc dobře uvědomuji jakou paseku to můžu způsobit a teď už si to nemůže dovolit nikdo ani škodovka. 

 

 

Tak tomu bych skoro nevěřil, je evidentní, že to bude asi pěkný průser, když nabídli zpětný odkup.

A u nového kokodáka bych také šel určitě do 2.0TSi, jak již někdo výše zmínil, a neexperimentoval znovu s tou 1.5. To je jasná volba, osobně myslím, že ta 1.5TSi není pro tak velké auto jako Kodiaq moc vhodná.

Tak dveře jsou otevřené, má někdo další taky problém s 1,5tsi?

před 2 hodinami, Michal B. napsal:

zdravim, takze nam nabidli odkup vozu v plne castce jako pri prodeji. ve ctvrtek mame dat vedet. jinak soft na hopsani je pozastaven a dela se na novem a ten bude kdovi kdy. takze to vypada ze si budeme konfigurovat noveho kodiaqa. asi riskneme i motor 1,5 tsi , nove kusy to prej nedelaji. auto by si nechali hned a urcite ho dal prodaji. tak za me.

U jakého dealera vám to nabízeli? 

2,0 tsi je o 150tis navic, to nedam. naftu nevyjezdim,takze neni jina moznost. auto se vraci hned. mohu si ho nechat nez bude nove ale bude tam amortizace,stav atd coz nam cena klesne.nahradni vuz mi nedaji.ve ctvrtek jdeme resit co a jak,pristi tyden mame dat novou konfiguraci do stavu objednani a pak cekat. skoda striktne trva na urgentnim reseni co nejdriv. bohuzel zadani noveho vozu nam neumi uspisit,budem v klasickem poradniku. ano o motoru jsem rikal at to vymeni a rekli ze to neni ekonomicke. oni to moje soucasne auto v klidku prodaji dale. kodiaqa jsem si moc chvalil a chvalim moc se povedl az na......ted uz vim co mi v nem chybi a naopak co nevyuzivame,takze si konfiguraci upravime. no rika se ze dvakrat do jedne reky nevstupis ale......ja jsem z opavy.....i v zajmu skody je to vyresit smirem a nabidnout to nejzajimavejsi aby zakaznik zustal.takze uz se doma bavime co pridat do kodiaqa atd.....ja mam style+ takze skoro vse tam mam.kdyby umeli sportline se svetlym interierem,jdu do nej,bohuzel to nejde.

Sice 150 kKč navíc za 2.0TSi, ale je v tom i 7° DSG, která sama vychází na 50-60 kKč, a také 4x4 podvozek.

A to je úplně jiné auto, než kokodák s 1.5, kvedlačkou a předním náhonem. Raději bych investoval do této výbavy, myslím, že se to bude i lépe prodávat.

 

Na okraj si osobně myslím, že Kodiaq (jako docela velké SUVú je verzi pouze s předním náhonem vyložený oxymoron... Ale to je osobní názor. Nemám rád SUV, mám rád skutečné 4x4... Věřím, že brzy SUV i přes jejich okamžitou popularitu vyhynou.

Dolezita otazka: kupovane na sukr osobu alebo ICO?

 

Ja mam na superbe problemy s jednym svetlometom a garancny technik mi na rovinu povedal, ze skodovka skusa a je im jedno ci sa to spravi na 2. alebo 5. pokus. Pri sukr osobe by bol postup iny, lebo sa boja vratenia auta.

ano zvazujeme jak dal. ubihame od tema. jo auto je kupovane soukromne , ne na ICO.

 

Do 1.5 TSI bych už nikdy znovu nešel. Nevěřím, že nové kusy to už nedělají. Možná teď v létě bude klid, ale až se zima zeptá... Půjčen Karoq 02/2019 a cuknul si sem tam taky. Šel bych do nafty 2.0 TDI ... To vyladili po dieselgate k dokonalosti a lidi to za chvíli začnou taky chápat...

Michal, preco tak branis nafte? S naftou sa jazdit aj na kratke trasy, len treba trochu posledovat regeneracie....Isto menej otravné, ako skakajuce auto....Som prekvapeny, ze to chces znova riskovat....

Upraveno od Wlady1980

Pánové, toto téma má jednoznačné zadání - cokoli jiného je zde nepatřičné, mimo téma a tedy mimo pravidla. Tak to respektujte!

Octavia III 4/2019 1.5tsi neskáče a jede bezvadně i když se zatím zajíždí (od pátku 700 km). Točím zajížděcích 2000-3200, občas 1800-3500. Po zajetí dám plný rozsah.

Kdyby to nové 1.5 dělali tak mu to řeknou, určitě by mu nelhali aby si objed al auto a znova ho vracel. A stojím si za tím, že SW to nebylo. Podle mě něco změnili ve výrobě motoru. Navíc jak řikám po několikáté mě bylo také řečeno, že nové 1.5 už jsou v cajku. Osobně jsem jezdil a ok. (V mrazech)

Moc by mě zajímalo, čím to tedy je... Nějak mě to hlava nebere.

 

1) Kdyby to bylo softem, kde je problém? Stačí flešnout ECU stávajících vozů a je vystaráno. (ale kdo ví? Možná je problém zasahovat do map ECU již homologovaných atut)

2) Jestli je to nějakým dobře přístupným komponentem (palivové čerpadlo, řídící jednotka, cívky, přestavovač vaček.... co já vím) - opět není problém vyměnit i u stávajícívh aut.

3) Nevědí co s tím a nová auta to taky dělají - nehorázná drzost to někomu prodávat

4) Nějaký fatální průser, jako že se motor za určitých podmínek přidírá - no, to bych pochopil ten zpětný odkup, ale nechce se mi tomu věřit, jen fantazíruji.

 

a nebo je to celé složitější. Každopádně se to musí tutlat.

Tipuji, že to souvisí se snahou držet emise i za studena na uzdě, a že je to sice jev nepříjemný, ale ničemu jinak nevadí.

Upraveno od Clerfayt

Hosi cekam, kdy to konecne "bouchne" jak dieselgate ... myslim, ze jeste bude sranda ... v salonech hosi to tutlaji jak to jde, kdyz se je nato zeptam, jak je to s tou 1.5TSi ..." pry o nicem nevi" ,ze to jeste u nich nikdo neresil, ze nevi o co jde ... HOOOHOO  :D .... 

Těžko nějaký technik v salónu bude mít o kořenové příčině jakýkoliv informace směrem od škoda auto. 

 

"Většina auto to nedělá "a  jsou klokani co to neřeší. 

 

A nejefektivnější je pro škoda auto výměna než oprava ..... Pak se nemůže dostat ven informace o problému. 

 

Zatloukat,zatloukat,zatloukat a odnese to zakazníkkol9

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.