Přejít na obsah

1.5 TSI - škubání při rozjezdu


milda 1

1.5 TSI DSG/manuál - škubání při rozjezdu  

358 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

V 26. 8. 2019 na 10:45, Michal B. napsal:

Nastartuji a čekám skoro 1,5minuty až otáčky spadnou dolů na volnoběh a jedu.

Žena někdy startne a jede, neřeší a vždy mi tvrdila že si žádného hopsání nevšimla.

Já vždy čekám až to spadne, nikdy nejedu dřív.

A když nepočkáš a ihned po startu studeného motoru vyjedeš ?

Mám takový dojem že si poněkud protiřečíš - píšeš že to nehopsá, tak proč tedy čekáš po startu když je to dle tebe již OK ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímavé je, že když hned po nastartování vyjedu z garáže na dvůr, nebo ulici na zpátečku, embéčko nehopsá … ale běda, pokud bych hned po nastartování jel dopředu. Zkusil jsem to jednou a to byl hopsing, ala první hodina v autoškole. Takže také nechávám spadnout otáčky, ono se to vyřeší samo, než dálkový ovladač poslední generace (manželka) zavře vrata od garage ... a pak mohu říci, že mě auto nehopsá. Kdyby to mělo víc rychlostí dozadu, tak jezdím pozpátku a byl by klid :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 24 minutami, stanmar napsal:

A když nepočkáš a ihned po startu studeného motoru vyjedeš ?

Mám takový dojem že si poněkud protiřečíš - píšeš že to nehopsá, tak proč tedy čekáš po startu když je to dle tebe již OK ?

 

Neprotiřečím. Dodržuji postup jak se má. Startuji a čekám až to spadne a pak jedu. 

Nikdy jsem hned nejel po nastartování. Žena párkrát a prej v poho, nevím nejel jsem s ní.

Ona to neřeší, startne a jede a oproti prvnímu kodiaqu nehopsá.

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, Michal B. napsal:

Dodržuji postup jak se má.

1,5 minuty od startu, tak to je trochu moc nemyslíš ?

A na ten postup jsi přišel kde ?

Já jen, že pokud ti to do té doby skáče, není to dobře, a když to děláš preventivně a raději se hned nerozjídíš asi nebude něco v pořádku. Nebo jak to tedy je ? Skáče ti to teda v tom režimu rozjezdu hned po startu ? Nebo to ani raději nezkoušíš ? Pak tedy ani nevíš jak se ti auto po výměně chová.

 

 

Editováno: , autor: stanmar
úprava textu
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, Michal B. napsal:

 

Neprotiřečím. Dodržuji postup jak se má. Startuji a čekám až to spadne a pak jedu. 

 

A ten postup je někde stanoven výrobcem? Kde? Píše se to v manuálu? No jasně, nikde to není. To je jak příprava na start Boeingu. Proboha. Už jsem zde na foru četl kdejakou ptákovinu, ale tato opravdu stojí za to...

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, stanmar napsal:

1,5 minuty od startu, tak to je trochu moc nemyslíš ?

A na ten postup jsi přišel kde ?

Já jen, že pokud ti to do té doby skáče, není to dobře, a když to děláš preventivně a raději se hned nerozjídíš asi nebude něco v pořádku. Nebo jak to tedy je ? Skáče ti to teda v tom režimu rozjezdu hned po startu ? Nebo to ani raději nezkoušíš ? Pak tedy ani nevíš jak se ti auto po výměně chová.

 

 

 

nase prvni auro yetiho 1,2tsi jsem nastartoval a otacky chvili drzely vyse tak 30s a jel jsem,je pravda ze pres leto to delalo casto.

octavia 1,8 tsi od rodicu to stejne. kodiaq nyni to same, od yetiho vim ze jedu az spadnou otacky. tsi motory to tak proste maji. 

ja cekam vzdy az spadnou,zitra zkusim jet hned a uvidim co to dela. zena to neresi a jede hned a rika ze v poho,mame s cim porovnat takze tak. predchozi kodiaq hopsal furt.

ano skoro 1,5min to trva nez spadnou otacky, predchozi kodiaq to mel stejne. klidne to natocim,hodim sem.........ano vypada to divne kdyz cekam a stojime na parkovisti,ale.........jo poprve to trva 1,5min,pak dojedu a za hodinku jedu tak to trva uz jen 30 s,ten prvni start trva,pikud to je zahrate tak to trva mnohem mene.....

chlapi zabredavame kde nechceme.

na zaver dodam, ze proste nehopsame. kdo chce at prijede do opavy,predvedu,necham svezt. nemam sebemensi problem. nevymyslim si,pisu pravdu.

sory za diakritiku,pisu na tabletu

Editováno: , autor: Michal B.
  • Pozitivní 2
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Žádné video nikdo nepotřebuje. Zvýšené otáčky po studeném startu mají prakticky všechny motory, nejen TSI. Ostatně něco podobného bylo už u Š120, kdes musel vytáhnout sytič, aby to nezdechlo, i když to je samozřejmě poněkud jiný důvod, než u novějších motorů. Kde výrobce uvádí, že máš čekat než spadnou? Nikde. Podáváš dokola jen matoucí informace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u yetiho jsem se ptal proc to dela a v servise rekli standartni jev,pockejte az klesnou a jedte. tak se tim ridim dotedka. tenkrat to yetii delal hlavne v lete a casto, v zime skoro vubec. octavia rodicu to dela porad,leto zima,ale otacky drzi max.30s. kodiaq to ma jinak. kazdej at si to dela jak chce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, v servise, tam toho nakecají, asi jako ty. Sorry, ale tvá předvýjezdová příprava opravdu není normální procedura. No nic, startuj a jezdi jako naprostá většina jiných normálních řidičů, pak napiš, co to dělá. S různými motory TSI mám najeto dobře daleko už přes 200 000 km, a nikdy nebylo v žádném případě nutné dělat jakékoli podobné eskapády, ať už byly otáčky po startu jakékoli. Je to prostě nesmysl, který sis pod vlivem blba v servisu vsugeroval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja nejsem odbornik na auta,vyuzivam ho jako presouvadlo. zakladni veci jako doliti oleje,doliti smesi zvladnu,ale technicky motorum nerozumim. ano v servise toho napovidaji to souhlasim,ale ja jsem laik.....tak zitra poreferuji co to dela kdyz pockam 2s a jedu, zkusim brzo rano a odpoledne za tepla....ja jsem zvedav na zimu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Však to je OK, já se jen snažím celou tu dobu z tebe dostat nějakou skutečně relevantní odpověď, což doteď příliš nebylo. ;) To není jen pro mě, mně to může být šumák, já moc dobře věděl, proč nebrat nový motor (to je obvykle ze začátku výroby jen spousta problémů, některé se třeba nevyřeší na 100% nikdy), ale je to informace pro další majitele tohoto problému.

 

Ano, nastartuj, zapni pás a směle vyraž. Možná v zimě bude klid, tam ty otáčky obvykle jsou nižší, neřeší totiž zběsile emise, ale prakticky jen to, aby studený motor nezhasnul, něco jako sytič u té příslovečné Š120.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak napsal Michal, asi zabredavame kam nechceme.

A ze v servise toho nakecaji? To je casto pravda, ale laik se proste rady odborniku ridi. Tady ve foru se zase mnohdy clovek slusne zepta a je hned umravnovan, odkazovan na navod (ktery ostatne stoji za prd) .... Takze ono ziskat relevantni info, radu neni zase tak jednoduche.

Ta rada, kterou Michal v servise dostal mozna pochazi z dob karkuratorovych motoru ze syticem (pamatuji i manualni). Me jeste v autoskole ucili, rozjizdet se po poklesu otacek. Pokud jsem se rozjel driv, auto bud hopsalo nebo motor zdechl. Ale to uz je davno.....

Jak jsem uz ale napsal,  dulezite je srovnavat srovnatelne. A Michal popisoval zlepseni pri jeho stylu jizdy a rozjizdeni. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak stanul jsem o půl hodiny dřív, ikdyž nerad ale něž jsem jel do práce musel jsem to zkusit. Jel jsem dejme tomu trasu 15minutek. Teplota okolí byla již v 5:15 21°C !! Nastartováno a do 5s jsem jel a asi dvě zásadní věci:

1) necuká,neškube, neskáče, plynulý rozjezd bez toho klokana ( žena měla pravdu ), zkusil jsem pár rozjezdů a OK ......

2) po dobu cca.2min jakoby auto nejelo na plný výkon, ten rozjezd i akcelerace byla taková mdlá, přirovnal bych to jako v PC když vám něco na pozadí bere výkon.......po dvou minutách to bylo normál.....

......prostě v době než se to zahřálo tak výkon na prd .....zajimavé ale fakt........

Odpoledne zkusím ještě jednou to stejné..........

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ať je to jak je to … mě prostě při výjezdu hned po nastartování klokan poskakuje jak postřelená lasička … pokud chvíli počkám, tak je to provozuschopné. S citigem mohu vyrazit hned a není žádný problém … zlaté auto. S předchozím yetim také nebyl problém, neposkakoval, jen prostě chvíli po rozjezdu byl přiškrcený, jak kdyby táhnul valník uhlí, ale alespoň plynule jel … takže jsem stejně většinou čekal, než se valník odpojí, aby to po rozjezdu jelo.  A to mohu říci, že jsem jinak klokanoida už rozjezdil … zpočátku to byla lemra líná … teď v 6000 km mě lehce trápí jen ty klokanoidní projevy při rozjezdu, jinak se to zajelo, je to živé i v normálním režimu a co se týče jízdy, pohodlí a spotřeby maximální spokojenost. Sportovní režim jsem párkrát vyzkoušel, ale přišlo mě, že řízení bylo moc tuhé, a nepozoroval jsem nějakou zásadní změnu v živosti, eko režim jsem ani nezkoušel a na individuál nebyl ještě čas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klokan reklamován na jaře, kdy se objevila aktualizace software. Po přistavení do servisu přijata reklamace, poté sděleno, že software je výrobcem zablokován. Po měsíci dotaz na servis, sděleno, že nejsou schopni reklamaci vyřídit. Následuje komunikace s oddělením "nepéče" o zákazníka, po nespočetných emailech nakonec kupodivu velkorysá finanční kompenzace. Minulý týden konečně aktualizace software a naprostá spokojenost. Nastartuju, okamžitě se rozjíždím a klokan nikde. Rovněž pociťuji vyšší výkon motoru než zabere turbo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, jen pro Vasi info, treba pomuze: Superb 1.5 TSI s filtrem, manual, vyrobeno 10/2018. Skubani/cukani pri (hlavne studenych) rozjezdech velmi znatelne. Klasicky klokan, ktery tu byl uz nekolikrat popisovan. Nekolikrat reseno (neuspesne) s dealerem,.... az v pondeli telefon, ze od 14.8.2019 je dostupny novy SW. Vcera jsem tam byl to prehrat a svete div se... daleko lepsi projev motoru, klokan se v podstate neobjevuje. Ani pri popoijzdeni v kolonach... od te doby najeto cca 100km a zatim spokojenost. Snad to vydrzi i v zime.... (jen podotykam, ze nasra.ost z noveho auta, ktere melo takove projevy byla obrovska,...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...