Martin Bednář Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 Patrne ve Strakonicich... Uz to nekdo ma od Ferdy deaktivovane? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 Kdo to ma do Strakonic daleko, muze otestovat vytazeni konektoru. 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 Nestudoval jsem to,ale jak probíhá regulace dobíjení,když je rekuperace vyplá-zrušena? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 To asi podle toho, jak ji vypne. Musi tam nastavit nejakou podminku, kvuli ktere se rekuperace nespusti, napr. ze je napeti baterie moc nizke. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 při klasickém dobíjení je tam regulátor.Pokud tuto funkci přebrala rekuperace tak jak to je?To jako je do baterky trvale pouštěno třeba 14V? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 Pakliže potlačíš rekuperaci, dobíjí to de fakto konstantním napětím, podobně, jako bys měl auto bez "inteligentního dobíjení". Ostatně, jiný způsob dobíjení si ani nedovedu představit. Jinak nechápu, co tu pořád řešíte? Jestli se někomu rekuperace, nebo SSS nelíbí, má 3 možnosti. Smířit se s tím. Potlačit, nebo vypnout to sám. A když to neumí, zajet do Strakonic. Nebo někoho napadá ještě něco jiného? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 konstantním napětím bez regulace?Co to asi udělá s baterkou,pojedeš li v kuse 800km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 Však nepíšu "bez regulace" ale konstantním napětím. Altík připojený k síti auta bez regulace si ani nedovedu představit. Jak jinak by sis představoval rozumné nabíjení baterie za jízdy, než konstantním napětím? Do větších podrobností bych nerad zabíhal, je to zbytečné. Mimochodem, na konstantní napětí regulují prakticky všechna starší auta (ta co nemají rekuperaci). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 No a neřídí tu regulaci v tomto případě ta rekuperační jednotka?Pokud se vyruší,co pak?Funguje pak jako klasická regulace?Pak by to bylo v pořádku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 (editace) Žádná rekuperační jednotka není. Myslím, že rekuperaci řídí přímo ECU (přes J533 a LIN), stejně jako SSS. A regulátor napějí je přímo u alternátoru a reguluje na hodnotu napětí, kterou vyčte z LIN. Jestli někdo má SSP, nebo jiný materiál na inteligentní dobíjení, tak by se dalo vyčíst i něco jiného zajímavého.... Nic podobného k dispozici nemám (a ani mi to netrápí). Editováno: 11. Listopad 2018, autor: Clerfayt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 A co třeba zeptat se přímo Jirky Cosby? Pro mě jsou Strakonice ze Sev.Moravy hodně daleko, takže dokud se ten prozatím tajný postup “neodtajní” a nedostane mezi lidi, budu se muset spokojit s originálním, tuze neinteligentním, dobíjením. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 Princip je pěkně vysvětlený, nicméně všechny tyto věci jsou doposud známé. Podrobný popis ´dobíjecího algoritmu včetně všech proměnných, které do nabíjení vstupují neznáme a asi znát nebudeme, protože tyto informace nikdo od výrobce nevynese. Rozhodně je řízení nabíjení o dost složitější, než se zdá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 @Aleš_BX a @Čečulák, stihnete to pred ochladenim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marap Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 Ahoj, měřím skoro denně od počátku této diskuze a mám pořád přes 12,7 po min 12 hod stání. Měřím ctek s aplikací v tel. Ferda25 mi rekuperací nějak poladil, protože jsme se o tom bavili a evidentně to funguje na 100% Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 12,7 V je hodnota naprosto parádní :-) Prakticky stav plného nabití. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 Dneska jsem to z legrace změřil na baterce voltmetrem, ihned po otevření dveří a něco odběru 12.48 V, asi po 5 minutách znova měřeno a 12.6 V. Auto dvě hodiny po jízdě 20 km. SSS samozřejmě OFF. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 Marap nic nie je evidentne... Tieto merania baterii su v podstate na dve veci... Ale ked vam to robi dobre... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 (editace) skod@: A mas tedy tip jak to zarucene nejak odmerit? Editováno: 11. Listopad 2018, autor: Martin Bednář Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 Měř napětí po celou dobu jízdy a uvidíš, jak Ti to nabíjí. Dělal jsem to taky tak, 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OnMiT312 Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 (editace) Ja to vyresil tak, ze mam nastavenou trvalou pamet vyhrivani sedacky ridice, konstantne zapnute vyhrivani na 1. stupeň. To spolehlive potlaci rekuperaci. Do CL zásuvky jsem koupil maly voltmeter z ALI (https://www.aliexpress.com/item/Red-LED-Car-Cigarette-Lighter-Digital-Voltmeter-Thermometer-Applies-to-12-24V-Universal-Car-SUV-Truck/32791102669.html) a sleduji to (cca 1/2 roku). Po startu to chvili dobiji 14.8V, pak to padne a drzi se to na 14.4-14.5V v jakemkoliv rezimu jizdy. Nechavam to v zásuvce i přes noc a rano je tam bezne 12.5-12.7V. Ted auto dva dny stalo a i když je venku uz chladno je tam stále 12.7V Rekuperace ani SSS (vyreseno přes Start-Stop Memory Module) uz mne netrapi. Sednu, nastartuji, jedu a o nic se uz nestaram. OnMi Editováno: 11. Listopad 2018, autor: OnMiT312 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 Chudák spolucestující v létě mimochodem budeš mít tu dečku pěkně vyhřátou 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 On pisal ze si zapeka vlastne vajcia. Ja to vyresil tak, ze mam nastavenou trvalou pamet vyhrivani sedacky ridice 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 před 30 minutami, sk0d@ napsal: On pisal ze si zapeka vlastne vajcia. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 (editace) před 2 hodinami, OnMiT312 napsal: Ja to vyresil tak, ze mam nastavenou trvalou pamet vyhrivani sedacky ridice, konstantne zapnute vyhrivani na 1. stupeň. To spolehlive potlaci rekuperaci. Super řešení. Samozřejmě se tu nyní z Tebe snaží dělat debila. Asi jim nedošlo, že hřát Ti ta sedačka nemusí :-) Editováno: 11. Listopad 2018, autor: Clerfayt 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.