DIAGNOSTIK Vloženo 23. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2011 Kouknul bych se, jestli není rozpadlý termostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jahel Vloženo 12. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2013 Zdravim, O2 FL 5/2009 mi dělá přesně to samé. Podařilo se zjistit čím to je? U mě se ta závada projevuje když nechám stát na slunci a auto se rozpálí. Pokud auto stojí ve stínu, tak mi vše funguje normálně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 13. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2013 Jinak žádné jiné projevy? Třeba že by ti v klimatizace(ventilaci) jako by cvakalo, z míst v pravo dole pod volantem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jahel Vloženo 14. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2013 Ne, nic čeho bych si všiml. Zkusím se na to zaměřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin777Marek Vloženo 20. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2015 Zdravím, mám dotaz,jestli někdo má zkušenost - nefunguje mi topení,vůbec.mám O2 elegance 1.9 Tdi 77kW 2004 digi klima,a když otočím knoflíkem ,tak mi normálně naběhne stupnice od min až na max,ale motor ventilátoru nejde vůbec a je odzkoušen a ten je funkční.boural jsem totiž na předek a mám urvané čidlo - tlakový spínač ( 1J0973703 ) klimatizace.myslíte,že je to důvodem,proč topení nejde? klima je nejspíš prázdná ,ale voda a chlazení je ok. Ještě jeden poznatek - předtím při otočení klíčku do první polohy byly slyšet relátka od topení,které reagovali na přepínání různého směru foukání a teď už vůbec niic ani necvakne.díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 21. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2015 diagnostika hlásí co za chyby? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Svoby85 Vloženo 14. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2015 Také teď sleduji problém s topením.je to složité popsat. Když mám neustále větrání na 2.stupeň tak to prostě nechce topit. Když nechám na 1. Tak to topí,ale když přidám na plno tak za chvíli začne foukat studený. Můj mechanik to sledoval a říká že je možná zarostlej radiátory topení. Zajímavé je že prý mi necirkuluje voda přes nádržku.že tím přepadem má téct voda a mě tam teče hodně málo.jde spíše vzduch. Také jsem vypozoroval že ať otočím na Climaticu na jakoukoliv polohu tak mi jde vždy vzduch z předních vydechů,ale prodej nikdy.což mi přijde taky divné. Neví někdo co by to všechno mohlo být. Hlava dělána cca před rokem a termosta i čidlo mám nové Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georg Vloženo 7. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2015 zdravím mám takový problém že mi octule topí jen na posledních dvou "zoubkách" kolečka na regulaci topení/chlazení ..Nevíte,prosím čím by to mohlo být? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka_r_los Vloženo 7. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2015 předřadný odpor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georg Vloženo 7. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2015 nemám tušení ale nemyslím motor ventilátoru...myslím regulaci tepla..od modré do rudé.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 7. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2015 zdravím mám takový problém že mi octule topí jen na posledních dvou "zoubkách" kolečka na regulaci topení/chlazení ..Nevíte,prosím čím by to mohlo být? DěkujiMáš FL? Pokud ano, je to řízeno elektronikou. Mám sám stejnou zkušenost, že stačí kolečko sundat a i když jej umístíš zpět stejně, regulace už nefunguje korektně. Pokud máš stejný problém, doporučuji kolečko sudat a zkoušet, dokud to nebude fungovat správně. Jiné řešení bohužel neexistuje Pokud máš předFL, jedná se o manuální táhlo = mechanická porucha. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 8. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2015 i předFL má regulaci, resp řízení klapky servomotorkem - elektronicky jen topení bez klimatizace (auta bez klimatizace) mají ovládání bowdenem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georg Vloženo 8. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2015 Ano mám FL..co tedy s tím..na diagnostiku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 8. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2015 na diag a zjistit, jestli potenciometr chodí pravidelně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georg Vloženo 12. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2015 díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lacatej Vloženo 18. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2016 Mám problém s Octavia II tdi. Auto se ohřeje na 90 stupňů ale nefouká teplý vzduch, ani pořádně nechladilo v létě. Když začne trochu foukat tak fouká jen u spolujezdce a když dám teplotu úplně na max tak fouká teple, ale přijde mi že málo. Vyměnil jsem kabin filter, termostat a vodní pumpu. Ještě jsem se dočetl že by mohlo být těsnění pod hlavou, ale že by mizela nějak extrémně voda, to ne. Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vodka11 Vloženo 19. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2016 Kámo, hlavne by si mal túto otázku smerovať v sekcii OII, nie v OIII. Popros Pawouka, aby Ti to presunul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 19. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2016 A nebudou zaseklý klapky a tím padem uzavřený vzduchovody? Jinak špatná sekce, jiný auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 19. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2016 Přesunuto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates1988 Vloženo 29. leden 2017 Sdílet Vloženo 29. leden 2017 Ahoj všem,mám podobný problé s tím rozdílem že kdyz prudce zatočím do leva topení přestane topit a naopak když prudce zatočím do prava topit začne.Má někdo s tímto zkušenost co mám hledat?Diag žádnou chybu nehlásí. O2 1.9tdi 77kw 2008.Předem díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirekeli Vloženo 13. leden 2019 Sdílet Vloženo 13. leden 2019 Dobrý den, mám dotaz. Přestalo mi fungovat topení v OII 1.9 tdi rok 2006. Teplota se drží na 90, ale topení topí jen při rychlé jízdě po dálnici. Kde mám hledat problém? V autech se vůbec nevyznám. Chladící kapaliny je dost. Děkuji za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h2o Vloženo 13. leden 2019 Sdílet Vloženo 13. leden 2019 Vypada to na ucpany radiator. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr OII Combi Vloženo 23. leden 2019 Sdílet Vloženo 23. leden 2019 Od podzimu jsem vlastníkem vozu 1.6 MPI . Už tehdy jsem si všimnul, že ukazatel teploty na palubce nepřeleze 60°C. Zkoušel jsem topení a nic moc. Teď, když tak mrzne, je v autě docela chladno. Na palubce lehce přes 50°C. Je to vlastnost tohoto auta, nebo závada? Stačí vyměnit termostat na motoru, nebo je problém někde jinde? Děkuji za Vaše rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mino22 Vloženo 23. leden 2019 Sdílet Vloženo 23. leden 2019 Určite závada. Teplota motora aj teraz v zime musí byť cca 95°C. A kúriť to musí poriadne. Najlepsie je to porovnať na diagnostike . Aj keby ti zle funguje čidlo teploty , ja si porovnám skutocné hodnoty na čidle a skutočnú teplotu na motore (pomocou digitalneho termometra). Najskôr ale bude vadný termostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 23. leden 2019 Sdílet Vloženo 23. leden 2019 Ahoj, mam O2 FL, 1.9TDi 77KW, BXE, r.v. 5/2009, eleganci, tedka 165tis. km, vymeney pred 60tis. Km vodni pumpa i rozvody, chladici kapalinu menim co 4. Roky, bod tuhnuti, minus cca 34C, klima je cistena a plnena kazdy rok. Dnes jsem vyjel na hory, zapnul automatickou klimu,...nastavil na 22C, pri vyjezdu climatronic na intenzite stale na 4 ze 7, a az do Zelezneho Brodu (po cca 100km po dalnici), climatronic stale v automatickem rezimu na intenzitu 4 ze 7. Pri sjizdeni mi zacal foukat studeny a to jsem mel 90C teplotu vody. Venku bylo cca -10C. A studeny vzduch foukal stale i po 5min. Musel jsem dat teplotu na 24C a vice a foukal teply, jinak studeny venkovni vzduch. V jednu dobu i na 25C foukal studeny vzduch. V minulosti se mi stavalo nahodne, ze pri jizde jsem mel climatronic na max. Teplotu mi foukal po snizeni teploty na aut. rezim na 22C studeny vzduch a pote uz vlazny. No nic. Vyjel jsem z hor domu. Climatronic AC na auto a 22C. Intenzita zase 4 ze 7 a stale zima v aute. Teplota vzduchu -4C a takto to bylo stale. Co me zarazilo, ze jsem slysel od spolujezdce, jako, kdyz nekde unika varici voda - takove prskani. Po snizeni ci zvyseni intenzity ustal zvuk. Dalsi vec byla, ze teply vzduch nefoukal do kabiny, byl pouze u mrizek otvoru. Kdyz jsem dal intenzitu na 5 a vice, citil jsem foukani, ale stale zima. Takze z hor jsem jel na maximalni teplotu na intenzitu 4 ze 7 a vzduch byl vlazny cełou cestu domu a to s i bez AC v automatickem rezimu. Doma jsem vypnul motor a po cca 1hodine prisel a jel na nakup cca 10km teplota byla nastavena jen na 22C foukal teply vzduch a sla i intenzita dolu. Auto topilo normalne. Diagnostiku jsem nezkousel. Jednou jsem zkusil, kdyz se podobny jev objevil, vypojit a zapojit climatronik a slo to normalne,.... jinak Climatronic byl v minulosti vymenen za novejsi s “cidlem na venkovni skodliviny”. Nepozoruji unik chladici kapaliny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.