Přejít na obsah

Karoq a konkurence


Jan R.

Doporučené příspěvky

To bude významné pro někoho, kdo auta točí po třech, čtyřech letech, kdo chce auto na delší dobu, to může být jedno, dnes je po deseti letech stejně všechno halda bezcenného šrotu, ať je to jakékoliv auto, to už nejsou nesmrtelné octy, nebo fábky I. generace. Fakt je ten, že embéčko je za ceníkovou cenu neprodejné, nicméně prodejci dokážou s cenou kouzlit a v podstatě jsem se vždy dostal s embéčkem na nižší cenu, než uvažovaná konkurence, o dostupnosti servisu nemluvě a bezproblémovém prodeji za přijatelnou cenu po právě těch třech až čtyřech letech ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano je to kilo,protože k těm 686300 musíš připočíst 30000protiucet a 20000ŠkoFIN.


leasing a Protiucet Ti dá i ten Sang Yong ,o těch třicet Te stejne odrbou na vykupu.

 

zajimava u Skofinu je ta možnost toho rychlého doplacena to se vyplatí. Nevim jestli to umii jiné automobilky.

 

Nov

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsme psal, u SangYongu jsme nikde možnost úpravy ceny při výkupu nebo leasingu nenašel. Leasing se dá splatit hned, takže tam na to zvýhodnění dosáhne každý kdo chce, stejně v druhém případě.

A když už chceš teda přičítat, tak bys měl vybrat Korando se stejnou výbavou (napsal jsme i co jsme bral jako vstupní parametry a tvůj argument je, že méně vybavené auto je levnější). Tedy ke 638.200 Kč za Korando přičíst 23 900 Kč za el. 5. dveře, 11 900Kč za vyhřívaná zadní sedadla a 8 500Kč za DAB. Tedy celkem 682tis cca. Samozřejmě, pokud někdo něco z toho nechce, může ušetřit. Ale to jsem psal už výše, prostě to chce porovnat každému na jeho požadavky, někdy může vyjít lépe jedno, jindy druhé. Prostě si musí každý vybrat, zda jeho požadavky splňuje lépe ten či onen model.

EDIT:
+ u Koranda je velká nevýhoda servis, asi málo kdo si bude chtít brát kvůli servisu dovolenou a jet přes 100km do servisu...

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak každý má samozřejmě jiné požadavky a ne každého zajímá wagen za 700t. Zkusmo jsem se podíval na Korando style + za 500t a srovnal s Karoqem 125 let za 630t, mimo barvu žádné příplatky a oba by mě ouplně stačily. Embéčko by se dalo se slevami sehnat za nějakých 550t (záleží na lokalitě prodejce, někdo nedá více než 3pct, jinde 8pct není problém), nevím, jaký by byl prostor pro slevu u korejce, ale co mám zkušenosti z výběru wagenu, tak na takové slevy oproti ceníku se nikdo nedostane, jako embaso a pokud je to akční model, tak žádná sleva. Otázka také případné financování, koncernový škofin víceméně nemá konkurenci a pokud má člověk u nich historii, má úvěr na embéčko schválený v podstatě na počkání a bez dokládání dokladů. Ten korejec by se případně dal financovat tím, co by člověk sehnal mimo prodejce, bo u jiných značek mě vždy vyšlo výhodněji sehnat si peníze v bance a pojištění přes agenta, než zprostředkovaně přes prodejce. Škofin sice také pojištění nemá nejlevnější, ale je pořád cenově přijatelné.

 

Pokud jde o výbavu těchto akčních základů, na první dojem by mě vyhovoval ten korejec … bo vyhřívaný volant :-) … prakticky je to otázka, bo nevím, jak je na tom korejec s kufrem, sklopením sedaček, tažným zařízením, nebo systémem kontroly tlaku v pneu … tady se obávám, že by Karoq neměl konkurenci. Korejcoprodejnu nemám daleko, tak asi někdy vyrazím na výlet, to okouknout ...

 

Jinak pro srovnání přikládám konfigurace obou wagenů:

 

Korando style +.pdf Karoq 125 let.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@velkytom Jen je dobré upozornit, že Korando ve výbavě Style+ má pouze projektorová světla, Karoq 120let má LED s AFS. Korando má smímače tlaku v pneu, tedy k nové sadě + 1000 za každé kolo (http://www.pneumatiky-obchod.cz/tpms-senzor-cub-pro-ssangyong-korando-c-c200-08-2013-09-2019.html)

Nechci propagovat Karoq, no ikdyž je cena na první pohled jiná, vždy si to chce spočítat, na kolik vyjde ta konkrétní nabídka na konkrétní výbavu co člověk požaduje a kolik bude finální částka, né jen to co říká ceník.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TPMS by pro mě bylo významné mínus při rozhodování, to v minulosti při výběru new wagenu deklasovalo i slovutnější značky … Až budu ale vybírat nástupce klokana, bude pro mě podstatnější zkušební jízda za podmínek, kdy s klokanem nejsem spokojen ... to jest popojíždění v koloně, opakované rozjíždění a přeřazování rychlostních stupňů 1-2-1 a to i přesto, že jinak klokan jede dobře, po aktualizace sw už ani nechcípá v křižovatce a uvedené projevy se dají minimalizovat za cenu zvýšení spotřeby režimem sport, resp. individual ...

 

Ještě jeden postřeh … embasofirma si nechává aktuálně za prodlouženou záruku 5let/100000km zaplatit nehorázných 13t … korejec ji má v ceně, což také o něčem svědčí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ne že bych si rád nepřiplatil … ale za ty prachy bych čekal, že to bude fungovat. Zatím mě současné embéčko nepřesvědčilo, že to za ten "příplatek" stálo … a to jsem jinak kovaný embéčkář. Nová embéčka budou ale čím dál tím dražší, protože někdo ta koncernová elektroauta dotovat musí, navíc emisní pokuty. Prostě než si případně koupím další embéčko, nebo něco od koncernu, tak si to ne třikrát, ale desetkrát rozmyslím, jestli mě to za to stojí a jestli nebude vhodnější jiná alternativa. Takže asi tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok. V pohodě. Je to na každém co si koupi. Ja jsem už vyzkousel od Skody 120, Felicii, pitkina a H. A stejně jsem se vratil ke Skodovce. A to, ze se pár závad dostavilo a opravuje se v zaruce? Nu což. Nikdo neni dokonalý. Taky bych ocekával od auta za 800 000, ze se nebude kazit. Ale za ty prachy mám pohodlí, bezpečí a luxus, ktery v jinych autech neni. Nebo aspon ne za ty prachy. Člověk nesmi počitat jen naklady za pořízení, ale i za servis a udrzbu. A pak je to o něčem jiném. Nemyslite?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslíš autorizovaný servis a jeho schopnosti .. to bych jako klad u Škodovky zrovna nedával. Čest tedy světlým výjimkám.

A jestli toleruješ přešlapy i u auta (já tedy Karoq s 1,5 Tsi jako luxus nepovažuji) za 700- 800 tisíc, není se pak o čem bavit.

Bezpečnost a pohodlí nevyvracím, ale to mají i jiné značky než je Škoda.

A srovnávám v podobné cenové relaci - ne s Dusterem.

Editováno: , autor: stanmar
doplnění textu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak teda jo.Nebudu si hrát na nějakého ňoumu. Nechci se nějak vychloubat a nějak hanit jiné značky aut, Nechci se chlubit s mým povoláním. Ale chci říct jen jedno. Ať už chce někdo hanit ŠA, tak koukejte, Dělám Soptika 28 let. U nehod jsem byl x krát. Před 10 léty jsme dostáli nabídku, že můžeme jít otestovat Hyundai i 30. To se jednalo o to, že si ho jako nové auto rozstříháme a vyzkoušíme se do něho dostat, jak u dopravní nehody. A ? Nechápali jsme, jak to můžou vůbec uvést na trh. Bláto. Pak jsme se dozvěděli, že na crash testy jdou úplně jiné díly než do výroby. A pak najednou jsme dostali stop stav na stříháni. A šli jsme do ŠA. Pánové byl průser! Zjistili, že máme špatné nářadí. Nemohli jsme se dostat do blbé Oktávky II.! Hoši. Bláto ne bláto. O ničem jiném. Bavme se o realitě a ne o penězích. Za co a za jak . Ale jestli dojedu a jestli dovezu v bezpečí rodinu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To tazko, lebo robia sa aj testy na aute normalne kupenom. A testy vychadzaju priblizne rovnako. Tak ze tvrdit ze ine auto je na teste a ine vyrabaju... 

Skoda pouziva vysokopevnostne ocele, tym padom lahke a pevne, ine automobilky obycajnu ocel. Samozrejme ze su tam rozdiely pri strihani, ale v pevnosti celkoveho skeletu plus minus rovnako. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Martab Pred koupi auta jsem si porovnaval ceny vsech modelu, ktere se mi libily a byly pro me cenove dostupne. Zaver? Karoq nevysel vubec spatne. V zakladu sice vychazel draz, ale ten "zaklad" byl vybavenejsi, nez konkurence. Jakmile jsem si ale auto vybavil tak, jak jsem chtel, byla ostatni konkurence vzdy drazsi. Navic byla moznost slevy, o ktere se konkurence vubec nectela bavit.

 

@Martin Rušaj O kvalitach servisu SA by se asi dalo psat dlouho. U konkurence to ale bude obdobne. Dulezite pro me ale je, ze SA ma servis za kazdym druhym rohem a s resenim nejakeho problemu nemusim pres pul republiky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Povídání od hasiče co jak střihal je o ničem. Skodovka je pevnější než jiné to je blábol.

Ze se mění materiály aut do výroby to uz je super blábol.

Rapid ma Crash test lepší než Okta II jak dopadl s Mustangem,hodne bledě.A to Mustang ma 

testy hodne mizerný.

Dost jezdim a dost sem zažil,par lidi sem z aut tahal,každá bouračka je jen o štěstí.

 

Ja porovnavam vzdyzákladní výbavy Aut

jestli Skoda nabídne 1,0 85kw za 515 

         Korejec 1,5 120 kW za 450

 

Obe auta se mi libi,fakt nevim co si vybrat.

Kamaradka ma Karoka v základu,auto v poho,pak občas jezdim 

Seatem Atecou v naftě v plný za 750. Já tam těch 250 proste nevidim.

Proto treba Karok za 600 nepochopím.

Mozna je to tím ze jsem zvyklý kupovat za hotovy ne na leasing.

 

Nov

 

 

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se díváš jen na nejnižší cenovku a dál neřešíš, tak je to samozřejmě pak jiné rozhodování. Ale o tom to je, výběr je, stačí si vybrat, jen není dobré někomu něco vnucovat a "jásat" nad něčím co nemusí být tak uplně pravda. Prostě v nějaké výbavě je levnější jedno, v jiné druhé. Každý ať si vybere co chce...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, Novotka napsal:

Povídání od hasiče co jak střihal je o ničem. Skodovka je pevnější než jiné to je blábol.

Ze se mění materiály aut do výroby to uz je super blábol.

Rapid ma Crash test lepší než Okta II jak dopadl s Mustangem,hodne bledě.A to Mustang ma 

testy hodne mizerný.

Dost jezdim a dost sem zažil,par lidi sem z aut tahal,každá bouračka je jen o štěstí.

 

Ja porovnavam vzdyzákladní výbavy Aut

jestli Skoda nabídne 1,0 85kw za 515 

         Korejec 1,5 120 kW za 450

 

Obe auta se mi libi,fakt nevim co si vybrat.

Kamaradka ma Karoka v základu,auto v poho,pak občas jezdim 

Seatem Atecou v naftě v plný za 750. Já tam těch 250 proste nevidim.

Proto treba Karok za 600 nepochopím.

Mozna je to tím ze jsem zvyklý kupovat za hotovy ne na leasing.

 

Nov

 

 

 

 

 

 

 

No nevím kolik lidí jsi tahal s aut, ale jí toho zažil taky dost a ne jen na fotce a nebo v hospodě. Ano. Každá nehoda je o náhodě. Ale jestli bych si vybral auto, které je levné a nesedí mi a nebo za víc peněz, kde sedneš a užíváš si pohodlí a bezpečí, tak určitě to druhé. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze Korejec za 450 je levny, tak vezmu levnou Škodovku za 500 přidám 300,auto Uz není levné je kvalitní,ma různé vady,ale Stejne jsem nadšen pohodlím a bezpečím. A furt bude Skodovka nejlepší. Me by asi hráblo.

Jako profesionální hasič si toho zažil určitě víc než já,o tom žádná.

Nov

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Já mám teď docela zajímavé srovnání Karoq vs Mazda cx-30..... všeobecně. Obě auta manuál benzín předokolka.

 

Karoqa dostala přítelkyně v lednu a Mazda cx-30 se kupila do rodiny teď.

Za mě to je nerovný souboj, ale zajímavé srovnání... nebudu řešit náhony a motor tam má každý odlišné požadavky a možnosti.

Nechci zase úplně hanit Karoq který má taky v něčem navrch. Třeba zadní sedačky Varioflex , výklopné zadní tažné zařízení.(ani jedno u nás nevyužijeme)

Monitorování tlaku v pneumatikách ...Mazda využívá TPMS.

Možnost od výroby NT.

 

Mazda je jiný příběh hlavně po stránce interiéru a exteriéru. Tam Karoqa nezachrání vůbec nic.... ono ho nezachrání nic v dost věcech. 

... celá koncepce řidič vs Mazda je v rámci možností řešena velice dobře. Po dlouhé době jsem k Auto neměl žádný větší připomínky a měl jsem radost řídit obyčejné auto...mít pocit že někdo udělal auto pro řidiče v kterým se dobře cítím a ještě se krásně řídí a dělá to co chci ..... 

Příkladně odhlučněné jak od podvozku tak aerodynamický Hluk patří o třídu auta výše ... žádný tupý rány.... celkově je podvozek jinde... Jízdní vlastnosti se pro mě nedají s Karoqem vůbec srovnávat.....

Na Mazdu pěkná ergonomie...

Blbosti jako spínač i-Activsense který stlačením vypnu LDWS, BSM, DSA ,FCTA, RCTA, LAS, je pro někoho jako jsem já pomalu požehnání ???.

Aktivní projekční displej je řešen ukázkově... přehledně, jednoduše ,jasně a vše co je potřeba.

Digitální přístrojová deska... jednoduchá přehledná hezká. Za mě ?.

Zdruzeny ovladač..... dokonalost. 

Celkově řešení ovládání jak rádia atd je super. Nikdo nemusí nic hledat ... vše je intuitivní.

Kvalita obrazu zadní kamery dokonalost i celý displej je vyřešen i grafikou a umístěním za jedna.

Výškově nastavitelná přední část sedáku ? v jednoduchosti je krása a za sedadla si člověk nemusí připlácet aby fungovala ? 

Zavřít a otevřít kufr jde jak od řidiče tak na klíči ?? plus jde zavřít zvenku kufr aby si i auto zamklo ?.

Atd mohl bych tu psát román....

A když se tu řešila bezpečnost tak vítěz je jasný ?.

Mazda způsobila že Mladá bude pravděpodobně v lednu balit Karoqu kufry..... protože chce Mazdu ?...kdo si to vyzkouší pochopí a já ji chápu.

PS: Berte to prosím pouze jako názor člověka co má ještě teď doma 3 škodovky který jsem kupoval nové za hotové na rodný číslo a momentálně mám na škodu slevu 10%. - 20%. Což znamená že to škodovka nedokázala zvrátit ani cenou a žádná nová už mi nesmí do baráku ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mazdu cx30 som mal vyhliadnutú pred karoqom. Krásne auto, takmer so všetkým súhlasím, ale u mna par veci rozhodlo prečo som skoncil u karoqa.

Mazda je male auto. Vzadu je miesta len tak tak. Vadí mi, ze nema vzadu za sedackou stredný tunel napr na lyže. A spominane sedacky varioflex. 

Mazda je nádherné auto, ale určite neda sa porovnávať s karoqom. Možno ked pride nova cx5 s novými motormi skyactive

Editováno: , autor: JustinTest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Karoq bude nahrazen právě zmíněnou cx5.

Tunel v zadních sedačkách mě třeba taky netrápí protože kvůli bezpečnosti u mě lyže do auta fakt nepatří.

Reálné rozměry pro zajímavost můžu změřit... Mazda cx30 vs Škoda Karoq

 

 

Editováno: , autor: Joker 85
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U mě zase vyhrál Karoq před CX5, protože jsem si v Mazdě (2018) připadal utopený. Skla relativně vysoko, levá ruka nebyla kam odložit, pocit stísněnosti, ponurosti. Sedačka po půl hodině "řezala" do stehen, na sedáku byly vystouplé boky tak, že jsem to nedal. A motor (s automatem) mi přišel takový ospalý. Podvozek výborný. Když jsem ho vracel, říkal jsem, že ten dvoulitr je slabší, jestli by mi nepůjčili 2,5. Odpověď: ale Vy jste měl 2,5. Za mě - TSI je úplně jiná liga. Je spousta řidičů, kteří na atmosféru nedají dopustit, ale upřímně - ano Karoq, ani CX5 nejsou auta na vymetání okresek a já, který auto používám na převážení osob a věcí, už atmosféru nechci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...