Přejít na obsah

1.5 TSI - škubání při rozjezdu


milda 1

1.5 TSI DSG/manuál - škubání při rozjezdu  

360 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Mám také z 4/2019, sice manuál, ale kdybych říkal, že občas neklokaní, tak bych lhal ... není to nějak zásadní, ani to výrazně neomezuje, ve smyslu, že bych to měl v úmyslu reklamovat ... ale prostě si občas (ne vždy) při rozjezdu tak nějak poskočí :D ... a je úplně jedno, jestli je venku +30, nebo -10, v celém rozsahu těchto teplot, za kterých jsem měl možnost porovnávat, je to stejné. Když to občas srovnám s hladkými rozjezdy s Citigem, tak si říkám, kde soudruzi udělali chybu ... ono asi nejde tak o soudruhy ale o to, že se vše podřizuje ekotorerismu s Bruselu ... takže z tohoto pohledu lépe už nebude, dobře už bylo a obávám se, že za 10 let budu s láskou vzpomínat na svá HTP embéčka. Prostě ten motor je v zájmu splnění nějakých emisních norem uměle přiškrcený, to mě nikdo nerozmluví, na druhou stranu teplota chladicí kapaliny jde velmi rychle nahoru, takže to v zimě bude pěkně a rychle topit. Když to srovnám s předchozím 1.2 TSi  yetim, tak ten se studeným motorem jen nejel, prostě byl přiškrcený, ale plynule jel, tohle by chtělo hned rychle jet, ale místo toho si občas "poskočí", protože ho "něco drží" a to něco neví, jestli když auto pustí vpřed, čmoudíky z výfuku nepřekročí stanovenou mez, tak holt chvíli přemýšlí a řidič šílí ... celkem jsem se s tím naučil žít, možná si to sedlo,  neboť dříve pozorovatelná nekultivovanost motoru je s nájezdem dalších km ta tam, ale občas nestranný pozorovatel musí říkat, že se rozjíždí nějaký čerstvý absolvent škuboškoly :lol::D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Petran napsal:

Mě taky. Jediný co vím, že mě to nedělá (1.5tsi z 4/2019). :(

Rozlisujte DSG a MANual, nech to ma aku taku inf hodnotu.

Moderator - vies urobit anketu 1.5tsi man/dsg komu skube, komu nie?

Editováno: , autor: embecka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně jak píšeš klokana pozoruji pouze při pojíždění na 1. st při popojíždění na parkovišti a občas i na zahřátém motoru. Při rozjezdech nemám s cukáním problém. Ovšem když se nesoustředím na křižovatce a potřebuji rychle vystřelit a nenakrmím motor pořádně plynem, tak má tendenci chcípnout. Ale jak říkám vše bez cukání. Prostě ty rozjezdy mne příjdou takový neohrabaný. Jednička krátká, dvojka moc vysoko a dlouhá. Pak je vše v pořádku. Ještě mne příjde, že motor při řazení drží dlouho vysoké otáčky a pokud není jemná práce se spojkou, tak taky cukne. Ale spotřeba, kultivovanost a dynamika za mne super. Nad reklamací jsem doposud nepřemýšlel. Mám VW Tiguan vyroben 5/2019, manuál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 hodinami, Michal B. napsal:

Já zatím musím zaklepat, kodiaq 1,5tsi man vyrobený 12.6.2019 a klokana necitím.

U předchozího vozu jsme nejvíc cítili klokana při rozjezdu od baráku, teďka je klid. 

Ozvi se, až budeš mít najeto přes 1000km. Teď máš čerpadlo mazání regulovaný trvale na vyšší tlak kvůli záběhu, po 1000km začně regulace i na snížený tlak, myslím cca do 3000ot, to se tomu pak vačky možná začnou natáčet lenivějc B) Předchozí hopsal hned a nebo mu to taky chvilku trvalo, než se rozhopsal?

 

A vidíš, má to ten samej softík co dostal ten Tvůj první medvěd jako léčbu, leč neúspěšnou ... Co se pamatuju, tak to informační TPI uvolnili asi týden po tom, co se objevily 74xx softy, a to tedy byl konec března, ne dubna ;)

 

Pro skokany bez OPF stále nic a nevěřím, že by se něco objevilo ... viz dostupné updaty pro DADA a DACA napříč značkami koncernu

https://vag-flashinfo.de/index.php?partno=05E906018&as=

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mě třeba také chvíli trvalo, než se rozhopsal ... zpočátku jsem se radoval, že neklokaním, spíš mě iritoval nekultivovaný projev motoru při jízdě, nebo skutečnost, že jsem se z křižovatky nebyl schopen rozjet na 2 ... no a teď je to naopak, při jízdě pohoda, nekultivovanost odezněla, s 2 na křižovatce také už žádné problémy ... no a je tu dobný hopsink při rozjezdech na 1 ... nevím, možná se na to jen více zaměřuji, fakt je ten, že mě to nějak neomezuje, spíše jen štve, že jinak super motor a wagen má takovéto projevy ... přijde mě to, že je tam 1, nebo 2 tak nějak navíc, 1 moc krátká a 2 naopak až moc dlouhá a že si oba převodové stupně s ekopřiškrcenou elektronikou motoru moc nerozumí :D, chtělo by to něco mezi tím, od 3 nahoru je to už paráda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak s ohledem na nové emisní normy od září tu budeme mít nové ECU a softíky pro normu EU6 DG (PR kod výbavy 4BF), podle katalogu nástup od 8.7.2019 nejen u Karoqa ...

Jestlipak byl čas je dostatečně otestovat, jistě z toho maj všichni hlavy v pejru ...

 

EU6 DG má pro RDE testování conformity faktor/násobek limitu WLTP/ u NOx 1,43, pro PM částice pak 1,5; k tomu pak ještě pro samotný chod motoru snad nepodstatné EVAP emise způsobené vypařováním paliva, kde původní limit ≤2g uhlovodíků musí nově plnit v rámci 48 hodin a ne původních 24 ... Ale jak tak koukám, ono je to hlavně s NOx složitější ...

The implementation of RDE is a two-step process:

  • RDE (I): From September 2019: mandatory for all newly registered passenger car models NOX emissions may exceed by max. 2.1 times (conformity factor (CF)) the measured value according to NEDC respectively WLTP.
  • RDE (II): From 1 January 2020, mandatory for all newly type-approved passenger car models NOX emissions may equally amount to the NOX value measured on a dynamometer (taking into account a measuring tolerance of 0.5 = maximum amount 1.5) Starting in 1 January 2021 it is getting mandatory for all newly registered vehicles.

For all newly registered vehicles from 1 September 2018, the num­ber of particles measured on the real driving test may not exceed the value quantified under the dynamometer test (taking into account a measuring tolerance of 0.5 = maximum amount 1.5).

 

Pro Karoqa přichází od 8.7.2019 ECU 05E906018 AT  s kody výbav DS9+G0K, G1C+TJ7+4BF+7L6

(7L6 je pro Start/Stop "default off" s rekuperací nebo také Start/Stop zařízení s rekuperací)

 

Jen pro zajímavost, v posledním balíku updatů z 2.7. se nově objevil update pro ECU 05E906018 BH, použitá např. v OIII od 1.10.2018 ale jen pro EU6 ZD, a tedy bez OPF a proto mimo EU trhy.

Proč až nyní a co ten update řeší nevím ...

 

No a u Superba, kde 1.5 TSI k 8.7.2019 končí, nakonec alespoň doplnili použití ECU 05E906018 C i pro verze s DSG, PR kod G1C ... Holt na nic není čas a šije se to narychlo :(

 

A k tomuto co dodat, až se pohnou ledy i v ČR, jsme v labelingu vozidel a danění fleetu dosud jako ostrov uprostřed moře ...

https://www.volkswagenag.com/presence/konzern/group-fleet/dokumente/wltp/GFI_WTLP_Broschuere_EN_WLTP_for_fleet_WEB.pdf

https://www.volkswagenag.com/en/group/fleet-customer/WLTP.html

fleet.thumb.jpg.1fc1862547796805f4add3e118468dcf.jpg

 

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poslední updaty se objevily včera, balík datovaný jako Flashdaten_Skoda_20190702_SzABf.zip

 

No není tam kromě toho nového pro ECU BH, verze softu již čísla 9622 v OIII nic nového ... MY2018 bez OPF je asi mimo zájem, pro ECU P v Karoqu ani ECU A v OIII dosud nic.

Je s podivem, že ani pro ECU AL v OIII s OPF nic, jako jediná z čtverky, od vydání updatů 74xx dosud od března nic, jako kdyby byla bez problémů. Přitom ECU C v SIII update dostala, a na tu si alespoň tady nikdo nestěžoval ...

 

https://vag-flashinfo.de/index.php?partno=05E906018&as=

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

 

Dotaz pro Rayxe...  Koukal jsem do té tabulky a moje jednotka tam nebyla pod Seatem, ale byla pod VW myslíš že  To znamená že pro VW už udělali aktualizaci a pro Leona ne ? Nebo můžou být softy kompatibilní... 

 

Editováno: , autor: kecka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...