Jan R. Vloženo 23. leden 2019 Sdílet Vloženo 23. leden 2019 Konkurenti Scala co se vyrábí a další budou Statistika prodejů v ČR za celý rok 2018 Rapid - 14353 ks doprodej Hyundai i30 - 7455 ks nová verze Golf VII - 5529 ks doprodej Kia CEED - 4250 ks gen.obměna Ford Focus - 3522 ks gen.obněna Seat Leon - 3052 ks doprodej Dacia Logan - 2239 ks . . . Provozovatel na třídy rozdělit nejde, aspoň značky soukromé firemní Škoda - 16,32% 83,68% Hyundai 43,12% 56,88% VW 12,64% 87,36% Kia 36,82% 63,18% Ford 14,61% 85,39% Seat 19,24% 80,76% . . . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 23. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2019 Přímo konkurent to není, ale alternativa v podobě vyššího SUV. Cenou to bude hodně podobné, stačí se podívat na nesmyslnou cenu T-Crosse. http://www.auto.cz/suv-skoda-kosmiq-foto-spy-127160 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 23. leden 2019 Sdílet Vloženo 23. leden 2019 Jj a tak se tu bude řešit přemrštěná cena ještě neodhaleného crossoveru ? next level 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 24. leden 2019 Sdílet Vloženo 24. leden 2019 Scala má podvozek od Pola, takže plnohodnotné hatchbacky třídy C jsou širší. Ale v zemi, kde vyhrávají volby lapkové se už nedivím ničemu. Ceník Scaly mě nepřekvapil :-D Tak si shrňme, za 396400 dostanu vůz: - bez litých kol - se základní barvou - s mech. klimatizací - volant PUR bez ovládání :-D - bez el. ovládání zadních oken - motor 1.0 TSI 85kw Jako plusy - LED světla - Front Assist - Nepočítám Tempomat, Bluetooth - to snad má už každý hatch v dané ceně Jenom namátkou, konkurence(i když musím stlačit metr, protože i Kia Rio má větší rozchod kol vzadu, něž SCALA :-)) OPEL ASTRA výbavu Smile - širší auto, pravý hatch třídy C - motor 1.0 Turbo nebo skladovku dokonce 1.4 Turbo!!! 92kw - automatickou klimatizaci dvouzónovou - litá kola - LED denní světla - tempomat - multifunkční volant s koženým potahem - el. ovládání VŠECH OKEN Chybí Front Assist >> jde dokoupit jako open-eye sadu. A nebo skladovku Golf!!, za 400tis.kč jsou dostupné i kombíky, vše s motorem 1.0 TSI 85kw ! - kožený volant s ovládáním - el. ovládání VŠECH oken - AUTOM. klimatizace - Front assistent jako mínus snad jedině je absence LED potkávacích světel, ale kdo se projede v Golfu, už nechce ani Octávii, natož Rapid. Pro kufroidní lidi jako já je Variant lepší a univerzílnější vůz a to nemluví o motoru, který bude mít vyvažovací hřídel a lepší odhlučnění. Sumasumárum, předpovídám, že příjdou lepší ceny, jinak to bude vypadat jako na začátku prodeje Rapidů :-) 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 24. leden 2019 Sdílet Vloženo 24. leden 2019 Astra mívá slušné akce, ale 1.0 jede průměrně (jinak proč ne) a 1.4 92 kW bych vzhledem ke zkušenostem majitelů moc nechtěl. U toho Golfu stojí za to dodat, že patrně mluvíš o cenách pro podnikatele, na úvěr a s protiúčtem. Scala za takových podmínek taky 400 stát nebude. Ale když člověk vychytá dobrou slevu na Marathon, tak je to zajímavá konkurence vybavené Scaly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 24. leden 2019 Sdílet Vloženo 24. leden 2019 Třeba u Karoqu si kdekdo myslel že je moc drahý a jak se teď prodává. Jde o to, že trh v ČR je v počtu prodaných vozů poněkud menší, takže i případné nižší prodeje u nás nebudou tolik podstatné. A kdoví kde začne s cenou další mládě z MB Kamiq a jak se pak bude prodávat. Za pár měsíců se uvidí jestli je taková cena akceptovatelná. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 24. leden 2019 Sdílet Vloženo 24. leden 2019 Ono je tam v tom příspěvku dost pomotaného. Tak například nejprve je uvedená cena Scaly Ambition 1.0/85kW s rezervou za 396 400Kč a poznámka, že za to člověk dostane základní barvu. U Astry přitom vidím metalízu za sympatických 16 000Kč (Scala 14 200Kč pro pořádek). Vcelku detail. Proč je u Astry uvedený tempomat, když ho má Scala taky? Proč jsou uvedená litá kola, když nejsou u Astry Smile v základu? Proč nejsou u Astry uvedené senzory vpředu a vzadu? Ale to jsou prkotiny, především nevidím v příspěvku uvedenou zmíněnou akční cenu 401 990Kč za motorizaci s 66kW se stovkou za 12,2s Čert vem, že je to akční cena, to není podstatné. Podstatné je, že uvedený litrový motor v Astře má zrychlení za 12,2s a 85kW TSI v těžší Octavii stovku za 10 s. Takže v reálu bude asi jenom o něco málo pomalejší než zmiňovaný motor 1.4/92kW se stovkou za 9,2 a za cenu 425 990Kč. Takže suma sumárum, pokud srovnáme podobně dynamické motorizace, a přihodíme ke Scale paket Interiér (vyhřívaná přední sedadla, el. okna vzadu, 4 repro vzadu, kožený volant) a Exteriér (zatmavená okna vzadu, litá kola 16 palců, animované "top" zadní LED, zadní senzory), jsme pořád o fous na nižší ceně 422 400Kč. Každé z aut pak něco bude mít navíc a něco mu bude chybět: Astra nemá přední mlhovky (6000Kč), vyhřívaná přední sedadla (včetně volantu lidových 14 000Kč), litá kola (7000Kč), sunset (5000Kč), dojezdová rezerva (1800Kč). Scale zase bude chybět automatická klimatizace (11 500Kč), Light Assist (9000Kč), multifunkční volant (5000Kč), vyhřívání volantu (nelze pro Ambition), přední senzory (8100Kč). A pokud se budeme bavit o tom, jak je Scala neplnohodnotná platforma. Scala má podvozek tak od Pola, až je rozvor o skoro 10 cm delší. Rozchod modifikovaný u Scaly zvýšen jenom drobně o 6 mm. Atra má rozvor o necelé 3 cm větší, rozchod vpředu o necelé 2cm a vzadu konečně trochu nějaký citelný rozdíl, a to necelých 5 cm. Jaký to má vliv na vnitřní rozměry? Na kufr pozitivní, oproti Astře je o 97 l větší. Podélný prostor a šířky jsem zatím v oficiálních materiálech nedohledal a na serverech jsou různá min/max hausnumera. Předpokládám ale, že pokud bude větší, tak cca o rozdíl v rozchodu. Tak. 1 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. leden 2019 Sdílet Vloženo 24. leden 2019 To víš, místní všem dobře známé hate firmy spoléhají na to, že většina čtenářů tohoto tématu nebude slídit po netu a detailně porovnávat ceníky a technické parametry jednotlivých modelů, jak si to teď udělal třeba ty. A budou sem tahat jakási SUV anebo uvádět jen ty údaje, které se jim zrovna hodí, což je slušná demagogie. 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 24. leden 2019 Sdílet Vloženo 24. leden 2019 Ono jde vždy vytáhnout jen to co se hodí... Jinak k té dynamice, tak v DE konfigurátoru to je: 1.0 TSI 81kW manuál: Motor, Getriebe, Elektrik Kraftstoff Benzin Hubraum 999 cm³ Bohrung 74,5 mm Hub 76,4 mm Max. Leistung 85,00 kW Max. Drehmoment 200 Nm / 2000 - 3500 1/min Verdichtung 10,3 +/- 0,2 Kraftstoffbehältervolumen 50 l Höchstgeschwindigkeit 204 km/h Beschleunigung von 0-100 km/h 9,8 s Verbrauchs-/Emissionswerte nach WLTP Kraftstoffverbrauch kombiniert 5.7 l/100km Kraftstoffverbrauch langsam 7.3 l/100km Kraftstoffverbrauch mittel 5.5 l/100km Kraftstoffverbrauch schnell 4.9 l/100km Krafstoffverbrauch sehr schnell 5.9 l/100km CO2-Emission kombiniert 129 g/km 1.5 TSI 110kW DSG: Kraftstoff Benzin Hubraum 1.498 cm³ Bohrung 74,5 mm Hub 85,9 mm Max. Leistung 110,00 kW Max. Drehmoment 250 Nm / 1500 - 3500 1/min Verdichtung 10,5 - 0,4 Kraftstoffbehältervolumen 50 l Höchstgeschwindigkeit 220 km/h Beschleunigung von 0-100 km/h 8,2 s Verbrauchs-/Emissionswerte nach WLTP Kraftstoffverbrauch kombiniert 5.7 l/100km Kraftstoffverbrauch langsam 7.3 l/100km Kraftstoffverbrauch mittel 5.5 l/100km Kraftstoffverbrauch schnell 4.9 l/100km Krafstoffverbrauch sehr schnell 5.9 l/100km CO2-Emission kombiniert 129 g/km Mne to oboje přijde docela slušné, vzhledem na třídu kam Scala míří. Jinak co se týče motorů Astry, tak ty jsou tak spolehlivé a vychvalované až PSA do všech nových modelů dává motory svoje (téměř všechny turba od Opelu mají problém s LSPI). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 24. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2019 před 6 hodinami, bobanHTP napsal: Scala má podvozek od Pola, takže plnohodnotné hatchbacky třídy C jsou širší. Ale v zemi, kde vyhrávají volby lapkové se už nedivím ničemu. Ceník Scaly mě nepřekvapil :-D Tak si shrňme, za 396400 dostanu vůz: - bez litých kol - se základní barvou - s mech. klimatizací - volant PUR bez ovládání :-D - bez el. ovládání zadních oken - motor 1.0 TSI 85kw Jako plusy - LED světla - Front Assist - Nepočítám Tempomat, Bluetooth - to snad má už každý hatch v dané ceně Sumasumárum, předpovídám, že příjdou lepší ceny, jinak to bude vypadat jako na začátku prodeje Rapidů :-) Jsem rád, že to někdo vidí stejně :) bez.. bez... přes 16 let jsem vlastnil jen Škodu, vždy jsem říkal, že koupím jen Škodu, ale emisní skandál někdo musí zaplatit a já to nebudu :) Rapid myslím, že do půl roku od zahájení prodeje zlevnili o 20 tis, někde to dohledám. https://www.autorevue.cz/skoda-rapid-cena-dolu-prodeje-nahoru-vydrzi-to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Novotka Vloženo 24. leden 2019 Sdílet Vloženo 24. leden 2019 Místní mazáci nahoře vybrali konkurenci Scale.Jako to je nějaky fór ne. I 30, Ceed,Golf,Focus,nebo navíc Mégane,Astra to jsou snad auta co konkurují Octavií Mozna bych bral toho Logana,ale spis Sandero 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 24. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2019 Tak chtějí ji řadit do nižší střední třídy, hlavně rozvorem a tam jsou : http://portal.sda-cia.cz/stat.php?n#rok=2018&mesic=12&kat=OA&vyb=seg&upr=seg_nizsi_stredni&obd=m&jine=false&lang=CZ&str=nova Logan, Sandero je jako Fabia a i ty jsou zpracováním, výbavou, jízdními vlastnostmi proti Fabii3 o x-let zpátky :D 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 24. leden 2019 Sdílet Vloženo 24. leden 2019 (editace) @Jan R.vyjímečně s tebou souhlasím a to konkrétně s těmi Daciemi ? Jinak co se týká Astry, tak tu jsem si zkoušel konfigurovat když jsem vybíral nové auto před 3 rokama. A cenově jsem se dostal zhruba stejně jako teď se Scalou. Pro mě je totiž základní ceníková hodnota nepodstatná, podstatná je konečná cena po přidání prvků, které bych v novém autě chtěl. Ale už tenkrát jsem se oplovských motorů a zejména turbobenzínů poněkud bál, vůbec jsem do té doby jejich motory nijak nestudoval a bohužel se mé obavy aji v případě těch s turbem potvrdily. Ta spolehlivost oproti škodováckýmu tříhrnku není moc veselá. Editováno: 24. leden 2019, autor: MilanHos 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 24. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2019 (editace) Já když kupoval Fabii před 3 lety šel jsem se podívat na všechny a svézt v rámci třídy. Po zhlédnutí svárů, zvuku zavírání dveří, svezení jsem pak zkusil Clio, Ibizu a Fabia jela nejlépe a měla největší kufr a fajn cenu. Editováno: 24. leden 2019, autor: Jan R. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 24. leden 2019 Sdílet Vloženo 24. leden 2019 Já jsem momentálně zvědavý jak si povede nová Toyota Corola. Celkem se mě líbí, ale cenově to je spíš už Octavia že? Ale zase ty hybridy nebudou mít takovou agilnost jako tsi. Naše firma poskytuje na Škodovky zvýhodnění a proto tenkrát ve všech ohledech vyhrála Fabia. Teď by to byla právě Scala, každopádně nás odkupují Japonci a tak si můžu na zvýhodnění Škodovky pomalu nechat zajít chuť. Ale nebudu předjímat, nemám zkušenosti s japonskýma firmama v ČR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 24. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2019 (editace) Nová Corolla se mí nelíbí a opět ten její tablet na palubce, proto jsem na ní nepočkal, ale x-krát lepší koupit dobíhající model než horkou nevychytanou novinku a ten nový dvoulitr HSD bude pěkně mastný co říkal prodejce (650). Stále to vyjde výhodněji než plánovaná Octa VI, japonci ty výbavy mají jinak. V 1.4, 1.5 v Octavii jsem nejel nemohu porovnat. Ten 2.0 má mít 180 koní. Editováno: 25. leden 2019, autor: Jan R. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 25. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2019 před 7 hodinami, MilanHos napsal: @Jan R.vyjímečně s tebou souhlasím a to konkrétně s těmi Daciemi ? Jinak co se týká Astry, tak tu jsem si zkoušel konfigurovat když jsem vybíral nové auto před 3 rokama. A cenově jsem se dostal zhruba stejně jako teď se Scalou. Pro mě je totiž základní ceníková hodnota nepodstatná, podstatná je konečná cena po přidání prvků, které bych v novém autě chtěl. Ale už tenkrát jsem se oplovských motorů a zejména turbobenzínů poněkud bál, vůbec jsem do té doby jejich motory nijak nestudoval a bohužel se mé obavy aji v případě těch s turbem potvrdily. Ta spolehlivost oproti škodováckýmu tříhrnku není moc veselá. Oni měli tu jejich 1.4 atmo, původem snad ještě z Astry G, rencek taky nedávno 1.6, emise to zabrzdili, ale na letité vlastnictví by to bylo ideál. Ještě, že ta mazda umí atmosféry, kdo by chtěl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 25. leden 2019 Sdílet Vloženo 25. leden 2019 Pro mě je ten původní infotainment Toyoty krok zpět. Ten novej už by měl umět AA a CarPlay no a celkově vypadá tak nějak “současněji”. To že tam trčí tablet ještě víc jak ve Scale je hrůza no. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 25. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2019 Takové fce nepoužívám, pro mě je to nepodstatné. Na fórech psali o pomalosti, mě to přijde stejné jako Swing v rychlosti, telefonování funguje také stejně. Provedení jako u Karoqu, ovládám to jen přes volant, aby to nebylo upatlané. Mj. na fórech japonců se řeší fakt p.., teď jsem tu četl o škubání studené 1.5, ve Scale už bude mít snad lepší soft. Složit někde půl míče a řešit takové starosti, Tsi prostě ne, uvidíme na konci roku, co se tu bude řešit v sekci motor. Mj. Corolla se bude stále vyrábět x letitou 1.6 bez filtru, proč to někdo umí a někdo už dávno ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 26. leden 2019 Sdílet Vloženo 26. leden 2019 @Jan R. tak se s tou 1.6 v Toyotě svez. Je to totální mrtvola. Jakékoliv menší TSI nebo jiný menší přeplňovaný benzín je svižnější. Samozřejmě je to otázka priorit co kdo chce. V době druhé generace Fabie, kdy se vedle sebe prodávali motory 1.4 16V 63kW a 1.2TSI 63kW v prodeji jasně vedl motor 1.2TSI, ne všichni lidi řeší objem, ale to jak to jede. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 26. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2019 JJ, každého se hodí něco jiného. Tak ta 1.4 nebyl žádný zázrak, ale určitě spolehlivější, než první TSi. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 26. leden 2019 Sdílet Vloženo 26. leden 2019 Když se zmiňovala nová Toyota Corolla,tak níže dávám ceny: 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 26. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2019 (editace) Včera večer zveřejnili na foru, výbavy ještě nejsou. Bez výbav se to blbě posuzuje, ale navýšení u mé verze je 23tis, Scalu s Rapidem někde srovnali na 67 tis. Nová Mazda 3 také na první pohled má přepálenou cenu 520tis, ale vše je v základu. Editováno: 26. leden 2019, autor: Jan R. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 26. leden 2019 Sdílet Vloženo 26. leden 2019 Je zajímavé že u Mazdy obhajuješ cenu výbavou a Scala je na tom podobně a tam to někteří haní, jak to že je to tak drahé [emoji1787]. Jen k že Mazdě, tam je sice klima, ale manuální pokud vím a tím pádem třeba pro mne neakceptovatelné. Bohužel u Mazdy to v podstatě znamená že bych musel do vyšší výbavy s vyšší cenou a platit za věci co nepotřebuji... 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 26. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2019 Ano každá má něco. Kdyby Scala Style 1.5 man stála základ 495tis, furt proti Mazdě chybí atmosférický motor 2.0, head-up, digi přístrojovka, adaptivní tempomat, alarm, pevná navigace 554400 - navíc aut. klima, 18 kola, přední senzory, vyhřívaný volant, Keyless. Dopočítávat na tu cenu Scalu nebudu, nějaké prvky ani neumí ?. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.