Přejít na obsah

1.5 TSI - škubání při rozjezdu


milda 1

1.5 TSI DSG/manuál - škubání při rozjezdu  

360 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

před 59 minutami, Clerfayt napsal:

Moc by mě zajímalo, čím to tedy je... Nějak mě to hlava nebere.

...

4) Nějaký fatální průser, jako že se motor za určitých podmínek přidírá - no, to bych pochopil ten zpětný odkup, ale nechce se mi tomu věřit, jen fantazíruji.

 

a nebo je to celé složitější. Každopádně se to musí tutlat.

Tipuji, že to souvisí se snahou držet emise i za studena na uzdě, a že je to sice jev nepříjemný, ale ničemu jinak nevadí.

 

Osobně se přikláním k var 4). To by možná i vysvětlilo i to, že již nabízejí zpětný odkup auta, což je velmi neobvyklé, když např. vzpomenu jinou podobnou kauzu Ferdy.

Emise jako důvod, to je asi také bez debat, po Dieselgate aféře jsou pěkně připosraní, vždyť jsou kvůli tomu lidé stále ve vazbě s vyhlídkou na dlouhá léta ve vězení (!).

Vem si jen, co všechno kvůli emisím dělají, i některé ty zcela absurdní kroky, jako např. zmenšení palivové nádrže u O3 apod...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prostě cukají, ale to ať si každý vyzkouší a řeší sám. Asi dost lidí akceptuje tuto charakteristiku motoru a dál problém neřeší. Jinak si prodeje motoru 1.5 TSI DADA nedovedu vysvětlit. Teď bude klid, ale před zimou všechny varují... Bohužel vlastní zkušenost...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To vratenie vozu misko klobuk dole. Ak pojdes do 1.5tsi zrejme dostanes suchu spojku a 2.0tsi by si mal "mokru".plus 4*4 co je napr mne zbytocne. No nezavidim rozhodovanie ale napr mensi karoq a 2.0tsi? Ci az tak potrebujes medveda?drzim palce a hadam budea spokojny. Daj vediet potom kludne do spravy ako si postupoval ohladom vratenia auta a kde vsade si pisal. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 hours ago, Clerfayt said:

O nádrži ani nemluv... Krkají mě s tím. Holt si musíme zvykat na dojezd elektromobilů :-)

 

Jinak k tématu: S 1,5 jsem neměl tu čeest jet. Zajímalo by mě jak je to škubání výrazný.

 

Mám necelý týden starou Oct3Fl a vůbec to nepozoruju. Samozřejmě, není mráz a je to subjektivní, ale zajíždím ji, jsem na 1000+ a je bezva. Jakékoliv anomálie, slabost a skákání = reklamace a vrácení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsme jeli s kolegou (jel se mnou poprvé) a dětma na fotbal, seděli jsme v autě já+kolega a čtyři děti. Tak jsme se zakecali o autech a on při druhém rozjezdu se zeptal co to dělá ? ? Tak jsem se usmál a řekl jsem eror, chyba. Tak hleděl jak puk. Jinak autem byl unešen kolik tam je místa a všechno luxus. No každej si toho hned všiml že to cuká. Jinak dnes začne kolotoč škoda-dealer-já, ještě nějaké sezení budeme s dealerem mít. ŠA tlačí na rychlém řešení, tj.hned vrátit a buď si peníze nechat nebo ihned udělat objednávku na nový vůz. Včera definitivně rozhodnuto, jdem do nového Kodiaqa. Po detailním studování ceníku, zůstáváme u 1,5TSI. Do výbavy si něco přidáme a něco ubereme tak jak nám to vyhovuje. Dealer mi v utery potvrdil, že prodali pár Karoqů s 1,5tsi a většina hopsala a řeší to. Kodiaqů s tímto motorem je málo celkově. Budu dále informovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 30. 4. 2019 na 21:34, Petran napsal:

Octavia III 4/2019 1.5tsi neskáče a jede bezvadně i když se zatím zajíždí (od pátku 700 km). Točím zajížděcích 2000-3200, občas 1800-3500. Po zajetí dám plný rozsah.

Ještě je brzo na posouzení a je teplo. Já se tomu také vyhýbám, ale když je zima a najedu na kruháč s dvojkou a nízkýma otáčkama, taky si poskáče. Možná se to prostě jen neprojevilo, fakt jsou teď teplé dny. ?

Souvislost mezi tím škubáním a motorem 1,5 Tsi a DSG převodovkou prokázána nebyla, že? Jde to asi čistě za tím motorem, jestli jsem z diskuze dobře pochopila.

Diskuzi se zájmem sleduji...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prej do konce roku vyrobené 1,5tsi to dělaly a od 01/2019 to již nemají dělat.....ty hopsající karoky co řeší jsou z roku 2018. Jako říká se že dvakrát do jedné řeky nevztoupíš, ale....... Když si vezmu celou story tak jednu dobu přece 1,5tsi z konfigurátoru zmizly úplně. Tuším že krom softu je také v motoru něco jinak. To mi zatím nikdo nepotvrdil ani nevyvrátil.

Po updatu softu zase se dá na dvojku líp rozjet při dojezdu třeba na kruháč, před updatem to bylo nemyslitelné. To cukání bylo jak u manuálu tak i DSG.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže kdo další bude tlačit na vrácení? Jak bylo řečeno dveře jsou otevřeny a evidentně se o průser začínají více zajímat. Když je tato možnost, klidně bych vzal znovu i 1,5tsi v nové verzi, protože může být lépe vychytána. Sice ten motor s hodinářskou přesností nastavení vaček a rozvodů bude jednou těžký průser po servisní stránce vzhledem k provozním vůlím, ale přinejhorším hold bude mít @Michal B. co půl roku nového medvěda díky vrácení původního klokana.

Takže když je možnost jít do "stejného" auta, se kterým je jinak naprosto spokojen, tak je to super verze, kdy si člověk doladí výbavu přesně dle svých představ a reálných zkušeností.

Je to jako když postavíte dům a po nějaké době víte, že některé detaily by jste už potom udělali jinak. A Michal má nyní tu šanci ty drobnosti napravit lehkou změnou konfigurace.

  • Líbí se mi 1
  • Díky 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 minutami, Čočkyn napsal:

Máme stejné info teda. Já jsem jel se sportlinem a ten byl lahodnej. Sice někteří tady píšou, že nově dodané skáčou ale to bude asi tím jak mi někdo říkal, že to mohou být kusy co někde stály na letišti a do prodeje šli až teď.

 

Máme kus vyráběný přímo na míru firmě, žádná skladovka, výroba 2/2019 a občas hopsá taky, za podmínek výše uvedených, které jsem psala. Takže problém asi vyřešen úplně nebude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně, mám osaháno co mi chybí a co nepotřebuji a tak to tedka budeme konfigurovat. Věřím a doufám že už to bude OK. Jinak já jsem s vozem max.spokojen po všech stránkách až na to hopsání. Pokud by se to opakovalo tak už nevím, ale nesýčkujte ? Takže v nejbližší době hromada papírů s vrácením, nová konfigurace a čekání. Bohužel nic přednostně neurychlí, až bude tak bude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 minutami, Čočkyn napsal:

@velrybpochybuju ale, že motor je vyrobený stejně s autem, že nemaj nasekaný kusy do foroty.

No to je možné, nicméně to nic nemění na tom, že se problém vyskytuje i u fungl nových aut (co je mi jako uživateli po tom, jaké díly měli vyrobené už v r. 2018, pro mne má auto visačku výroby 2/2019). ? Já to zatím jako velký problém nevnímám, uvidíme, co řeknu po další zimě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, Michal B. napsal:

Ano v utery se ptali co bychom rádi jestli máme předběžně už něco, řekli jsme že nejspíše to stejné , vše ostatní jako 2,0tsi a 2,0tdi nevyužijeme. Kdybych nalítal ročně 20 000km tak beru naftu. K 1,5tsi jen řekli že nové jsou cajk ? 

 

20.000 tis. km není žádný nájezd. ? Jinak ale spotřeba i u 1,5 Tsi je velmi nízká i tak, takže úplně nevidím důvod jít v dnešní době do naftového motoru. Ale to jsem asi OT. Chtěla jsem se spíše vyjádřit k druhé větě - nové Tsi že jsou OK. Co to znamená nové Tsi? Mám dvouměsíční auto (skutečně vyrobené 2/2019) a škube to občas taky. Takže nemám dost nové nebo jak? Nebo dojížděli staré skladové zásoby motorů? A od kdy by tedy montovali "ty nové, které jsou cajk"? Nechci být pesimista, jsem realista. Ale nevěřím žádné automobilce, skoro všechny se staví k podobným general problem stejně...hlavně o tom moc nemluvit a ukonejšit zákazníka nějakými kecy. Tož držím pěsti, ať máš štěstí na ten kousek motoru, který bude 100% cajk. ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neurychli přednostně výrobu pro "pár lidí" Protože by přednostně mohli dostal opět skokana místo normálního auta. 

Ono v celém tom kolotoči od zjištění příčiny až po ověření, otestování a odstranění problémů opravdu není krátká doba na tož když těch faktorů je více a podílí se na tom více dodavatelů kteří mají všechni nějaký tolerance a ty zase mají taky dodavatelé plus jsou z větší části tlačení kapacitou kterou využívají pomalu na maximum. 

A evidentně byla snaha problém aspoň zmírnit než bude 100% vyřešen. Získat čas a uklidnit zákazníky. 

 

A celé to řešit za pochodu bez omezení výroby je slušný hugot. 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyby neškubal 1,5tsi tak uplně lahoda, spotřeba krásně do 7,0l/100km, tedka jsme si ho zajeli a máme 5500km a jede fakt krásně. Jelikož 1,5TSI je nedostatkové zboží v rámci koncernu tak na sklad nic nedělaj, co se vyrobí jde ihned do nových aut. Pokud škube - ihned řešit s dealerem. Jasné vše držet pod pokličkou a jedeme dále, časem to vychytáme. Testovací jezdci jako my zpětně reagujeme což je pro ně jen to nejlepší. Mají reakci od tísíců lidí v rámci koncernu. Vemte si skutečnost, že v UK Karoky vraceli celkem normálně - viz.starší příspěvky zde.

Editováno: , autor: Michal B.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...