Martab Vloženo 11. Červen 2019 Sdílet Vloženo 11. Červen 2019 To že 70kW nemá dvouhmotu se ví už dlouho. A k čemu mi je, že je Megane o 9cm v zadní nápravě širší, když si v HB sám za sebe nesednu... Navíc, Megane: a Scala: Rozdíly tam jsou, ale né 9cm... Ale pro dva proč ne, Megane má momentálně docela dobrou cenu, pokud člověk nechce věci jako adaptivní tempomat, nouzové brždění, LED hlavní světla a podobně, pak už to docela naskakuje (ale to už je na zvážení každého, co od auta očekává). Jinak v té Winter Edition chybí například vyhřívaná sedadla, jsou za příplatek 1000kč (což u "zimní" výbavy trochu zamrzí, pokud se u skladového auta někdo pozapomněl a nenaklikal výbavu). A navíc myslím už nejde ani objednat a lze kupovat jen skladová auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 12. Červen 2019 Autor Sdílet Vloženo 12. Červen 2019 Tak příští rok bude i hybridní Megane PHEV Plug-in s 50km čistě na elektriku s 1.6 SCe. Scala se musí spokojit jen se zemním plynem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 17. Červen 2019 Sdílet Vloženo 17. Červen 2019 Mě se prostě moc líbí, že i nejslabší motorizace u Megenu je 4-válec, to je balzám na ucho, ostatně odhlučnění a sedadla jsou prostě luxus :-) Ale jasně, až provoz ukáže, co vydrží. Jako se směji sám sobě, protože jak mi táhne na 50, tak bych si klidně vystačil v Tipem 1.4i :-D 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Červen 2019 Sdílet Vloženo 17. Červen 2019 http://www.autoforum.cz/zajimavosti/nemci-srovnali-skoda-scala-s-konkurenty-jak-se-jevi-nezavislym-pohledem-/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 21. Červen 2019 Sdílet Vloženo 21. Červen 2019 Řídil jsem dva nové Megany. Tu recenzi, mimo jiné německou :-), mohl napsat jen člověk, co ho viděl na prospektu :-) Pohodlí, interiér, odhlučnění - jedním slovem paráda. Praktičnost? - Scala nemá díry v zadních opěradlech pro lyže stejně jako Megane :-D - Hagusy pro Scalu jsou přes hranu dveří jako u Rapidu , ohýbá to těsnění - Rejd Scaly je stejně podprůměrný jako u Rapidu, kdo nezkusil Megane, či Golf, neví co je rejd :-) - Za 400tis.kč si můžu dovolit u konkurence i kombík, což je jiná liga praktičnosti - Kufr Megane HB má 426l, má háčky i očka na síťku stejně jako Scala - Strop Megane není z netkané textílie, volant má přijemnější věnec a větší přední okno. Já nejsem zastánce Megane, jen vidím ty poloplacené články a říkám všem kamarádům - než koupíš vůz, projeď se v nich, zkus konkurecni a pak se rozhodni. Recenze fakt toho moc neřeknou :-) 2 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirikTU Vloženo 27. Červen 2019 Sdílet Vloženo 27. Červen 2019 Nový vůz stojí u domu a já zkusím napsat, proč to není Scala. Upřímně jsem byl asi trochu uveden v omyl články v médiích, když všude běžela kampaň, že Scala přijde plně vybavená v základu . Auto jsem chtěl platit hotově, tedy sleva na úvěr nebyla pro mě a cenový limit byl pevně daný. Hledal jsem auto pro 2 dospělé a dítě (3 roky). Logicky jsem nechtěl horší výbavu než u 7 leteho předchůdce. Minimální požadavky :tempomat, automatická klimatizace, BT HF, vyhřívané sedačky, parkovací senzory P+Z a nechtěl jsem halogenová světla. Podle mého názoru to není na rok 2019 přehnaná výbava. Nepíšu samozřejmosti jako mlhovky, centrál atd. Při pohledu do ceníku jsem zjistil, že základní provedení 1.0 TSI 85kW má plastový volant a plechové disky, bez příplatků to tedy nejde a platí se i za zadní loketní opěrku. Nakonec byl hlavní konkurent končící Rapid. Jako hlavní výhoda Scaly byl moderní a kvalitnější interiér. Stejně jako slušně naladěný a odhlucneny podvozek. Bohužel díky použité platformě má Scala šířku vzadu srovnatelnou s předchůdcem (Rapid). Pokud jsem to správně rozklicoval základní LED světla jsou pouze potkavaci, dálková stále halogen. Tedy se jedná o poloviční LED světla. Příplatek za světla (nebo vyšší výbavu) přinese již FULL LED ale světla nemají ostřikovače. Tedy usuzuji, že svit je stejně jako u Rapidu do 2000lm a to pro mne znamená stejné šetření, jako u Rapidu. Jelikož Rapid končil je v nabídce spousta kusů s dobrou výbavou a cenou. Nemá sice hračky jako digitální přístrojovy štít, ale ty jsou u Scaly za tučný příplatek, tedy mimo mé možnosti. Scala je jistě v detailech vyzralejsi, ale i zde se místy šetřilo. Každý ať si udělá obrázek, co je výhodnější. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 27. Červen 2019 Sdílet Vloženo 27. Červen 2019 LED svítí výrazně více než Bi-Xeon. Ono se to snad počítá na zdroj, kterých je v LED světlech více. Třeba takový S-Class taky nemá ostřikovače a asi nikdo nebude tvrdit, že má ošizené světla stejně jako Rapid Ale ano, Rapid za doprodejové ceny vychází velmi dobře. 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 1. Červenec 2019 Autor Sdílet Vloženo 1. Červenec 2019 I30 za 320 pro nenáročné [emoji3]https://m.autorevue.cz/hyundai-i30-hatchback-2019-cena-premie 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 1. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2019 Ono i pro "náročnější" to vychází celkem dobře, 1,4 T-GDI ve Style s asistenty za 440tis taky není uplně špatná cena:https://www.hyundai.cz/konfigurator/i30-2017/9/125-322_30000-8596-1461-547-1457 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 13. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2019 za 20tis eur sa dá kúpiť tu aj ceed sw 1,4tgdi , výbava gold a je to auto určite krajšie aj kdesi inde oproti scale , a zrejme aj motoricky bude spolahlivejšie ako 1,5 ale ukaze to az cas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joscer Vloženo 13. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2019 @JirikTU Docela by mě zajímal alespoň jeden odkaz na článek v médiích, kde bylo napsáno, že Scala bude v základu plně vybavená. Když píšeš, že kampaň běžela všude, určitě některý článek najdeš v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirikTU Vloženo 13. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2019 Ahoj, Úplně nerozumím tomu požadavku, ale nemusím rozumět všemu ?. Samozřejmě si každý bohatou výbavu může představovat jinak, záleží na preferencích. Jinak náhodně 2x odkaz https://m.autorevue.cz/skoda-scala-cena-vybava-ambition-style-pakety https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-zpravy-archiv/skoda-scala-vstupuje-na-cesky-trh-s-bohatou-vybavou/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acid44 Vloženo 13. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2019 Já to vnímám po mediální masáži úplně stejně, že je Scala nějak nadstandardně vybavené auto. Přitom Škoda jen dotáhla to, co dělá konkurence už roky, nenabízí úplné holobyty... Pro Škodu pokrok, ale jinak nic zajímavého. Stejně si musím u Scaly za spoustu věcí připlatit. Nejvíc mě dojímá zadní loketní opěrka s držáky nápojů za 3600 myslím.... tohle je věc, která má být u simply clever auta standardně :( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 13. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2019 (editace) @JirikTU Scala sice není levná, ale s těmi požadavky dnes prostě v cenové hladině Rapidu nepochodíš. Základní výbava se v poslední době rozrostla primárně o hromadu asistentů, start-stop a GPF. Editováno: 13. Červenec 2019, autor: Twisted Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirikTU Vloženo 14. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2019 Souhlasím, GPF se jistě také promítne do ceny, ale výhoda pro zákazníka to zrovna není. Třeba jsem měl prostě přehnané nároky a nízký rozpočet ? ale nabídka Scala ambition 1.0 85kw s metalizou byla cca 410 tisíc což se velmi blizilo mému rozpočtu. Za tu cenu již nabízí klimu, tempomat a další prvky. Na druhou stranu má PUR volant a plechové disky. A to bych za bohatou výbavu nepovažoval...kdo sáhne po style a rozpočet mu to dovolí, nebude tohle samozřejmě řešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joscer Vloženo 16. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2019 V 13.07.2019 na 14:14, JirikTU napsal: Ahoj, Úplně nerozumím tomu požadavku, ale nemusím rozumět všemu ?. Samozřejmě si každý bohatou výbavu může představovat jinak, záleží na preferencích. Jinak náhodně 2x odkaz https://m.autorevue.cz/skoda-scala-cena-vybava-ambition-style-pakety https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-zpravy-archiv/skoda-scala-vstupuje-na-cesky-trh-s-bohatou-vybavou/ A čemu nerozumíš? Já jsem reagoval na to, že jsi v tom příspěvku napsal (kromě jiného) "... když všude běžela kampaň, že Scala přijde plně vybavená v základu.". Kdyby jsi napsal "bohatě vybavená v základu", tak bych se nad tím nepozastavil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirikTU Vloženo 16. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2019 (editace) Ok, už ti rozumím. Osobně jsem při psaní neviděl rozdíl ve formulaci plná výbava a bohatá výbava. Pokud v tom rozdíl vidíš, tak uznávám že jsem nepoužil uplně stejná slova :) Editováno: 16. Červenec 2019, autor: JirikTU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 16. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2019 Za mě jsou třeba lepší plechová kola se 16ti palcovými disky na Scale, než patnáctipalcová litá na Rapidu. Jenom nerozumím, proč už zase není na poklicích normální znak. Prvně měla OIII lisovaný, pak normální a teď u Scaly zase přišla původní varianta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 17. Červenec 2019 Autor Sdílet Vloženo 17. Červenec 2019 Z aktuálního AutoTipu. Cena o 50tis. nižší, což jsem psal v lednu, že je Golf VII špička to vím, nakroutil jsem v tom x.tisíc. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 18. Červenec 2019 Autor Sdílet Vloženo 18. Červenec 2019 (editace) Jen tak cestou jsem se stavil ve Fordu - ten Focus sice vypadá divoce, ale slevy na to dobré, výbava také, zadní kotouče s 16 a 17 nejsou opticky tak malinké, zadní podběhy s kobercem, měkčený plast i u výdechů, el. ručka, vzadu místo také, lokentka také jen výsuv. Problém Fordu jen nižší zůstatková cena třeba po 5.ti letech. Objevil jsem i velký bazar Hyundai, měli tam 6x i30 kombi s 1.0T nové a 10km za 319tis. Cena zákl.Fabie Combi ? 1617 Editováno: 18. Červenec 2019, autor: Jan R. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lumirnavrat Vloženo 18. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2019 (editace) No ve firme mame jednu i30 kombi v 1.0 GDI. Jako moc ruznych aut jsem teda neridil. Ale cestu z Ostravy na letiste do Mosnova tam 3 dospeli a pak sam zpatky do Ostravy jsem trpel. To byla silene lina lemra, ktera vubec nechtela jet. Proste prislo mi to, ze je to tezke auto na ten motor ci co. Zlata moje 1.0 TSI ve fabii. Editováno: 18. Červenec 2019, autor: lumirnavrat 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 25. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2019 (editace) Jen info, Hyundai nasadil hodně dobré ceny, že Scala, natož Octávie nedává moc smysl pro ekonomicky smýšlející rodinu :-) I30 kombík ve výbavě STYLE(víc člověk fakt nepotřebuje) s příjemným 4-válcovým turbomotorem 1,4 T-GDI 103kw/140k, 6st. manuální př., za 449 990 kč. Hatchback je o 20tis. levnejší, pořád použitelný pro 4-rodinu, Rozchod kol vpředu 1573 mm (Scala 1531) Rozchod kol vzadu 1581mm (Scala 1516) - bez komentáře :-) :-) Jen pro ilustraci Škoda Scala 1.5 TSI Style v manuálu, 489 900kč, a to nejde o kombík! :-) Škoda Octávia 1.5 TSI Style v manuálu kombík 654 000kč Jako fakt asi pro bohaté jenom :-D Editováno: 25. Červenec 2019, autor: bobanHTP 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 25. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2019 Trochu pozdě, nemyslíš? (dva příspěvky) Jen škoda že to nemá LED světla, halogeny už jsou v této ceně a třídě trochu zastaralé... (ano, i30 může ít LED, ale +50tis). Ona Scala cenou v Style nedává už moc smysl ani proti KamiQu, ale zákazníky si to očividně najde, prodejce přihodí nějakou tu slevu (nějakých 5% + něco na protiúčet(momentálně ale zrušeno)/ŠkoFin a jsme tam kde ta i30 (navíc Bi-LED světla minimálně), kde moc slevovat nechtějí co vím). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 25. Červenec 2019 Autor Sdílet Vloženo 25. Červenec 2019 Jen info, Hyundai nasadil hodně dobré ceny, že Scala, natož Octávie nedává moc smysl pro ekonomicky smýšlející rodinu :-) I30 kombík ve výbavě STYLE(víc člověk fakt nepotřebuje) s příjemným 4-válcovým turbomotorem 1,4 T-GDI 103kw/140k, 6st. manuální př., za 449 990 kč. Hatchback je o 20tis. levnejší, pořád použitelný pro 4-rodinu, Rozchod kol vpředu 1573 mm (Scala 1531) Rozchod kol vzadu 1581mm (Scala 1516) - bez komentáře :-) :-) Jen pro ilustraci Škoda Scala 1.5 TSI Style v manuálu, 489 900kč, a to nejde o kombík! :-) Škoda Octávia 1.5 TSI Style v manuálu kombík 654 000kč Jako fakt asi pro bohaté jenom :-D Tak určitě Ovci kupovat ve Style nebude, Ambition stačí a je tu Trumf i auto AC 1.5 za 490 a jde sleva 7%, to nemá cenu řešit i30 tento rok [emoji16] 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 25. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2019 Co se týká skladovek, tak obdoba ambition plus vyjde pod 400tis.kč u i30 kombi. Ale kdo chce Škodu, důvod si najde. Pro mě je to dobrá zpráva ohledně konkurence a tím pádem se začnou trochu licitovat ceny možná :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.