Přejít na obsah

Chiptuning


Návštěvník

Doporučené příspěvky

podle mě čipovat 1.4 50kw nemá smysl! těch pár kilowat navíc asi moc nepoznáš  :t

NO tak já myslím, že sedm kW poznat je. nepoznáš 130 a 137kw, ale 50 nebo 57, to jde poznat

a jaký je rozdíl mezi 44 a 50 kw sem to na fábce nejak nepoznal nevím no B) je rozdíl 130 kw tam poznáš každou kilowatu nahoru bo je to silnej motor ale já bych do toho nešel B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

skor rozoznas 50kW oproti 40kW (navysenie 20%) ako 130kW proti 140kW (navysenie 7.2%), ved si to zober percentualne. Ale neni to len o tom. Hlavne je, ze ti to zlepsi priebeh vykonu a pruznost. A to spoznas aj keby ti max. vykon zostal rovnaky. Moja 100k fabka tahala predtym 2000-3500ot. Teraz taha 1800-4300ot.

Co sa tyka vymeny RJ - asi to zalezi od motorizacie, mne ju menili. Casovo to vyjde mozno rychlejsie ako cip. Aj ked prisposobit ju musis tiez. A staru ti vratia len za priplatok. Ono nova RJ predsa len nieco stoji.

Co sa tyka kvality cipu: Ak mas odbornika, ktoremu veris, daj si cip na mieru. Ja som zvolil "seriovy" cip od Cimbu a som spokojny. Aj s ich pristupom.

Editováno: , autor: fabka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

skor rozoznas 50kW oproti 40kW (navysenie 20%) ako 130kW proti 140kW (navysenie 7.2%), ved si to zober percentualne. Ale neni to len o tom. Hlavne je, ze ti to zlepsi priebeh vykonu a pruznost. A to spoznas aj keby ti max. vykon zostal rovnaky. Moja 100k fabka tahala predtym 2000-3500ot. Teraz taha 1800-4300ot.

Co sa tyka vymeny RJ - asi to zalezi od motorizacie, mne ju menili. Casovo to vyjde mozno rychlejsie ako cip. Aj ked prisposobit ju musis tiez. A staru ti vratia len za priplatok. Ono nova RJ predsa len nieco stoji.

Co sa tyka kvality cipu: Ak mas odbornika, ktoremu veris, daj si cip na mieru. Ja som zvolil "seriovy" cip od Cimbu a som spokojny. Aj s ich pristupom.

pán je matematik :t jak je to tedy poznat kdyš si to očipoval? na tak slabém výkonu?

máš to nějak změřeno na zrychlení nebo něco ? esi jo tak sem hoď tabulku dík B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sadni si do cipovaneho auta a potom uvidis. ja sa tu s tebou o tom dohadovat nebudem. Niektori to skusili a nadchlo ich to, niektorych nie a zostali pri serii. Ale aspon si to skusili pred tym jak pustali silne myslienky na fore :smich:

S teoretikmi to riesit nemusim fuck

A keby si poriadne cital, mozna by si tam nasiel aj toto:

"Ale neni to len o tom. Hlavne je, ze ti to zlepsi priebeh vykonu a pruznost. A to spoznas aj keby ti max. vykon zostal rovnaky"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hoši, se spotřebou to máte tak. když budeš jezdit ekonomickým stylem, nezvýší se, když na to budeš šlapat a rochnit si jak to tahá, tak budeš jezdit za víc než si jezdil. ze začátku tě to bude lákat a budeš na to šlapat, pak se zklidníš a zapomeneš, že tam nějaký chip máš a budeš jezdit v klídku. pro motor to žádný zásadní zásah neznamená a pro ostatní komponenty agregátu taky ne, protože nárůst není nijak dramatický. něco jiného je to u TDI, kde nárůst je podstatně větší a mně například začala po týdnu klouzat spojka. Ona by pravděpodobně začala klouzat tak jako tak, ale ten chip to jen urychlil. nejdřív, když jsem tomu pořádně naložil, tak jsem mezi 1900-2000 ot (nástup maxima krouťáku) registroval podivné vibrace... to ještě neklouzala, ale držela ten přenos síly zuby nehty a pak stačilo jedno hrabání ze sněhu a začala klouzat i při mírném přidání plynu na 4 a 5st. to ti pak nejdřív vylítnou otáčky, na chvíli se zastaví a trochu klesnou a pak zase začnou stoupat.... ale reklemace by neměla být problém. pak už stačí použít spojku od Sachse a ne od Luku a mělo by být vše OK, ale to se vás z HTP a MPI netýká, tak budte v klidu a chipujte, ty 4 tis jsou docela směšná částka oproti 15-18, kolik stojí nové TDI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hoši, se spotřebou to máte tak. když budeš jezdit ekonomickým stylem, nezvýší se, když na to budeš šlapat a rochnit si jak to tahá, tak budeš jezdit za víc než si jezdil. ze začátku tě to bude lákat a budeš na to šlapat, pak se zklidníš a zapomeneš, že tam nějaký chip máš a budeš jezdit v klídku. pro motor to žádný zásadní zásah neznamená a pro ostatní komponenty agregátu taky ne, protože nárůst není nijak dramatický. něco jiného je to u TDI, kde nárůst je podstatně větší a mně například začala po týdnu klouzat spojka. Ona by pravděpodobně začala klouzat tak jako tak, ale ten chip to jen urychlil. nejdřív, když jsem tomu pořádně naložil, tak jsem mezi 1900-2000 ot (nástup maxima krouťáku) registroval podivné vibrace... to ještě neklouzala, ale držela ten přenos síly zuby nehty a pak stačilo jedno hrabání ze sněhu a začala klouzat i při mírném přidání plynu na 4 a 5st. to ti pak nejdřív vylítnou otáčky, na chvíli se zastaví a trochu klesnou a pak zase začnou stoupat.... ale reklemace by neměla být problém. pak už stačí použít spojku od Sachse a ne od Luku a mělo by být vše OK, ale to se vás z HTP a MPI netýká, tak budte v klidu a chipujte, ty 4 tis jsou docela směšná částka oproti 15-18, kolik stojí nové TDI.

tak jsem psal do cimbu a ptal se, jestli když je to jen osmiventil a zvýší se výkon, jestli nedojde k zahlcení motoru kvůli nedostatečně rychlému odvádění zplodin. a nic. Možná směšný dotaz, ale mě to zajímalo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hoši, se spotřebou to máte tak. když budeš jezdit ekonomickým stylem, nezvýší se, když na to budeš šlapat a rochnit si jak to tahá, tak budeš jezdit za víc než si jezdil. ze začátku tě to bude lákat a budeš na to šlapat, pak se zklidníš a zapomeneš, že tam nějaký chip máš a budeš jezdit v klídku. pro motor to žádný zásadní zásah neznamená a pro ostatní komponenty agregátu taky ne, protože nárůst není nijak dramatický. něco jiného je to u TDI, kde nárůst je podstatně větší a mně například začala po týdnu klouzat spojka. Ona by pravděpodobně začala klouzat tak jako tak, ale ten chip to jen urychlil. nejdřív, když jsem tomu pořádně naložil, tak jsem mezi 1900-2000 ot (nástup maxima krouťáku) registroval podivné vibrace... to ještě neklouzala, ale držela ten přenos síly zuby nehty a pak stačilo jedno hrabání ze sněhu a začala klouzat i při mírném přidání plynu na 4 a 5st. to ti pak nejdřív vylítnou otáčky, na chvíli se zastaví a trochu klesnou a pak zase začnou stoupat.... ale reklemace by neměla být problém. pak už stačí použít spojku od Sachse a ne od Luku a mělo by být vše OK, ale to se vás z HTP a MPI netýká, tak budte v klidu a chipujte, ty 4 tis jsou docela směšná částka oproti 15-18, kolik stojí nové TDI.

tak jsem psal do cimbu a ptal se, jestli když je to jen osmiventil a zvýší se výkon, jestli nedojde k zahlcení motoru kvůli nedostatečně rychlému odvádění zplodin. a nic. Možná směšný dotaz, ale mě to zajímalo

tak mi přišlo toto:

"běžný motorista málokdy překročí 3 500 ot/min. Točivý moment 16 V vrcholí 4

200 ot/min, výkon na 6 200 ot/min. Z uvedeného je patrné, že výše zmíněný

papírových parametrů prostě nedosáhne. Když je bude pro změnu využívat,

motor vydrží 90 - 100 000 km a dost. Takže 16V je samozřejmě lepší jedině

po stránce výkonu, ale už ne po stránce točivého momentu, spotřeby a

životnosti, poruchovosti o ceně ani nemluvě".

já jdu občas do 4000, ale jinak tak 3000ot. a řadím, to je maximum

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"běžný motorista málokdy překročí 3 500 ot/min. Točivý moment 16 V vrcholí 4

200 ot/min, výkon na 6 200 ot/min. Z uvedeného je patrné, že výše zmíněný

papírových parametrů prostě nedosáhne. Když je bude pro změnu využívat,

motor vydrží 90 - 100 000 km a dost. Takže 16V je samozřejmě lepší jedině

po stránce výkonu, ale už ne po stránce točivého momentu, spotřeby a

životnosti, poruchovosti o ceně ani nemluvě".

já jdu občas do 4000, ale jinak tak 3000ot. a řadím, to je maximum

Tak to je pěknej nesmysl, možná výplod trochu bujný fantazie. měl jsem Fabku 1,4 a aby to trochu jelo muselo se to točit do 6 tis nebo i trochu nad, POD 4 tis. to NEJEDE!!!! Takže nevím jak běžnej motorista, ale běžnej trouba málokdy překročí 3.500 ot. Co se životnosti týče, točil jsem to jak pilu až do omezovače a lítal s tím co to dalo a to auto jelo líp a točilo ochotněji než auta kolegů, kteří s tím jezdili jak s hnojem. Když se to prodávalo mělo to nalítáno přes 230 tis, koupil si to zaměstnanec a je to tak rok a půl a jezdí s tím spokojeně dodnes.

Editováno: , autor: miccap
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"běžný motorista málokdy překročí 3 500 ot/min. Točivý moment 16 V vrcholí 4

200 ot/min, výkon na 6 200 ot/min. Z uvedeného je patrné, že výše zmíněný

papírových parametrů prostě nedosáhne. Když je bude pro změnu využívat,

motor vydrží 90 - 100 000 km a dost. Takže 16V je samozřejmě lepší jedině

po stránce výkonu, ale už ne po stránce točivého momentu, spotřeby a

životnosti, poruchovosti o ceně ani nemluvě".

já jdu občas do 4000, ale jinak tak 3000ot. a řadím, to je maximum

Tak to je pěknej nesmysl, možná výplod trochu bujný fantazie. měl jsem Fabku 1,4 a aby to trochu jelo muselo se to točit do 6 tis nebo i trochu nad, POD 4 tis. to NEJEDE!!!! Takže nevím jak běžnej motorista, ale běžnej trouba málokdy překročí 3.500 ot. Co se životnosti týče, točil jsem to jak pilu až do omezovače a lítal s tím co to dalo a to auto jelo líp a točilo ochotněji než auta kolegů, kteří s tím jezdili jak s hnojem. Když se to prodávalo mělo to nalítáno přes 230 tis, koupil si to zaměstnanec a je to tak rok a půl a jezdí s tím spokojeně dodnes.

Taky se mi to zdálo divné. Já řadím tak na čtyřech, když chci, aby to jelo, do té doby nic moc. Nejlíp táhne dvojka (mám 1.4 MPI 50kW). takže tak

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co spotřeba HTP 40k po chipu ? Velký nárust ? :( Uvažuju o chipu ale mám strach aby to třeba neodnášel rychleji motor, přeci jen je to silný zásah do chodu.... bojim bojim ale tolik bych si to přál ! :(:unsure:

to tu nikto nema chipnutu 40kW verziu ? :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já nevím pánové změníl sem značku a mám 81kw takže o čipu přemýšlím ale zajímalo by mě esi má někdo skušenost esi u TDI vážně klesne spotřeba ? B)

jinak pořád sem názoru že do slabého motoruu se nemaj vrážet peníze :p ale každého věc

jinak má tady někdo nějaké změřené hodnoty zrychlení před a po čipování? zajímalo by mě to všichni tu akorád píšou že je to poznat????? ale chtělo by to nějakej praktickej údaj :unsure:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já nevím pánové změníl sem značku a mám 81kw takže o čipu přemýšlím ale zajímalo by mě esi má někdo skušenost esi u TDI vážně klesne spotřeba ?  B)

Teoreticky ti spotreba klesnut moze, lebo motor ma vacsi vykon a nemusis ho tak namahat...

Prakticky ti spotreba asi trocha stupne aspon v prvych mesiacoch ked si budes uzivat 'vyssieho' vykonu. Ked sa ukludnis, spotreba sa ti moze ustalit na hodnote aku si mal predtym. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...