Přejít na obsah

Chiptuning


Návštěvník

Doporučené příspěvky

No já nevidím důvod, proč by ta 1.6tka nešla chipnout. Je to motor, ktery se pouzival v golfeh seatech atd. A na stránkách bitpoweru je spousta 16V ktere chipují. kazdopadne az budu mit najeto tak 5tis km tak do toho jdu Mam u nich slevu 15% a ta 1,6 by vysla ne nejakych necelych 7tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem koukal na ten chip, na toho mýho Romču by to vyšlo:

1) Sportmotor - 5290,-Kč

2) CIMBU - 6426,- Kč

No a jelikož to mám podstatně blíž K Sportmotor a navíc je to tam levnější, tak o tom začínám hodně uvažovat. A když přihodím ještě pár kaček, bude i filtr.

Editováno: , autor: foromen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem koukal na ten chip, na toho mýho Romču by to vyšlo:

1) Sportmotor - 5290,-Kč

2) CIMBU - 6426,- Kč

No a jelikož to mám podstatně blíž K Sportmotor a navíc je to tam levnější, tak o tom začínám hodně uvažovat. A když přihodím ještě pár kaček, bude i filtr.

To je cena z netu? Zavolej si do CIMBU, rekni, ze jsi ze skoda fora a dozvis se zajmave veci. Jen ti chci poradit nez se rozhodnes.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem koukal na ten chip, na toho mýho Romču by to vyšlo:

1) Sportmotor - 5290,-Kč

2) CIMBU - 6426,- Kč

No a jelikož to mám podstatně blíž K Sportmotor a navíc je to tam levnější, tak o tom začínám hodně uvažovat. A když přihodím ještě pár kaček, bude i filtr.

To je cena z netu? Zavolej si do CIMBU, rekni, ze jsi ze skoda fora a dozvis se zajmave veci. Jen ti chci poradit nez se rozhodnes.

Jo to jsou ceny z netu, ale děkuju za radu, určitě tam zavolám, díky. :)

Editováno: , autor: foromen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak az to budes mit tak dej vedet. Podle ty tabulky to nevypada zle, vetsi kroutak skoro o 20 Nm a jeste o trochu niz polozenej.

Ale nevěříš tomu snad, nebo jo? Podle mě ten, kdo je schopen úpravou ŘJ zvýšit výkon atmosférického benzínu až o 20% a krouťáku až o 15% musí být technický génius. Nic protu Bitpower, ale jejich tabulky na mě působí velmi úsměvně.

Jen tak na okraj, např. u klasické 1.6 MPi 55kW, která má značné rezervy na úpravy, udávají nárůst krouťáku o 12% na 151Nm. Kámoš měl úpravu ŘJ+ostrou vačku a dostal se ze 135 na 145 Nm. A druhý, který měl navíc sníženou hlavu, komplet svody a výfuk se při experimentování s nastavením ŘJ na brzdě dostal sice až na 84,5kW, ale krouťák vytáhl "jen" na 156-158 Nm. Navíc údaj o max. výkonu ŘJ po úpravě v 4600 ot. je totální kravina, protože všechny úpravy jdou směrem k dosažení vyšších použitelných otáček, kam se i posunuje max. výkon, protože ten motor v základu "odchází" při 4500 ot., i když je schopen točit 6000.

Takže být Tebou, nebral bych to zas tak vážně a slibované podělil aspoň dvěma :) Tím samozřejmě nechci říct, čipování je blbost, jen se nesmí míchat sny s realitou.

Editováno: , autor: Tesna
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
...chip chip chip a zase ten chip

Pořád o něm také přemýšlím na FRS, ale jak to tu po celém fóru pročítám, nějak se mi do toho chce čím dál tím méně. Četl jsem, že na 1 a 2 se za to nesmí tak tahat, že by to převodovka nemusela rozdýchat, taky opatrně se spojkou a snad to neodnese i turbo?

Tak nevím, mám toto všechno riskovat? FRS jede hodně dobře, ale nepřidejte ještě nějakejch tech 20 kW že? :D

Taky spoustu lidí radši volí značku jako např. Cimbu. Ale za takový prachy? Byli tu i lidi, kteří měli od http://www.chiptuning.tym.cz/ a náramně si chválili. A tam tomu říkám rozumná cena za půl hoďky práce!

To je situace... Jít do toho bo nejít :w00t1:

mě se líbí ta cena 3000kč..................v tom odkazu

Grygy máFRS a chip od Bitpower a kurva to jede.Pokud budeš chtít,napiš SZ,ten chip by se dal dát i tobě

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové,měl bych dotaz.Mám Fábii 1,4 Mpi 44kw rok výroby 2002.Je to moje první vlastní auto,předtím jsem jezdil s Feldou 1,3Mpi od našich.Auto jsem kupoval,když mělo na tachometu 55tis.Mám s ním najeto 5tis.a a oproti feldě je znát,že je to o něčem jiném,ale některé věci mne trápí.Třeba to,že se mi zdá,že to auto za stejných podmínek jede jednou tak a jednou onak.Vím že nemůžu čekat bůhví co,ale přece.Jednou to auto při šlápnutí na plyn "vystřelí",jindy je za stejných okolností líné a dusí se.Ta díra v plynu je taky znát.Proste bych rekl,ze ten motor se chová jak se mu zlíbí.Myslíte,že by pomohlo chipnutí?Bude se ten motor potom chovat kultivovaněji?Většina lidí píše,že je poznat,že auto o něco lépe táhne už od 1500ot.Přesně tohle by se mi líbilo.Mně ten motor začíná opravdu táhnout,až přeleze tak 2200ot.To mne celkem štve.Jo a jěště jsem slyšel,že rozdíl mezi motory 1,4 44kw a 50kw je jen v sání a softu.Jak je to doopravdy?Díky za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nazdar. presne toto robi niekedy aj mne. Auto niekedy plynulo taha od 1800 az po 3500 a inokedy sa pri zoslapnutom plyne na 2-3stupni ked sa otacky blizia ku nejakym 2500 tak tak akoby uplne prestalo tahat. Uplne to je to citit lebo to skor brzdi jak taha. Pomaly stupaju ot a zasa pri nejakych cca2600 sa to strati a taha to jak besne. Neviem co s tym je ,asi tam je nejaky prechodovy rezim v riadiacom programe. Preto sa nad chipom zamyslam uz tiez nejaku domu . Na cimbu.sk pisu ze su tam upravene prechodove rezimi takze je to asi to o com prave pisem. Len by som potreboval aby mi to fakt niekto potvrdil ze je to poznat a tieto nedostatky su tam opravene. Inac auto je 1,4MPi 50kW MR2002. Diera v plyne pri zoslapnuti neni nijak velka, potvrdilo mi to par ludi ktozy jazdia na inych autach a divili sa jak rychlo mi ten plyn oproti ich autam reaguje. No a co sa tyka rozdielu 44kW a 50kW tak ano . sanie maju ine a soft tiez. Ale neviem ci to je to jedine a ci po vymene sania a flashnuti bude plnohodnotny 50kWatak

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No právě.Chtělo by to 100pro potvrdit,ze se tyto nedostatky tim chipnutim odstrani.Nejde mi ani tak o navyseni vykonu,ale spis o to,aby se ten motor choval lépe.Ale začínám mít pocit,že mé problémy způsobuje jen čidlo teploty chladící kapaliny.Měl jsem s ním nějaké problémy.Neukazovalo teplotu a tím mi hlásila chybu i ŘJ.Vyndal jsem jej,vyčistil kontakty a proměřil a chvíli to běhalo,ale zase se to horší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
Zdravím všechny... Pánové mam otazecku prospal jsem chipovaní u nového vozu. Mám Fabii RS a mám už najeto 100 000km jde o to že tak trochu mám strach že motor nebo turbo nezvladne... ??? Co myslíte??

blud

nedoporucuje sa cipovat nove surove, nezabehane auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny... Pánové mam otazecku prospal jsem chipovaní u nového vozu. Mám Fabii RS a mám už najeto 100 000km jde o to že tak trochu mám strach že motor nebo turbo nezvladne... ??? Co myslíte??

blud

nedoporucuje sa cipovat nove surove, nezabehane auto.

mám trochu odlišný názor, osobně bych se nebál načipovat nové auto ani auto s najetými 100K, je to jen o tom jak se zachováš po načipování, myslím tím lepší olej, zacházení s turbem apod. Fábia čiplá nová a dnes má 150K najeto, VWT4 čiplá v 90K km a dnes má 180K, žádný problém

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím už mám CHIP ve svém TDI úprava trvala cca 30 min se vším všudy. Auto lépe táhne jede o poznání lépe než před úpravou, jen je větší kouřivost při akceleraci...

prosim Ta, u koho si si daval robit, chip?, mam tiez 1.9tdi a neviem sa rozhodnut ci vobec ist do chipu, a al hej, tak u akej firmy. dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přeji dobrý den, jsem tu novej tak snad odpustíte dementní otázky. Mám 1,2 HTP 12V, 90.000 km, bez problémů, 4 roky stará. Jde do světa mám objednanou novou, pro mojí spokojenost s tímto vozem i motorizací jsem volil to samé, v lepší výbavě. Ale........., ten motůrek. Po přečtení Vašich příspěvků, webovek cimbu a motorsportu .... nejsem z toho stéle moc moudrý. Chtěl bych to čipnout, ale nevím když to bude nové, při kolika najetých kilometrech atd atd.

Přivítám jakýkoliv názor, který mi pomůže při rozdovování zda čipnout, nebo nečipnout, zda jen vyměnit soft, nebo se na to vykašlat. :help: Děkuji za pozornost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přeji dobrý den, jsem tu novej tak snad odpustíte dementní otázky. Mám 1,2 HTP 12V, 90.000 km, bez problémů, 4 roky stará. Jde do světa mám objednanou novou, pro mojí spokojenost s tímto vozem i motorizací jsem volil to samé, v lepší výbavě. Ale........., ten motůrek. Po přečtení Vašich příspěvků, webovek cimbu a motorsportu .... nejsem z toho stéle moc moudrý. Chtěl bych to čipnout, ale nevím když to bude nové, při kolika najetých kilometrech atd atd.

Přivítám jakýkoliv názor, který mi pomůže při rozdovování zda čipnout, nebo nečipnout, zda jen vyměnit soft, nebo se na to vykašlat. :help: Děkuji za pozornost.

najeď 10.000km, chip od Cimbu, sám to tak mám a dnes má 143000km a bez jediného problému (mimo výměny brzdového spínače :) )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přeji dobrý den, jsem tu novej tak snad odpustíte dementní otázky. Mám 1,2 HTP 12V, 90.000 km, bez problémů, 4 roky stará. Jde do světa mám objednanou novou, pro mojí spokojenost s tímto vozem i motorizací jsem volil to samé, v lepší výbavě. Ale........., ten motůrek. Po přečtení Vašich příspěvků, webovek cimbu a motorsportu .... nejsem z toho stéle moc moudrý. Chtěl bych to čipnout, ale nevím když to bude nové, při kolika najetých kilometrech atd atd.

Přivítám jakýkoliv názor, který mi pomůže při rozdovování zda čipnout, nebo nečipnout, zda jen vyměnit soft, nebo se na to vykašlat. :help: Děkuji za pozornost.

najeď 10.000km, chip od Cimbu, sám to tak mám a dnes má 143000km a bez jediného problému (mimo výměny brzdového spínače :) )

Krátká, jasná odpověď. Díky moc. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny... Pánové mam otazecku prospal jsem chipovaní u nového vozu. Mám Fabii RS a mám už najeto 100 000km jde o to že tak trochu mám strach že motor nebo turbo nezvladne... ??? Co myslíte??

Cus, ja chipoval u 130tis a mam uz pomalu 200tis a padlo jen turbo ve 135tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Chcem sa spytat ako to je s chiptuningo na Slovensku, ci je to legalne a ci sa nieco zapisuje do technickeho, kedze sa zvysi vykon, viem ze asi blba otazka , ale chcem v tom mat jasno. A ci su s tym nejake problemy na kontrolach napr. pri STK alebo inych . DIKES

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...