Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Nelžeme si do kapsy. Skutečná výhoda je 26 000Kč, za které jde bežně oba pakety dokoupit. Respektive ta výhoda je i pro někoho nižší, pokud by ocenil jen jeden z paketů a nebo dokonce žádný.

Editováno: , autor: bojler
Vloženo

Ten polyuretanový volant fakt ...., tato výbava z toho udělá hned lepší auto.

 

 

Důkaz místo řečí, jak je ceník blbě nakonbinován-toto auto už stojí na place v ,, našem” salonu 9týdnů a i se slevou 21tis.bez zájmu, za to fabky, co máme my za 360 se tam točí. Ten nekožený volant a tablet s tlačítky plus poklice udělají z toho neatraktivní auto, za 350 je to drahé.

https://online.autobranka.cz/produkt/skoda-scala-ambition-1-0-tsi-85-kw-6-stup-mech-745363/

  • o 4 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Nechapem tomu ze z 2000 na 9000. Nemala scala standardne 5rokov/100tis km v cene bez priplatku? Ja som doplacal na 5/150tis km a bral som to tak, ze ta druha varianta je standard pre kazdeho.

Ceny teda neklesaju :)

Vloženo

A to stála x let 2000,- a tak to osolí.

 

Po pandemii zřejmě podpora prodeje bude pouze za prodejcích, v Číně se propadl prodej aut o 91%, jak to bude vypadat tady třeba v květnu ....

Vloženo (editace)

Hm, základní verze Ambition se základním motorem 1.0 Tsi 70 kW hupky, šupky navýšena o cca 20.000,- Kč a tak to bude asi napříč celým portfoliem. Zajímavá filozofie, fabrika stojí, prodeje stojí, tak to zvednem, třeba se to bude prodávat lépe, ne? Nebo že by příprava na stálé pomalé zdražování k podpoře prodeje elektromobilů, tak jak to nám bylo již dříve naznačováno? No vzhledem k tomu, že řada podniků zatím dnes nevydělává a řada lidi mohou být bez práce a tím pádem nižší kupní síla, tak zajímavá cenová politika. Mě tedy v politické ekonomii učili, že v době recese ceny spíše stagnují, nebo i klesají. 

Editováno: , autor: DušanV
Vloženo

Zvysia cenu a potom daju vacsiu zlavu a ludske vnimanie bude, vaaaw, aku zlavu som dostal :) Na druhu stranu pojdu skladovky prec. Uvidime kazdopadne to budu tazke casy a tie auta sa tak predavat nebudu. Takto realne sa neuvidi sila predaja scaly koncom roka a uspech/neuspech modelu.

Vloženo (editace)

Schválně jsem si naházel konfiguraci kterou jsem si objednával minulý rok (03/2019) a aktuálně bych byl + 39 000 Kč. To je relativně dost. Ale jak píše @csabac, možná dají větší slevu na prodejně (v době koupě jsem se při poptávkách dostal na 5-7 % dolů).

Editováno: , autor: Michal Tvrdík
Vloženo (editace)

tak jsem si srovnával cenu mého auta koupeného před měsícem ( G-tec) , cena auta vyšší o 20.000,- + paket Dynamic vyšší o 500,-, + mobilita plus o 7000,-Kč, takže zvýšení u mého vozidla o 27500,-Kč. Panečku, teď se to bude prodávat .

Editováno: , autor: Skodascalacng
Vloženo

dilu bude asi nedostatek, stejne tak delniku, tak asi chteji prodat min aut se stejnym ziskem jako do ted s vice prodanyma kouskama. nebo budou davat vetsi slevy a na to u nas lidi slysi.

Vloženo (editace)

Ten tvůj druhý bod vormene,  by snad u nás v republice zatížené slevami a akcemi dával nějaký  smysl, ale ten první by byl  manažerskoobchodní nesmysl, to snad ani jim nevytanulo na mysl, pokud ano, tak to by byli naprostí sebevrazi!

Editováno: , autor: DušanV
Vloženo

No, asi musi mít ve Skodovce nějaký zamer, věnuje se tam cenotvorbě určitě dost lidi, takže jestli je trápí emisní pokuty, kurz eura nebo elektroauta nevim. Jenze až jim dorazí čísla za Q2, situace může byt radikalne jiná. Podle mě zrovna teď nejde o šťastný krok, dávalo by smysl, kdyby se snazili zakazniky naopak motivovat ke koupi po tech vsech karanténach. Na autě typu Scala dělá cca. 30k hodně a hlavně zákazníci teď budou mít jiné starosti, než kupovat auta. Takže pokud tím chtěli ještě vice omezit současnou  omezenou poptávku po autě, co se tak moc dobře neprodává, good job ?

Vloženo

5 let záruky za 9 k je zklamání. Doteď to člověk bral, že je v podstatě v ceně. A k tomu plošné zdražení... Ještě, že zůstává 125, jinak by to bylo hodně smutné. 

Vloženo

Možno bude škodovka ist cestou myslenia ako pisali vyžšie , že daju akože vačšiu zľavu na predajni a ľudia sa potešia čo všetko dostali.

No a ešte druha možnosť predpoklad , že ľudia sa budu bať o peniaze a rasej budu investovat do auta ako by mali prist o uspory (aj ked investic do auta je zla investicia),

Automobilky si dali pauzu a tak zisky treba dohnat :)

Vloženo

Moze byt i to, ze ceny stanovili optimisticky pred covid-19 a uz to nestihli korigovat po dopadoch tohto hnusu. Mozno sa dockame zmeny ceny i skor. Osobne, ja by som scalu nebol kupil ani predtym za povodnu cenu so zlavou predajcu-6%. Ani 12% zlava, co bola avizovana pre pravnikov cenu u nas nespravila pre mna dostatocne atraktivnou voci konkurencii. Nebyt tej predvadzacky a cca 20%zlavy by som asi scalu nemal. Takze pri predstave, ze ta ista vybava stoji o 20-25t Kč viac uz fakt nevidim zmysel scalu kupovat. A hlavne po tych skusenostiach s nou. Teraz nemyslim zavady, ale i ten podvozok a komfort. Nie je to zrovnatelne s autom v tej kategorii. Ta cena je prehnana a to sa uz blizi k focusu, ktory tiez ma cenu prehnanu, no podvozkovo a komfortom jazdy je lepsie na tom. Kazdy zakaznik ma nejaku psychologicku hranicu danu moznostami svojej penazenky a svojho vnutorneho presvedcenia, co je ochotny za to dat. No ak konkurencia tiez nepojde hore, tak ta psychologicka hranica pre scalu je teda dost nerealne a vysoko nasadena.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...